Ostatni przystanek i... pierwszy przystanek (bar 8 Bells)
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Ostatni przystanek i... pierwszy przystanek (bar 8 Bells)
Takie małe, budowlane co nie co... Podczas naszego Simberkowego wyzwania @SimDels postawił przed swoim ratuszem uroczy przystanek autobusowy (a może tramwajowy), który nie powiem... bardzo mi się spodobał. Zainspirowana tym pomysłem, postanowiłam zacząć stawiać własne przystankowe przybytki. Pierwszy z nich stanął w Forgotten Hollow przed domem braci Rimbaud (tych którzy nauczyli Vitalija, jak być wampirem ; a dom taki, jaki postawiła EA, tylko kolory fasady zmienione ). Drugi wyrósł przed totalnie przebudowanym barem 8 Bells w Strangerville. Na poniższych fotach jest tylko pierwszy z nich, gdyż zrzutów ekranu tego drugiego nie posiadam, a w najbliższym czasie raczej nie zajrzę do gry. Wybaczcie niezbyt wyraźne zdjęcia, ale pogoda w Wampirowie była, jaka była; inaczej się nie dało.
A dlaczego "ostatni przystanek", tego już raczej wyjaśniać nie trzeba...
A dlaczego "ostatni przystanek", tego już raczej wyjaśniać nie trzeba...
Ostatnio zmieniony sobota 09 lis 2024, 21:58 przez Percival159, łącznie zmieniany 1 raz.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3470
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Kapitalnie wykombinowałaś ten ostatni przystanek Pomysłowy rozkład jazdy i cała konstrukcja
Zimowa fota z cmentarzem swoją droga też wygląda świetnie (ten cmentarz jest mega pomysłowy i realistyczny)
Swoją droga ciekaw jestem.. pierwszego przystanku i nawet jeśli jest taki sam to fajnie byłoby go tu zobaczyć w tym nieco cieplejszym otoczeniu
Zimowa fota z cmentarzem swoją droga też wygląda świetnie (ten cmentarz jest mega pomysłowy i realistyczny)
Swoją droga ciekaw jestem.. pierwszego przystanku i nawet jeśli jest taki sam to fajnie byłoby go tu zobaczyć w tym nieco cieplejszym otoczeniu
Świetny pomysł z tym przystankiem, a jego wykonanie rewelacyjne. Prezentuje się bardzo realistycznie, zaś podświetlana tablica idealnie pasuje jako rozkład jazdy.
Budowa przystanków autobusowych przy wynajmowanych budynkach wielorodzinnych nowego dodatku to też będzie ciekawe rozwiązanie. Szkoda tylko, że w TS4 mamy jedynie jako atrapę autobus szkolny
Budowa przystanków autobusowych przy wynajmowanych budynkach wielorodzinnych nowego dodatku to też będzie ciekawe rozwiązanie. Szkoda tylko, że w TS4 mamy jedynie jako atrapę autobus szkolny
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Tak na szybko, bo zarówno praca, jak i fotki wykonane zostały dawno temu. Zdjęcia zalegały gdzieś w kompie aż do dnia dzisiejszego. Nie jest to aż taka oryginalna i całkiem własna budowla, by ją prezentować w osobnym temacie, w zasadzie to tylko przeróbka. I dlatego rzucam to tutaj, do tematu "Ostatni przystanek"; bo jeśli jest już ten ostatni przystanek, to gdzieś... musiał być pierwszy.
Jakoś tak trudno było mi się przyzwyczaić do wojskowego baru w Strangerville, więc uznałam, że czas go odrobinę upiększyć. I dodać... hmm, przystanek, co by degustatorzy soczków mogli bezpiecznie wrócić do domu. Zaś parking jest dla tych co nie piją, jeno chodzą do baru w celu zbierania dowodów przeciwko Roślinie Matce... Podczas przebudowy ubolewałam nad tym, że dwa budynki na parceli muszą mieć identyczną wysokość ścian, nie do końca mi to tym razem pasowało. Ten drugi budynek... to oczywiście przystanek.
Oryginalne 8 Bells (fotka z netu):
Po przebudowie:
Jakoś tak trudno było mi się przyzwyczaić do wojskowego baru w Strangerville, więc uznałam, że czas go odrobinę upiększyć. I dodać... hmm, przystanek, co by degustatorzy soczków mogli bezpiecznie wrócić do domu. Zaś parking jest dla tych co nie piją, jeno chodzą do baru w celu zbierania dowodów przeciwko Roślinie Matce... Podczas przebudowy ubolewałam nad tym, że dwa budynki na parceli muszą mieć identyczną wysokość ścian, nie do końca mi to tym razem pasowało. Ten drugi budynek... to oczywiście przystanek.
Oryginalne 8 Bells (fotka z netu):
Po przebudowie:
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3470
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
No i to się nazywa bar a sam budynek teraz wygląda o wiele lepiej niż pudełko zapałek od EA Wnętrze bardzo pasuje do "Dziwnowa".
Fajny tez znów ten koncept z przystankiem bo i faktycznie takie udogodnienie po licznych drin..nektarynkach multiwitaminowych się przyda Świetna praca, chętnie sprawdze w grze tym bardziej, że dawno już do dziwnówka nie właziłęm. Bardzo łądne mieszkanko, jest się gdzie zatrzymać a powracając do samego przystanku-to jest majstersztyk!
