InZOI

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 714
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Re: InZOI

Post autor: Percival159 » wtorek 04 lut 2025, 22:55

Skoro, tak... to chyba kupię obie gry. :D Raz się żyje...
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 453
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » środa 19 mar 2025, 23:15

InZOI we wczesnym dostępie ukaże się 28 marca 2025 r.
Jednak wcześniej w ramach darmowego dostępu w dniach 23 marca od godz. OO.OO do 27 marca do godz. 23.59 będzie możliwość pobrania gry. Ta darmowa wersja pozwala zarówno na stworzenie postaci ZOI, jak i przetestowanie trybu budowania w grze (nie będzie dostępna rozgrywka). Bezpłatna premiera InZOI Creative Studio będzie więc doskonałą okazją dla graczy, aby sprawdzić, jak będzie działał ich komputer przed premierą w ramach wczesnego dostępu. Zresztą Studio Krafton opublikowało film, na którym przedstawiono jak poszczególne konfiguracje grafiki wyglądają w grze. Jednocześnie Kjun (pomysłodawca i twórca InZOI) podkreslił, że zespól nadal pracuje nad optymalizacją, by jak najbardziej obniżyć wymagania, jednak bez uszczerbku na grafice i animacjach. Jego oświadczenie: " InZOI oferuje wysokiej jakości grafikę i realistyczne symulacje miast, które wymagają wyższych wymagań systemowych. Choć wymagania te mają zagwarantować najlepsze możliwe wrażenia z rozgrywki, nadal dążymy do tego, aby gra InZOI była dostępna dla większej liczby graczy. Planujemy wprowadzenie funkcji, która automatycznie dostosuje ustawienia gry, aby zapewnić najlepsze możliwe wrażenia.
Ponadto będziemy kontynuować prace nad optymalizacją mającą na celu poprawę wydajności, a jednocześnie szukać sposobów na obniżenie wymagań systemowych bez uszczerbku dla ogólnej jakości".

Oto porównanie grafiki według specyfikacji systemu:


Czego możemy spodziewać się we wczesnym dostępie?
Kilka pytań i odpowiedzi w tym temacie.

Czy możemy regulować wysokość Zoi?
❌ Nie, wysokości Zois nie można regulować.
🔹 Dlaczego? Gra korzysta z wstępnie zaprogramowanych animacji, a regulacja wysokości zakłóciłaby interakcje (np. uściski dłoni lub przytulanie).

Czy Zois będzie potrafił wykonywać wiele zadań jednocześnie?
🔹 Planowane na przyszłość , ale niedostępne w momencie premiery w ramach wczesnego dostępu.
🔹 Wiele animacji pojedynczej akcji zostało ulepszonych , ale pełna wielozadaniowość jest nadal w fazie rozwoju.

Ile Zoi może być w rodzinie?
🔹 Maksymalnie 8 Zois na rodzinę.
🔹 Jeśli gospodarstwo domowe jest pełne, próby zajścia w ciążę zakończą się niepowodzeniem, chyba że któryś z członków rodziny umrze.

Czy Zois będzie miał pamięć?
🔹 Podobny system rejestrowania ważnych wydarzeń życiowych (np. ślubów, rozwodów) jeszcze nie został wdrożony, ale istnieje.
🔹 Długoterminowym celem jest stworzenie systemu podobnego do pamięci , który pozwoli Zois przywoływać przeszłe interakcje.

Jak działają oferty pracy w inZOI?
🔹 Aktywny system pracy – koniec z pracami „na czarno”, w których Zois po prostu znikają, żeby pracować.
🔹 Praca wymaga chodzenia do miejsca pracy, interakcji ze współpracownikami, zdobywania awansów i nie tylko.
🔹 Praca na własny rachunek (np. autorzy) umożliwia elastyczne opcje pracy z domu.

Czy będzie aktywny system szkolnictwa?
❌ Nie w momencie premiery ze względu na złożoność.
🔹 Zespół inZOI chce w pełni immersyjnego doświadczenia szkolnego (np. interakcje w stołówce, przyjaźnie i konflikty).
🔹 Zostanie ono dodane później (ale na razie nie podano harmonogramu).

