polecenie 'rozbierz się do naga''

Masz problem z grą? Nie chce się uruchomić? Poszukaj odpowiedzi lub zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Silvaborealis
Pisarz
Pisarz
Posty: 103
Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
Origin ID: SILVAbOREALIS

polecenie 'rozbierz się do naga''

Post autor: Silvaborealis » wtorek 26 lut 2019, 20:34

Cześć,
Czy coś się zmieniło w grze, czy to błąd, ktoś mógłby sprawdzić u siebie? Mam grę zaoraną od zera- wywaliłam foldery save, tray, cache ,mods, zrobiłam napraw grę. Zaczęłam nową grę ze starymi simami pobranymi z mojej galerii. Z modów mam tylko 1: nomosaics http://modthesims.info/d/533172/no-mosa ... pdate.html
Jest polecenie ''rozbierz się do naga '' i wydaje mi się, że kiedyś simy faktycznie wszystko ściągały a teraz moi rozbierają się do bielizny. Też tak macie? Czy to błąd? wrzucam screena z grą całkiem bez modów ani cc. widać ze pod ''cenzurą'' Mroczny ma czarne majty, simy się nie bulwersują, jak lata tak po mieście,normalnie z dziećmi go zagadują .
Nie grałam chyba z pół roku i nie wiem, czy coś pozmieniali, czy mi się gra dalej kaszani pod tym względem też, bo orałam z powodu błędów w modzie, który pokazywał ciało http://cmarnyc.blogspot.com/2017/07/sim ... -beta.html .
A błąd taki, że kluczykuje simy i nie mogę się tego pozbyć, nawet jak wywalę wszystko i mam czystą grę. Simy z kluczem mają klucz na wieczność :/ ,nawet pobrane z galerii, wrzucone w nowy cas na czystej grze.
Załączniki
26.02.2019_20-22-36.jpg

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 729
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » wtorek 26 lut 2019, 23:35

Ja gram z modami (MC i Wicked) ale chyba jednak powinno je pikselować "do naga" czyli paska oznaczającego gacie być nie powinno...
Może spróbuj wywalić cały folder The Sims z Dokumentów i włączyć grę (utworzy się nowy folder) bo tam mogą być jakieś stare złogi po bugach.
Ostatecznie spróbowałabym po prostu wywalić starą grę z dysku, przeczyścić go i pobrać ją od nowa.
Obrazek

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » środa 27 lut 2019, 00:50

@Silvaborealis
Simy zapisane w grze w ktorej masz mody zawsze bedą mialy kluczyk.
Zeby nie mialy trzeba wylaczyc mody w grze i czasowo wysunac folder mods na pulpit. Zapisujesz wtedy rodzine nie z gry - bo bez MC nie masz tej opcji tylko z edytu miasta z panelu zarzadzania rodzinami. Zeby sim z kluczykiem nie mial tego kluczyka trzeba startnąć gre nowa gre zupelnie bez modow i w momencie zaczecia tej gry musisz sima zapisac, bo takie jest polecenie - ten sim kluczyka miec nie bedzie. Ale tylko i wylacznie w tej opcji zapisywania sima w czasie startowania gry po wcisnieciu V pozbedziesz sie kluczyka .
W CAS sie tego nie pozbedziesz mimo wylaczonych modow.
Nie ma sensu ponownie instalowac gry. Wystarczy tak jak pisze Ari wywalic caly folder gry z dokumentów na ekran,
Zeby bylo smieszniej instalcja ponowna gry nic nie zmieni w dokumentach i tam dalej bedzie tkwic stary zbugowany folder. .
Gra po wlaczeniu utworzy nowy dziewiczy folder gry jesli usuniesz stary.
Mozesz sobie skopiowac stary Tray z ekranu i potem tam go wkleic do nowego folderu po wywaleniu nowego bo ten nowy bedzie zapchany wytworami Maxisa - 80 parcel Ci tam wwali - w ten sposob nie stracisz biblioteki a ten folder nie ma wplywu na bugi gry.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Silvaborealis
Pisarz
Pisarz
Posty: 103
Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
Origin ID: SILVAbOREALIS

Post autor: Silvaborealis » środa 27 lut 2019, 14:21

Dzięki za tak szybką reakcję @Aericia , @kreatora . Wczoraj zdenerwowałam się tym, zanim przeczytałam wasze odpowiedzi i całkiem usunęłam z kompa grę i zainstalowałam od nowa. Pomogło na ten bug z ''rozbierz się do naga'' .
O tym z kluczykiem to nie wiedziałam, że jak są mody to zawsze będzie tak zapisywać . Pamiętam, że gdy grałam z tymi moimi modami, zapisywało simów normalnie, bez klucza.
Grę musiały zepsuć zamienniki ciała od cmar, one są nieaktualizowane od 2017, ale do tej pory jakoś działało i nie było problemu. Pewnie przy aktualizacji nagle ogarnęło, że już nie działa i się gryzie z grą, ale miałam przerwę z graniem, czy też nie zauważyłam tego i teraz wyszło.

