Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki

Pytania i ciekawostki z gry The Sims 4
Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 328
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki

Post autor: kreatora » piątek 10 sie 2018, 22:19

KONIEC PEWNEJ EPOKI?
Nie dotyczy gry ale tez moze niektorych zainteresować. Koniec epoki for EA. Na dzis zamykane sa juz pierwsze zagraniczne fora. Ma pierwszy ogień poszla Australia i Nowa Zelandia - tu alurat logiczne bo taki sam jezyk jak na forum USA.
Teraz poleciała cała Skandynawia. Szwecja , Finlandia , Dania i Norwegia - staszny wrzask sie podniósł w zwiazku z tym , nawet moderator fiński pracującu od lat za friko - tylko gry dostawał - mocno protestowal na USA forum, Dunczycy zakladaja wlasne forum takie jak nasze, ale pluja na EA równo i odgrazaha sie ze przestana Simsy kupować XD .
Zapowiedziano tez likwidacje na USA forum działu porad technicznych i tego juz zupełnie nie rozumiem bo tam nigdy sie zaden człowiek z EA nie pokazał tylko Rosemow to prowadziła i czasem Crinkrit tam sie zjawiał. Czyli Rosemow dostała kopa, za te robotę zamiast "dziekuje", bo to wyglada ze bedzie zakaz umieszczania postow na forum USA dotyczacych bledów gry. Teraz tylko na EA Help taklie mozna bedzie zamieszczać.
Guru EA zas chyba sostali zakaz wypowiadanie sie na forum USA - moga sie komunikowac z graczami wyłacznie komunikatami na Twitterze. To tylko podejrzenie ale na dzis tak to wyglada, Od 10 dni zaden Guru sie na forum USA nie pojawił.Opdpowiadaja - czasem - na problemy opisywane na forum ale tylko i wyłacznie na Twitterze.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Karminia
Roznosiciel kawy
Posty: 10
Rejestracja: środa 25 lip 2018, 14:33
Origin ID: KarminiaSims
Kontakt:

Post autor: Karminia » wtorek 14 sie 2018, 17:12

@kreatora

Z tymi forami baaardzo ciekawe... Co jednak znaczy, że "poleciała cała Skandynawia, Szwecja, Finlandia, Dania i Norwegia" - w sensie, że zamykają na amen? Niestety nie znam w ogóle żadnego z wymienionych języków, trudno mi to zweryfikować też po swojemu, a temat chętnie bym zbadała. Skąd to potwierdzone info tak w ogóle? :D

Co do działu technicznego... trochę się nie dziwię. Wydaje mi się, że odkąd zespół testerów wzmocnił SimGuru Ikarus, postanowiono przenieść helpdesk w jedno miejsce - bo to tam przecież powinny być składane problemy techniczne (+ z tego co widziałam bardzo dokładnie prowadzi się tam kumulację i analizę problemów: należny podać, np. czy się korzysta z modów czy nie, a to już ma znaczenie; na forum The Sims trudno byłoby każdemu odpowiadać, wypytywać o szczegóły, a na answers.ea.com masz cały formularz do wypełnienia - dla testerów to mega ważne pozyskać jak najbardziej szczegółowe informacje). Chodzi pewnie w tym przypadku także o fokus - SimGuru pracujący nad poprawkami mają się skupić na pracy, a nie klikaniu z innymi Simomaniakami, bo tymi z założenia ma opiekować się community manager - i pewnie chcą w całości oddać fuchę Kate (podejrzewam, że forum zaczęło tracić dla nich na ważności i wolą podjąć kontakt live - to chyba też trochę taki znak mijających czasów i trendów komunikacyjnych). Może to właśnie ta "transparentność", o której mówiła Kate?

Co do irytacji osób aktywnych na forach - trochę ich rozumiem, ale z drugiej strony, robili to non-profit, dla siebie, bez praktycznie żadnego zysku... Nie wiem czego się spodziewali po firmie, dla której nigdy nie pracowali? Że docenią ich zasługi? Hm, są totalnie poza tym biznesem i w tym momencie są prawdopodobnie najmniejszym zmartwieniem EA. Tak, to smutne, bo pewnie nikt się nad nimi nie pochyli - więc jeżeli faktycznie chcą działać tak solidnie, jak do tej pory, faktycznie nie mają innego wyjścia, muszą założyć własne miejsce, z własnymi zasadami.

