Kilka linków do stron poświęconych dodatkom cece do Ts2

Pytania i ciekawostki z gry The Sims 2
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Kilka linków do stron poświęconych dodatkom cece do Ts2

Post autor: Alibali » sobota 15 lut 2025, 22:32

Największą stroną nadal działającą jest oczywiście The Sims Resource



https://www.thesimsresource.com/downloa ... etitems/1/




Drugą co do wielkości zasobów jest Mod The Sims, która zawiera dodatki nawet do jedynki!


https://modthesims.info/ts2/


Kolejną jest - Around The Sims2


https://sims2.aroundthesims3.com/



Around nadal ma obiekty do The Sims1


https://sims1.aroundthesims3.com/



I jeszcze jedna - sympatyczna stronka -


http://www.parsimonious.org/sims2.html


Proszę - dodawajcie w komentarzach linki do jeszcze działających stron

Awatar użytkownika
aanielka
Asystent
Posty: 31
Rejestracja: poniedziałek 06 sty 2025, 23:47
Origin ID: aanielka

Post autor: aanielka » piątek 21 lut 2025, 12:20

Kopalnią CC do Dwójki jest forum Garden of Shadows, niezmiennie aktywne i skupiające w większości fanów dwójki, jednak nawigacja po nim nie jest łatwa i żeby znaleźć ciekawe rzeczy trzeba pozaglądać tu i tam. Nie wszystkie stare linki działają, ale i tak sporo fajnych obiektów, ciuszków, domów można z tamtąd wciąż ściągnąć.
Są tam między innymi do pobrania wszystkie rzeczy z dwójkowego store, bo takie też kiedyś istniało https://gardenofshadows.org.uk/gardenof ... ic=33099.0
Linki do pobrania z SFS są umieszczone pod każdą grupą zdjęć. Można również pobrać dodatkowe obiekty do tych zestawów stworzone przez graczy.

Przepiękne rzeczy do dwójki tworzyły również dwie dziewczyny z nieistniejącej od dawna strony Sims Design Avenue. Ich prace można jednak wciąż znaleźć, udostępnione np tutaj https://www.mediafire.com/?z4j2258mijg31

Szczerze mogę również polecić autorkę przepięknych "beddingów" i nakryć na łóżka do Dwójki (Project "1000 cozy little things" i wiele innych rzeczy) Droopsi z MTS. Co prawda Alibali podała już link do MTS, ale w natłoku ponad 3000 stron do przejrzenia może ona umknąć uwadze: https://modthesims.info/downloads/all/? ... &u=4656481. Jej prace od początku mnie zachwyciły, ostatnio użyłam jej tekstur na skonwertowanych do Czwórki nakryciach na łózka autorstwa Jonesi i jest to przepaść jeśli chodzi o porównanie tekstur z obu gier.
@Alibali, gdybyś grała w dwójkę myślę, że też byłabyś zachwycona, jako że jest tam sporo rzeczy w wiktoriańskim stylu :01-grinning-face:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 22 lut 2025, 09:42

Aanielko, wiem! Ale to jest mój wybór z musu - bo mój komp nie uciągnie już więcej cece. Mam ok 40 GB! cece z czwórki! Nie licząc trójki. A bez cece nie można grać dwójką, bo jest bardzo uboga w wyposażenie :( A już same Simy też nie są do przełknięcia bez cece! Jeśli można by było dać interakcje oraz szczegółowość detali z dwójki, otwarty świat z trójki i łatwość budowy i same Simy z czwórki - to dopiero powstałaby gra idealna. Ale że to jest niemożliwe - boleśnie przekonał się Grant Rodiek próbując stworzyć takie połączenie w Life by You.

