ZASADY POBYTU W HOTELU
Podróż do hotelu i wyjazd na wakacje
"Pobyt w hotelu" korzysta z tych samych podstawowych systemów wynajmu wakacyjnego, co oznacza, że Twoi Simowie nie będą musieli chodzić do pracy/szkoły, a Ty będziesz mógł zapisać grę i spędzić kilka nocy w tym miejscu. Jeśli grasz rotacyjnie, Simowie zostaną bezpiecznie odwiezieni na swoją działkę domową, gdy ich wakacje się skończą.
Podróżuj do hotelu za pomocą mapy lub Podróżuj do hotelu z... Interakcja na telefonie. Następnie zamelduj się u konsjerża, klikając na dzwonek konsjerża lub rozmawiając z recepcjonistą. Następnie będziesz mógł zażądać pokoju i wybrać długość swojego urlopu, klikając na podświetlone drzwi Pokoju Gościnnego.
Zarezerwuj pokój na okres od 1 do 30 dni! Zostaniesz obciążony z góry za cały pobyt.
Gdy Twój urlop dobiegnie końca, wyświetli się okno dialogowe, aby przedłużyć lub zakończyć, co natychmiast odeśle Cię do domu. Możesz również wymeldować się wcześniej z dzwonka concierge, ale nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za niewykorzystane noce.
Kadra zarządzająca hotelu może kontaktować się z hotelem za pomocą dzwonka Concierge, edytując menu kuchni, zarządzając dodatkami hotelowymi i innymi ustawieniami hotelu, takimi jak dane demograficzne dotyczące populacji i zasady dotyczące gości.
Obecnie nie możesz posiadać hoteli ani „zarządzać” nimi jako swoją własnością. ( zastanawiam się właśnie, jak to wdrożyć).
USTAWIENIA HOTELU - podane są ustawienia domyślne, które możemy zmienić, uważając jednak na ograniczenia które mają na celu uniknięcie przeciążenia gry (głównie nadmiernym spawnowaniem się gości oraz ilości oferowanych usług)
Filtry gości ograniczą Simów, którzy autonomicznie wynajmują pokoje podczas rozgrywki. Ta autonomia występuje tylko wtedy, gdy jesteś aktywnie na działce hotelowej.
Ogranicz się do określonych bytów okultystycznych (domyślnie tylko ludzie).
Ogranicz do określonego wieku. Zawsze musi być dozwolone młodemu dorosłemu lub starszemu. (Domyślnie wszystkie grupy wiekowe).
Zezwalaj na odtwarzanie (?) gospodarstw domowych (domyślnie niedozwolone).
Zdecyduj czy dozwolone są koty, psy lub konie (Koty i psy są domyślnie dozwolone, jeśli zostanie ustawione legowisko dla zwierząt).
Ogranicz zakres dozwolonych poziomów sławy celebrytów (domyślnie nie są dozwoleni żadni celebryci).
Określ, czy Simowie będą przychodzić z walizką w rękach (wymagane jest Razem raźniej).
Kontroluj minimalną liczbę wolnych apartamentów gościnnych zarezerwowanych autonomicznie. Może to pomóc zmniejszyć liczbę Simów na parkingu w tym samym czasie, jeśli występuje opóźnienie (przycinanie) rozgrywki.
Zatrudnij personel do opieki nad obiektami i kontrolowania godzin pracy
Niektóre programy lojalnościowe hoteli automatycznie zatrudniają personel do obsługi obiektów usługowych, np. kelnerów obsługujących stoły, kucharzy obsługujących kuchenki, miksologów obsługujących bary i baristów obsługujących kawiarnie i bary z napojami.
Możesz kontrolować, które obiekty są obsługiwane przez personel, przełączając opcję „Zatrudnij personel do obsługi obiektu” w ramach zarządzania hotelem. Dodatkowo możesz kontrolować godziny pracy między porankiem, popołudniem, wieczorem i późną nocą (jeśli włączono 24-godzinny przywilej). Na przykład możesz obsadzić personelem bar tiki przy plaży po południu, a bar w lobby nocą.
Może to pomóc zmniejszyć liczbę simów na Twojej działce, ponieważ zatrudniasz personel tylko w wyznaczonych przez Ciebie godzinach szczytu. Uwaga: Godziny pracy zostaną zapisane podczas udostępniania hotelu w Galerii.
ZASADY BUDOWY HOTELU
W Zarządzaj światami wejdź w tryb budowy na działce, którą chcesz przekształcić w hotel. W lewym górnym rogu rozwiń panel Venue Info i wybierz Hotel Lot Type . Będziesz musiał dodać podstawowe wymagane obiekty wymienione w panelu, aby zapisać i powrócić do trybu na żywo.
