Jeźdźcy Apokalipsy
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Jeźdźcy Apokalipsy
Na nasze kolejne forumowe wyzwanie - #zbudujmrok2 przebudowałam domek zajmowany przez wampirze rodzeństwo Vattore - Caleba i Lilith, mieszkających sobie dotąd spokojnie w Forgotten Hollow
Chciałam uzyskać efekt bajkowego gotyckiego zameczku - z małym ukłonem w kierunku stylu wiktoriańskiego. Dodatkowi mieszkańcy działki to dwa temperamentne kare ogiery Lucifer i Mefisto, oraz czarny kocur Belzebub
Uwaga - aby wszystko się wyświetliło jak należy - użyć trzeba następujących kodów po aktywowaniu okna konsoli kodów
testingcheats true
bb.moveobjects on
bb.ignoregameplayunlocksentitlement
bb.showhiddenobjects
bb.showliveeditobjects
Czy mi się udało uzyskać to, co zamierzyłam - sami oceńcie:
Chciałam uzyskać efekt bajkowego gotyckiego zameczku - z małym ukłonem w kierunku stylu wiktoriańskiego. Dodatkowi mieszkańcy działki to dwa temperamentne kare ogiery Lucifer i Mefisto, oraz czarny kocur Belzebub
Uwaga - aby wszystko się wyświetliło jak należy - użyć trzeba następujących kodów po aktywowaniu okna konsoli kodów
testingcheats true
bb.moveobjects on
bb.ignoregameplayunlocksentitlement
bb.showhiddenobjects
bb.showliveeditobjects
Czy mi się udało uzyskać to, co zamierzyłam - sami oceńcie:
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Wnętrza
Plan parteru
Hol główny
Sercem każdego domu jest kuchnia, więc zaczynam od niej. Zbudowałam to pomieszczenie na planie półokrąglej przybudówki, która na piętrze przechodzi w wieżyczkę. Nad szafkami umieściłam pęczki ziół i magicznych roślin oraz amuletów niezbędnych w wampirzym menu
Jadalnia
Mniejszy hol ukrywa wejście do podziemnej części domu. Ozdobiłam go "rzeźbą" skomponowaną z trzech różnych elementów.
Plan parteru
Hol główny
Sercem każdego domu jest kuchnia, więc zaczynam od niej. Zbudowałam to pomieszczenie na planie półokrąglej przybudówki, która na piętrze przechodzi w wieżyczkę. Nad szafkami umieściłam pęczki ziół i magicznych roślin oraz amuletów niezbędnych w wampirzym menu
Jadalnia
Mniejszy hol ukrywa wejście do podziemnej części domu. Ozdobiłam go "rzeźbą" skomponowaną z trzech różnych elementów.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Podziemia domu składają się z trzech poziomów.
Pierwszy poziom to część rozrywkowa, że tak powiem - jest tam bar, w którym mieszkańcy oraz ich goście mogą skosztować wytworzonych w najniższej części domu własnych trunków.
A jak już nabiorą odwagi - mogą się popisywać tańcem na parkiecie, lub nawet zaprezentować umiejętności wokalne.
Na rzucie widoczna jest niewielka łazienka w korytarzu. W drugim końcu korytarza jest kuweta i legowisko dla kocura.
Drugi poziom to część poświęcona magii
I tu od razu mała uwaga - aby pokazały się duszki wydobywające się z magicznego kociołka - sim musi kociołek uruchomić po postawieniu parceli i zamieszkaniu.
Ogólny rzut poziomu drugiego - widać na nim kolejną łazienkę. Zastanawiałam się, czy nie umieścić tam pralki i suszarki, ale doszłam do wniosku, że to psułoby koncepcję powagi i grozy miejsca - obok bowiem znajdują się miejsca wiecznego spoczynku (albo tylko odpoczynku) wampirów. W sumie to pomieszczenie pełni więc także rolę trzeciej sypialni
I wreszcie ostatni, najniższy poziom - własna winiarnia
Pierwszy poziom to część rozrywkowa, że tak powiem - jest tam bar, w którym mieszkańcy oraz ich goście mogą skosztować wytworzonych w najniższej części domu własnych trunków.