Ja miałam w dwójce prawdziwy wiktoriański świat - łącznie pojazdami z tej epoki wyprodukowanymi przez niezapomnianą Hexameter z MTS! Nawet postaci NPC takie jak ogrodnik, pokojówka, gazeciarz, majster - przyjeżdżały do domu Sima powozami, a dzieci jechały do szkoły autobusem czy raczej - tramwajem konnym! A na podglądzie mapy nie jeździły ulicami ciężarówki i taksówki, tylko powozy i wozy zaprzężone w konie.
Z braku animacji konia - konie były jedynie nieruchomymi postaciami sunącymi wraz z powozem na zasadzie takiej jak samochód. Ale i tak mniej to raziło niż taksówki w XIX wiecznej okolicy :P

Awatar użytkownika
aanielka
Asystent
Posty: 31
Rejestracja: poniedziałek 06 sty 2025, 23:47
Origin ID: aanielka

Post autor: aanielka » sobota 22 lut 2025, 13:27

@Alibali ja, kochana, jak chcę grać którąś z odsłon muszę z braku miejsca przenosić zawartość folderu nieużywanej w danym momencie gry z Moich Dokumentów na inny dysk, a i tak Czwórkę mam zainstalowaną na innym dysku, niesystemowym. W Downloads do Dwójki mam ponad 40 000 plików, sporo jeszcze śmieci ale pomału usuwam te stare niechciane, żeby zrobić miejsce na nowe :08-smiling-face-open-mouth-closed-eyes: , do Czwórki tylko niecałe 12 Gb, trochę ponad 7300 plików ale akurat nie gram tą odsłoną zbyt często, a mój komputer nie należy do tych wypasionych.

Jakbyś jednak kiedyś odpaliła Dwójkę podsunę jeszcze link, chyba że już go namierzyłaś https://themedievalsmithysims2.blogspot.com/, z obiektami z dawnych epok, oraz drugi https://www.medievalsims.com/forums/viewforum.php?f=240 z mnóstwem funkcjonalnych obiektów, również starodawnych, są tam całe powiązane ze sobą zestawy modów na różne nie występujące w grze aktywności. Szczęka mi opadła, gdy przejrzałam to wszystko :48-astonished-face:
Widzę teraz że ostatni link jest wśród odnośników do stron z historycznymi obiektami na Historical Sims2 Wiki z wcześniejszego wątku Alicji z 2022 r., więc tak tylko gwoli przypomnienia :01-grinning-face:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 22 lut 2025, 18:07

Zapisałam sobie linki, ale jestem już skołowana od tych wszystkich wiadomości - JAK uruchomić dwójkę :( Napisz mi jeszcze czym sę rózni ta wersja TS2 Legacy od pozostałych? Ja już nie jestem w temacie dawno

Awatar użytkownika
aanielka
Asystent
Posty: 31
Rejestracja: poniedziałek 06 sty 2025, 23:47
Origin ID: aanielka

Post autor: aanielka » sobota 22 lut 2025, 20:50

Jeśli posiadasz w bibliotece na EA App Sims 2 UC, czyli wersję rozdawaną swego czasu przez EA to np ten poradnik https://lenovogaming.pl/co-zrobic-aby-g ... -poradnik/ powinien Ci pomóc. Ja mam zainstalowaną wersję płytkową z obrazów płyt na dysku ale na Win7, do konfiguracji grafiki użyłam z powodzeniem Graphic Rules Makera, mam też zainstalowany patch 4GB. Wersja Legacy czyli ta obecnie udostępniona do sprzedaży oprócz tego, że nie ma w zestawie akcesoriów Ikei i Warsztatu niczym w zasadzie nie różni się od starej. Jeśli masz płytkę z tym dodatkiem to w tym poradniku https://forum.thesims.pl/showthread.php?p=1883511 jest link do metody jak sobie z tym poradzić. W zasadzie ta wersja powinna Ci działać bez problemu, UC też, moja kumpela ma Sims 2 UC zainstalowane na Win10 i po wykonaniu zabiegów z pierwszego poradnika wszystko hula u niej bez problemów.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 24 lut 2025, 13:35

Narazie nie mam żadnej wersji, bo mam windowsa 11 pro - nie pójdzie mi z płyt, które darmo się kurzą :( Dlatego cały czas zastanawiam się nad sensem kupowania tej wersji obecnie udostępnionej. I pewnie dysk musiałabym sobie dokupić by móc bez wstrętu patrzeć na dwójkowe ludki, bo co tu dużo mówić - mimo, iż gra jest super, to ludki bardzo brzydkie - chyba najbrzydsze ze wszystkich odsłon!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 02:05

Modyfikacje zamieniające świat współczesny na ten z XIX w. Pliki te są defaultowe, czyli zamieniają te oryginalne. Gdy chcemy wrócić do współczesności - wyjmujemy folder z tymi modyfikacjami i gotowe - z powrotem jesteśmy w XXI wieku :)

Aby zadziałały w grze - nie musisz nic robić, tylko pozwolić swoim simom zadzwonić do serwisu przez telefon.
NPC-e przyjdą jak zwykle i zamiast samochodów użyją wozów konnych.


