Co by tu kupić....

Pytania i ciekawostki z gry The Sims 4
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3506
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Co by tu kupić....

Post autor: Alibali » środa 13 mar 2024, 19:42

Dokładnie tak. Patrz tylko co ci się bardziej opłaca w danym momencie. Zestawy są fajne, ale niekoniecznie muszą wszystkie proponowane części pasować do twoich oczekiwań. Wg mnie - lepiej kupować pojedynczo, choć pozornie wydaje się, że taniej.

Gdy już coś kupisz zwróć uwagę na sposób płatności - masz tam wymienione paypal, visa i dodaj opcje - a wnich tradycyjny przelew bankowy. Ze względów bezpieczeństwa zawsze wybieram ten sposób zapłąty. Nie klikaj niczego gdy już dokonasz zakupu - aż pokaże ci się komunikat, że ci dziękują za zakup i bla bla bla. Nie daj boże w tym czasie nie odświeżaj strony, tylko cierpliwie czekaj. Bo może ci się zdarzyć coś takiego jak mnie - że kupisz to samo, ale dwa razy - i dwa razy ci sciągnie kasę z konta.

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » czwartek 14 mar 2024, 12:32

Alibali pisze:
środa 13 mar 2024, 19:42
Dokładnie tak. Patrz tylko co ci się bardziej opłaca w danym momencie. Zestawy są fajne, ale niekoniecznie muszą wszystkie proponowane części pasować do twoich oczekiwań. Wg mnie - lepiej kupować pojedynczo, choć pozornie wydaje się, że taniej.

Gdy już coś kupisz zwróć uwagę na sposób płatności - masz tam wymienione paypal, visa i dodaj opcje - a wnich tradycyjny przelew bankowy. Ze względów bezpieczeństwa zawsze wybieram ten sposób zapłąty. Nie klikaj niczego gdy już dokonasz zakupu - aż pokaże ci się komunikat, że ci dziękują za zakup i bla bla bla. Nie daj boże w tym czasie nie odświeżaj strony, tylko cierpliwie czekaj. Bo może ci się zdarzyć coś takiego jak mnie - że kupisz to samo, ale dwa razy - i dwa razy ci sciągnie kasę z konta.
Rozumiem i dziękuję.

Ja chcę postawić na maksymalny realizm w tworzeniu danego uniwersum. Przykładowo, jeśli zrobiłabym fanfik-sequel "Krzyżaków", gdzie np. już dorośli synowie Zbyszka i Jagienki (których według powieści było czterech) razem z ojcem i pra-stryjem (Maćkiem) konno ścigają jakichś łotrzyków po Krakowie (scena sterowana przeze mnie), to żeby istniała szansa, że w tle np. przekupka kłóci się z klientem o cenę jakiegoś towaru ze swojego kramu (scena wygenerowana przez algorytm gry). Tak samo, jeśli zrobiłabym fanfik post-HP7, gdzie np. w Dziurowym Kotle Harry i Ron opijają pępkowe, bo Ginny i Hermiona urodziły im dzieci (scena sterowana przeze mnie), to żeby istniała szansa, że w tle np. jakieś typki z Alei Nokturnowej są wyprowadzani przez aurorów za wszczęcie awantury (scena wygenerowana przez algorytm gry). Przy tym potrzeba też elementów "ponad-epokowych", jak pory roku i pogoda - np. by powyższa podana przeze mnie scena miała miejsce w śnieżną zamieć, oraz konkretne sceny obrazujące dobre i złe relacje z innymi - np. by synowie Zbyszka i Jagienki kłócili się (jak niegdyś ich ojciec w karczmie) którego narzeczona jest "najpiękniejsza i najcnotliwsza".

