Wykorzystanie shelli (skorup) budynków z City Living

Modyfikacje wpływające na rozgrywkę i interakcje. Linki, opisy i ciekawostki.
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3510
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Wykorzystanie shelli (skorup) budynków z City Living

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 mar 2024, 13:52

Znalazłam coś, co na pewno ucieszy Miszkę, ale może i komuś innemu przyda się ten mały mod.


Obrazek


Do czego mod służy?

(Automatyczne tłumaczenie strony - sorry)


For Rent Expansion Pack to wreszcie pakiet, który pozwala nam mieć działki wielorodzinne i tworzyć dwupoziomowe/apartamenty dla maksymalnie 6 rodzin (chyba że oszukasz, wtedy możesz to przekroczyć!). Kocham City Living tak bardzo, że zdecydowałem się odblokować kilka muszle, które można wykorzystać do odtworzenia gotowych apartamentów/penthouse'ów!
Ten mod po prostu uwalnia muszle, które działają jak portale wind. Coś w rodzaju estetyki, chyba że zamierzasz zrobić z nich akademiki lub coś innego. Ale kiedy pojawi się pakiet Do wynajęcia, z łatwością będziesz mógł zamienić je w funkcjonalne mieszkania (ponieważ nowe narzędzie sprawia, że ​​wystarczy kilka kliknięć!).
Jeśli umieścisz muszlę, a następnie umieścisz windę, powłoka będzie działać tak samo jak gotowe apartamenty City Living tak. Upewnij się tylko, że używasz wysokości fundamentu (powłoka Chic Street jest jedyną, która wykorzystuje maksymalną wysokość fundamentu), aby powłoka rozpoznała konstrukcję.

Autor tego moda ma tu na myśli zapewne sposób odzyskiwania fundamentów opisany w tym poście

https://modthesims.info/d/681383/torend ... quest.html

Jeśli wolisz zrobić wszystko sam:
1. Zbuduj pierwsze piętro
2. Użyj narzędzia wysokości fundamentu i przeciągnij je w górę, aby uzyskać przybliżoną wysokość dolnej części stanu surowego mieszkania, z której będziesz korzystać
3. Kliknij bryłę, którą chcesz zbudować użyj i wyrównaj go na pierwszym piętrze
4. Jeśli wysokość skorupy nie jest poprawna, użyj ponownie narzędzia wysokości fundamentu i ponownie dodaj powłokę (dzieje się tak, ponieważ powłoki nie aktualizują automatycznie swojej pozycji/obrotu przez zbyt długi czas) -trudny do wyjaśnienia powód)
5. Po zrównaniu się wysokości szkieletu z parterem, powiększ kwadratowy pokój, aż wypełnisz całą przestrzeń
6. Kiedy pomieszczenie całkowicie zrówna się ze szkieletem, górna część powłoki powinna się wyskoczyć (jeśli nie, po prostu użyj przycisku podnoszenia/opuszczania ścian, aby ją odświeżyć)
7. Umieść windę w pomieszczeniu, muszle są portalami wejściowymi, a umieszczone windy to „ portale wyjściowe”
8. Teraz, aby naprawić przechodzenie fundamentu przez powłokę, użyj kodu bb.showhiddenobjects i przejdź do fundamentów, a zobaczysz, że istnieją miejskie życie i podstawy gry podstawowej, które wyglądają tak samo, są to fundamenty używane do rzeczywistych mieszkań, aby je ukryć!
9. Jesteś gotowy, aby zrobić, co chcesz ze swojej niestandardowej podłogi! Myślę, że daje to również graczowi możliwość przekształcenia tych fałszywych mieszkań w działki komercyjne, ponieważ można je ustawić na dowolnym typie działki!

LUB
Istnieje opcjonalny plik ApartmentPrebuiltLots, który można pobrać, w którym stworzyłem kompilację dla każdej powłoki i umieściłem ją jako pliki w zasobniku (pliki w zasobniku sprawiają, że kompilacje/gospodarstwa domowe pojawiają się w Twojej bibliotece)

Budynki tacowe obejmują zarówno budynki mieszkalne Spice Market, apartament z Fashion District, 2 akademiki na najwyższym piętrze Uniwersytetu Brichester, 2 akademiki na ostatnim piętrze Uniwersytetu Foxburry oraz nowoczesne i nienowoczesne wersje apartamentów Pinecrest z Evergreen Harbor.

ZNANE PROBLEMY
Jeśli umieścisz galerię na większych działkach niż zamierzono (lub obrócisz je w inny sposób), powłoki nie będą się przesuwać wraz z pomieszczeniami, więc użyj moda TOOL autorstwa TwistedMexi, aby przesuwać/obracać powłoki. Spróbuję poszukać sposobów, czy w ogóle da się rozwiązać ten problem, bo może dość szybko stać się irytujący :p

UWAGI
Znalezienie windy, zsypów na śmieci, skrzynek pocztowych i tablic festiwalowych jest trochę mylące, ale powinieneś będziesz mógł je po prostu wyszukać, wpisując te słowa kluczowe, a gra może w ten sposób wyświetlić odpowiednie kategorie.

Nie odblokowałem/uwzględniłem wszystkich możliwych skorup, ponieważ skorupy mieszkań przekraczały maksymalną wysokość fundamentu. Budynki skorupowe potrzebują pierwszego piętra, które będzie ich bazą, w przeciwnym razie podczas rozgrywki będziesz widzieć przez powłoki, co może powodować irytujące efekty wizualne.




Link https://modthesims.info/d/680885/unlock ... hells.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)”