Praca SimGuru to wciąż praca - każda z tych osób, które aktywnie działają na TT, ma płacone za swoje robótki (a więc każdy ma swoją posadę, zapewne inaczej tytułowaną, niż SimGuru). Pewnie też "tamci wyżej" nie chcą, aby w pewien sposób marnowali czas, przesiadując na forum. Co więcej: o wiele łatwiej kontrolować zamieszczane przez SimGuru posty na Twitterze, o wiele łatwiej usunąć przecieki, niż z takiego forum. Łatwiej ubić temat, który wypłynął za bardzo (weźmy np. pod uwagę ten mega przeciek z SimGuru Grantem i galerią - koniec końców dowiedziała się o tym nieliczna grupa i postanowiła przetrzymać to w tajemnicy przez dłuższy czas);) Zauważyłam też, że coraz częściej posty SimGuru są ze sobą powiązane, częściej wzajemnie siebie komentują - przypuszczam zatem, że stoi za tym cała strategia komunikacji (i tu znowu: pewnie dzieło SimGuru Kate - poza tym sama pisała, że wszelkie pomysły zostały skonsultowane z szefostwem). Nam - graczom - przedstawiono wyłącznie czubek tej góry lodowej (że będą livestreamy, że transparentność, bla bla), a pod tym wszystkim musi dziać się naprawdę sporo.
SimsMantra ◊ Najnowsze wieści, komentarze i opinie ze świata The Sims! → simsmantra.pl

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 328
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » środa 15 sie 2018, 18:33

@Karminia
Owszem nalezy podac wszystkie te dane ale zero odpowiedzi EA bedziesz miała bo :
Problem z EA Help polega na tym ze tam ze swiecą mozna szukać doradztwa technicznego przez ludzi z EA. Generalnie udzielają sie tam wolontariusze za frico - crincrit i BryonyRae ktorzy z EA ,maja zero wspolnego, co zreszta podkreslaja tam pod kazdym swoim postem.
Co do infa o zamykaniu for to oficjalna informacja podana przez EA_Mage na forum USA . "Fora krajow wymienionych powyzej przestana istniec bardzo przepraszamy bla bla bla.. " Na forum USA wpieniali sie gracze ze Skandynawii na ta decyzje w jednej z dyskusji. W koncu jeden z nich zawiadomil ze otwieraja takie forim jak nasze a EA niech sie buja..
Co do Galerii to na szczescie odkrecaja tą aktualizacje bo tym razem dziesiatki graczy sie wpieniło i na forum USA i na twitterze i nawet to poleciało na EA Help. Na szczescie zlikwiduja ta durnote ktora wyprodukowali - w najblizszym czasie. jak podala z lekka zazenowana Guru Kate. Makijaz trupa zrobili a trup skonal po tym makijazu i tydzien do musieli toto wskrzeszac a i tak ledwo dyszy XD
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 403
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Origin ID: SimDels

Post autor: SimDels » środa 15 sie 2018, 21:46

Coś mi się zdaje, że po niefajnych zachowaniach EA względem klientów "złota kupa" (swoista nagroda) znów poleci do EA za zajęcie miejsca dla najgorszej firmy w USA. Nie po raz pierwszy i nie drugi i bynajmniej nie za spadające zyski bo te EA tylko rosną z roku na rok (także z rosnącej sprzedaży sims4) tylko bardziej za opinie graczy a po beztroskim likwidowaniu for możnaby wprost powiedzieć - za lekceważący stosunek wydawcy gier wobec własnego klienta.
Edit: rozpisałem się tu troche ale myślę, że nie ma się nad czym rozwodzić, zarówno likwidowanie for jak i stosunek do gracza w usługach (przypadek forum polskiego to niestety dobitny przykład) świadczą o podejściu firmy do klienta i wydawałoby się, że naturalnym odruchem powinno byc staranie sie o naprawę/poprawe wizerunku firmy w oczach klienta jednak póki co takiej tendencji mówiąc delikatnie - nie widać. Ciekaw jestem też czy podobne szalone oszczczędności (kadrowe głównie jak rozumiem) na likwidacji for są planowane lub juz przeprowadzane przy innych grach EA.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4”