A więc zaczynamy od taksówki :P

Tłumaczenie ze strony Hecameter

Ponieważ otrzymałem prośby o stworzenie własnej wersji dorożki konnej, takiej jak zastępcza taksówka, oto ona, a także inna taksówka, która została stworzona dla społecznych NPC. Możesz je zobaczyć na zdjęciach.


Obrazek

https://modthesims.info/d/284042/servic ... rsion.html

Do pobrania są trzy pliki, bo wraz z wydawaniem kolejnych dodatków zmieniał się również wygląd pojazdu, a skoro autor pracy wykorzystywał samochód dla NPC z danego dodatku jako mesh, więc musiał stworzyć osobne zamienniki dla kolejnych obiektów.



Inna wersja to obiekt do wykorzystania na własnej działce (jak samochód)


Obrazek


https://modthesims.info/d/291345/ownabl ... -cabs.html




Ogrodnik przyjeżdża do pracy wozem drabiniastym

zastąpi oryginalny NPC Service Gardener Pickup. Ponownie obiekt wykorzystuje piękną siatkę konia fryzyjskiego Dragon Slave. Ten typ koni jest wyjątkowy pod względem koloru, bardzo długiej grzywy i ogona oraz długich, pierzastych włosów na nogach. Koła obracają się płynnie, pozycja kierowcy jest prawidłowa i działał bez problemów w moich testach. Koń nie jest animowany . Latarnia z tyłu pojazdu będzie działać w nocy.


Obrazek


https://modthesims.info/d/278444/npc-pi ... ement.html




Pokojówka przyjeżdżająca powozikiem ( dodatkowo - dla klimatu - powinno się mieć stylową odzież dla tego NPC, bo w przeciwnym razie przyjedzie w swojej kusej mini :P)
Kiedyś była odpowiednia sukienusia z fartuszkiem na (nieistniejącej już) stronce All-About-Style.
Poszperałam, i okazuje się, że jednak istnieje jej "backup" - - można pobrać hurtem bo jakaś dobra dusza zarchiwizowała wszystko i udostępniła w necie, zestaw zawiera meshe


Obrazek


https://modthesims.info/d/275590/npc-ma ... ement.html



Wspomniana stronka z AllaboutStyle z odzieżą stylową


Obrazek


Obrazek


https://www.tumblr.com/aas-ts2backup




Majster


Obrazek


https://modthesims.info/d/278910/npc-se ... ement.html




Niania, treser psów i pracownik opieki społecznej mają ten sam pojazd

Aby usłyszeć właściwy dźwięk, nie zapomnij pobrać pakietu dźwiękowego. Jest to ten sam, który jest dołączony do zaktualizowanego dorożki „Rendezvous”. Więc jeśli już go masz, to wszystko jest gotowe. Jeśli nie chcesz mieć dźwięku, będzie działał tak, jak jest.


Obrazek



https://modthesims.info/d/291343/three- ... ments.html




Autobus szkolny czyli tramwaj konny


Obrazek


zastąpi oryginalny szkolny autobus NPC i nada twoim dzielnicom z dawnych dni bardziej realistyczny wygląd.
Obiekt wykorzystuje pięknego fryzyjskiego konia Dragon Slave'a . Historia: Pod koniec XIX wieku większe miasta zaczęły używać autobusów. Ponieważ pojazdy mechaniczne były wówczas na wczesnym etapie rozwoju, autobusy były oczywiście ciągnięte przez konie. Ten zamiennik szkolnego autobusu został wykonany w stylu autobusów konnych używanych w 1889 roku. Uwagi techniczne: Autobus konny jest przygotowany do używania niestandardowego dźwięku, który jest już dostępny tutaj

https://modthesims.info/download.php?t=121761


Obiekt pobieramy, rozpakowujemy i umieszczamy w folderze Pobrane znajdującym się w Dokumenty/EA Games/TS2 Aby usłyszeć dźwięk musimy pobrać plik z dorożką




Dorożka

Obrazek


pojazd jest klonem oryginalnego sedana Maxis, który można kupić w grze. Pamiętaj, że to jest i będzie klon samochodu! Dlatego znajdziemy go w sekcji samochodów w trybie kupna.