Elu, zrobiłam jak pisałaś. Simy z kluczem zapisałam do biblioteki z edycji miasta zarządzaj rodziną. Na czystej nowej grze bez modów zrobiłam nowa gra i ściągnęłam ich z biblioteki i zapisałam przyciskiem V. ale zapisało ich dalej z kluczem :/. Myślę że coś w plikach simów pamięta moda, chociaż nie ma go nigdzie wizualnie w grze ani w plikach... Może na tej zasadzie jak pamięta umiejętności sima, nie wiem. To nie wpływa na grę, tylko mnie denerwuje, że się tego klucza nie mogę pozbyć. Ostatecznie mogę zrobić przez genetykę bliźniaka sima...

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » czwartek 28 lut 2019, 00:01

@Silvaborealis
Hm.. U mnie to dziala. Zapisuje sima w grze - oczywiscie ma kluczyk .
Potem wywalam mody na pulpit , wywalam plik localthumbcache.package z folderu gry bo tam sie cos zapisuje, wylaczam nawet te opcje w grze "wlacz mody w grze" i moj sim kluczyka ma zero. Zdaje sie ze zapomnialam Ci napisac abys wylaczyła mody w opcjach gry - cholerna skleroza - to chyba dlatego u Ciebie nie wyszło.
Odkrylam to przez przypadek po jakiej aktualizacji - odwalilam wywalanie tego pliku bo zawsze to robie , naprawilam gre - to juz habit po aktualce czy dodatku no i oczywiscie zapomnialam wlaczyc mody, bo aktualka je wylaczyła, a zaczynalam nowa gre. Wzielam goscia z biblioteki z kluczykiem i bingo - zapisal sie bez.
Tak tego ostatniego sima co wyslalam tez zapisywałam ale to juz z rozmyslem - nie przez przypadek. Ale przysiegam na starcie tkwił u mnie w bibliotece z kluczykiem.
P.S ten jeden zasadniczy skin Cmaara dziala bez zadnej szkody , plus damskie detale, a mam strasznie stary ten skin. Tez chyba z 2017 roku druga wersja, a trzeciej to chyba nawet nie bylo od tamtej pory, wiec to nie Cmaar Ci gre skopal.
Predzej jakies CC inne bo strasznie duzo sie ich popsulo i to jadowicie niektore sie opsuły , spowodowaly znikanie simow z gry. Wchodzisz do gry a tu pusta chalupa. Niby simy sa a ich nie ma. Przy okazji pópoulacji znika - ci ktorzy mieli na sobie te feralne CC. Na EA Help USA placz i zgrzytanie zebów XD
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Silvaborealis
Pisarz
Pisarz
Posty: 103
Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
Origin ID: SILVAbOREALIS

Post autor: Silvaborealis » czwartek 28 lut 2019, 11:03

Wyłączyłam mody w grze w opcjach gry, więc spoko. Nie mam innych modów ani cc oprócz cmara, no mosaic i lumia body hair . Czasem wrzucam WW ale raczej sporadycznie. Też już nie wiem dlaczego tak się to skopało i akurat teraz. Cały czas miałam ciało od cmara i to nawet ta starą wersje jeszcze i działało (dla kobiet i mężczyzn). Nawet jak wrzucałam Ww do tego , to trybiło. Bo cmar ładnie podmieniał detale ciała i nie gryzło się nawet z męska anatomią, czego nie ogarnęłam wcześniej że WW ma swoje a cmar ma swoje męskie części, to jakbym miała 2 komplety męskiego dołu na jednym simie naraz . Działało, nie wiem jak.

Jak testowałam grę na czystych simach, nawet tych pobranych od Maxisa z galerii, to nomosaic, lumia body hair nie dają klucza. Działa bez problemu. Odpadają z podejrzanych.