Czy zwierzęta domowe będą uwzględnione w ramach wczesnego dostępu?
❌ Brak zwierząt domowych na premierze gry.
🔹 Zwierzęta domowe są priorytetem w przyszłych aktualizacjach, ale wymagają intensywnego rozwoju, aby umożliwić właściwe interakcje.

Czy możemy używać modów?
🔹 Tak! inZOI stworzyło modyfikacje przy użyciu Unreal Blueprints (zmieniono w stosunku do poprzedniej wersji Lua).
🔹 Zespół inZOI udostępni przewodniki i narzędzia do modowania , aby ułatwić implementację.

Czy będziemy mieć więcej różnorodnych fryzur?
🔹 Tak! Wiele nowych fryzur kręconych, kręconych i czarnych zostało dodanych po otrzymaniu opinii.
🔹 Te style wymagają do 3 razy więcej czasu na rozwinięcie niż proste włosy ze względu na złożone tekstury i będą wymagały większego obciążenia danymi w rzeczywistym użytkowaniu.

Czy w grze są tatuaże?
🔹 Tak, ale ograniczona liczba podczas premiery.
🔹 Początkowo dostępne będą tatuaże na twarzy i szyi .
🔹 Tatuaże na całym ciele spodziewane są w sierpniu 2025 r.
🔹 Tatuaże generowane przez sztuczną inteligencję później będą mogły zawierać niestandardowe wzory.

Czy możemy zbudować całe miasto od podstaw?
❌ Nie, ze względu na ogromne obciążenie obliczeniowe.
🔹 Jednak miasto jest w dużym stopniu konfigurowalne, co pozwala na modyfikację wielu dróg i przestrzeni publicznych, aby nadać mu niepowtarzalny charakter.

Czy baseny i pływanie będą w grze?
❌ Nie w momencie premiery.
🔹 Zespół pracował nad pływaniem, ale nie był zadowolony z jego jakości, więc funkcja ta zostanie dodana później, po wprowadzeniu poprawek.

Czy szpitale będą w grze?
❌ Nie w momencie premiery.
🔹 Stworzenie wciągającego doświadczenia szpitalnego (z diagnostyką, leczeniem i interakcjami lekarz-pacjent) to duży projekt , który zostanie zrealizowany później.

Czy Zois będą w stanie… mieć interakcje, które pozwolą im stworzyć dziecko? (celowo rozszerzona interpretacja dla naszej docelowej publiczności)
✔️ W pewnym sensie!
🔹 „Interakcja” jest dorozumiana, ale nie jest wyraźnie pokazana (z powodu ograniczeń wiekowych).
🔹 Będziesz musiał użyć swojej wyobraźni.

Czy Zois może popełnić morderstwo?
❌ Nie.
🔹 Całkowicie niezwiązana z tematem, ale być może przydatna informacja: możesz wywołać pożar domu , a jeśli pewien Zoi akurat się w nim znajdzie, niestety umrze.
🔹 Członkowie KRAFTON i inZOI Studio nie pochwalają takiego zachowania w prawdziwym życiu.

Dlaczego Zois noszą ręczniki pod prysznicem?
🔹 Ze względu na ultrarealistyczną grafikę gry , użycie pikselowej cenzury wyglądało zbyt dwuznacznie . (Sami to przetestowaliśmy podczas tworzenia gry, więc możecie nam zaufać 😓)
🔹 Zespół jest otwarty na sugestie twórców dotyczące lepszych rozwiązań.

Natomiast wczoraj odbyła się transmisja na żywo, na której Kjun przedstawił mapę drogową dot. rozwoju InZOI na 2025 r.
Premiera wczesnego dostępu odbędzie się 28 marca 2025 r. Potem w kolejnych miesiącach będa pojawiać się darmowe aktualizacje i darmowe DLC (w sierpniu br. i będzie zawierało nowy świat inspirowany Azją Południowo-Wschodnią).
I tak:
1. aktualizacja maj 2025:
Zestaw modów InZOI (Maya, Blender)
Zmiany w wadze, dostosowanie mięśni
Kody do gier
Poprawa relacji
System adopcyjny
Ulepszenia trybu budowania i nowe meble
Utwórz ulepszenia Zoi
Aktualizacje strojów

2. aktualizacja sierpień 2025:
Duchy
Pływanie i baseny
Więcej zasobów dla Edit City
Tryb budowania AI
Praca dla freelancerów
Ulepszenia wiadomości tekstowych i umiejętności
Ulepszenia rodzicielskie
NOWE DLC: Kucingku, The Cat Island World
Nowe miasto inspirowane Azją Południowo-Wschodnią