A jak już nabiorą odwagi - mogą się popisywać tańcem na parkiecie, lub nawet zaprezentować umiejętności wokalne.
Na rzucie widoczna jest niewielka łazienka w korytarzu. W drugim końcu korytarza jest kuweta i legowisko dla kocura.
Drugi poziom to część poświęcona magii
I tu od razu mała uwaga - aby pokazały się duszki wydobywające się z magicznego kociołka - sim musi kociołek uruchomić po postawieniu parceli i zamieszkaniu.
Ogólny rzut poziomu drugiego - widać na nim kolejną łazienkę. Zastanawiałam się, czy nie umieścić tam pralki i suszarki, ale doszłam do wniosku, że to psułoby koncepcję powagi i grozy miejsca - obok bowiem znajdują się miejsca wiecznego spoczynku (albo tylko odpoczynku) wampirów. W sumie to pomieszczenie pełni więc także rolę trzeciej sypialni
I wreszcie ostatni, najniższy poziom - własna winiarnia
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Zeszliśmy na sam dół, więc teraz czas na wędrówkę w drugą stronę - pierwsze piętro i pomieszczenia w wieży.
Piętro to otwarty hol pełniący rolę salonu, gabinetu czy pokoju muzycznego. Nie mogłam się powstrzymać by nie umieścić w nim ślicznego gramofonu z najnowszej kolekcji. Za "moich" czasów nazywanym po prostu - adapterem Bambino:)
Ogólny widok piętra
W akwarium - jak przystało na wampirzy dom - pływają odpowiednio groźne rybki - wampirza kałamarnica, pirania czy szkaradnice
Moje Bmbino Naprawdę jest urocze - winylowa płyta kręci się jak w prawdziwym - lekko falując Menu jest takie jak na pozostałych odtwarzaczach muzyki.
W dalszej części domu są sypialnie - jedna w wystroju kobiecym
Druga sypialnia bardziej stonowana może być sypialnią "męską"
Dopiero poniewczasie zorientowałam się, że parcela poszła jednak nie do końca dopracowana. Nie dopatrzyłam się braku pokrycia na podłodze w łazience na piętrze oraz kilku małych detali wystroju Rzeźba na szafce to drugi element z najnowszej kolekcji sypialnianej.
Piętro to otwarty hol pełniący rolę salonu, gabinetu czy pokoju muzycznego. Nie mogłam się powstrzymać by nie umieścić w nim ślicznego gramofonu z najnowszej kolekcji. Za "moich" czasów nazywanym po prostu - adapterem Bambino:)
Ogólny widok piętra
W akwarium - jak przystało na wampirzy dom - pływają odpowiednio groźne rybki - wampirza kałamarnica, pirania czy szkaradnice
Moje Bmbino Naprawdę jest urocze - winylowa płyta kręci się jak w prawdziwym - lekko falując Menu jest takie jak na pozostałych odtwarzaczach muzyki.
W dalszej części domu są sypialnie - jedna w wystroju kobiecym
Druga sypialnia bardziej stonowana może być sypialnią "męską"
Dopiero poniewczasie zorientowałam się, że parcela poszła jednak nie do końca dopracowana. Nie dopatrzyłam się braku pokrycia na podłodze w łazience na piętrze oraz kilku małych detali wystroju Rzeźba na szafce to drugi element z najnowszej kolekcji sypialnianej.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Kolejne piętra wieży, do której wejście prowadzi z salonu na piętrze
Pierwszy poziom wieży to tylko łazienka i przyrząd do ćwiczenia kondycji, więc zrobiłam tylko ogólny rzut z góry:
Drugie piętro wieży to gabinet alchemika
Do zbudowania tej szafy pełnej eliksirów i likworów użyłam szafek z kolekcji bibliotecznej. Jeśli nie posiadacie jej w swojej grze, to całość może sie posypać niestety. Ale żadne z szafek nie pasowały mi tutaj tak bardzo jak te z owej kolekcji, więc... zaryzykowałam...