Czy mógłbyś przedstawić mi rozpiskę - lub może gdzieś taka rozpiska jest - w jaki sposób elementy danego rozszerzenia zazębiają się z elementami innego rozszerzenia, np. elementy danego dodatku z elementami danej kolekcji?
Ostatnio zmieniony czwartek 14 mar 2024, 12:41 przez Nisełka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 14 mar 2024, 12:41

@Nisełka są stoły sprzedażowe w kilku dodatkach więc można tworzyć np. średniowieczne kramy czy nawet sklepiki w parterach domów mieszkalnych ale wszystko zaplanuj na spokojnie. Taki kawałek interaktywnego miasta możesz zrobić na największej parceli dając jej cechę "nieokreślone". Wtedy obcy przyjdą handlować swoim towarem do stołów które postawisz lub budek z jedzeniem i otworzą je sami. Jeszcze lepiej samo-ożywianie świata działa z dodatkiem eko bo dochodzi tam tzw "parcela publiczna" czy jakoś tak i z gruntu samoczynnie od razu ludziki przytruchtają tam znikąd obsługując grzecznie wszelkie stoiska czy inne sprzęty jakie postawisz, to fajne gdy chcemy ożywić świat lub właśnie miec konkretne działania, np. dajesz na podobnej zasadzie stół dj-a i po krótkim czasie widzisz jak ktoś nakręca imprezę ale bez dodatku na parcekli nieokreslonej (cecha z podstawy gry) też powonno to działać podobnie tylko czasem trzeba się naczekać lub aktywować kliknięciem na dany obiekt wyzwolenie tego samoczynnego przyciągnięcia obsługi. Tu coś o tych stołach: viewtopic.php?t=1478

Ps; Pod kątem elementów historycznych z płatnych paków na start przyda ci się chyba to:

1. duży dodatek "Spotkajmy się" - szachulcowe ściany, drewniane okienka, rzeczy dobre do średniowiecza/renesansu). Na uwagę zasługuje tu tez największy w serii ts4 świat a właściwie trzy mniejsze otoczenia o bardzo różnym charakterze; część wiejska może być tłem dla historycznych scenek, wpisze się tu dom gotycki, zamek, mini miasto itd (o ile nie uchwycisz na ujęciu współczesnych wiatraków). Część z gotową makieta miasta szachulcowego (mi się to akurat podoba tam najmniej) i piękna wyspa podzielona na 2 części, idealna także do tworzenia średniowiecznego czy nawet starożytnego świata.

2. pakiet rozgrywki (trochę mniejszy dodatek) "Wampiry" - ładne mebelki np. świetne łóżko z baldachimem ,fotele i inne rzeczy ,kilka fajnych wdzianek dla ludzików.

3. Dodatek "Ranczo" (to już akurat pewnie masz w planach bo koniki). I choć to niby świat około-westernowy to rustykalne elementy pasują trochę nawet do polskiej starej wsi czy
dawniejszych epok a "łuki" tworzące się pomiędzy drewnianymi surowymi kolumnami rodem z gotyku tworzą charakterystyczne "kurze łapki" co daje dużo jak się chce zrobić stare
wnętrze młyna, strych czy cokolwiek innego w takim stylu lub proste drewniane podcienia.

Opcjonalnie możesz się pokusić o nowinkę z gotyckimi okienkami, zestaw zamkowy czy jakoś tak się to zwało aczkolwiek i bez tego zrobisz lub znajdziesz fajne średniowieczne rzeczy.

W razie potrzeby mógłbym spróbować pomóc przy tworzeniu scenerii ale czasu na zabawę za dużo nie mam więc to tak tylko w razie czego (tudzież "w razie wu" jak mawia dzisiejsza młodzież :) ). W sumie dałaś mi trochę kopa motywacyjnego tymi opisami do ponownych prób budowania rzeczy gotyckich...
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3506
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 14 mar 2024, 17:53