3. aktualizacja październik 2025:
Drzewo genealogiczne
Dostosowywanie klawiszy skrótu
Tryb budowania – Dostosuj rozmiar obiektu
Nowe meble
Ulepszenia doświadczenia użytkownika (UX) w Moving Homes
Ulepszenia Stwórz Zoi
Aktualizacje modów

4. aktualizacja grudzień 2025:
System pamięci
Przenieś miasta (jednak nie wiem, co to oznacza, nie zrozumiałam)
Reakcje interakcyjne oparte na cechach
Ulepszenia trybu budowania i nowe meble
Ulepszenia Stwórz Zoi
Aktualizacje modów
Nowe stroje

W czasie transmisji podano, że cena InZOI za wczesny dostęp to kwota 39,99 dolarów (nie znalazłam ceny w polskich złotych).
I bardzo dobra dla nas wiadomość - w grze jest dostępny język polski (interfejs i napisy) :)

Zainteresowanym podam jeszcze link do wczorajszej transmisji na żywo (niestety tłumaczenie jest fatalne)

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 453
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » środa 19 mar 2025, 23:47

Edit:
Już wiem co to znaczy "przenieś miasta", o czym wspominałam w aktualizacji na grudzień 2025 r. To znaczy, że ZOI będą mogli przemieszczać się między różnymi dostępnymi światami (miastami).

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 21 mar 2025, 19:06

Dzięki Stasieńko za tak obszerną relację! Kurde - kusi kusi, aby choć wypróbować za darmochę... Ale z doświadczenia związanego z EA mam trochę obaw, bo ci, co nabyli darmową wersję CAS do czwórki swego czasu - mieli potem kłopoty z instalacją właściwej wersji gry (mimo odinstalowania tej darmówki)
No ale może Koreńczycy nie dadzą takiej plamy.
Oj spieszą się, spieszą - by wystartować jak najszybciej - podobnie jak EA - z niedopracowanym do końca produktem! Nie wiem już, co mam o tym myśleć.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 21 mar 2025, 19:12

Przy okazji znalazłam filmik naszej polskiej youtuberki Miss Scarlett (brała udział na żywo w tym świętowaniu 25 lat The Sims) - z tworzenia postaci Zoji

Wklejam go dlatego, byście zwrócili uwagę, że można tworzyć postaci o europejskim wyglądzie twarzy - twórcy gry uwzględnili protesty graczy nie Azjatów.



Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 453
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 21 mar 2025, 19:27

Nowa ciekawa informacja!

Jeśli jesteś podekscytowany inZOI, nadchodzącą grą symulacyjną życia od Krafton, ale obawiasz się, że twój komputer może nie poradzić sobie z zaawansowaną grafiką, nie jesteś sam. Wielu graczy wyraża obawy dotyczące wymagających wymagań systemowych gry. I oto właśnie ta dobra wiadomość - Nie potrzebujesz wydajnego komputera do gier, aby cieszyć się inZOI. Dzięki NVIDIA GeForce NOW, możesz streamować grę z chmury, dzięki czemu ograniczenia sprzętowe należą do przeszłości!

inZOI dostępne w GeForce NOW od pierwszego dnia!!!

Zgodnie z oficjalnym wpisem na blogu NVIDIA
( link do strony NVIDII: https://blogs.nvidia.com/blog/geforce-n ... arch-2025/ tam w wykazie gier, które są lub będą udostępnione widnieje właśnie InZOI),
inZOI będzie dostępne w GeForce NOW od pierwszego dnia, umożliwiając graczom natychmiastowy dostęp do gry bez obaw o ograniczenia sprzętowe. Oznacza to, że nawet jeśli twój komputer nie spełnia wysokich wymagań gry, nadal możesz cieszyć się pełnym doświadczeniem dzięki grom w chmurze.

GeForce NOW pozwala graczom grać w swoje ulubione tytuły bezpośrednio z chmury, eliminując potrzebę posiadania wydajnego sprzętu lokalnego. Wykorzystując zaawansowane serwery NVIDIA, możesz cieszyć się inZOI na różnych urządzeniach, w tym komputerach PC, komputerach Mac, smartfonach i tabletach. Ta elastyczność zapewnia płynne i dostępne wrażenia z gry, niezależnie od specyfikacji twojego urządzenia.


