Update Nowe wersje modów juz opublikowane
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Update Nowe wersje modów juz opublikowane
https://www.patreon.com/mccc_deaderpool
7.2.2 wersja MCC oraz 7.2.2 Woohoer są do pobrania
To Juz trzecia wersja po akualizacji - chybba wiecej ni bedzie
7.2.2 wersja MCC oraz 7.2.2 Woohoer są do pobrania
To Juz trzecia wersja po akualizacji - chybba wiecej ni bedzie
Ostatnio zmieniony czwartek 04 cze 2020, 23:34 przez kreatora, łącznie zmieniany 3 razy.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Iwaga - nowy UI (link w temacie UI),
nowy mc command center
https://deaderpool-mccc.com/#/releases
i nowy (z dzisiaj) wicked
https://turbodriver.itch.io/wickedwhims ... I#download
nowy mc command center
https://deaderpool-mccc.com/#/releases
i nowy (z dzisiaj) wicked
https://turbodriver.itch.io/wickedwhims ... I#download
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Uwaga - mc command center mamy nowy - na dodatek z jakiegoś powodu inaczej się nazywa :/
https://deaderpool-mccc.com/#/releases
Tu chyba jest wyjaśnienie
https://www.patreon.com/mccc_deaderpool/posts
https://deaderpool-mccc.com/#/releases
Tu chyba jest wyjaśnienie
https://www.patreon.com/mccc_deaderpool/posts
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Jeśli ktoś używa modyfikacji More column in CAS autorstwa Werbeesu - powinien wymienić. Rzadko się zagląda do tej modyfikacji, bo jest rzadko updatowana (nie zachodzi po prostu konieczność zbyt częstej wymiany) - ale tym razem starsza wersja może wywoływać błędy. Nowa jest do pobrania tu https://www.patreon.com/posts/more-columns-in-27751117
Póki co - nie trzeba wymieniać Basemental drugs, MC Command Center (chociaż wiem z praktyki, że po każdej większej aktualce następuje zmiana w skryptach Mc Commandera), więc pewnie na dniach też trzeba będzie tego moda wymienić. Dam znać, gdy będzie nowsza wersja.
Póki co - nie trzeba wymieniać Basemental drugs, MC Command Center (chociaż wiem z praktyki, że po każdej większej aktualce następuje zmiana w skryptach Mc Commandera), więc pewnie na dniach też trzeba będzie tego moda wymienić. Dam znać, gdy będzie nowsza wersja.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Mamy wreszcie nową wersję MC Commandera - wprowadza szereg istotnych zmian w stosunku do poprzednich wersji
link do pobrania https://deaderpool-mccc.com/downloads.html
UWAGA:
Aby uniknąć powtórnego żmudnego ustawiania cheatów, którymi dysponuje ten mod, musimy przenieść plik mc.settings.cfg ze starego podfolderu mc commandera znajdującego się w folderxe Mods ZANIM wyrzuimy starą wersję! Wszystkie ustawienia mc commandera znajdują się właśnie w tym pliku! Oczywiście należy później sprawdxić, czy NA PEWNO te ustawienia są zachowane, i jeśli np dodano nowe cheaty - tak jak w obecnej wersji - ustawić sobie wg swoich potrzeb.
Za pomocą tłumacza google przetłumaczyłam te zmiany (sorry, ale tłumacz google to nie Oxford)
Dziennik zmian MCCC 2024.6.0
Naprawiono błąd, który spowodowałem w wersji 2024.5, gdy dodałem relacje dla serwomechanizmów do menu symulacji, przez co omyłkowo usunąłem wiele innych opcji, które tam wcześniej były!
Naprawiono błąd, w wyniku którego zapisane stroje dla nastolatków lub dorosłych powodowały utratę statusu LE podczas uruchamiania MC Dresser na Simie w tym wieku.
Naprawiono błąd, w wyniku którego polecenie Zapomnij o związkach powodowało utratę relacji, jeśli zostało uruchomione na Simie będącym w związku małżeńskim.
