AKTUALIZACJA: 18.06.2019 – PC 1.52.100.1020 / Mac 1.52.100.1220

Informacje o najnowszych aktualizacjach gry The Sims 4
Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1493
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

AKTUALIZACJA: 18.06.2019 – PC 1.52.100.1020 / Mac 1.52.100.1220

Post autor: Ktosik » piątek 21 cze 2019, 11:17

Hej, Simomaniacy!



Zrobiło się jakoś gorąco, czy to ja mam problem z nadmierną potliwością? Dobra, nie martwmy się tym – mamy kilka ciekawych spraw do opowiedzenia! Lato w pełni, a premiera The Sims 4 Wyspiarskie życie już tuż-tuż – nie ma więc lepszej pory na nowe darmowe aktualizacje, którymi bardzo pragniemy się z Wami podzielić! Tak więc załóżcie na nos okulary słoneczne, wbijcie się w kostiumy kąpielowe i zanurkujcie razem z nami...



Co nowego?




Przycisk losowego generowania cech:

W trybie Stwórz Sima i zmianie wieku pojawił się przycisk losowego generowania cech. Tak, tak, jest tam właśnie w tej chwili i tylko czeka, żeby ktoś go kliknął. I jeszcze raz, i jeszcze, i jeszcze. Też nie mogę w to uwierzyć, a jednak to prawda. Smutne dni bez tego wspaniałego bohatera są już tylko odległym, nieprzyjemnym wspomnieniem. Od dziś, jeżeli chcecie migiem stworzyć osobowość swojego Sima i jak najszybciej przejść do gry albo macie chrapkę na małe wyzwanie i osobowościową niespodziankę, wystarczy tylko kliknąć. Rety, cudowne uczucie. Serio, czekałam na to całe wieki.



Leżak:

Wszyscy (nawet Wy) otrzymują DARMOWE KRZESŁO PRZENOŚNE! Tak jest, dodaliśmy wspaniałe krzesło przenośne, które będziecie mogli rozstawić przy basenie, aby odpoczywać tak, jak lubicie najbardziej – wygodnie. I w dodatku bez przesadnej rozrzutności.



Trwa Miesiąc Dumy LGBTQ+!

Okażcie swoją dumę z pomocą przepięknie kolorowych, nowych ubrań. Szczególnie podobają mi się tęczowe legginsy. Nie, może jednak kombinezon. Chociaż tak właściwie to nie mogę przestać ubierać moich Simów w nowe T-shirty stworzone we współpracy z projektem It Gets Better – więc chyba po prostu podoba mi się absolutnie wszystko! Dorzuciliśmy również ozdobne flagi, które możecie powiesić na ścianach domów swoich Simów. No i zaktualizowaliśmy zestawy drzwi łazienkowych w grze, by obejmowały wersje neutralne płciowo, a także cały wachlarz kolorów, które można dowolnie mieszać i łączyć. Udanego Miesiąca Dumy, kochani!



Fundamenty z pali:


Albo jak ja lubię je nazywać – szpilki dla domu. Domowe szpilki. Nie jest powiedziane, że mogą występować tylko w tropikach. Świetnie się sprawdzą zarówno na niestandardowym, jak i równym terenie w każdej biosferze. Znajdziecie je w trybie budowania obok innych rodzajów fundamentów. Już nie musicie siedzieć jak na szpilkach.



Wydłużone krawędzie dachów:


Teraz możecie wyciągnąć krawędzie dachów... dalej.



Więcej kolorów drzwi:

Okej, chyba trochę zaszaleliśmy... W katalogu gry jest teraz aż 350 nowych opcji kolorystycznych wszystkich drzwi i łuków. Jeżeli kiedykolwiek marzyliście o pasujących do siebie drzwiach w kolorze jasnobrązowym, ceglastym, brązowym, ciemnobrązowym, szarym, białym albo czarnym, ta aktualizacja jest właśnie dla Was!



Kilka nowych cech parcel:

Ubrania nieobowiązkowe: Ta nowa cecha, dostępna tylko dla lokali, sprawi, że Wasi Simowie – tak, dobrze zgadliście – rozbiorą się do rosołu.
Brak przyłącza: Teraz Wasza fantazja o życiu w stylu ludzi pierwotnych może się spełnić na każdej parceli. Wybranie tej cechy spowoduje odłączenie prądu i bieżącej wody, ale pozwoli utrzymać rachunki na niskim poziomie. Wypatrujcie w katalogu obiektów z adnotacją, że dana rzecz działa bez przyłącza.


Więcej kolorów pieluszek dla małych dzieci:

Dodaliśmy pieluszki dla najmłodszych pływaków! Oczywiście nie musicie ich używać do taplania się w wodzie, choć w zasadzie taki mieliśmy zamysł. Stworzyliśmy je nie tylko z myślą o Wyspiarskim życiu – uznaliśmy, że przyda się Wam więcej ubranek dla maluchów, które można wykorzystać w basenie dla dzieci z Czterech pór roku.