Aby zaspokoić zróżnicowane preferencje graczy, GeForce NOW oferuje kilka poziomów członkostwa:

• ⁠Bezpłatny: Dostęp do podstawowych konfiguracji ze standardowymi ustawieniami, sesje do 1 godziny i standardowy dostęp do serwerów gier.

• ⁠Performance: W cenie 9,99 USD miesięcznie lub 59,94 USD za sześć miesięcy ( w przeliczeniu na polska walutę - 49,00 zł miesięcznie lub 249 zł na pół roku), ten poziom zapewnia dostęp do konfiguracji GeForce RTX 2080, streaming do 1080p przy 60 klatkach na sekundę, sesje trwające do 3 godzin i priorytetowy dostęp do serwerów gier.

• ⁠Ultimate: W cenie 19,99 USD miesięcznie lub 119,94 USD za sześć miesięcy ( w naszej walucie - 99,00 zł miesięcznie lub 490, 00 zł na pół roku), subskrybenci korzystają z wydajności klasy GeForce RTX 4080, streamingu do 4K przy 120 klatkach na sekundę lub 1080p przy 240 klatkach na sekundę, sesji trwających do 8 godzin i najniższego opóźnienia dzięki NVIDIA Reflex.

O tym, co to jest GeForce NOW i jak z tej opcji gier korzystać pisałam tutaj:
https://www.simtopia.pl/viewtopic.php?f=106&t=3856

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 21 mar 2025, 19:39

Noo, jak widać wchodzimy z kopyta w erę mikropłatności, gier w chmurze z płatnym dostępem... Zamiast jednorazowego zakupu sprzętu mamy mikropłatności rzędu 20 dolców miesięcznie!
Za pół roku a 60 dolców mamy 3 godziny grania dziennie. Przez godzinę to nawet Zojki nie wystroję w CAS, nie mówiąc o ogarnięciu domu! Więc trzeba wybulić 120 dolców za pół roku, by mieć jakąkolwiek radochę z gry... Lepszego zarobku GeForce nie mogło sobie wymarzyć!

Jak wygląda interfejs i trochę poleceń podejrzałam na filmiku od Kosmo... Konia z rzędem kto to ogarnie w 8 godzin!



Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 453
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » sobota 22 mar 2025, 18:38

@Alibali
Alicjo, to nie są mikropłatności związane z grą InZOI. Studio Krafton, w którym powstała ta gra i które jest za nią odpowiedzialne, podpisało jedynie umowę - zgodę z GeForce NOW, by była możliwość udostępniania ich produktu również w takiej formie, czyli możliwość grania w chmurze (przy wykorzystaniu serwerów platformy GeGorce NOW) przez osoby, które nie mają wypasionego sprzętu.
Jeżeli masz komputer, który spełnia wymogi graficzne i systemowe, by zagrać w InZOI, to kupujesz grę i pykasz w nią gdzie chcesz, ile chcesz i jak chcesz. Natomiast osoby, które posiadają komputer typu przysłowiowy "ziemniak" lub tylko smartfon, a koniecznie chcą zagrać w gry o wysokich wymaganiach, lecz nie stać je na wypasiony sprzęt, wówczas mogą skorzystać z opcji, jakie oferuje GeForce NOW. Zresztą w bibliotece GeForce NOW jest nie tylko InZOI, są tam tysiące tytułów gier o różnym stopniu zaawansowania systemowego i graficznego. Na przykład w tym samym czasie, co InZOI ukaże się m.in. Assassin's Creed Shadows czy The Legend of Heroes oraz wiele wiele innych gier.

Pieniądze z członkostwa, o których była mowa powyżej w moim wpisie, wpływają na konto nie studia Krafton, które stworzyło InZOI, lecz na konto GeForce NOW. W końcu serwery trzeba za coś utrzymać.
Oczywiście samą grę trzeba kupić i posiadać ją w swojej bibliotece np. na STEAM.