Dodano relacje „jednokierunkowe” do dzienników szczegółów Sima, gdy wybrano opcję Relacja. To inny typ relacji, który został dodany dla Lovestruck. Wiem, że są używane do atrakcyjności i prawdopodobnie do niektórych sentymentów, więc pomyślałem, że byłoby czymś innym przydatnym do rejestrowania o Simach. Pojawiają się w informacjach o relacjach między dwoma Simami. Pokażą, jak wyglądają obie strony relacji, jeśli obie strony mają wartości. W przypadku relacji jednostronnych może to jednak nie zawsze być prawdą. Sim A może być naprawdę pociągany do Sima B, ale Sim B może mieć niewielkie lub żadne pociąganie do Sima A.
Dodano kod do ustawiania poziomów atrakcyjności między dwoma Simami w menu Sim (MCCC > MC Cheats > Cheat Sim Info > Expansion Cheats > Lovestruck). Jest on dostępny tylko po kliknięciu na nieaktywnego Sima, ponieważ ustawia poziom atrakcyjności między aktywnym Simem a wybranym Simem. Można go ustawić w dowolnym kierunku.
Dodano kod do ustawiania satysfakcji w związku między dwoma Simami w menu Sim (MCCC > MC Cheats > Cheat Sim Info > Expansion Cheats > Lovestruck). Jest on dostępny tylko po kliknięciu na nieaktywnego Sima, ponieważ ustawia satysfakcję w związku między aktywnym Simem a wybranym Simem. Będzie on również dostępny tylko wtedy, gdy między dwoma Simami istnieje związek lovestruck-romantic, aby zdefiniować poziomy satysfakcji. Bez związku nie ma niczego do ustawienia.
Dodano Sammy'ego, Misia Pierścienia, do listy populacji Simów w MC, aby ominąć tę opcję przy zmianie za pomocą ustawień filtra populacji w MC lub ustawień stroju w komodzie w MC.
Naprawiono sporadyczny LE, który mógł się zdarzyć podczas używania kodu skrzynki pocztowej do zmiany czasu na świecie. Zasadniczo pochodził z Tutoriala Sims 4, który próbował zapisać kluczowy moment dla Sima i miał awarię w kodzie rdzenia, ale teraz po prostu pomijam LE, gdy to się zdarza.
Zwrócono mi uwagę na Patreonie, że istniejący Simowie w związkach romantycznych (jak ci w świecie sprzed Lovestruck) mogą mieć trudności z uzyskaniem satysfakcji z relacji, ponieważ wymaga to pewnych wzrostów poziomu romantycznego, aby to wyzwolić. Im więcej o tym myślałem, tym bardziej mnie to denerwowało, więc dodałem kod do menu Sim (MCCC > Kody MC > Informacje o kodach Sima > Kody do rozszerzenia > Lovestruck > Dodaj satysfakcję z relacji do istniejącego romansu), aby sobie z tym poradzić. To polecenie po prostu doda niezbędne trackery satysfakcji z relacji do obu Simów, więc inny kod, który dodałem do ustawiania satysfakcji z relacji, również będzie mógł być na nich użyty. Należy pamiętać, że jest to dostępne TYLKO dla Simów, między którymi istnieje związek romantyczny. W przeciwnym razie nie będzie dostępne. Związek może być pozytywny lub negatywny, ale muszą mieć coś wspólnego.
Napraw problem, w którym nieruchomość wynajmowana mogła stać się niemożliwa do wynajęcia, jeśli ostatni lokator zmarł w nieruchomości. Dzięki, Grimm, za dostarczenie danych, których potrzebowałem, aby to odtworzyć i naprawić!
Analizując problem śmierci lokatora, zauważyłem, że moje „Zabij Sima” i „Oznacz Sima jako zmarłego” mogą mieć pewne problemy z nowszymi aktualizacjami i nowymi funkcjami (takimi jak nieruchomości na wynajem). Przerobiłem je tak, aby używały tylko funkcji EA, zamiast abym miał dla nich konkretny kod. W rezultacie, jeśli Sim w obecnej strefie zostanie zabity przez MCCC, podczas gdy wcześniej natychmiast zamieniłby się w ducha, teraz jest obsługiwany tak, jak robi to EA, czyli zasadniczo jest to natychmiastowa urna/nagrobek bez żadnego ducha w pobliżu.
