Kody do The Sims 2

Pytania i ciekawostki z gry The Sims 2
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Kody do The Sims 2

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 00:39

Ponieważ mnóstwo osób reaktywowało dwójkę - zaistniała potrzeba odświeżenia wiedzy na jej temat, a przede wszysykim przypomnienia niezbędnych kodów :)

Gra podstawowa

W czasie gry naciśnij [CTRL] + [SHIFT] + [C], aby wywołać okno konsoli. Teraz wpisz jeden z poniższych kodów, uważając na rozmiar liter:

autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate

autoPatch -off - wyłącza AutoUpdate

expand - rozszerza okno konsoli

help - widzisz listę kodów z gry

help [nazwa kodu] - wyświetla informacje na temat danego kodu

exit - zamyka okno konsoli

Kody na kasę:

Kaching - dostajesz - 1000 simoleonów
Motherlode - dostajesz każdorazowo po wpisaniu - 50000 simoleonów

slowMotion # - ustaw szybkość gry (za # wpisz cyfrę z przedziału 0-8)


boolProp testingcheatsenabled true/false - jeśli ustawisz na true, wszystkie inne kody bedą działać

vsync on - zwiększa szybkość kosztem jakości grafiki

vsync off - zwiększa jakość grafiki kosztem szybkości




moveObjects on - aktywuje możliwość ruszania przedmiotów. Daje możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).

moveObjects off - wyłącza możliwość ruszania przedmiotów


Obracanie ozdób, mebli i armatury o 45 stopni

otwieramy okno konsoli do kodów i wpisujemy boolprop allow45DegreeAngleOfRotation true
zamykamy okno konsoli i po wpisaniu kodu przytrzymujemy klawisz z kropka
i ustawiamy przedmioty.

Możliwość stawiania obiektów poza siatką

boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.



Kody dotyczące Simów

StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.

boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.

boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.

faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia


aging -on - aktywuje starzenie się

aging -off - wyłącza starzenie się


Na zniesienie cenzury

intProp censorGridSize [0 - 8] zmienia rozmiar cenzury 0- nie ma cenzury
8 = normalna cenzura




boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.

intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.


boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.


MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone.


showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim.



motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb.


aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji.


lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji.


aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy).



Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.

StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.

intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.



boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.

boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.



floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".



faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia


Inne kody

boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli.

boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.

boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.

boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów.

boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.

boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.

boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.

boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.

deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.

TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.

boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.

boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.

boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.

boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.

boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.

boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.

boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.

boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.

boolprop lotTerrainCanvas [true/false] Trawa staje się niebieska.


Z dodatkiem Na studiach możemy aktywować kod


boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] Odblokowuje tryb budowy w akademiku.

changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie.


boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">".

setHighestAllowedLevel [numer pięter] Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu.


roofslopeangle [15-75] Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli.


showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim.


unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe.



Dodatek Nocne Życie wprowadza inny sposób dodawania (lub odbierania) simoleonów

familyfunds [Familyname] # Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000".



motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb.


aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji.


lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji.


aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy).
Ostatnio zmieniony piątek 28 lut 2025, 01:02 przez Alibali, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 lut 2025, 00:43

ciąg dalszy

boolprop testingCheatsEnabled true.. Powoduje, że kody działają prawidłowo. Daje nam też mozliwosc wymuszania wielu rzeczy.. (klikajac na przedmioty lub simow przytrzymaj "shift"). Teraz mozesz przywolac osoby niezalezne, zmarlych z rodziny, ufo, wlasna smierc, posiasc zdolnosci duchow, wzbic sie na szczyt kariery, zaprzyjaznic sie ze wszystkimi mozliwymi simami i to wszystko w mgnieniu oka... nawet nie musisz wyjezdzac na parcele publiczna zeby kupic ubrania..


MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone.

motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb.

aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji.

lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji.

aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy).


Żeby powiesić kilka obrazów na jednej ścianie należyprzytrzymać ctrl i alt.

A "[" i "]" służą do wieszania obrazów na różnych wysokościach.


Korzystałam ze stron takich jak

https://kody.info.pl/gry-T-3.html

https://forum.thesims.pl/showthread.php?t=36143

oraz z pojedynczych porad znalezionych w internecie

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 2”