Osobiście jestem zadowolona, że istnieje możliwość grania w InZOI w chmurze na serwerach GeForce NOW. Łatwiej bowiem wysupłać np. 49 zł miesięcznie, czy nawet te ok. 300 zł na pół roku, niż zgromadzić horrendalną kwotę na komputer typu NASA, który za dwa - trzy lata okaże się, że jest klasy średniej, bowiem technologia, również w dziedzinie gier, tak pędzi do przodu.

O wrażeniach z grania w chmurze GeForce NOW pisała @Percival159 (w linku dot. Simtopii podanym wyżej), która swego czasu korzystała takiej opcji.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 22 mar 2025, 19:08

Ależ Kirko rozumiem doskonale, że nie dotyczyło to Studia Krafton, tylko GeForce.
Myślałam o tym w kontekście - kupujesz kartę graficzną raz - i korzystasz z niej dokąd można, lub póki nie zajeździsz. Płacąc za chmurę to dla mnie czyste wywalenie pieniędzy w błoto. Za rok grania zapłacisz tyle, ile kosztuje w miarę porządny procesor. Grając w chmurze przez dwa lata - a właściwie - nie grając :P - masz na nową kartę graficzną. No, prawie...O tym myślałam pisząc powyższe słowa.

z tego, co napisałaś wynika że GeForce zwietrzyło dobry interes już dawno . Nie zawrócimy kijem Wisły, ludzie będą korzystać z takiej formy, to pewne - ale...ale wystarczy trochę rozsądku! Oczywiście - to jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 453
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » niedziela 23 mar 2025, 17:31

Możemy obejrzeć kolejny film nagrany przez KOSmo - "10 funkcji InZOI, które rozwalą ci głowę".

Jednak to co mnie najbardziej zainteresowało, to wypowiedź KOSmo pod filmikiem w komentarzach. Otóż streamer stwierdził, że jest możliwość grania w InZOI nawet na słabszych komputerach i on na ten temat w przyszłości nakręci specjalny film.


.
I jeszcze jedna informacja dla zainteresowanych grą.
Od dzisiaj do 27 marca do godz. 23.59 można na STEAM pobrać za darmo demo InZOI: Creative Studio. W opisie tego dema podano „Stwórz postacie i budynki swoich marzeń!” inZOI: Creative Studio obejmuje dwa tryby kreatywne: Build Studio, gdzie możesz personalizować różne budynki wewnątrz i na zewnątrz, a także Character Studio, które daje ponad 250 różnych opcji dostosowania postaci".
Opinie są bardzo pozytywne.
Link:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 23 mar 2025, 21:40

Dzięki Kirko. Pobrałam z ciekawości :P

Filmik Kacpra czyli Kosmo zaskoczył mnie totalnie. To jest coś, czego do tej pory nie wyobrażałam sobie, że jest możliwe w grze, i to w wersji podstawowej. Też jestem w szoku :31-face-open-mouth: :cat_happy:

Myślę, że monopol EA nie dość, że się skończył, to został daleko w tyle. Nie wiem, co mogliby jeszcze zrobić by poprawić lub tylko utrzymać fason. Jedynie otwarty świat i edytor świata...
I skończyć z tymi pustymi dekoracjami w tle - w takiej ilości. Ale to z kolei wymusi posiadanie lepszego sprzętu - ptawie tak jak dla Inzoi... Koło zamknięte :(

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 714
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » poniedziałek 24 mar 2025, 19:09

@Alibali Alu, napisałaś, że pobrałaś z ciekawości wersję demo (kreator postaci i budynków). Sprawdzałaś jak to działa? Jak wrażenia?
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 24 mar 2025, 19:49

Nic nie sprawdzałam jeszcze Perci, bo mam od kilku dni kołowrotek z lekarzami, Wpadam na forum jedynie na chwilkę, żeby skontrolować liczbę botów :P Przeczytałam info od Kirki, że jest do pobrania więc pobrałam, skoro darmo dajo :P Jutro albo pojutrze będę miała trochę więcej czasu to sprawdzę. Ale @Perci - pobierz, skoro to oferta ograniczona czasowo - warto mieć w razie czego. Demo jest podobno przystosowane do słabszych komputerów. Jak ci nie pójdzie to odinstalujesz i tyle.

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 714
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » wtorek 25 mar 2025, 09:47

Dzięki, Alu, chyba w takim razie pobiorę. :)

Edit: Pobrałam, nawet się samoistnie uruchomiło. Może wieczorem się pobawię. A swoją drogą, ciekawe, czy jak stworzę postać/dom i kiedyś w przyszłości kupię grę, to czy tę postać będzie można przenieść do rozgrywki?