I to wszystko
Mieszkańcy Riders of the Apocalypse to rodzeństwo Vattore - Caleb i Lilith, którzy - jak wiemy - są mieszkańcami Mroku - czyli - wampirami.
U mnie zamieszkali wraz z dwoma rumakami o diabelskich imionach - Lucifer i Mefisto. Początkowo Mefisto był kobietą, to znaczy - klaczą, ale do całości mrocznej historii bardziej pasują dwa "męskie" diabły A trzeci - mniejszy diabełek to kot Belzebub.
W najbliższym czasie wrzucę do galerii całe to diabelskie towarzystwo - jeśli znajdą się chętni do pobrania - to będą mogli sobie wprowadzić lokatorów do wampirzego gniazda.
Parcela - wersja poprawiona - jest do pobrania w galerii pod linkiem
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
Pierwszy poziom wieży to tylko łazienka i przyrząd do ćwiczenia kondycji, więc zrobiłam tylko ogólny rzut z góry:
Drugie piętro wieży to gabinet alchemika
Do zbudowania tej szafy pełnej eliksirów i likworów użyłam szafek z kolekcji bibliotecznej. Jeśli nie posiadacie jej w swojej grze, to całość może sie posypać niestety. Ale żadne z szafek nie pasowały mi tutaj tak bardzo jak te z owej kolekcji, więc... zaryzykowałam...
I to wszystko
Mieszkańcy Riders of the Apocalypse to rodzeństwo Vattore - Caleb i Lilith, którzy - jak wiemy - są mieszkańcami Mroku - czyli - wampirami.
U mnie zamieszkali wraz z dwoma rumakami o diabelskich imionach - Lucifer i Mefisto. Początkowo Mefisto był kobietą, to znaczy - klaczą, ale do całości mrocznej historii bardziej pasują dwa "męskie" diabły A trzeci - mniejszy diabełek to kot Belzebub.
W najbliższym czasie wrzucę do galerii całe to diabelskie towarzystwo - jeśli znajdą się chętni do pobrania - to będą mogli sobie wprowadzić lokatorów do wampirzego gniazda.
Parcela - wersja poprawiona - jest do pobrania w galerii pod linkiem
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1863
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Pobrałam zamek w wersji nr.1, postawiłam i nawet pozwoliłam sobie zameldować jednego z jeźdźców apokalipsy - Śmierć z czarnym jak smoła rumakiem .
Zamek zgodnie z tematem wyzwania od najniżej położonej piwnicy po szczyt wieży, jest konsekwentnie utrzymany w mrocznej tonacji. Elewacja zamku reprezentatywna, dzięki zastosowaniu szachulców i metalowych zdobień, prezentuje się pięknie.
Wnętrza są przestronne i zachwycają ciekawymi elementami jak choćby pomysłowa rzeźba w holu. Trójpoziomowa piwnica urządzona z wypasem. Wstawienia tam pralki z suszarką byłoby profanacją tego miejsca - dobrze, że zrezygnowałaś w tego pomysłu.
Zadbałaś nawet o umieszczenie w akwarium "stosownych" rybek , które są odzwierciedleniem charakteru mieszkańców zamku .
Praca przemyślana w każdym calu i wykonana z drobiazgową wręcz precyzją.
P.S Nie noszę się z zamiarem zakupu kolejnego kitu, dlatego pozostanę przy wer.nr.1, w której liczba brakujących elementów tak nie razi .
Zamek zgodnie z tematem wyzwania od najniżej położonej piwnicy po szczyt wieży, jest konsekwentnie utrzymany w mrocznej tonacji. Elewacja zamku reprezentatywna, dzięki zastosowaniu szachulców i metalowych zdobień, prezentuje się pięknie.