Dryfowanie na plecach:

Pływający w basenie Simowie mają do dyspozycji nową interakcję – „Dryfuj na plecach”. Kliknijcie wodę. Zobaczcie, co i jak. Rozluźnijcie się.



Dodatki dla wędkarzy:


Weźcie głęboki wdech, zaraz wrzucimy Was na głęboką wodę...

Dodaliśmy kilka nowych interakcji, które pozwolą Waszym Simom wędkować na różne sposoby, a także nawiązywać wędkarskie kontakty z innymi Simami.
>> Simowie mogą wykonywać nowe interakcje towarzyskie związane z wędkowaniem, aby zyskać przydatne informacje (za pomocą komunikatów w interfejsie/notatnika), i skłaniać do łowienia postacie niezależne.
>> Łowienie ryb może teraz być czynnością grupową.
>> Dostosowaliśmy interakcję łowienia i poprawiliśmy jej autonomię, aby była skuteczniejsza i ciekawsza.
>> Wyższe poziomy umiejętności to teraz lepsze nagrody i więcej nowych interakcji.
>> Interakcja wyższego poziomu „Spróbuj złowić dużą rybę” zwiększa szansę na zdobycie rzadszej ryby.
>> Nowe efekty wizualne wyższych poziomów umiejętności na rzadkich łowiskach.
>> Dodana możliwość mentorowania innym Simom w rozwijaniu umiejętności wędkarskich.
>> Ulepszony interfejs łowienia zawierający notatnik i informacje o przynęcie.
>> W każdym świecie można teraz złowić inne ryby i dostępnych jest więcej łowisk (również w części istniejących już światów).
>> Nowy system preferencji przynęty dla większości istniejących ryb modyfikujący szanse na złowienie.


Aktualizacja wentylatorów sufitowych:

Wentylatory sufitowe będą teraz chłodzić pomieszczenia – jeżeli macie Cztery pory roku, a wentylator jest włączony. A skoro już przy tym jesteśmy, dodaliśmy opcję włączania i wyłączania tych urządzeń. Przy okazji postanowiliśmy, że będą też suszyć mokrych Simów.



Kategoria obiektów sufitowych:

Dodaliśmy również kategorię obiektów sufitowych do trybu budowania, aby ułatwić odnajdowanie takich obiektów jak wentylatory.



Atrakcje w wodzie:

Istnieje szansa, że podczas pływania Waszym Simom przydarzy się coś „ciekawego”, na przykład skurcz albo zgubienie stroju kąpielowego (aaa!). Pływanie powoduje teraz również rozwijanie sprawności fizycznej.



Aktualizacja prac dorywczych:

I na koniec... (jesteście tam jeszcze?) Prace dorywcze nie będą już dostępne tylko dla nastolatków. Zgadza się, teraz nawet seniorzy mogą pracować w fast foodzie. A młodzi dorośli mogą być opiekunami do dzieci, jeśli zechcą. Bo dlaczego by nie? Świat prac dorywczych stoi przed Wami otworem. O, i jeszcze jedna sprawa: Możecie mieć dwie prace dorywcze jednocześnie i wybierać sobie zmiany. Juhu.



Przejdźmy do niezapowiedzianych atrakcji...



Problemy ogólne.