Jest testowany w niezhakowanej grze. Wszystkie funkcje oryginalnego samochodu wydają się być dostępne i działają. Oznacza to również, że dziwne animacje, takie jak wchodzenie do pojazdu, nadchodzące okna w niektórych scenariuszach, hałas silnika są normalne. Do tej pory nie nauczyłem się tego zmieniać. Nie bądź zaskoczony!


https://modthesims.info/d/121761/hansom ... sound.html
Ostatnio zmieniony piątek 28 lut 2025, 19:55 przez Alibali, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 02:18

Zimą możemy skorzystać z sań

Pojazd używa niestandardowych dźwięków .

Usłyszysz konia z typowymi dźwiękami i dzwonkami, które dzwonią, gdy sanie się poruszają, co nadaje grze specjalny klimat.
Musiałem zmienić kilka wpisów w zasobach animacji, aby zapewnić poprawny nowy dźwięk i „wyłączyć” dźwięk zamykanych drzwi itp. Musiałem więc uwzględnić te animacje w pakiecie, aby je edytować. Dlatego plik pakietu jest większy niż zwykły pakiet samochodu.
Jeśli nie chcesz słyszeć dźwięku, po prostu usuń pakiety, które go zawierają. Pojazd nadal będzie działał w grze.



Obrazek


https://modthesims.info/d/268630/teamwo ... -2007.html





Sanie świąteczne, bardziej eleganckie, zaprzężone w jednego konia


Obrazek


https://modthesims.info/d/203527/one-ho ... leigh.html



Zamiast limuzyny twoje Simy mogą pojechać do ślubu takim oto pojazdem


Obrazek


Obrazek



Ten pojazd zastępuje/nadpisuje oryginalną limuzynę ślubną, która jest używana w grze podstawowej i w EP-kach aż do Seasons, jak sądzę. Kiedy BV został wydany, EA najwyraźniej pominęło opcję dla tego pojazdu i wolało zaoferować Simom podróż poślubną. Ten pojazd nie zmieni tej opcji gry (aż do Seasons).
Ale pojawi się, gdy przyjęcie weselne się skończy i zabierze Simów na krótki czas, tak jak dzieje się to w BG.
Pojazd jest przygotowany do używania niestandardowego dźwięku typowego dla tego rodzaju obiektów.



https://modthesims.info/d/324112/weddin ... usine.html


Plik dźwiękowy jest tutaj

https://modthesims.info/download.php?t=291343

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 03:16

Do historyjek możemy użyć takich oto "pojazdów"


Statek


Obrazek


Obrazek

Zastanawiałem się, dlaczego miałbym zadowolić się wrakiem statku, skoro mógłbym mieć statek bez dziur, złamanych masztów i uszkodzonych narzędzi?
Postanowiłem więc stworzyć możliwy do kupienia i odrestaurowany statek oparty na oryginalnej siatce EA dla mojego sąsiedztwa minionych czasów. moim rozwiązaniem było stworzenie wersji dekoracyjnej , która wykorzystuje tylko cztery kafelki. Można ją umieścić na ziemi, a także na jeziorach EA i na morzu w BV. Możesz więc użyć pokrycia terenu imitującego wodę, ale także innych sposobów wykorzystania statku. Ponieważ siatka EA została zaprojektowana tak, aby miała dokładnie dwa piętra wysokości, możliwe jest pokrycie całego budynku, który działa, ale jest ukryty. W ten sposób Simowie mogą wejść na statek za pomocą normalnych schodów i również chodzić po pokładach.
Używając techniki repozytorium, pakiet jest dość mały. Obiekt jest kolorowy.