Wnętrza są przestronne i zachwycają ciekawymi elementami jak choćby pomysłowa rzeźba w holu. Trójpoziomowa piwnica urządzona z wypasem. Wstawienia tam pralki z suszarką byłoby profanacją tego miejsca - dobrze, że zrezygnowałaś w tego pomysłu.
Zadbałaś nawet o umieszczenie w akwarium "stosownych" rybek , które są odzwierciedleniem charakteru mieszkańców zamku .
Praca przemyślana w każdym calu i wykonana z drobiazgową wręcz precyzją.
P.S Nie noszę się z zamiarem zakupu kolejnego kitu, dlatego pozostanę przy wer.nr.1, w której liczba brakujących elementów tak nie razi .
Ostatnio zmieniony poniedziałek 11 wrz 2023, 09:27 przez bobas52, łącznie zmieniany 1 raz.
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 610
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Również pobrałam, skomentowałam i polubiłam zameczek w obu wersjach (choć tej drugiej jeszcze nie oglądałam w grze) i powiem szczerze, że teraz chyba będę go ustawiać w każdej grze jako domostwo rodzeństwa Vatore, bo bije na głowę budynek EA (chyba coś tam mi zniknie, ale posiłkując się zdjęciami, uzupełnię tym co mam). Dom jest przepiękny i bardzo klimatyczny, ciemne kolory powodują, że czuje się mrok... Choć z drugiej strony to nie jest ten ciężki, zły mrok. Bo wnętrza uderzają swoją przytulnością i ciepłem, aż chciałoby się tu zamieszkać, albo pobyć w ramach wakacyjnego wyjazdu i przy okazji zwiedzić całe Wampirowo. Podziemia intrygują i to bardzo! Szczególnie ta magiczno-mroczna część. Co ciekawe, na jednym z poziomów można spokojnie ćwiczyć karaoke i żaden z sąsiadów nie poskarży się na hałasy!
Alu, cudnie to zrobiłaś, otoczenie na zewnątrz ma taki właśnie bajkowo-halloweenowy klimat (jest śliczne i ze słodyczami na Halloween się kojarzy), zaś wnętrze jest już mroczniejsze, choć jak już pisałam - nadal przyjazne. Świetna praca!
Alu, cudnie to zrobiłaś, otoczenie na zewnątrz ma taki właśnie bajkowo-halloweenowy klimat (jest śliczne i ze słodyczami na Halloween się kojarzy), zaś wnętrze jest już mroczniejsze, choć jak już pisałam - nadal przyjazne. Świetna praca!
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
@Alibali iście fantastyczny budynek , szałowy i pełen detali zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Dałaś czadu, w bryle sporo ciekawych pomysłów, podoba mi się urozmaicenie jej wysoka wieżą z ciekawym jakby mansardowym dachem (na każdym kroku widać Twoje zamiłowanie do Belle Epoque. A'propos tych wystaw światowych których temat poruszyliśmy po Twoim wpisie w innym temacie ,w Budapeszcie na jedną z wystaw powstał szereg zameczków i pałacyków prezentujących różne miejsca globu i pozostał po tym zamek Vajdahunyad (raczej nie przesadnie znany turystom a szkoda) i choć troche sie różni to kojarzy mi się z nim Twoja praca także z powodu najeżenia ozdobami wieżyczkami itd (to neogotyk więc wszystkie chwyty dozwolone).
Wewnątrz tez mi japka opadła...:O Jest klimat i tu także mam wrażenie, że ten budynek (bynajmniej w obecnej formie) musi pochodzić sprzed ok 120 lat bo zdradza to także styl wnętrz;
Połokrągłe pomieszczenie zabudowane szafkami to prawdziwe cudo choć świetny jest tez salon i pozostałe pomieszczenia. Pod widzialną warstwa znajduje się mroczny świat bo to jak widac coś dużo więćej niż tylko piwnica a trzy poziomy pełne mroku i zagadkowych miejsc kojarzą się z labiryntem prowadzącym do innego świata (może do tej alternatywnej rzeczywistości czyli drugiej mapy tego samego miasta?). Ołtarze, krypty, półki z miksturamii garnek do którego lepiej nie wchodzić ...
