Ostatni przystanek i... pierwszy przystanek (bar 8 Bells)

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 627
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Ostatni przystanek i... pierwszy przystanek (bar 8 Bells)

Post autor: Percival159 » środa 29 lis 2023, 18:53

Takie małe, budowlane co nie co... Podczas naszego Simberkowego wyzwania @SimDels postawił przed swoim ratuszem uroczy przystanek autobusowy (a może tramwajowy), który nie powiem... bardzo mi się spodobał. Zainspirowana tym pomysłem, postanowiłam zacząć stawiać własne przystankowe przybytki. ;) Pierwszy z nich stanął w Forgotten Hollow przed domem braci Rimbaud (tych którzy nauczyli Vitalija, jak być wampirem :09-winking-face: ; a dom taki, jaki postawiła EA, tylko kolory fasady zmienione ). Drugi wyrósł przed totalnie przebudowanym barem 8 Bells w Strangerville. Na poniższych fotach jest tylko pierwszy z nich, gdyż zrzutów ekranu tego drugiego nie posiadam, a w najbliższym czasie raczej nie zajrzę do gry. Wybaczcie niezbyt wyraźne zdjęcia, ale pogoda w Wampirowie była, jaka była; inaczej się nie dało. :)

A dlaczego "ostatni przystanek", tego już raczej wyjaśniać nie trzeba... ;)


ostatni przystanek_.jpg
Ostatnio zmieniony sobota 09 lis 2024, 21:58 przez Percival159, łącznie zmieniany 1 raz.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3470
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 29 lis 2023, 23:07

Kapitalnie wykombinowałaś ten ostatni przystanek :13-smiling-face-heart-shaped-eyes: Pomysłowy rozkład jazdy i cała konstrukcja :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo:
Zimowa fota z cmentarzem swoją droga też wygląda świetnie (ten cmentarz jest mega pomysłowy i realistyczny) :a_bravo:
Swoją droga ciekaw jestem.. pierwszego przystanku i nawet jeśli jest taki sam to fajnie byłoby go tu zobaczyć w tym nieco cieplejszym otoczeniu :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1874
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » piątek 01 gru 2023, 07:51

Tak jak cmentarz w Mroczkowie, tak samo przystanek jest do bólu realistyczny :13-thumbs-up: .
Perci , masz świetne pomysły. Urealniasz ten simowy świat w sobie tylko znany sposób :a_bravo:

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » niedziela 03 gru 2023, 22:21

Świetny pomysł z tym przystankiem, a jego wykonanie rewelacyjne. Prezentuje się bardzo realistycznie, zaś podświetlana tablica idealnie pasuje jako rozkład jazdy.
Budowa przystanków autobusowych przy wynajmowanych budynkach wielorodzinnych nowego dodatku to też będzie ciekawe rozwiązanie. Szkoda tylko, że w TS4 mamy jedynie jako atrapę autobus szkolny :(

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 627
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » sobota 09 lis 2024, 22:17

Tak na szybko, bo zarówno praca, jak i fotki wykonane zostały dawno temu. Zdjęcia zalegały gdzieś w kompie aż do dnia dzisiejszego. Nie jest to aż taka oryginalna i całkiem własna budowla, by ją prezentować w osobnym temacie, w zasadzie to tylko przeróbka. I dlatego rzucam to tutaj, do tematu "Ostatni przystanek"; bo jeśli jest już ten ostatni przystanek, to gdzieś... musiał być pierwszy. ;)

Jakoś tak trudno było mi się przyzwyczaić do wojskowego baru w Strangerville, więc uznałam, że czas go odrobinę upiększyć. ;) I dodać... hmm, przystanek, co by degustatorzy soczków mogli bezpiecznie wrócić do domu. Zaś parking jest dla tych co nie piją, jeno chodzą do baru w celu zbierania dowodów przeciwko Roślinie Matce... ;) Podczas przebudowy ubolewałam nad tym, że dwa budynki na parceli muszą mieć identyczną wysokość ścian, nie do końca mi to tym razem pasowało. Ten drugi budynek... to oczywiście przystanek. ;)

Oryginalne 8 Bells (fotka z netu):

8bellsa.jpg

Po przebudowie:

8bells.jpg
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3470
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 10 lis 2024, 19:39

No i to się nazywa bar a sam budynek teraz wygląda o wiele lepiej niż pudełko zapałek od EA :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo: Wnętrze bardzo pasuje do "Dziwnowa".
Fajny tez znów ten koncept z przystankiem bo i faktycznie takie udogodnienie po licznych drin..nektarynkach multiwitaminowych się przyda :D Świetna praca, chętnie sprawdze w grze tym bardziej, że dawno już do dziwnówka nie właziłęm. Bardzo łądne mieszkanko, jest się gdzie zatrzymać a powracając do samego przystanku-to jest majstersztyk!
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3749
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 lis 2024, 14:23

Perci - bardzo zgrabna przebudowa, i na pewno o wiele bardziej interesująca niż oryginał. Ładna elewacja i cała nowa bryła. Dodałabym jednak trochę więcej (o jedną kratkę szerzej) do sypialni na górze, by ją chocia wysoką półścianką oddzielić od kuchni, bo jakoś tak mi nie gra kuchnia i sypialnia razem. A może przenieść tę kuchnię koło schodów, a to pomieszczenie wykorzystać na mini-salon z sypialnią. Nie jestem w stanie oblukać w grze bo nie dam rady odpalić gry. Próbuję już któryś raz z rzędu :(

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 627
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » poniedziałek 11 lis 2024, 17:25

@SimDels, @Alibali dziękuję. :) Tej przeróbki 8 Bells nie zamieściłam w Galerii, głównie dlatego, że parcela została zmodyfikowana przez postawienie na niej budki z przedmiotami z basementala do zakupienia. A ta budka jakoś tak bardzo pasowała mi do klimatu wojskowego pubu. :D Przyznam, że przerabiałam budynek głównie na swój użytek, żeby popatrzeć na coś co wygląda nieco inaczej niż bar EA, i trochę pod własną rozgrywkę.

Alu, masz rację, to łóżko jest dość niefortunnie ustawione, ale raczej nie będę go przestawiać, gdyż to miało być takie małe, trochę nieporęczne kawalerskie mieszkanko. :)

EDIT: Ta część z kanapą przy schodach oraz łazienka przy schodach, to nie jest część mieszkania, tylko taka bardziej przestrzeń wspólna, z której mogą korzystać klienci baru oraz ewentualny mieszkaniec kawalerki. Wiem, że trochę dziko to zaplanowałam, ale tak mi jakoś w duszy grało. :D
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1874
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » środa 13 lis 2024, 19:23

Po przebudowie bar nabrał kolorytu i dzięki temu w niczym nie przypomina tego czegoś, co zaproponowało EA :roll: .
Strangerville nie jest moją ulubioną okolicą :? "Richtig ino roz"grałam w tej okolicy i to tylko po to, aby zobaczyć Mamusię, która zakaziła miasteczko i jego mieszkańców.
Miasteczko jako baza wojskowa jest specyficzne. Jedyną rzeczą, która mnie w nim urzekła były przeloty samolotów wojskowych typu MiG :lol: .

Twoja propozycja wizerunkowo jest kapitalna :a_bravo: :a_bravo: . Zarówno ceglana fasada jak i zielony kolor żaluzji okiennych idealnie wpisuje się w wojskowy charakter tego miasteczka.
Sam bar mimo swojej surowości jest przytulny, a skórzane sofy dodają mu wytworności i elegancji.
Mieszkanko na górze (przypuszczalnie właściciela baru - w pierwotnym zamyśle dla kawalera) posiada wszystko co wojak potrzebuje. Jednie sypialnię od kuchni odgrodziłabym jakimś przepierzeniem :)

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 627
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » czwartek 14 lis 2024, 22:06

@bobas52 Bobi, dziękuję. :) Muszę przyznać, że Strangerville również nie jest moją ulubioną okolicą, mimo że mam do niej sentyment i podoba mi się bardziej niż Tomarang czy Psokotowo. A rozgrywka z Mamusią była naprawdę zadowalająca i doprowadziłam sprawę do końca, a mój Sim ocalił świat i został bohaterem Strangerville (czy jakoś tak). :D
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klocki Percy”