Na serwerze Discord pomocy technicznej zgłoszono problem, że ustawienie umożliwiające dzieciom opiekę nad niemowlętami nie działa już zgodnie z oczekiwaniami. Przyjrzałem się temu i odkryłem, że około 7 z 9 rzeczy, które zmieniłem, aby to działało, zostało usuniętych/usuniętych przez aktualizacje Sims 4, prawdopodobnie już od czasu dodania niemowląt do gry. Ponieważ nigdy nie korzystam z tej funkcji i nikt wcześniej nie zgłosił jej do pomocy technicznej, nie wiedziałem, że jest zepsuta. Tak czy inaczej, naprawiłem to, więc teraz niemowlęta mogą być karmione i przewijane przez dzieci z włączonym ustawieniem, tak jak działało wcześniej.
BlackCherry na Discordzie zapytał mnie, czy możliwe jest uwzględnienie niemowląt w opiece nad dziećmi, więc trochę to obszedłem. Dzieci mogą teraz również karmić i zmieniać pieluchy oraz wykonywać podstawowe czynności pielęgnacyjne, takie jak opieka nad niemowlętami, jeśli włączone jest ustawienie umożliwiające im opiekę nad niemowlętami. Podobnie jak w przypadku opieki nad niemowlętami, spodziewaj się pewnych niedociągnięć w animacjach. Animacje są pisane z myślą o pełnowymiarowych Simach, więc mogą dziwnie działać z mniejszymi Simami, takimi jak dzieci. Nie zdziw się również, jeśli pojawią się pewne polecenia dla dzieci, które nie zostały w pełni zaimplementowane. Chciałem głównie uzyskać te same podstawowe polecenia dla niemowląt, które mieliśmy dla niemowląt z dziećmi. Nie przeszedłem wszystkich 57 interakcji dla opieki nad niemowlęciem/niemowlęciem, aby upewnić się, że wszystkie działają teraz z dziećmi!! Twoje doświadczenia mogą się różnić!!
Naprawiono problem, w którym nastoletnie porwanie przez kosmitów nie działało, gdy wybrano je w Alien Abduction Ages, chyba że Alien Abduction Frequency było wyższe niż Normal. Ponadto dialog Alien Abduction Ages pozwalał na młodszy wiek niż powinien być wcześniej (niemowlę i maluch), więc te zostały usunięte. Dzieci mogą być również porwane przez kosmitów, jeśli wybrano je w ustawieniu Alien Abduction Ages.
Naprawiono problem, w którym „Oznaczone na śmierć” pokazywało się jako aktywne u wybranych Simów w oknie dialogowym Flagi Simów, gdy w rzeczywistości nie było aktywne. Był to po prostu błąd interfejsu użytkownika pokazujący coś, co nie było prawdą.
Dodałem obejście, aby zapobiec wystąpieniu błędu LE w kodzie rdzenia gry Sims 4 wokół błędów usługi Matchmaking. Z tego, co mogłem stwierdzić, wydaje się to powiązane z generowaniem dopasowań z Simami z galerii. Czasami Simowie nie istnieli w kolekcji i nie było warunku w kodzie rdzenia, który zapewniałby, że Sim istniał przed próbą uzyskania do nich dostępu. Właśnie dodałem ten warunek i zapobiega on błędowi… w pewnym momencie, jestem pewien, że zostanie on również poprawiony w kodzie rdzenia usługi Matchmaking.
Zmiany w MC Woohoo
Przejrzałem nowe menu Relationships, które EA dodało do Lovestruck. Przejrzałem różne ustawienia, takie jak zezwalanie nastolatkom i tym podobne, aby upewnić się, że wszelkie nowe interakcje powinny działać zgodnie z oczekiwaniami.