Aby umożliwić budowę hoteli w Destination Worlds, musisz użyć moda Zerbu's Venue Changes zamiast Basemental's Venue List. Pamiętaj, że musisz użyć jednego lub drugiego, nie obu.
Ostrzeżenie: Usunięcie Suite Life z folderu modów spowoduje całkowite wyczyszczenie wszystkich działek Hotel. Upewnij się, że nie zapisujesz gry lub nie masz kopii zapasowej, jeśli próbujesz 50/50 swoich modów, w przeciwnym razie utracisz te działki.
(nie rozumiem???)
Wymagania dotyczące drzwi
Możesz użyć dowolnego rodzaju drzwi!
Wszystkie drzwi muszą być skierowane w odpowiednim kierunku, aby można było rozpoznać połączone pokoje i prawidłowo uruchomić zamki. Zielona strzałka podczas umieszczania drzwi musi wskazywać NA ZEWNĄTRZ pokoju, do którego się otwierają, z klamką po LEWEJ stronie.
Jeśli używasz drzwi przesuwnych jako drzwi wejściowych, musisz odwrócić kierunek drzwi. Strzałka powinna wskazywać wnętrze pokoju, a klamka powinna być nadal po lewej stronie.
Typy drzwi powinny być ustawione tak, aby oznaczać typ pomieszczenia, do którego prowadzą. Do pomieszczenia można użyć tylko jednych drzwi wejściowych.
Kliknij na drzwi, rozwiń Hotel Management, a następnie kliknij Set Door Type, aby oznaczyć drzwi jako , Staff Room Entry (wejście do pokoju gościnnego) lub Wejście do Hotelu/Lobby. Wszystkie inne drzwi wewnętrzne powinny być Normal Door type. Guest Room Entry.
Konsjerż/Lobby
Umieść piękny dzwonek Concierge Bell zaprojektowany przez SurelySims (w zestawie, nie jest wymagane dodatkowe pobieranie) na biurku lub blacie, aby zatrudnić recepcjonistę Concierge. Skieruj strzałkę w kierunku, w którym chcesz, aby Twój personel stał/siedział.
Pokoje gościnne
Powinny być tylko jedne drzwi zewnętrzne/na korytarz w pokoju gościnnym (zamknięte ogrodzone patio/balkon są dopuszczalne). Drzwi muszą być oznaczone jako wejście do pokoju gościnnego, aby móc powiązać wszystkie wewnętrzne pokoje i obiekty. Najedź kursorem na drzwi, aby uzyskać więcej informacji o statusie każdego pokoju gościnnego. Współdzielone drzwi między pokojami gościnnymi NIE są obecnie obsługiwane.
Wymagane jest co najmniej 1 łóżko.
Goście NPC będą wynajmować pokoje na podstawie rodzaju łóżek i liczby dostępnych miejsc.
Możesz dodać łóżeczka dziecięce i łóżka dla małych dzieci, aby rodziny mogły zabrać ze sobą swoje małe dzieci lub niemowlęta.
Umieść miskę z karmą dla zwierząt lub stajnię dla koni, a goście mogą zabrać ze sobą swoje zwierzęta, jeśli pozwalają na to filtry gości (pamiętaj, że obecnie stajnia dla koni musi w jakiś sposób znajdować się w pokoju gościnnym, stodoła z sypialnią na piętrze?) - więc się zastanów nad sensem.
1 lodówka i kuchenka mikrofalowa wymagane, jeśli Room Service NIE jest oferowany gdyż NPC-e nie mają obecnie możliwości wyjścia poza teren, aby zaspokoić głód.
1 pusty blat w pokoju lub stolik umożliwiający dostarczenie jedzenia, jeśli oferowana jest usługa pokojowa.
1 toaleta, umywalka i prysznic/wanna w łazience (dopuszczalne są także wspólne łazienki, które nie są połączone z pokojem gościnnym).
Kuchnia dla personelu (wymagana, jeśli oferowana jest obsługa pokojowa, obsługa kelnerska lub śniadanie kontynentalne)
Kuchnia powinna zawierać:
1 lodówka
1 kuchenka + piekarnik lub 1 stanowisko szefa kuchni na szefa kuchni
1 zlew i/lub zmywarka
2 puste blaty
1 mały kosz na śmieci
1 drzwi oznaczone jako wejście do pokoju nauczycielskiego (?)
Pomocnicze obiekty
Do sprzątania potrzebny jest zewnętrzny zsyp na śmieci lub zsyp na śmieci (City Living), aby można było opróżniać małe pojemniki na śmieci.