Wewnątrz tez mi japka opadła...:O Jest klimat i tu także mam wrażenie, że ten budynek (bynajmniej w obecnej formie) musi pochodzić sprzed ok 120 lat bo zdradza to także styl wnętrz;
Połokrągłe pomieszczenie zabudowane szafkami to prawdziwe cudo choć świetny jest tez salon i pozostałe pomieszczenia. Pod widzialną warstwa znajduje się mroczny świat bo to jak widac coś dużo więćej niż tylko piwnica a trzy poziomy pełne mroku i zagadkowych miejsc kojarzą się z labiryntem prowadzącym do innego świata (może do tej alternatywnej rzeczywistości czyli drugiej mapy tego samego miasta?). Ołtarze, krypty, półki z miksturamii garnek do którego lepiej nie wchodzić ...
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Dziękuję moi wierni sekundanci zmagań z łopatą i kielnią @SimDels @Percival159 i @bobas52
Starałam się bardzo nie zawalić terminu, więc zabrałam się ostro kurcgalopkiem do roboty, parcela powstała migiem, a potem miałam dopieszczć, ale było tylko gorzej... Bo jak zwykle czegoś nie zauważyłam, czegoś nie domalowałam...
No i jak Miszka zauważyłeś - czegokolwiek bym się nie dotknęła, to wychodzi ...słoń - jak w tej piosence o malarzu nieszczęśliwym... Czyli epoka wiktoriańska, którą niestety kocham i kochać będę aż do śmierci. Amen.
Akurat tutaj ten styl wiktoriański pasuje jak ulał do mrocznych klimatów, ale wierzcie mi - do Grecyi niekoniecznie
Nigdy nie grałam ani wampirami, ani tym bardziej w Forgotten, ale powiem wam, że im bardziej się przyglądam, tym więcej dostrzegam urody w tej malutkiej okolicy... Spójrzcie na prześliczny krajobraz - , i bijące światłem wodospady... I jakieś tajemnicze przejścia, i rozświetlające się w nieoczekiwanych miejscach skały... Jakieś bagno z tyłu za parcelami, jakieś tajemnicze groby w spowijającej je mgle...
i tylko brak rechotania żab i krakania wron. Ale wrony latają - przemykają między drzewami to tu, to tam...
Pięknie tam wschodzi księżyc w pełni...
A gdy się ustawi ślad ekologiczny na zielony - skądinąd mroczne świerki przybierają taki radosny odcień zieleni...
Bardzo mi się ten świat podoba, a podobałby się bardziej jeszcze, gdyby był o parę parcelek większy! I żeby był prawdziwny cmentarz, a nie taki tylko - kątem u Vladislausa... Bardzo mi brak trójkowego cmentarza z Riverview
Na mroczne światło jest sposób, bo znalazłam modyfikację pozwalającą na wprowadzenie tam lepszego oświetlenia, ale modyfikacja ta ingeruje w pliki gry, trzba coś tam wymienić, podmienić, a tego zawsze bardzo się boję. Że gra posypie się po aktualizacji, bo trzeba coś tam wyjmować na czas aktualki, a u mnie już z pamięcią bywa kiepsko
Ale gdyby ktoś był zainteresowany, to wklejam linki
link do modyfikacji twisted Mexi
https://modthesims.info/d/594502/daybre ... light.html
strona twórcy tych modyfikacji (po https musiałam zrobić dwa odstępy spacją aby link nie znikał)
https: //softerhaze.tumblr.com/post/634787489178173440/lighting-mods-horse-ranch-update-every-lighting
instrukcja jak instalować
https://softerhaze.itch.io/milk-thistle ... al-and-faq
Podziwiam moderów, którzy każdą linijkęskryptów gry potrafią rozpoznać, i jak trzeba - przerobić.