Fajny tez znów ten koncept z przystankiem bo i faktycznie takie udogodnienie po licznych drin..nektarynkach multiwitaminowych się przyda Świetna praca, chętnie sprawdze w grze tym bardziej, że dawno już do dziwnówka nie właziłęm. Bardzo łądne mieszkanko, jest się gdzie zatrzymać a powracając do samego przystanku-to jest majstersztyk!
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Perci - bardzo zgrabna przebudowa, i na pewno o wiele bardziej interesująca niż oryginał. Ładna elewacja i cała nowa bryła. Dodałabym jednak trochę więcej (o jedną kratkę szerzej) do sypialni na górze, by ją chocia wysoką półścianką oddzielić od kuchni, bo jakoś tak mi nie gra kuchnia i sypialnia razem. A może przenieść tę kuchnię koło schodów, a to pomieszczenie wykorzystać na mini-salon z sypialnią. Nie jestem w stanie oblukać w grze bo nie dam rady odpalić gry. Próbuję już któryś raz z rzędu
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
@SimDels, @Alibali dziękuję. Tej przeróbki 8 Bells nie zamieściłam w Galerii, głównie dlatego, że parcela została zmodyfikowana przez postawienie na niej budki z przedmiotami z basementala do zakupienia. A ta budka jakoś tak bardzo pasowała mi do klimatu wojskowego pubu. Przyznam, że przerabiałam budynek głównie na swój użytek, żeby popatrzeć na coś co wygląda nieco inaczej niż bar EA, i trochę pod własną rozgrywkę.
Alu, masz rację, to łóżko jest dość niefortunnie ustawione, ale raczej nie będę go przestawiać, gdyż to miało być takie małe, trochę nieporęczne kawalerskie mieszkanko.
EDIT: Ta część z kanapą przy schodach oraz łazienka przy schodach, to nie jest część mieszkania, tylko taka bardziej przestrzeń wspólna, z której mogą korzystać klienci baru oraz ewentualny mieszkaniec kawalerki. Wiem, że trochę dziko to zaplanowałam, ale tak mi jakoś w duszy grało.
Alu, masz rację, to łóżko jest dość niefortunnie ustawione, ale raczej nie będę go przestawiać, gdyż to miało być takie małe, trochę nieporęczne kawalerskie mieszkanko.
EDIT: Ta część z kanapą przy schodach oraz łazienka przy schodach, to nie jest część mieszkania, tylko taka bardziej przestrzeń wspólna, z której mogą korzystać klienci baru oraz ewentualny mieszkaniec kawalerki. Wiem, że trochę dziko to zaplanowałam, ale tak mi jakoś w duszy grało.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1874
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Po przebudowie bar nabrał kolorytu i dzięki temu w niczym nie przypomina tego czegoś, co zaproponowało EA .
Strangerville nie jest moją ulubioną okolicą "Richtig ino roz"grałam w tej okolicy i to tylko po to, aby zobaczyć Mamusię, która zakaziła miasteczko i jego mieszkańców.
Miasteczko jako baza wojskowa jest specyficzne. Jedyną rzeczą, która mnie w nim urzekła były przeloty samolotów wojskowych typu MiG .
Twoja propozycja wizerunkowo jest kapitalna . Zarówno ceglana fasada jak i zielony kolor żaluzji okiennych idealnie wpisuje się w wojskowy charakter tego miasteczka.
Sam bar mimo swojej surowości jest przytulny, a skórzane sofy dodają mu wytworności i elegancji.
Mieszkanko na górze (przypuszczalnie właściciela baru - w pierwotnym zamyśle dla kawalera) posiada wszystko co wojak potrzebuje. Jednie sypialnię od kuchni odgrodziłabym jakimś przepierzeniem
Strangerville nie jest moją ulubioną okolicą "Richtig ino roz"grałam w tej okolicy i to tylko po to, aby zobaczyć Mamusię, która zakaziła miasteczko i jego mieszkańców.
Miasteczko jako baza wojskowa jest specyficzne. Jedyną rzeczą, która mnie w nim urzekła były przeloty samolotów wojskowych typu MiG .
Twoja propozycja wizerunkowo jest kapitalna . Zarówno ceglana fasada jak i zielony kolor żaluzji okiennych idealnie wpisuje się w wojskowy charakter tego miasteczka.
Sam bar mimo swojej surowości jest przytulny, a skórzane sofy dodają mu wytworności i elegancji.
Mieszkanko na górze (przypuszczalnie właściciela baru - w pierwotnym zamyśle dla kawalera) posiada wszystko co wojak potrzebuje. Jednie sypialnię od kuchni odgrodziłabym jakimś przepierzeniem
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
@bobas52 Bobi, dziękuję. Muszę przyznać, że Strangerville również nie jest moją ulubioną okolicą, mimo że mam do niej sentyment i podoba mi się bardziej niż Tomarang czy Psokotowo. A rozgrywka z Mamusią była naprawdę zadowalająca i doprowadziłam sprawę do końca, a mój Sim ocalił świat i został bohaterem Strangerville (czy jakoś tak).
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)