Edit: Wypróbowałam kreator postaci i zrobiłam swojego pierwszego Zoi, oczywiście jest to wersja wampira Vitalija w InZoi... :D https://www.simtopia.pl/viewtopic.php?f ... 840#p30840
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3536
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 26 mar 2025, 16:49

Świetny ludzik Perci, nowe wcielenie ale wyraźnie tej samej postaci za co wielkie brawa dla Ciebie.
Przyznam, że się Inzoi za mocno nie interesowałem, myśląc ot nowatorska gra na komputery NASA, która i tak nie powstanie albo będzie kosztować pół tysiaka ale teraz po dawce nowych informacji przyznaje, że zaczyna mnie to naprawdę ciekawić. Koszt wg google to 155,24 Zł czyli mniej niż simowy dodatek po kursie od EA :O
Zakładam ,że finalna wersja kosztowałaby więc pewnie z 280 zł max ale przy takiej grafice... no nic, muszę (a nawet chyba MUSZĘ) to wypróbować :)
Najwyżej wybuchnie mi laptop :D
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 714
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » czwartek 27 mar 2025, 09:44

@SimDels Misza, pytasz (w innym temacie, ale odpowiadam w tym bo więcej osób tu wchodzi i może komuś się przyda):
Można sie tym jeszcze bawić za free?
Tak. Zajrzałam na Steam i widzę, że Demo InZoi jeszcze tam jest. Na Łowcach gier znalazłam informację, że "Wersja demonstracyjna InZOI będzie dostępna do 28 marca, czyli do dnia premiery gry we wczesnym dostępie", ale nie napisali czy z 28 włącznie, czy bez.

Jednak widzę, że Kirka w jednym z powyżej zamieszczonych wpisów, gdzie jest też link do Demo na Steamie, napisała: "Od dzisiaj do 27 marca do godz. 23.59 można na STEAM pobrać za darmo demo InZOI: Creative Studio". Dlatego, jeśli ktoś ma ochotę pobrać Demo za free i sprawdzić jak mu to pójdzie na komputerze czy laptopie, to myślę, że lepiej zrobić to dzisiaj.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 453
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » czwartek 27 mar 2025, 16:08

Studio Krafton wypuściło zwiastuny prezentujące miasta dostępne w grze, a więc DOWON CITY (inspirowany Koreą) oraz BLISS BAY (to z kolei miasto z USA).

DOWON City


BLISS BAY

Awatar użytkownika
Katel
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 143
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
Lokalizacja: Podkarpacie
Origin ID: Katel

Post autor: Katel » czwartek 27 mar 2025, 17:58

Właśnie pobieram te domo, chociaż raczej nie planuję zakupu i przerzucenia się na zoiki, chyba jednak bardzie mnie pociąga Paralive, mimo jej papierowej grafiki. Jednak uroda to nie wszystko :D
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3979
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 27 mar 2025, 18:58

Katelku - można i Inzoi, i Paralives wypróbować... Kto bogatemu zabroni :P Ale tak serio - mnie trochę przeraża ta hiperrealistyczna konwencja wyglądu ludków... Mam jakieś dziwne uczucie patrząc na te Zojki, że zaraz zeskoczą z ekranu...
Natomiast Paraludki bardzo mnie rozczarowały i trwam w tym rozczarowaniu nadal. Kurcze - mogli się bardziej postarać... Ale pewnie i ten papierowo-wycinankowy wygląd do dziś stanowi jakiś problem, skoro mimo obietnic - DO DZIŚ nie wypuszczono nawet demo! (dema?)

Awatar użytkownika
Katel
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 143
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
Lokalizacja: Podkarpacie
Origin ID: Katel

Post autor: Katel » czwartek 27 mar 2025, 19:03

Noooo, to tylko demo z tego co mo wiadomo tylko kreator postaci, a pobierało sie prawie godzine. Zdążyłam do sklepu po zakupy sie przespacerować. ale raz kozie śmierć, odpalam. Może nic nie wybuchnie :D Jeśli mi się uda zmajstrować ludka to się podzielę wrażeniami. Jeśli nie to też ;)
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne symulatory życia”