Ale wracając do Forgotten i Vattore - mam mięszane uczucia co do przeróbki tych postaci. Przywiązuję się jak już kiedyś wspomniałam - do tych najbardziej charakternych pikselów stworzonych przez EA. I gdy zaczęłam przerabiać Lilith - to wyszła zupełnie nieznana postać. Więc byłoby w zasadzie bez różnicy - czy zamieszka tam Babcia Bheeda czy Diana Caliente - po liftingu. To będzie tylko imię i nazwisko - i nic poza tym.
Tu Lilith po przeróbce - to już zupełnie kto inny
Więc już niech Lilith pozostanie sobą - taka jak jest, nie będę więc tworzyć nowej pary - skoro ta, która jest - jest bardzo dobra. Można dziewczynie zmienić przyodziewek i fryzurę, bo akurat to każda kobieta zrozumie
Konie jakie są - każdy widzi... Można sobie "zamieszkać" dowolne - byleby czarnej maści.
Pozostał na placu boju Belzebub. Bardziej pasuje mi do niego imię Behemot, ale nie wiem, czy aby nie jest to nazwa zastrzeżona przez Marviczełe
@Marvi
Marvi nie protestuje - jak do tej pory - więc wyślę dwa konie Lucifera i Mefisto i kota Behemota do galerii - na dniach W razie czego powiem Marvi, że upamiętniłam jej własnego czorta
Starałam się bardzo nie zawalić terminu, więc zabrałam się ostro kurcgalopkiem do roboty, parcela powstała migiem, a potem miałam dopieszczć, ale było tylko gorzej... Bo jak zwykle czegoś nie zauważyłam, czegoś nie domalowałam...
No i jak Miszka zauważyłeś - czegokolwiek bym się nie dotknęła, to wychodzi ...słoń - jak w tej piosence o malarzu nieszczęśliwym... Czyli epoka wiktoriańska, którą niestety kocham i kochać będę aż do śmierci. Amen.
Akurat tutaj ten styl wiktoriański pasuje jak ulał do mrocznych klimatów, ale wierzcie mi - do Grecyi niekoniecznie
Nigdy nie grałam ani wampirami, ani tym bardziej w Forgotten, ale powiem wam, że im bardziej się przyglądam, tym więcej dostrzegam urody w tej malutkiej okolicy... Spójrzcie na prześliczny krajobraz - , i bijące światłem wodospady... I jakieś tajemnicze przejścia, i rozświetlające się w nieoczekiwanych miejscach skały... Jakieś bagno z tyłu za parcelami, jakieś tajemnicze groby w spowijającej je mgle...
i tylko brak rechotania żab i krakania wron. Ale wrony latają - przemykają między drzewami to tu, to tam...
Pięknie tam wschodzi księżyc w pełni...
A gdy się ustawi ślad ekologiczny na zielony - skądinąd mroczne świerki przybierają taki radosny odcień zieleni...
Bardzo mi się ten świat podoba, a podobałby się bardziej jeszcze, gdyby był o parę parcelek większy! I żeby był prawdziwny cmentarz, a nie taki tylko - kątem u Vladislausa... Bardzo mi brak trójkowego cmentarza z Riverview
Na mroczne światło jest sposób, bo znalazłam modyfikację pozwalającą na wprowadzenie tam lepszego oświetlenia, ale modyfikacja ta ingeruje w pliki gry, trzba coś tam wymienić, podmienić, a tego zawsze bardzo się boję. Że gra posypie się po aktualizacji, bo trzeba coś tam wyjmować na czas aktualki, a u mnie już z pamięcią bywa kiepsko
Ale gdyby ktoś był zainteresowany, to wklejam linki
link do modyfikacji twisted Mexi
https://modthesims.info/d/594502/daybre ... light.html
strona twórcy tych modyfikacji (po https musiałam zrobić dwa odstępy spacją aby link nie znikał)
https: //softerhaze.tumblr.com/post/634787489178173440/lighting-mods-horse-ranch-update-every-lighting
instrukcja jak instalować
https://softerhaze.itch.io/milk-thistle ... al-and-faq
Podziwiam moderów, którzy każdą linijkęskryptów gry potrafią rozpoznać, i jak trzeba - przerobić.
