Mod do sterowania zwierzętami

Modyfikacje wpływające na rozgrywkę i interakcje. Linki, opisy i ciekawostki.
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Mod do sterowania zwierzętami

Post autor: Alibali » niedziela 15 gru 2024, 16:41

Istniał kiedyś bardzo prosty w obsłudze mod o nazwie AOM selectable pets wyprodukowany przez niejakiego Andrew. Niestety, od jakiegoś czau Andrew (Andrew studio) nie aktualizuje swoich modów. Robią to za niego inni, którym te modyfikacje przypadły do gustu, lub nie wyprodukowano niczego innego w zamian (teleport any sim, pose player, studio efect player, nowe style parasolek - i inne.

Nową wersję modyfikacji Selectable pets wyprodukował moder z innej znanej witryny poświęconej zawartości niestandardowej do The SIms - niejaki czy też niejaka - Charitycodes

Należy przede wszystkim dokładnie przeczytać opis modyfikacji zawarty na stronie pobierania w zakładce opis!


Link do modyfikacji

https://modthesims.info/d/678890/select ... lways.html


Wklejam tłumaczenie google dla tych, którzy posiadają starsze systemy operacyjne, nie tłumaczące na j.polski automatycznie


Dlaczego ten mod jest potrzebny?
Istnieje stary, przestarzały mod o nazwie Playable Pets , który powoduje wiele błędów. Ten mod NIE jest aktualizacją tego moda. Nie dodałem również żadnych tłumaczeń dla poleceń dotyczących zwierząt.

Innym sposobem na osiągnięcie tych samych rezultatów jest zainstalowanie moda, który włącza polecenia cheat, które zostały wyłączone i używa pets.toggle_selectable_pets, ale polecenie musi zostać wprowadzone za każdym razem, gdy ładujesz grę lub ładujesz do nowej rozgrywki.
Mój mod włącza funkcjonalność polecenia cheat pets.toggle_selectable_pets do stale włączonego.

Kto może używać tego moda?
Każdy, kto ma koty i psy lub ranczo dla koni i chce móc widzieć potrzeby swojego zwierzaka i/lub kontrolować je bezpośrednio. Ten mod jest zgodny z podstawową wersją gry, ale będzie bezużyteczny, jeśli nie masz zwierząt domowych w domu. Nie będzie działał w przypadku krów Cottage Living, lam ani kurczaków, ponieważ nie są one w twoim domu - działają jak dekoracja z funkcjonalnym menu lub kołyska.

Co robi ten mod?
Zwierzęta domowe staną się możliwe do wybrania po kliknięciu na nie. Pozwala to również kontrolować je w taki sam sposób, jak kontrolowałbyś je w przypadku symulatora ludzkiego lub okultystycznego. Dostępne polecenia nie są stałe, modyfikowane ani dodawane przez ten mod. Są to zwykłe polecenia debugowania i należy ich używać ostrożnie. Mogą nie mieć tekstu opisowego lub być dostępne we wszystkich językach.
Głównym celem tego moda jest umożliwienie wyświetlania potrzeb zwierząt w oknie statusu. Możesz zobaczyć głód, pęcherz, energię itp., aby wiedzieć, czego potrzebuje Twoje zwierzę. Pomaga również w teleportowaniu zwierząt z zamkniętego obszaru. Obecnie występuje błąd, w którym zwierzę, które ucieknie i wróci, będzie mogło wejść do wcześniej niedostępnego dla niego obszaru i utknąć tam. Jeśli masz włączone kody testowe (testingcheats true) , możesz kliknąć z wciśniętym klawiszem Shift na ziemię i teleportować je. Nie próbowałbym teleportować koni na drugie piętro. Nie są przeznaczone do wspinania się po schodach.

Jak to działa?
Ten mod to mod skryptowy, który bezpiecznie zastępuje funkcję ClientManager create_client, aby włączyć wybieralne zwierzęta za każdym razem, gdy ta funkcja jest uruchamiana.
Aby zachować zgodność z aktualizacjami gry tak długo, jak to możliwe, najpierw uruchamiana jest oryginalna funkcja, następnie polecenie cheat jest uruchamiane w bloku try/catch, a następnie oryginalna wartość jest zwracana do wywołującego.

Czy ten mod jest zgodny z innymi modami?
Ten mod powinien być zgodny ze wszystkimi innymi modami, chyba że zastępują one funkcję ClientManager.create_client. Nadal powinien być zgodny z innymi modami, które modyfikują tę funkcję, o ile ten inny mod stosuje podobną procedurę wywoływania oryginalnej funkcji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)”