Pomysły na konkursy i wyzwania

Tematy, posty - do usunięcia, przeniesienia, zamknięcia lub przyklejenia. Jakieś sugestie, dotyczące działania forum? Pomysły na nowe działy albo konkursy czy wyzwania? Napisz tutaj.
Awatar użytkownika
Agusiamal
Administrator
Administrator
Posty: 81
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 22:07
Lokalizacja: Siewierz
Origin ID: agusiamal

Pomysły na konkursy i wyzwania

Post autor: Agusiamal » czwartek 12 kwie 2018, 14:16

Wpadłeś na pomysł fajnego konkursu? Podziel się nim z nami :19-slightly-smiling-face:

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 672
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » piątek 20 kwie 2018, 12:37

Nie wiem czy fajny pomysł, ale na niego wpadłam i mam guza!
Moze konkurs budowlany pod hasłem "lektury szkolne" i do wyboru esterptyka z Chłopów, Potopu, Roku 1984 i Pana Tadeusza? ;)
No, mam guza bo w sumie to durny pomysł. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1521
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 22 kwie 2018, 23:46

@Aericia
Po sprawdzeniu czego sie dalo wyszlo mi ze "esterptyka" z rwojej wypowiedzi to chyba estetyka :02S-grinning-face-smiling-eyes:
Ale do rzeczy - jakos mało konkretna ta idea jesli ma sie ja przelozyc na architekture
Bo przykladowo z okresu Potop to dworek szlachciański Kmicica ewentualnie klasztor Jasnogorski - no to dla Michala ale tez nie zupelnie , bo on barokowy ten klasztor nie z okresy średniowiecza. No i Pan Tadeusz to tez dworek szlachecki - ale z kolumienkami wejscie bo pozniejszy,
Chlopi to wiejska zagroda
Rok 1984 jest praktycznie nie do oddania w architekturze - Blokowisko? Wiezienie?
Moze napisz jak Ty to sobie wyobrazalas bo jakas wizje musiałas miec tego konkursu
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 461
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

Post autor: Marvi » poniedziałek 23 kwie 2018, 16:03

Odpiszę za Aari, bo chyba wiem o co jej chodzi XD Ona się teraz naoglądała "Wesela" Wajdy, bo miała taką swoją partaninkę do zrobienia :P I jedno co trzeba oddać temu filmowi to to, ze faktycznie jest bardzo malarski: o ile dramat był symboliczny, o tyle tutaj symbole udało się zgrać z właśnie sporym klimatem wiejskiego wesela. No i dynks pewnie polega na tym zeby oddać mniej więcej swoje wyobrażenie na temat takiej chałupy albo ewentualnie odwzorować tamtejsze locum. Oczywiście pewnie podała przykłady losowe, myślę, ze tutaj cos można pokombinować i można wybrać zupełnie inny zestaw lektur ;)
A co do 1984 to widzę tutaj bardziej nowoczesne wnętrze, ale nie jakiś full design tylko raczej coś surowego, oszczędnego, w zasadzie pustego, ale wypełnionego "gadżetami". W sumie nawet mnie to trochę zajawia :P
Ale to moja interpretacja tego, co ten gałgan chciał przekazać XD
A, roz się chociaż wypowiem, wprawdzie nie w swoim imieniu, ale udowodnię, ze mam klawiaturę :P

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 672
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » poniedziałek 23 kwie 2018, 16:21

Tak jest, jako żywo!
Pomyślałam że ciekawa byłaby inspiracja Rokiem 1984 - mieszkanie w stylu tego z powieści - obowiązkowo z ekranami. Futuryzm, bieda i syf... mogłoby być z tego fajne wyzwanko...
Obrazek

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1521
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 23 kwie 2018, 22:10

Wnetrza dla budowlanca to 15 procent roboty. Prawdziwym wyzwaniem jest skorupa czyli jak chata bedzie wygladala od zewnatrz , No a chalup wiejskich wyprodukowano juz w simsach chyba z pol miliona - bierzcie pod uwage ze budowlaniec toto wysyla do Galerii XD gdzie bedzie konkurowac z innymi chatami i to bedzie dla tego wytworu konkurs numer dwa niemniej wazny jak dla mnie, a oceniac bedzie kilkadziesiat tysiecy ludzi , . Dlatego konkursy na oryginalne domy - dla mnie sens maja, Na wnetrza juz nie bardzo. Ale jest tu pare osob co sie bawia pokojami - moze im to podpasuje?
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
krulih2
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 97
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 22:05
Origin ID: via2382