Ale wracając do Forgotten i Vattore - mam mięszane uczucia co do przeróbki tych postaci. Przywiązuję się jak już kiedyś wspomniałam - do tych najbardziej charakternych pikselów stworzonych przez EA. I gdy zaczęłam przerabiać Lilith - to wyszła zupełnie nieznana postać. Więc byłoby w zasadzie bez różnicy - czy zamieszka tam Babcia Bheeda czy Diana Caliente - po liftingu. To będzie tylko imię i nazwisko - i nic poza tym.
Tu Lilith po przeróbce - to już zupełnie kto inny
Więc już niech Lilith pozostanie sobą - taka jak jest, nie będę więc tworzyć nowej pary - skoro ta, która jest - jest bardzo dobra. Można dziewczynie zmienić przyodziewek i fryzurę, bo akurat to każda kobieta zrozumie
Konie jakie są - każdy widzi... Można sobie "zamieszkać" dowolne - byleby czarnej maści.
Pozostał na placu boju Belzebub. Bardziej pasuje mi do niego imię Behemot, ale nie wiem, czy aby nie jest to nazwa zastrzeżona przez Marviczełe
@Marvi
Marvi nie protestuje - jak do tej pory - więc wyślę dwa konie Lucifera i Mefisto i kota Behemota do galerii - na dniach W razie czego powiem Marvi, że upamiętniłam jej własnego czorta
Fantastyczny klimat (osobiście dla mnie za ciężki, ale to lokum nie dla mnie, a wąpierzy :p)! Najbardziej podoba mi się bryła i otoczenie na zewnątrz, a szczególnie ten półkolisty nawis/daszek na frontonie wyższej części domu. Dałaś tu czadu. Wnętrza mroczne (dla mnie aż za bardzo), ale takie pasują do całości. Brawo!
PS. Tak, właśnie wróciłam. Nie zapomniałam o Was.
PS. Tak, właśnie wróciłam. Nie zapomniałam o Was.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Dzięki @Frisska Frisco za odwiedziny w moim kąciku.
Cieszę się, że domek ci się spodobał. Jego ciężki klimat to było założenie specjalne - miało być mrocznie i tajemniczo. Wszak to siedziba "wąpierza"
Jednakoż... Moje prawie wszystkie domki są w stylu odbiegającym bardzo daleko od nowoczesności. Nowoczesność lubię pooglądać sobie - u kogoś - ale sama tworzę prawie wszystko w jednakowym, wiktoriańskim stylu.
Mam nadzieję, że wróciłaś na dłużej, i że nadal masz ochotę bawić się Simami I pokaż coś, co zbudowałaś ostatnio.
Cieszę się, że domek ci się spodobał. Jego ciężki klimat to było założenie specjalne - miało być mrocznie i tajemniczo. Wszak to siedziba "wąpierza"
Jednakoż... Moje prawie wszystkie domki są w stylu odbiegającym bardzo daleko od nowoczesności. Nowoczesność lubię pooglądać sobie - u kogoś - ale sama tworzę prawie wszystko w jednakowym, wiktoriańskim stylu.