>> Pracownicy żłobków będą się teraz zawsze zajmować potrzebami małych dzieci.
>> Obrzeża zewnętrze są teraz odpowiednio dopasowywane do zaokrąglonych płaskich elementów.
>> Dorośli Simowie potrafią teraz skutecznie kłaść małe dzieci do łóżek. Ciekawe, jak opanowali tę trudną sztukę. Może powinnam wyciągnąć z nich parę porad.
>> Palący się Simowie mogą teraz bezpiecznie ugasić płomienie, gdy wejdą do basenu. A przy okazji nieco się orzeźwić.
>> Łopatki wentylatora sufitowego „Senne palmy” są teraz przechylone w odpowiednią stronę.
>> Małe dzieci nie będą już zdejmowane z wysokich krzesełek, zanim skończą jeść. Cierpliwości, rodzicu, wciąż się uczą.
>> Wybór dotyczący płci ma teraz wpływ na opcje flirtu.
>> Nastolatki nie będą już przed pójściem do szkoły wskakiwać w stroje codzienne. Jeśli Randy chce pójść do szkoły w kąpielówkach... Cóż, to już jego problem.
>> Flirtowanie z Simem w rozmowie grupowej nie zwiększa już Waszego poziomu romansowania dla całej grupy. To było niezręczne.
>> Zaproszenia postaci niezależnych do „Wieczoru talentów” i eleganckiego klubu będą Was teraz przenosić we właściwe miejsce.
>> Naprawiliśmy ten dziwny błąd, który sprawiał, że gdy wysłaliście Simów do domu i wczytaliście parcelę domową, to palety Simów były wyszarzone, jakby ich nie było, ale jeśli najechaliście na nie myszą, to widzieliście, że Simowie są w domu. Tyle że wcale ich nie było. No i gapiliście się na pusty dom, nie mogąc grać w The Sims, i myśleliście sobie... „Czy to w ogóle mój dom?”. I zaczynaliście się zastanawiać, czy wybraliście dobrą parcelę na mapie, ale szybko dochodziliście do wniosku, że „no jasne, że to mój dom. Więc gdzie są moi Simowie? Mam informację, że są w domu, ale ich nie ma”. Tak czy siak, ten błąd już nie powinien się pojawiać.
>> Duchy nie będą już do Was z uporem maniaka wydzwaniać jakieś 5 razy dziennie, żeby się zapytać, czy byście do nich nie wpadli. Pracujemy nad ich samokontrolą, dzięki czemu mogą teraz dzwonić najwyżej raz dziennie.
>> Pokrycie terenu działa teraz poprawnie w trybie laptopa i z kartami graficznymi AMD.
>> Postacie niezależne nie będą już odczuwać nagłej potrzeby, by się po obudzeniu rozebrać, jeśli przebywały poza parcelą i wróciły, gdy je odwiedzacie. To był dopiero dziwny błąd. Szkoda, że nie mogę Wam pokazać wideo z nim.


Zostań gwiazdą


>> Zmniejszyliśmy trochę poziom podekscytowania towarzyszący publicznemu pojawieniu się gwiazdy poza Del Sol Valley. Ograniczyliśmy również częstotliwość tego typu zdarzeń, aby nie wytwarzać niepotrzebnego szumu.
>> To było ukartowane! Wrobili mnie! To nie ja, przysięgam! Zapłacisz mi za to! Powtarzam, to nie ja, to Wilma! Wilma, mówię przecież! Sławni Simowie nie będą już fałszywie oskarżani o kradzież. Dla dobra Wilmy, mam nadzieję, że uda im pogodzić z tym, co spotykało ich w przeszłości.
>> Kostium związany z rolą kapitana Sigmy nie będzie już zawierał maski kurczaka. Ten pomysł od początku nie był najlepszy.
>> Możliwe będzie ukończenie interakcji „Opowiedz historię grupie” podczas wydarzenia spotkanie z fanami.
>> Naprawiliśmy problem powodujący znikanie terenu w Del Sol Valley, gdy zasięg widoku ustawiony był na maksymalny. Według naszych informacji problem ten dotyczył użytkowników korzystających z następujących kart graficznych:
Intel HD Graphics 3000
Intel HD Graphics 4000
AMD Radeon R6 Graphics
ATI Mobility Radeon HD 5145
NVIDIA GT 120
>> Tekstura horyzontu w Del Sol Valley nie powinna się już psuć po wyjściu z trybu Stwórz Sima.
>> Starsi Simowie, którzy postanowili poświęcić się karierze aktorskiej, nie będą już mieli możliwości przejścia na emeryturę – wreszcie dowiedzą się, jak wygląda smutna, szara rzeczywistość. Wcześniej stale nagabywały ich rozmaite organizacje, snując wizję nicnierobienia i ogromnych świadczeń emerytalnych. Teraz wreszcie mogą nic nie robić, tyle że na ich koncie będzie pojawiać się zerowa wpłata. Czyż to nie okrutne...


Cztery pory roku


>> Teraz jeśli wybierzesz się w podróż podczas trwania święta, świąteczne dekoracje z domów Twoich sąsiadów zostaną usunięte po zakończeniu obchodów. Nie wiemy, czy ich wcześniejsze zachowanie wynikało z lenistwa czy z przywiązywania do świąt zbyt wielkiej uwagi. W każdym razie problem z głowy.
>> Simowie nie będą już tak żarłocznie żłopać/przełykać/siorbać/wypijać duszkiem wody/mleka/soku pomarańczowego w trakcie wydarzeń. Nie ma sensu być tak egoistycznym.
>> Uprawiające jogging wampiry nie będą już trzymały nad sobą parasolki w trakcie biegu, bo wyglądało to dość głupio.


