Mod na brak zagadki w Strangerville
: czwartek 03 lis 2022, 10:45
Chcesz pograć w tym małym, ale ciekawie zaaranżowanym miasteczku, ale nie chce ci się żmudnie rozwiązywać zagadki? Jest na to rada. Pobierz ze strony Twisted.Mexi mały pliczek - skrypt - i wrzuć do folderu Mods (modyfikacje ze skryptami muszą być włączone w opcjach gry).
https://www.patreon.com/posts/story-toggle-25231713
Odpal grę, wejdź do Strangerville, (ale z widoku okolicy, przed wyborem parceli), uruchom konsolę kodów i wpisz tm.togglestory - i wejdź na jakąś działkę. Historia będzie wyłączona na starcie.
Można też wejść na parcelę, i dopiero wtedy wpisać ten kod, ale wtedy przez jakiś moment gra będzie generowała "objawy" zakażenia rośliną - tak jak przy wyłączaniu efektów pogodowych za pomocą UI - nie dzieje się to błyskawicznie, śnieg lub deszcz zaniknie po chwili.
Pliku, który pobierzemy - niczym już dalej nie rozpakowujemy - wrzucamy go po prostu do folderu Mods.
Miłej zabawy w Strangerville bez konieczności mordowania tej Wielkiej Matki
https://www.patreon.com/posts/story-toggle-25231713
Odpal grę, wejdź do Strangerville, (ale z widoku okolicy, przed wyborem parceli), uruchom konsolę kodów i wpisz tm.togglestory - i wejdź na jakąś działkę. Historia będzie wyłączona na starcie.
Można też wejść na parcelę, i dopiero wtedy wpisać ten kod, ale wtedy przez jakiś moment gra będzie generowała "objawy" zakażenia rośliną - tak jak przy wyłączaniu efektów pogodowych za pomocą UI - nie dzieje się to błyskawicznie, śnieg lub deszcz zaniknie po chwili.
Pliku, który pobierzemy - niczym już dalej nie rozpakowujemy - wrzucamy go po prostu do folderu Mods.
Miłej zabawy w Strangerville bez konieczności mordowania tej Wielkiej Matki