Dodałabym dodatek pogodowy, Psy i koty oraz kolekcje gotyckie (ciuchy można podrasować, a okna i drzwi są prześliczne, do tego cudna tapetka, oraz ostatnie akcesoria z kryształąmi - bo też dochodzi dużo stylowych mebelków. Ale przede wszystkim wspomniane przez Michała - Spotkajmy się - dojdzie ci Windenburg - miasto, które może uchodzić za krzyżackie w razie potrzeby, albo okolice Grunwaldu - masa zieleni, trochę mroczne oświetlenie, dużo zalesień, choć pod tym względem konkuruje z nim Wiejska Sielanka.
Najlepiej to zmieniaj kompa jak najszybciej i kupuj co się da na wyprzedaży :)

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » czwartek 14 mar 2024, 20:00

@Alibali Dziękuję ci :). I znów mam kolejne pytania. Tyle że skoro piszesz, że masz mało czasu, to trochę mi głupio; przepraszam :(. Piszesz, że w Podstawie bierzemy największą parcelę, dajemy jej cechę "nieokreślone", stawiamy kramy i budki, a dopiero w dodatku "TS4: Życie eko" jest jeszcze możliwość "parceli publicznej". Tylko że wobec tego czy cecha "nieokreślone" z Podstawy oznacza, że parcela nie jest ani publiczna, ani prywatna? Brzmi mi to, jakby "z miejsca" była publiczna, skoro piszesz "Wtedy obcy przyjda handlować swoim towarem do stołów które postawisz lub budek z jedzeniem i otworzą je sami". Zwłaszcza, że - jak zrozumiałam cię - bez dodatku "TS4: Życie eko" Simy same z siebie też się zbiorą przy danym punkcie - np. kramie, tyle że trwa to dłużej. Co do tego 'zazębiania się', to tak dopytuję (czy nie lepiej kupić cały komplet dodatków, pakietów rozgrywki, akcesoriów lub kolekcji), gdybym na raz chciała stworzyć różne uniwersa o odmiennych klimatach (czyli zawczasu mając "wszystkie epoki pod ręką) - np. to ze Średniowiecza (na pewno), inne z sagi "Harry Potter" (być może - tam trochę klimatów z różnych epok jest, ale akcja głównie w latach 90tych XX w.) i kolejne ze Starożytności n.e. (być może).

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 14 mar 2024, 20:39

@Nisełka Parcela z podstawki nieokreślona wystarczy tylko że aż tak gęsto i szybko tam obce ludziki nie przyjdą ale też takie miejsce zacznie żyć. Podstawowa różnica między zwykła nie okresloną a tą z dodatku eko jest to że w tej pierwszej musisz kliknąć np na budkę z jedzeniem lub fortepian coby przyszła obsługa ( do stołu handlowego ludziki przyjdą same ) a w eko jakby szybciej i bardziej samoistnie to się dzieje tylko cza tam gdzieś ukryć kilka wymaganych sprzętów (nie muszą działać) - te parcele z eko mają też inny trochę niesamowity aspekt ,możesz zrobić jeszcze trzy podwersje ,każda z nich może być tym co zbudowałaś za pierwszym razem ale równie dobrze to mogą być np zmienione lub inne budynki ,przełączać można to w trybie budowy więc można np mieć fragment miasta normalny i zrobić sobie wersję po pożarze zniszczoną lub w innej epoce. Zarówno ta eko jaki i parcela z podstawki to w rzeczywistości parcele publiczne. Na mieszkalnej także pobawisz się częściowo w takie generowanie życia ale tylko częściowo bo sprzętu nie będą dla obcych ale możesz do scenek zrobić rodzinę udająca gromadę mieszczan nawet wygodniej ich sobie ustawisz co mają robić więc może do filmu po prostu zwykła mieszkalną parcela tak chyba najwygodniej a już pewnie Alicja szybciej przypomni mod na większe rodziny jak ci to będzie potrzebne
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » czwartek 14 mar 2024, 21:16

@SimDels Zrozumiałam, że mówisz o stworzeniu miejsc z różnych epok w jednym mieście. A mi chodziło o coś, jak w TS2, gdzie można było tworzyć kilka miast. Na starcie byłu: Milowo, Dziwnowo i Werona, a dodatkowo można było tworzyć własne miasta. W TS4 nie ma takiej możliwości?