Dzięki Lovestruck, Sims 4 ma teraz koncepcję „Partnera Woohoo”. To po prostu coś w rodzaju przyjaciół z korzyściami, tak jak miałem z ustawieniem/zachowaniem No Strings Woohoo, które zaimplementowałem. Ponieważ jest teraz zaimplementowane w grze głównej, usunąłem ustawienie No Strings Woohoo z MC Woohoo. Zamiast tego dodałem ustawienie „Zezwalaj na bardziej przyjaznych partnerów Woohoo” (MCCC > MC Woohoo > Akcje Woohoo > Zezwalaj na bardziej przyjaznych partnerów Woohoo). Jeśli jest włączone, warunki dotyczące „Poproś o zostanie partnerem Woohoo” są po prostu zmieniane, więc jest znacznie mniej prawdopodobne, że Sim zostanie odrzucony, gdy spróbuje interakcji z innym Simem, podobnie jak wcześniej działało No Strings Woohoo. Ponadto, gdy to ustawienie jest włączone, same interakcje woohoo są mniej narażone na odrzucenie i więcej będzie się działo autonomicznie (z ustawieniem Extreme Woohoo). Może się tak zdarzyć, np. jeśli poziom przyjaźni jest zbyt niski lub jeśli Simowie nie są flirciarzami lub są lojalni i zaangażowani w inne związki itp., ale jest to mniej prawdopodobne. Jeśli wcześniej miałeś ustawienie, aby używać No Strings Woohoo, nowe ustawienie będzie również domyślnie włączone.
link do pobrania https://deaderpool-mccc.com/downloads.html
UWAGA:
Aby uniknąć powtórnego żmudnego ustawiania cheatów, którymi dysponuje ten mod, musimy przenieść plik mc.settings.cfg ze starego podfolderu mc commandera znajdującego się w folderxe Mods ZANIM wyrzuimy starą wersję! Wszystkie ustawienia mc commandera znajdują się właśnie w tym pliku! Oczywiście należy później sprawdxić, czy NA PEWNO te ustawienia są zachowane, i jeśli np dodano nowe cheaty - tak jak w obecnej wersji - ustawić sobie wg swoich potrzeb.
Za pomocą tłumacza google przetłumaczyłam te zmiany (sorry, ale tłumacz google to nie Oxford)
Dziennik zmian MCCC 2024.6.0
Naprawiono błąd, który spowodowałem w wersji 2024.5, gdy dodałem relacje dla serwomechanizmów do menu symulacji, przez co omyłkowo usunąłem wiele innych opcji, które tam wcześniej były!
Naprawiono błąd, w wyniku którego zapisane stroje dla nastolatków lub dorosłych powodowały utratę statusu LE podczas uruchamiania MC Dresser na Simie w tym wieku.
Naprawiono błąd, w wyniku którego polecenie Zapomnij o związkach powodowało utratę relacji, jeśli zostało uruchomione na Simie będącym w związku małżeńskim.
Dodano relacje „jednokierunkowe” do dzienników szczegółów Sima, gdy wybrano opcję Relacja. To inny typ relacji, który został dodany dla Lovestruck. Wiem, że są używane do atrakcyjności i prawdopodobnie do niektórych sentymentów, więc pomyślałem, że byłoby czymś innym przydatnym do rejestrowania o Simach. Pojawiają się w informacjach o relacjach między dwoma Simami. Pokażą, jak wyglądają obie strony relacji, jeśli obie strony mają wartości. W przypadku relacji jednostronnych może to jednak nie zawsze być prawdą. Sim A może być naprawdę pociągany do Sima B, ale Sim B może mieć niewielkie lub żadne pociąganie do Sima A.
Dodano kod do ustawiania poziomów atrakcyjności między dwoma Simami w menu Sim (MCCC > MC Cheats > Cheat Sim Info > Expansion Cheats > Lovestruck). Jest on dostępny tylko po kliknięciu na nieaktywnego Sima, ponieważ ustawia poziom atrakcyjności między aktywnym Simem a wybranym Simem. Można go ustawić w dowolnym kierunku.
Dodano kod do ustawiania satysfakcji w związku między dwoma Simami w menu Sim (MCCC > MC Cheats > Cheat Sim Info > Expansion Cheats > Lovestruck). Jest on dostępny tylko po kliknięciu na nieaktywnego Sima, ponieważ ustawia satysfakcję w związku między aktywnym Simem a wybranym Simem. Będzie on również dostępny tylko wtedy, gdy między dwoma Simami istnieje związek lovestruck-romantic, aby zdefiniować poziomy satysfakcji. Bez związku nie ma niczego do ustawienia.
Dodano Sammy'ego, Misia Pierścienia, do listy populacji Simów w MC, aby ominąć tę opcję przy zmianie za pomocą ustawień filtra populacji w MC lub ustawień stroju w komodzie w MC.