Mam nadzieję, że wróciłaś na dłużej, i że nadal masz ochotę bawić się Simami I pokaż coś, co zbudowałaś ostatnio.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Marviczele chyba się nie obrazi bo któżby sie mógł oprzeć takiej mega mrocznej koci ? Fantastyczna ekipa! Lilith wygląda pięknie i tajemniczo a do tego ten mroczny koń ,chyba wspomniałaś o nim pierwsza i zainspirowałaś mnie pamiętam też do zabawy w stworzenie konia z jeźdźcem dla otoczenia no i teraz widzę wielki Zonk! - spokojnie, u siebie nie u Ciebie , gdyż otóż ponieważ , kłaniam się przeto w pas i kajam z pochylona głową; zdaje się, że nie dałem tego teamu na zapisie do domku, wesoło po mieście pomyka tylko Morticia i jej kociowate belzebubki więc muszę to zaktualizować, jak to się w ostatnich latach mawia "na cito" (swoja drogą kiedy w mój pseudo-inteligentny telefon piszę "na cito" w treści np. smsa to przekształca mi to na "a co to"
Samo Forgotten mi też się podoba i w jakimś sensie jest duże bo całe otwarte (tak po czwórkowemu ale jednak). Poza tym wampiry zawsze można wywalić (robię to prawie zawsze na dzień dobry jak się tam bawię lub ewentualnie hmm... wprowadzam swoje ) a całe otoczenie jak zauważyłaś jakoś zyskuje kiedy postawi sie tam parcele z dużą ilością zieleni lub materiałów eko ( z dodatkiem eko to otoczenie może się też trochę upiększyć, robi sie mniej mgły i jakoś tak fajnie więc faktycznie warto się tak pobawić). Przy okazji sypiesz jak z rękawa ciekawymi modami i przepisami na to jak w jeszcze inny sposónb zmieniać np światło, dzięki za to ,czasem lubie potestowac ciekawe rzeczy i przyznam, że najczęściej trafiam na te rzeczy w Twoich tematach (stąd min moje nie do końca udane boje z Toolsem). A wracając na ziemię; świetna ekipa i wszystko razem daje potencjalną ciekawa historię (lub wiele historii)
Samo Forgotten mi też się podoba i w jakimś sensie jest duże bo całe otwarte (tak po czwórkowemu ale jednak). Poza tym wampiry zawsze można wywalić (robię to prawie zawsze na dzień dobry jak się tam bawię lub ewentualnie hmm... wprowadzam swoje ) a całe otoczenie jak zauważyłaś jakoś zyskuje kiedy postawi sie tam parcele z dużą ilością zieleni lub materiałów eko ( z dodatkiem eko to otoczenie może się też trochę upiększyć, robi sie mniej mgły i jakoś tak fajnie więc faktycznie warto się tak pobawić). Przy okazji sypiesz jak z rękawa ciekawymi modami i przepisami na to jak w jeszcze inny sposónb zmieniać np światło, dzięki za to ,czasem lubie potestowac ciekawe rzeczy i przyznam, że najczęściej trafiam na te rzeczy w Twoich tematach (stąd min moje nie do końca udane boje z Toolsem). A wracając na ziemię; świetna ekipa i wszystko razem daje potencjalną ciekawa historię (lub wiele historii)
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Miszka, ty jak nikt potrafisz swym ciepłem poprawić humor! Niestety - straciłam całą Morticię (znaczy z jej postępem umiejętności i etcetera), i każda próba wczytania starszych zapisów sprzed For Rent kończy się błędem - wyświetla się owszem parcela do zamieszkania ale NIC z nią nie można zrobić.
Ani wprowadzić się, ani edytować - słownie NIC.
Więc na piechotę sprawdzałam wszystkie cece. Działają o dziwo, ale pod warunkiem użycia ich na nowym Simie lub nowym zapisie. To mnie bardzo zniechęciło póki co! Całą Wierzbową muszę na nowo postawić z Twoimi domkami, ale obawiam się, że stworzone wcześniej domki też mogą nie zadziałać.
I nie bardzo już mam ochotę sprawdzać to po ikssetnym uruchomieniu gry (i wyjściu bez zapisywania).
Ani wprowadzić się, ani edytować - słownie NIC.
Więc na piechotę sprawdzałam wszystkie cece. Działają o dziwo, ale pod warunkiem użycia ich na nowym Simie lub nowym zapisie. To mnie bardzo zniechęciło póki co! Całą Wierzbową muszę na nowo postawić z Twoimi domkami, ale obawiam się, że stworzone wcześniej domki też mogą nie zadziałać.
I nie bardzo już mam ochotę sprawdzać to po ikssetnym uruchomieniu gry (i wyjściu bez zapisywania).
@Alibali Wielki plus za wykonanie . Nie wiem, czy zgadnę; ale czy to styl wiktoriański?