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 14 mar 2024, 21:37

@Nisełka Miast w rozgrywce możesz używać wszystkich ale z tworzeniem własnych od zera jest już gorzej... (Trójka była pod tym względem de best);
To największy minus simowej Czwórki; tworzyć możesz tylko na parcelach, sytuacje względnie ratują otoczenia bez narzuconego charakteru tj. bez budynków makiet ale to rzadkość i pod tym względem idealny jest Windenburg bo jest tam trochę terenu .który pasuje pod budowę bardzo różnych także historycznych rzeczy.
A co do zabawy w wielu miastach to oczywiście możesz jak najbardziej przeskakiwać z miasta do miasta jak w Dwójce (chyba łatwiej zresztą) i mieć plenery do filmu gdzie tylko chcesz, po prostu próbuje sobie wyobrazić jak robiłbym plenery do filmu gdybym do takiej zabawy miał cierpliwość ale wiadomo, każdy reżyser musi znaleźć własną drogę najlepszej dla siebie zabawy twórczej :)

Edit: jest mod do TS4 ,który miał być czymś takim jak znakomity (choć dziś u wielu graczy w tym u mnie nie działający) edytor miast/otoczeń dla simowej Trójki ale chyba pozostaje płatny, niedokończony i prawdopodobnie trudnawy w obsłudze. Przedewszystkim nie daje takiej swobody kształtowania otoczeń jak ten trójkowy bo nie ukształtujesz terenu ,można jednak pozbyć się budynków makiet czy roślinności z danego otoczenia.

Ogólnie myśle jednak, że wystarczy odrobina wyobraźni i znajdzieszs w czwórce łądne plenery i miejsca do budowania scenerii.

Przykłądowo tak się prezentowała moja osada w stylu Wikingów/Słowian w otoczeniu nazywanym przez nasza forumową brac półżartem Psokotowem (mieście z dodatku Psy I Koty ,które normalnie ma taki dość skandynawski charakter) viewtopic.php?t=165
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » czwartek 14 mar 2024, 22:08

@SimDels Dels W TS4 mogę tworzyć tylko na parcelach? Nie rozumiem. Nie ma, jak w TS2, że wchodzisz do miasta, gdzie masz trochę parceli prywatnych i publicznych, ale do otoczenia zewnętrznego możesz dodawać pewne elementy? I na czym polega w TS4 ta łatwość w przeskakiwaniu z miasta do miasta?

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 14 mar 2024, 22:32

@Nisełka Nie przesuniesz parceli i nie dodasz nowej tak jak to było w ts2 i ts3. Nie dodasz elementów otoczenia, masz wpływ tylko na parcele, które zawsze są w tych samych miejscach. Bardzo mi się to z początku nie podobało. Gdyby twórcy gry pokusili się o edytor jak w ts3 lub choćby takie skromne opcje edycji jak w ts2 (do Trójki edytowanie miast w dwójce się "nie umywa") to czwórka byłaby jak dla mnie najfajniejszą grą jaką się bawiłem; masz tu ładną grafikę, otoczenia w sumie są atrakcyjne a edytor budynków jest tak prosty i przyjemny w obsłudze, że jak go raz użyjesz to budowanie w trójce czy dwójce uznasz najpewniej za karkołomne aż niedorzecznie karkołomne (serio to jest dla mnie prawdziwy atut czwórki) ale to wszystko równoważy na minus brak edytowalności otoczeń.

Ps: Niektóre parcele są jednak bardzo duże i śmiało można zrobić całe miniaturowe miasto lub coś innego czyli jedną ze scenerii do filmu ,fotek lub do zabawy. Dlatego pokazałem ci poprzednio Kanin (pod linkiem) bo jednak efektownie mogą te plenery wyglądać.