https://modthesims.info/d/327082/restor ... -ship.html


Fotka pracy w której wykorzystano ten statek

Obrazek

link
https://modthesims.info/download.php?t=251508




Gondola jako obiekt jeżdżący

Obrazek

cz.1

https://modthesims.info/d/187357/venitian-gondola.html

cz.3
https://modthesims.info/d/189303/veniti ... actualtab2


Gondola jako dekoracja

cz2

https://modthesims.info/d/189303/veniti ... actualtab2




Młyńskie koło (dekoracja)


Obrazek


https://modthesims.info/d/173132/waterw ... wheel.html

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 11:32

Gdyby ktoś chciał zmieniać otoczenie w stylu średniowiecznym, to jest sporo tego, ale wklejam link do profilu twórczyni (niestety - zmarłej w 2017r :( ) - o nicku Sunni

Znajdziecie tam również domyślną wymianę NPC na takie średniowieczne - z wyglądu i stroju


Rozbawiło mnie średniowieczne wc - nocnik (używany jako sedes :P )


Obrazek

Nocnik
Siatka nocnika została połączona z krzakiem toaletowym, aby uzyskać funkcjonalny nocnik, który jest bardziej odpowiedni do historycznych okapów.
Simowie będą kucać, aby skorzystać z garnka.
Brak stanu brudnego/brak uszkodzeń
Można używać po przekątnej
Upewnij się, że Sim ma wystarczająco dużo miejsca, aby mógł chodzić wokół garnka i go używać. Nie stawiaj go bezpośrednio przy ścianie.
Mężczyźni nie będą korzystać z tego naczynia w pozycji stojącej; zrobią to dopiero wtedy, gdy ich pęcherz będzie w połowie pełny.
Istnieją trzy garnki, jeden dla różnych grup wiekowych:
1. Maluch
2. Dzieci
3. Nastolatek do starszego Powodem
, dla którego istnieje inny garnek w zależności od wieku, jest to, że animacje nie zostały odpowiednio wyrównane dla dzieci i dorosłych. Dlatego tylko dzieci mogą używać nocnika dla dzieci, podczas gdy nastolatki do starszego mogą używać zwykłego nocnika. Garnek dla malucha jest oparty na nocniku i zachowuje swoje zwykłe funkcje.
Nocnik dla dorosłych to mistrz wszystkich tekstur. Musisz mieć go w grze, aby inne nocniki działały.
Domyślnym kolorem jest biały, dostępnych jest 9 dodatkowych kolorów.


https://modthesims.info/d/436696/chambe ... -sink.html


Wymiana NPC

Obrazek

Ten mod do gry zawiera zestaw domyślnych zamienników NPC dla rozszerzenia Apartment Life. Używając tych zamienników, Twoje NPC automatycznie pojawią się w grze, nosząc odpowiednie dla epoki stroje.

Dołączone NPC:

Właściciele mieszkań
Lokaj
Breakdancerzy

Każdy pakiet zamienników NPC zawiera już wymaganą siatkę, dlatego NIE musisz pobierać żadnych dodatkowych plików ani siatek, aby ten zestaw działał. Jeśli jednak chcesz, aby Twoje grywalne postacie również nosiły dołączone stroje, pobierz pliki siatki z listy twórców poniżej.

Pamiętaj, że możesz używać tylko jednego typu zamiennika NPC na raz, ale możesz je zamieniać tak często, jak wolisz. Ten zestaw zawiera innego NPC Lokaja. Jeśli używasz już lokaja z innych zestawów, musisz go usunąć przed użyciem tego z tego zestawu.

https://modthesims.info/d/421254/mediev ... -life.html


Stroje dla pracowników karczmy/oberży

Obrazek


Obrazek


https://modthesims.info/d/400506/mediev ... l-set.html

i wiele innych świetnych cece :)

https://modthesims.info/m/20748

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 17:06

Modyfikacja do zmiany wyglądu dróg i trawy pasującą do średniowiecznego wyglądu okolicy - lub np na wsi.