Post autor: krulih2 » wtorek 24 kwie 2018, 22:44

Hmm, tak się zastanawiam. a może coś w rodzaju renowacji np w Oaza Zdrój, wybieramy dowolny domek i nie ruszając jego fundamentów i ścian zewnętrznych próbujemy dopasować stylem do domków np: Hiszpańkich. Ujednoliciło by to stylem dzielnice i każdy mógłby wybrać dowolny domek do renowacji. Można je powiedzmy rozbudować do góry ( nie ruszając ścian parteru) w przypadku parterówek lub posilać się tym co mamy, co dodatkowo można, np zmieniać : płotki, dodawać balkoniki, zmieniać dachy i okna, kolor elewacji, wnętrza też, ogródki itp :22-thinking-face: Coś na zasadzie City Challenge

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1521
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » środa 25 kwie 2018, 02:25

To juz było na starym forum wiele dokladnie takich konkursow organizowanych przez Kamelie a potem przez Karola z EA. Bralam udzial w paru i ból jest ze nie mozna z tych pieprzonych dziel Maxisa zrobic ladnej bryly bo masz na starcie klocek czworoboczny i tego nie przeskoczysz, Jednak ten konkurs Karczmy wymyslony przez Wiole byl najciekawszy bo zostawał pole dla kreatywnosci bardzo duze i najpiekniejsze domy z naszego forum powstawaly wlasnie z tego konkursu.
A tak myslac o tym.. Dlaczego nie przeniesc Karczmy tu do nas na forum? Bylaby Karczma pod Krzwum Mlotkiem imienia Cayrees , zeby w jakis tam sposob uczcic osobe ktora to wymysliła - a moze sie kiedys jeszcze u nas zjawi :) a na forum EA mozna w temacie Karczmy dac info, ze zostala ona przeniesiona tutaj z linkiem - chyba sie ze dwie osoby udlawią po przeczytaniu tego XD i pociagniemy edycje Karczmy dalej nie przerywajac numeracji, Pomysl nie jest EA i nie jest ich własnością'
Oczywiscie rownolegle mozna zrobic taki konkurs na renowacje, bo niektorzy lubia sie w to bawic. Nie ma przepisu, ze ma byc jeden konkurs :)
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Silvaborealis
Pisarz
Pisarz
Posty: 103
Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
Origin ID: SILVAbOREALIS

Post autor: Silvaborealis » piątek 27 kwie 2018, 15:37

Przenieśmy Karczmę :), albo róbmy tutaj sobie dalej jakieś wyzwania. To jest świetne, ile różnych wariacji może wyjść z jednego tematu.

Awatar użytkownika
M3lcik
Pisarz
Pisarz
Posty: 52
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 17:57
Lokalizacja: MMz
Origin ID: M3lcik

Post autor: M3lcik » piątek 27 kwie 2018, 19:05

Też jestem za Karczmą bo chociaż rzadko cokolwiek budowałam to i tak ile było uciechy z oglądania Waszych cudów ♥

Awatar użytkownika
Mattoowy
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 73
Rejestracja: niedziela 08 kwie 2018, 13:22
Origin ID: Mattoowy
Kontakt:

Post autor: Mattoowy » piątek 27 kwie 2018, 21:57

No super gdyby Karczma lub coś w tym stylu była tutaj - to chyba najlepsza propozycja wyzwania jaka może być :19-slightly-smiling-face:

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1916
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 28 kwie 2018, 01:31

Można by też zrobić nowy konkurs nieco podobny, nazwać go np Biuro Architektów i proponować rzeczy do zbudowania na podobnej zasadzie. Uprościłbym punktację tak by głosować np na 1 tylko prace tylko, podobnie jak przy fotkach i mini komiksach.
Ostatnio zmieniony niedziela 29 kwie 2018, 01:20 przez SimDels, łącznie zmieniany 1 raz.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 542
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » sobota 28 kwie 2018, 08:43

:10-smiling-face-smiling-eyes: Michaś, tak jak Ci mówiłam, ten pomysł na konkurs Biura Architektów przedstawię w niedzielę lub w najbliższy poniedziałek, tylko muszę dopracować szczegóły. Tak w skrócie, będzie dotyczył przedstawiania własnych projektów - proponowanych przez budowniczych.
Mam też pomysł na drugi konkursik, pewnie niezbyt oryginalny :27-face-rolling-eyes: , będzie dotyczył firmy, która zajmuje się przebudową już istniejących domów, ale nie tych będących w grze :09-winking-face: Poproszę tylko o trochę cierpliwości :hearts/heavy-black-heart:
Propozycje obu i szczegóły związane z konkursami pokażę wkrótce :16-kissing-face-smiling-eyes:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zgłoś moderatorowi”