Jeśli wolisz mieć totalną swobodę ,przekształcić sobie całe otoczenie np. na renesans to pozostaje Trójka

Łatwość w przeskakiwaniu? No na pewno szybciej bez dziwnych ekranów wczytywania jak w Dwójce lub czekania aż komputer zajarzy o co chodzi jak w Trójce. Gra jest dosyć dobrze zoptymalizowana i co do tego komputera to w sumie to co wystarczy do Trójki pewnie wystarczy i do czwórki tylko warto mieć system 64 bit. i 2,0 GHz
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » czwartek 14 mar 2024, 22:44

@SimDels @Alibali Dziękuję wam, że wy i inni tutaj staracie się mi pomóc, ale przez te omawiane przez was mechanizmy wymyślone w grze przez EA widzę, że im dalej w las, tym więcej drzew. Sama już nie wiem, czy dla mnie bardziej opłacalne pod względem technicznym jest TS4, czy TS3 (w końcu tam też są konie, na których mi zależy do mojego fanfika dziejącego się w Średniowieczu). No bo (o czym nie mówiłam, ale widzę, że to może być istotne w kontekście obsługi rozgrywki w grze) niedowidzę i dlatego nie wiem, czy bardziej uporczywe byłyby dla mnie trudności w TS4, czy TS3.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 15 mar 2024, 08:13

@Nisełka Trójkę możesz uznać za ładniejszą wersję dwójki z otwartym światem i taką wadą że czasami się buguje a czwórkę poprostu odpal ,wypróbuj podstawę gry i zobaczysz czym się różni na plus i na minus, tym bardziej że podstawa gry jest bezpłatna. Jeśli stawiasz na budowanie samodzielne scenerii na parcelach to w czwórce zbudujesz wszystko 3x szybciej a jeśli wolisz gotowe budynki z netu do ustawienia na parcelach i większe przekształcanie otoczeń to trójkę. Wypróbuj podstawkę ts4 to zobaczysz czy będzie dla ciebie ok
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » piątek 15 mar 2024, 14:30

@SimDels Tak sobie myślę, że gdybym w TS4 stworzyła po każdym z wybranych przez siebie uniwersów na osobnej - nawet tej największej - parceli, a nie w innym mieście, to mogłoby mimo wszystko nie starczyć mi miejsca. Przykładowo z tym średniowiecznym w Polsce: Wawel, kilka pomniejszych kaszteli rycerskich, domostwa dla mieszczan i chłopów, oraz punkty publiczne. Ale jeszcze poczytam o tych miastach-gotowcach w TS4.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3506
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 15 mar 2024, 15:09

@Nisełka - osiołkowi w żłoby dano... :a_grin2:

Zrób jak mówi Michał - zainstaluj podstawkę czwórki i zorientuj się, jak się gra. Zanim opanujesz wiedzę nt czwórki, to trochę ci zejdze. Dwójkę już znasz, bo jak piszesz - miałaś. Trójka różni się bardzo od dwójki - podstawową różnicą jest oczywiście otwarty świat, nie musisz też ściągać do każdego obiektu rekolorów tak jak w dwójce. Możesz samodzielnie zmieniać kolory, i to w dwojaki sposób - klikając na dany obiekt widzisz, czy ma jeszcze inne wersje kolorystyczne (tak jest też w czwórce), ale możesz też skorzystać z tzw koła kolorów i biblioteki wzorów, tzw patternów.
Dokupując dodatek Wymarzone Podróże zanurzysz się na długo w świat przygód. Nie ukrywam, że Wymarzone to mój ulubiony dodatek trójkowy, a trójka - moją ukochaną wersją The Sims - ever!
Po trójce przesiadka na czwórkę, to było jak przeniesienie się z realu do DIsneya. Drażniło mnie początkowo wszystko - pastelowe, disneyowskie kolorki, meble o dziwacznych obłych kształtach, nie pasujące do wysokości ścian, brak bogatego wzornictwa jak w trójce, bajkowa lunaparkowa wręcz sceneria miasteczek.
Ale powoli odkrywaliśmy, że czwórka nie jest taka zła. Zwłaszcza, gdy dodano to, czego nie było od początku. Bo na początku (trudno dziś w to uwierzyć!) nie było basenów, piwnic, możliwości łamania schodów, a ilość dostępnych wariantów kolorystycznych mebli, czy ubrań była ograniczona zaledwie do kilku, i to w taki sposób, że kolorów np okna w żaden sposób nie można było dopasować do kolorów drzwi! Nie było toddlersów ani najpóźniej dodanego przedziału wiekowego - infants, czyli raczkujących niemowląt.
Gdy dodano zwierzaki - wszyscy byliśmy rozczarowani, liczyliśmy bowiem na koniki. EA się zarzekała, że nigdy, że w ogóle to niemożliwe... Ale to samo było przed toddlersami. Koniki doszły, ale dopiero z Ranczem.
Ale pozostawmy dodatki. Chodzi o sam panel budowania. Jest w czwórce najbardziej rozbudowany, ma dużo więcej możliwości, niż jakakolwiek odsłona The SIms do tej pory. Gram nadal trójką i łapię się na tym, że chcę odruchowo przenieść dach czy całe pomieszczenie, a to jest w trójce czy w dwójce niemożliwe! Większość możliwości budowlanych w trójce była dostępna za pomocą kodów - np constrainfloorelevation false dawało możliwość manipulowania terenem czy fundamentami, fryzy kładło się poleceniem placefriezes on - oczywiście po uprzednim uruchomieniu konsoli kodów i wpisaniu testingheatsEnabled true, etc W czwórce robisz to niejako z marszu, kodów na budowlane triki jest niewiele, nie trzeba też męczyć się tak bardzo z dachami. Jednak trzeba trochę przysiąść fałdów, by opanować techniki manipulowania terenem czy fundamentami.

Nie mogę podpowiadać ci, co masz wybrać - to jest twoja decyzja. Jednak jest jeden aspekt, o którym teraz już wspominasz. Słaby komputer nie uciągnie ci trójki ze wszystkimi częściami, miastami ze store, zestwami obiektów ze store i cecowymi dodatkami, a na tyle już się zorientowałam, że mogę na 99% być pewna, że naściągasz do trójki mnóstwo! Do tego trójka bardzo łatwo się buguje, niektórzy żartują z przekąsem, że żeby grać w trójkę to trzeba mieć komputer rodem z NASA... NASA jak NASA, ale na pewno trzeba mieć cały zestaw modyfikacji NRAAS by dać sobie radę z lagami i wywalaniem do pulpitu.

Daj znać, jak już podejmiesz decyzję. Póki co - weź do serca radę Michała - podstawka czwórki jest darmowa i możesz sobie sprawdzić, jak się z nią będziesz czuła...

Nisełka
Felietonista
Posty: 107
Rejestracja: sobota 09 mar 2024, 12:34
Origin ID: niselka

Post autor: Nisełka » piątek 15 mar 2024, 15:17

@Alibali Oj, dano :D. Właśnie ogarniam w artykule o TS4 na Wiki miasta przydatne dla tego średniowiecznego uniwersum.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 15 mar 2024, 16:01

Pod kątem tego co opisujesz to chyba wybierzesz Windenburg. Sam tworzyłem średniowieczny światek w jego wiejskiej części, potem na wyspie, bo te dzielnice największego z miast w ts4 są bardzo otwarte i uniwersalne. gdybyś chciała bawić się w piratów to jeszcze wyspiarskie Sulani z Wyspiarskiego życia.
Dobrej zabawy i daj znać później jak się zapatrujesz :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4”