Opis:

Zmień wygląd dróg i trawy w grze natychmiast, dzięki nowej drodze gruntowej i teksturowanej trawie. Ten mod zmieni tylko typy sąsiedztw trawiastego terenu i wpłynie na widoki sąsiedztwa i działki. Droga gruntowa jest przeznaczona do tematycznych lub wiejskich sąsiedztw. Sprawia wrażenie wąskiej drogi z naturalnymi koleinami i wgłębieniami i nie ma chodnika.

W widoku działki będziesz mógł automatycznie zobaczyć zmienione drogi i teren, jednak asfaltowa droga z gry pozostaje przed działką. Konieczne będzie użycie kodu moveobjects w celu usunięcia drogi asfaltowej i zastosowania dołączonych płytek podłogowych, które pasują do drogi gruntowej, aby uzyskać niemal bezszwową strukturę. Są to duże płytki 5x5, więc przeciągnij je, aby zastosować drogę (znajdujące się w Floor -> Miscellaneous). Pamiętaj, że musisz umieścić wszystkie podjazdy, które chcesz mieć na działce, zanim usuniesz/wymienisz drogę.

Ponadto w folderze Downloads możesz mieć tylko jeden mod drogi/terenu na raz. Aby powrócić do oryginalnych dróg w grze lub użyć innego modu drogi, po prostu usuń lub usuń plik Dirt Road & Grass Replacement.


Obrazek


https://modthesims.info/d/400966/dirt-r ... dated.html


Tutaj coś dla Delsa specjalnie - mury średniowieczne i stary kamienny most - wiadukt. Nie pamiętam, w której okplicy znajduje się ta dekoracja terenu. Sunni zrekolorował te obiekty.

Obrazek



W tekście jest mowa, że potrzeba mesha - bo to jest rekolor innego zestawu znajdującego się pod poniższym linkiem, zawierającego mur, bramyę i wieżę strażniczą.
Niestety ale nie pamiętam już absolutnie dwójki, więc nie wiem, czy ten zestaw uzupełnia to co jest w grze rekolorując go czy jest to zestaw kompletnie nowych siatek. Widziałam jednak na filmiku w necie ten dwójkowy most, więc domniemywam, że to jednak domyślna wymiana na taki średniowieczny a la akwedukt :)

Autor pisze tak:

Ten pasujący zestaw zawiera recoloring Lethe_s Medieval Town Wall , Neighborhood Bridge, Decorative Bridge, Arch i Pillar w szarej fakturze kamienia i drewna. Są to domyślne recoloringi zamienne, więc możesz używać tylko jednego na raz w folderze pobranych plików.
Oryginalne pliki Lethe wyglądają tak

Obrazek

https://modthesims.info/download.php?t=113099


Lethe_s określa, że ​​możesz potrzebować co najmniej jednego rozszerzenia, aby mur działał w Twojej grze (przeczytaj jej oryginalny wątek, jeśli nie jesteś zaznajomiony z tym obiektem). Ponadto, ten nowy recolor zachowuje ten sam numer ID, co mój poprzedni recolor. Moją motywacją była możliwość zmiany wyglądu sąsiedztwa bez konieczności ponownego stawiania nowego muru. Teraz możesz je zamieniać tak często, jak chcesz, i nie musisz za każdym razem przebudowywać okapu. Recoloring mostów nie wymaga żadnych rozszerzeń.



Xestaw Sunni jest do pobrania tutaj

https://modthesims.info/d/401670/grey-s ... r-set.html




Sunni ma zresztą w swoich zbiorach inny świetny zestaw - mur miejski i ozdoby


Obrazek

https://modthesims.info/d/439137/the-town-wall.html


A tu jeszcze jedna ciekawostka - gdyby ktoś był purystą, jeśli chodzi o utrzymanie jednolitego stylu okolicy, to nawet na podglądzie mamy mogą jeździć zamiast autobusów, taksówek czy innych samochodów - pojazdy stylowe - konne. Opis jest bardzo długi i skomplikowany - ale zrozumiałam z niego, że należy umieścić w odpowiednim folderze tylko po jednym pojeździe z kaźdej kategorii


Obrazek

https://modthesims.info/d/272655/horse- ... icles.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 2”