Psy i koty

>> Przybłędy mogą teraz jeść i korzystać z kuwety bez konieczności nadawania parceli cechy „Kocia miejscówka”. Biedne maluchy. Wreszcie jesteście bezpieczne.
>> Gotowi Simowie będą mogli ponownie wygłaszać kazania swoim zwierzakom. Teraz możesz wreszcie pokazać swojemu pupilowi, co naprawdę czujesz, gdy wskakuje na blat.
>> To długotrwały proces, ale cały czas staramy się uspokajać te zbytnio ekscytujące się zwierzaki. Wykonywanie niektórych interakcji nie powinno już wywoływać pojawiania się miliona dymków z wiadomościami od zwierzaków. Z tym problemem próbowaliśmy poradzić sobie już przy okazji wcześniejszych aktualizacji, ale stale odbijał się on czkawką w niektórych momentach. Mamy nadzieję, że tym razem się udało.
>> Obecność szczeniaka albo kociątka w pobliżu nie powinna już przerywać Waszym Simom kąpieli ani w wannie, ani pod prysznicem. One nie robiły tego specjalnie – słowo!
>> Simowie mogą już przechodzić przez drzwi z sielankowymi zasłonami.


Miejskie życie

>> Obiekty w mieszkaniach powinny być wreszcie widoczne podczas patrzenia na nie z górnego piętra. Nie wiedzieć, gdzie się podziały Twoje rzeczy – to musiało być szalenie irytujące.
>> Pozbyliśmy się nadmiaru roślin poniewierających się po całej okolicy podczas Festiwalu Miłości.
>> Simowie powinni wreszcie móc kupować dzieła sztuki z „Galerii ulicznej” podczas sprzedaży garażowej.
>> Obczajcie to: Gdy jakieś dziecko wykonało interakcję „Skorzystaj i włącz tryb masażu”, toalety „Gadający Jan” i „Klopoplociuch 2.0” zaczynały odtwarzać swój dźwięk w zapętleniu i nie przestawały tego robić nawet, gdy je zniszczono. Teraz już tak nie będzie. Dodatkowe punkty dla SimGuru Jill za napisanie tego z twarzą pokerzysty.
>> Fundamenty nie będą już wycinały dziur w piętrach luksusowych apartamentów.
>> Picie kawy i herbaty znów jest bezpieczne. Simowie z nastrójnikiem „Zabójczy upał”, którzy wypiją trzy gorące napoje, nie będą już umierać zaraz po powrocie do domu.


Spotkajmy się

>> Puste kluby nie będą się już pojawiać w Twoim panelu klubów. Nabrały na tyle samoświadomości, by być w stanie określić, że impreza już się skończyła i czas wracać do domu.


Witaj w Pracy


>> W karierze naukowej będą się pojawiać współpracownicy. Tak, im też Was brakowało.
>> Karmienie piersią nie jest już możliwe dla ojców dzieci niebędących obcymi. Tylko potomstwo obcych posiada tajemną wiedzę o męskich gruczołach mlekowych – mruczołach mlekowych.


StrangerVille

>> Naprawiliśmy nieco dziwaczne zachowanie związane z wyprowadzaniem psów w StrangerVille.
>> Skróciliśmy czas potrzebny na wykonanie zadania codziennego „Wydawaj rozkazy” rangi „Odważny kapitan” w ścieżce oficera kariery wojskowej. Przyznaję, całkiem niezłe zdanko.


Przygoda w dżungli


>> Nie będziecie już otrzymywać niezliczonych powiadomień, gdy podczas urlopu w Selvadoradzie zostawicie kocię lub szczeniaka w domu.


Wampiry


>> Wampiry znów będą zdobywać punkty po osiągnięciu poziomu arcymistrzowskiego w zapisach gier sprzed kwietniowej łatki z tego roku.
>> Twoje wampiry nie będą już niesłusznie karcone przez postacie niezależne za wypijanie krwi po zadaniu wyraźnego pytania, czy postać nie będzie miała nic przeciwko. W końcu próbowaliśmy być grzeczni, ładnie zapytaliśmy, a teraz się na nas wściekacie... O co chodzi?
>> Wampiry posiadające pełną odporność na słońce nie będą już używać parasoli, gdy się znajdą na słońcu. Trzeba podkreślać swoje mocne strony.
>> Naprawiliśmy dziwny błąd pojawiający się przy próbie dodania punktów w trakcie picia wywaru odnowy. Teraz będzie to można zrobić bez problemu, a Wasze opcje nie będą wyszarzone.
>> Uleczone wampiry będą teraz zmieniać temperaturę ciała. Skąd takie chłodne nastawienie?


Wielkie pranie

>> Simowie będą od teraz trzymać torby z praniem we właściwy sposób. Zapytacie pewnie: a jaki sposób jest właściwy? Zapewniam Was, każdy sposób jest lepszy od dotychczasowego.


To teraz, żeby już nie przeciągać, zabierajmy się do gry! Mam nadzieję, że letnia aktualizacja przypadnie Wam do gustu i wspaniale spędzicie ten upalny dzień!



Nie bójcie się obciachu!

– SimGuruJill

Żródło : https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... atch-15178

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualizacje gry”