Naprawiono sporadyczny LE, który mógł się zdarzyć podczas używania kodu skrzynki pocztowej do zmiany czasu na świecie. Zasadniczo pochodził z Tutoriala Sims 4, który próbował zapisać kluczowy moment dla Sima i miał awarię w kodzie rdzenia, ale teraz po prostu pomijam LE, gdy to się zdarza.
Zwrócono mi uwagę na Patreonie, że istniejący Simowie w związkach romantycznych (jak ci w świecie sprzed Lovestruck) mogą mieć trudności z uzyskaniem satysfakcji z relacji, ponieważ wymaga to pewnych wzrostów poziomu romantycznego, aby to wyzwolić. Im więcej o tym myślałem, tym bardziej mnie to denerwowało, więc dodałem kod do menu Sim (MCCC > Kody MC > Informacje o kodach Sima > Kody do rozszerzenia > Lovestruck > Dodaj satysfakcję z relacji do istniejącego romansu), aby sobie z tym poradzić. To polecenie po prostu doda niezbędne trackery satysfakcji z relacji do obu Simów, więc inny kod, który dodałem do ustawiania satysfakcji z relacji, również będzie mógł być na nich użyty. Należy pamiętać, że jest to dostępne TYLKO dla Simów, między którymi istnieje związek romantyczny. W przeciwnym razie nie będzie dostępne. Związek może być pozytywny lub negatywny, ale muszą mieć coś wspólnego.
Napraw problem, w którym nieruchomość wynajmowana mogła stać się niemożliwa do wynajęcia, jeśli ostatni lokator zmarł w nieruchomości. Dzięki, Grimm, za dostarczenie danych, których potrzebowałem, aby to odtworzyć i naprawić!
Analizując problem śmierci lokatora, zauważyłem, że moje „Zabij Sima” i „Oznacz Sima jako zmarłego” mogą mieć pewne problemy z nowszymi aktualizacjami i nowymi funkcjami (takimi jak nieruchomości na wynajem). Przerobiłem je tak, aby używały tylko funkcji EA, zamiast abym miał dla nich konkretny kod. W rezultacie, jeśli Sim w obecnej strefie zostanie zabity przez MCCC, podczas gdy wcześniej natychmiast zamieniłby się w ducha, teraz jest obsługiwany tak, jak robi to EA, czyli zasadniczo jest to natychmiastowa urna/nagrobek bez żadnego ducha w pobliżu.
Na serwerze Discord pomocy technicznej zgłoszono problem, że ustawienie umożliwiające dzieciom opiekę nad niemowlętami nie działa już zgodnie z oczekiwaniami. Przyjrzałem się temu i odkryłem, że około 7 z 9 rzeczy, które zmieniłem, aby to działało, zostało usuniętych/usuniętych przez aktualizacje Sims 4, prawdopodobnie już od czasu dodania niemowląt do gry. Ponieważ nigdy nie korzystam z tej funkcji i nikt wcześniej nie zgłosił jej do pomocy technicznej, nie wiedziałem, że jest zepsuta. Tak czy inaczej, naprawiłem to, więc teraz niemowlęta mogą być karmione i przewijane przez dzieci z włączonym ustawieniem, tak jak działało wcześniej.
BlackCherry na Discordzie zapytał mnie, czy możliwe jest uwzględnienie niemowląt w opiece nad dziećmi, więc trochę to obszedłem. Dzieci mogą teraz również karmić i zmieniać pieluchy oraz wykonywać podstawowe czynności pielęgnacyjne, takie jak opieka nad niemowlętami, jeśli włączone jest ustawienie umożliwiające im opiekę nad niemowlętami. Podobnie jak w przypadku opieki nad niemowlętami, spodziewaj się pewnych niedociągnięć w animacjach. Animacje są pisane z myślą o pełnowymiarowych Simach, więc mogą dziwnie działać z mniejszymi Simami, takimi jak dzieci. Nie zdziw się również, jeśli pojawią się pewne polecenia dla dzieci, które nie zostały w pełni zaimplementowane. Chciałem głównie uzyskać te same podstawowe polecenia dla niemowląt, które mieliśmy dla niemowląt z dziećmi. Nie przeszedłem wszystkich 57 interakcji dla opieki nad niemowlęciem/niemowlęciem, aby upewnić się, że wszystkie działają teraz z dziećmi!! Twoje doświadczenia mogą się różnić!!