Zaczęło się, że WW też dodaje mi kluczyki w cas w kolorach skóry- wszystkie rodzaje karnacji są zakluczykowane a przecież to maxisowe domyslne skóry.
Po wyjęciu WW -nie ma kluczy w skórach w cas, więc niby ok.
Cmar- daje kluczyk przy zapisywaniu i ten kluczyk zostaje.

Teraz mam tak w grze, że detale ciała - kobieta - mam ze strony WW i sam mod WW. Żadnych męskich części ,tylko te z WW. Do tego no mosaic, lumia body hair.
Nowe simy nie łapią klucza, lub daje się odczepić przy tym zestawie. Bliźniaki z genetyki nie łapią klucza o zakluczowanych simów. Gra chodzi bez problemu.

Problem jest z tymi simami, które załapały klucz i go mają na zawsze albo takimi , które zostały zapisane do galerii bez klucza, ale wcześniej ''pracowały'' na tamtych modach i teraz przy ściągnięciu ich z galerii do cas i zapisie do biblioteki klucz się pojawia albo nie... nie ogarniam.
Wydaje mi się, że musiało dojść do jakiejś konfiguracji moda z grą i plik sima zapamiętał w jakiś sposób moda, może tak jak zapamiętuje cechy...

Generalnie nie ma tragedii, zrobię bliźniaków zakluczowanych simów, ewentualnie utracone umiejętności wbije kodem. Szkoda mi ich z sentymentu, bo niektóre są nadpisywane z 2015 roku :P i mają swoją historię . A trochę boję się, że jak jest w plikach sima jakiś błąd to może mi się potem kaszanić i całkiem się zbugują.

A to co piszesz, że cc aż tak grę psują to nie spotkałam się z tym, ale współczuję. Jak robiłam historyjki, to miałam cc i modów na tony, ale jak się gra zaczęła psuć, to w zasadzie przestałam używać.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 28 lut 2019, 17:28

No kurcze to ja już głupia jestem...Mam i cmara wiadome skórki, i Lumii... I Kijiko defaultowe skiny .... No jedynie ww nie mam, bo za dużo z tym dla mnie zachodu... Nic mi się nie gryzie a nadto - klikałam rozbierz się do naga - i simy się rozebrały do rosołu. Nie miały nic... Mam cece niektóre nawet z 2015r i działają... Czary jakie cy coś???
Nie sprawdzałam, czy moje simy mają kluczyk czy nie - z prostej przyczyny - ja używam galerii zerowo właściwie (podoba mi się to twoje określenie, Elu i przywłaszczyłam sobie właśnie :P ), więc potrzeby mania lub niemania kluczyka nie odczuwam... Nie sprawdzę też czy zapisują się z kluczykiem mimo nieposiadania cece, bo cece to jest moje must have, i dobrowolnie nie oddam :)

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 01 mar 2019, 08:57

Jak przetłumaczył sobie google translator na stronie Mod The Sims ; "Upewnij się, że usunąłeś swoją starszą wersję tego modu, zatytułowaną moxiemason_nomosaic_06092014.package. Nowy mod opiera się na zaktualizowanym zasobie danych, które może kolidować ze starą wersją".
Sądząc po nazwie ostatnia cenzurka jest z 2017 roku, możesz proforma sprawdzić czy będzie lepiej z tą. Jesli nie to obstawiam, że problemy powoduje jakas skórka tak jak kiedys u mnie (u mnie były to skórki kolorowe typu zielona ,czerwona itd, które ściagneły sie chyba z wohoo lub czyms takim jako niechciany bonus).
Cenzurka 2017: http://modthesims.info/d/533172/no-mosa ... pdate.html
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Silvaborealis
Pisarz
Pisarz
Posty: 103
Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
Origin ID: SILVAbOREALIS

Post autor: Silvaborealis » piątek 01 mar 2019, 13:00

Zawsze czyszczę wszystko i mam jedną wersję moda/czy cc, więc nie mogło być to .Teraz to już nie ma z czym się gryźć, bo gra przeinstalowana i nawet czysta dalej klucz pamięta, tylko na tych konkretnych simach. Nowe simy i mody zainstalowane na nowej grze działają, klucz się odpina bez problemu.


@Alibali myślę że nie ma się co bać, jeśli wszystko u ciebie śmiga to ok. Po prostu u mnie coś nie zatrybiło nagle, bo działało bez problemu dotąd. No ale simsy są dziwne, przecież zdarzają się błędy które ma kilka osób i nikt nie wie dlaczego.
Być może zależy to od pogody, nastroju czy konfiguracji rodzin w grze ;), teraz smieszkuję trochę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy techniczne”