Naprawiono problem, w którym nastoletnie porwanie przez kosmitów nie działało, gdy wybrano je w Alien Abduction Ages, chyba że Alien Abduction Frequency było wyższe niż Normal. Ponadto dialog Alien Abduction Ages pozwalał na młodszy wiek niż powinien być wcześniej (niemowlę i maluch), więc te zostały usunięte. Dzieci mogą być również porwane przez kosmitów, jeśli wybrano je w ustawieniu Alien Abduction Ages.
Naprawiono problem, w którym „Oznaczone na śmierć” pokazywało się jako aktywne u wybranych Simów w oknie dialogowym Flagi Simów, gdy w rzeczywistości nie było aktywne. Był to po prostu błąd interfejsu użytkownika pokazujący coś, co nie było prawdą.
Dodałem obejście, aby zapobiec wystąpieniu błędu LE w kodzie rdzenia gry Sims 4 wokół błędów usługi Matchmaking. Z tego, co mogłem stwierdzić, wydaje się to powiązane z generowaniem dopasowań z Simami z galerii. Czasami Simowie nie istnieli w kolekcji i nie było warunku w kodzie rdzenia, który zapewniałby, że Sim istniał przed próbą uzyskania do nich dostępu. Właśnie dodałem ten warunek i zapobiega on błędowi… w pewnym momencie, jestem pewien, że zostanie on również poprawiony w kodzie rdzenia usługi Matchmaking.
Zmiany w MC Woohoo
Przejrzałem nowe menu Relationships, które EA dodało do Lovestruck. Przejrzałem różne ustawienia, takie jak zezwalanie nastolatkom i tym podobne, aby upewnić się, że wszelkie nowe interakcje powinny działać zgodnie z oczekiwaniami.
Dzięki Lovestruck, Sims 4 ma teraz koncepcję „Partnera Woohoo”. To po prostu coś w rodzaju przyjaciół z korzyściami, tak jak miałem z ustawieniem/zachowaniem No Strings Woohoo, które zaimplementowałem. Ponieważ jest teraz zaimplementowane w grze głównej, usunąłem ustawienie No Strings Woohoo z MC Woohoo. Zamiast tego dodałem ustawienie „Zezwalaj na bardziej przyjaznych partnerów Woohoo” (MCCC > MC Woohoo > Akcje Woohoo > Zezwalaj na bardziej przyjaznych partnerów Woohoo). Jeśli jest włączone, warunki dotyczące „Poproś o zostanie partnerem Woohoo” są po prostu zmieniane, więc jest znacznie mniej prawdopodobne, że Sim zostanie odrzucony, gdy spróbuje interakcji z innym Simem, podobnie jak wcześniej działało No Strings Woohoo. Ponadto, gdy to ustawienie jest włączone, same interakcje woohoo są mniej narażone na odrzucenie i więcej będzie się działo autonomicznie (z ustawieniem Extreme Woohoo). Może się tak zdarzyć, np. jeśli poziom przyjaźni jest zbyt niski lub jeśli Simowie nie są flirciarzami lub są lojalni i zaangażowani w inne związki itp., ale jest to mniej prawdopodobne. Jeśli wcześniej miałeś ustawienie, aby używać No Strings Woohoo, nowe ustawienie będzie również domyślnie włączone.
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Dziś została zaktualizowana Universal Venue List (Uniwersalna Lista Miejsc) do moda Basemental Drugs:
https://basementalcc.com/mods/universal-venue-list/
Przekopiowuję tu wczorajszą informację @Alibali o MC Commaderze, bo widzę że została na poprzedniej stronie i może zostać nie zauważona:
"Nowa wersja mc commandera po łacie (hotfix-ie) z dn.31.10.2024
https://deaderpool-mccc.com/ "
https://basementalcc.com/mods/universal-venue-list/
Przekopiowuję tu wczorajszą informację @Alibali o MC Commaderze, bo widzę że została na poprzedniej stronie i może zostać nie zauważona:
"Nowa wersja mc commandera po łacie (hotfix-ie) z dn.31.10.2024
https://deaderpool-mccc.com/ "
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Dzięki, Alu. Nie mam tłumaczenia Nenusi, tylko inne i ono nie było aktualizowane. Zbieram się jednak do zmiany, bo zaczyna mi brakować tłumaczenia niektórych opcji, tych z najnowszych dodatków. Widzę, że Nenusia jest bardziej na bieżąco z aktualizacją tłumaczeń.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Pewnie masz AuroraSky, bo ona i Nenusia tłumaczą basementala i wickeda. i wiele innych modów. Jest też nowa wersja modyfikacji sprawiająca, że zwierzęta stają się sterowalne tak jak ludzie,
https://www.curseforge.com/sims4/mods/s ... ad/4728709
i jest do niej tłumaczenie, ale nie pamiętam czyje. Natomiast niejako przy okazji znalazłam stronę na której jest tłumaczenie modu Healthcare redux Adeepingo - tłumaczenie jest z 28 października br. niejakiej livi. Niestety nie mogę z jakichś powodów wkleić linku.
https://www.curseforge.com/sims4/mods/s ... ad/4728709
i jest do niej tłumaczenie, ale nie pamiętam czyje. Natomiast niejako przy okazji znalazłam stronę na której jest tłumaczenie modu Healthcare redux Adeepingo - tłumaczenie jest z 28 października br. niejakiej livi. Niestety nie mogę z jakichś powodów wkleić linku.
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 627
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Healthcare redux Adeepindigo - tłumaczenie livi z 28 października:
https://livi-sims-pl.tumblr.com/post/67 ... care-redux
Na tej stronce, oprócz tłumaczenia do pobrania, znajduje się również - po prawej stronie, u góry - link opisany jako status tłumaczeń , który prowadzi do kolejnej strony, gdzie podane są daty ostatnich aktualizacji modów, które tłumaczy livi, oraz daty aktualizacji tłumaczeń.
Alu, nie mogłaś wkleić, bo to jest link do tumblra i nie wiem czemu, ale wymaga on dodatkowych zabiegów. Zwykle wklejam linki z tumblra korzystając z ikony wklejania odnośnika (na forum jest ona w "pełnym edytorze i podglądzie" odpowiedzi/posta, tuż nad emotikonami, zaraz przed ikoną koloru czcionki).
https://livi-sims-pl.tumblr.com/post/67 ... care-redux
Na tej stronce, oprócz tłumaczenia do pobrania, znajduje się również - po prawej stronie, u góry - link opisany jako status tłumaczeń , który prowadzi do kolejnej strony, gdzie podane są daty ostatnich aktualizacji modów, które tłumaczy livi, oraz daty aktualizacji tłumaczeń.
Alu, nie mogłaś wkleić, bo to jest link do tumblra i nie wiem czemu, ale wymaga on dodatkowych zabiegów. Zwykle wklejam linki z tumblra korzystając z ikony wklejania odnośnika (na forum jest ona w "pełnym edytorze i podglądzie" odpowiedzi/posta, tuż nad emotikonami, zaraz przed ikoną koloru czcionki).
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3749
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Mamy nową wersję UI Cheats Extensions
https://www.patreon.com/posts/ui-cheats-v1-13-26240068
Deaderpool pisze, że mc command center jest kompatybilny z łatką z wczoraj, tj 3 grudnia 3034r. Na wszelki wypadek podaję lunk do pobrania
https://deaderpool-mccc.com/downloads.html
More column in CAS (pod Life and Death)
https://www.patreon.com/posts/more-columns-in-27751117
Basemental ani wicked whims się nie zmienił,
Basemental - aktualna wersja to 7.17.174
Wicked whims - aktualna wersja to 182d z 18 listopada 2024
https://www.patreon.com/posts/ui-cheats-v1-13-26240068
Deaderpool pisze, że mc command center jest kompatybilny z łatką z wczoraj, tj 3 grudnia 3034r. Na wszelki wypadek podaję lunk do pobrania
https://deaderpool-mccc.com/downloads.html
More column in CAS (pod Life and Death)
https://www.patreon.com/posts/more-columns-in-27751117
Basemental ani wicked whims się nie zmienił,
Basemental - aktualna wersja to 7.17.174
Wicked whims - aktualna wersja to 182d z 18 listopada 2024