Tablica codzienna

Zobaczymy, czy coś z tego wyjdzie :19-slightly-smiling-face:
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Tablica codzienna

Post autor: Alibali » niedziela 29 sie 2021, 15:56

Elu - zrób trochę fotek tych mebelków. EA dało plamę i ostatni wpis na stronie nawet nie dotyczy tej kolekcji tylko aktualizacji sprzed tygodnia! DOTka też utknęła na nowince, że odkryto w plikach gry zapowiedzi industrialnego loftu! A ten już jest w sprzedaży! Zapadli w sen zimowy? Nie za wcześnie?

https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims/the-sims-4/news

https://sims.arhn.eu/

Edit - już znalazłam fotki - tutaj są

https://www.origin.com/pol/en-us/store/ ... escription

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 29 sie 2021, 16:29

Alutku wlasnie buduje mini lofcik z tego pakietu - najpozniej jutro go skoncze i bedzie w Galerii to wtedy porobie fotki wnetrz jak to wyglada w srodku - umeblowane - no ten pakiecik jest tak cudny ze nie mogłam sie oprzeć...
Jest w sprzedazy - wejdz w swoja biblioteke gier a potem w zakladke "Kolekcje "
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
SimsoweAnime
Felietonista
Posty: 201
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:00
Origin ID: SimsoweAnime

Post autor: SimsoweAnime » niedziela 29 sie 2021, 17:22

Czy tylko mi się wydaję, że mebelki z tych kitów są ładnie dopieszczone i no wyglądają kozacko a meble już z większych rozszerzeń to już troszkę gorzej? :83-face-with-monocle:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 29 sie 2021, 23:13

No jest jest, Elu. I też już go nabyłam. Rzeczywiście mebelki są bardzo dokładnie i realistycznie wykonane - te wszystkie fałdki na skórze i ładne kolory drewna i obić robią wrażenie!. Dywan - szczególnie w jasnych odcieniach - wygląda na rzeczywiście puszysty a nie płaski placek. Łóżko i szafka nocna zacne, do tego fajna szafa i jakaś komódko-półka, czy raczej kredensik. Mogliby istniejące szafki kuchenne, pasujące do tego zestawu - też jakoś urozmaicić, i dodać trochę więcej wersji kolorystycznych! Podoba mi się stół - taki typowo loftowy :) W realu to można by na nim sobie coś majstrować - nie do zdarcia! I fikuśny stolik kawowy - z taką nadstaweczką, np na wazonik, albo filiżankę dla leniwego sima, nie lubiącego się schylać :a_grin3: Nie ma nowych krzeseł, jest za to przyzwoity stołek barowy. Są też dwa rodzaje drzwi - jedne jak wrota do stodoły a drugie - jako łuk z drzwiami. Te drugie całkiem całkiem. No i okno (jedno!) - wszystkie elementy architektury są przygotowane na najniższe ściany, co też mi się nie spodobało. Widział kto niski loft??? Ale Delsik i Marvicz kwikną na widok tych wszystkich rułek i pokręteł, jakie są w packu :) Nie wysilili się jeśli chodzi o dzieci czy zwierzaki - nie ma dla nich nic. Ozdób też w sumie niewiele, i mało cieszy, że dość ładne. Lampy loftowe (zwisające) w trzech wysokościach, jakaś lampa w siatce metalowej na stół, do tego wentylator. Jedna naklejka i jedna tablica z pokrętłami jako obraz, waza z trawą pampasową, coś na kształt wielopoziomowej skrzyni z kwiatami (wpisuje się ta ozdoba świetnie również do farmy) - to trochę mało... Ale generalnie lubię pokrętła :cat_mwaha:

kit.jpg
Ostatnio zmieniony poniedziałek 30 sie 2021, 15:01 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3338
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 30 sie 2021, 01:37

Rzeczywiście jak dla mnie- w miarę fajne to i w sumie nie ma co biadolić że mało bo od bidy przynajmniej to cos więcej niż 4 odkurzacze :O Fakt, że okienko mogłoby być także na większa wysokość. Zacżałem z miejsca nową fabryczkę mając (wreszcie) chwilę na swobodne odpalenie gry i ostatecznie użyłem tez okien z paczki Moshino nie mniej powracając do tematu; tu prosiłoby sie jeszcze choćby o jedna porządną teksturę cegiełek do ściany i cos na podłogę ,wtedy byłoby to cudo bardziej pełne a tak półżartem zapraszam tu; https://simtopia.pl/viewtopic.php?f=9&t=1525
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 30 sie 2021, 01:38

Stolik jest z nadstaweczką na ten mniejszy TV stojacy XD
c 30.08.2021_00-16-21.jpg
Moj lofcik juz w Galerii
a30.08.2021_00-11-10.jpg
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 7BDC94C7FE
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 31 sie 2021, 20:18

Tutaj jest filmik nagrany przez naszego Karolka (GlossyGema) z DOTki, w którym wytknięto wszystkie wpadki EA związane z pakietem industrialnym. Przy okazji zauważyłam, że pokazał dość fajne industrialne wnętrze:



Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 01 wrz 2021, 14:47

Moi kochani. Jeśli nie chcecie popsuć sobie gry nie pobierajcie parcel farmowych, na których twórca umieścił króliczy domek i ptaszki, zasiane i rosnące już wielkie warzywa oraz obórki obudowane w taki sposób, że budowniczy ukrył je wewnątrz budynku zbudowanego przez siebie. Wszystko to wywołuje masę błędów. Lama i krowa mimo czyszczenia WCIĄŻ są brudne, i ciągle wisi na nich interakcja - ostrzyż lamę, wydój krowę... Lama na moment robi się biała, a za chwilę brudna... Sim nie chce wejść na teren zagrody. Nie może więc wykonać tych interakcji, a przeniesiony teleportem - macha rękami przed tym budynkiem. Albo jakimś cudem wykonuje interakcję - ale za moment gdzieś znika, by pojawić się w zupełnie innym miejscu parceli. Warzywa, które już są w fazie wzrostu nie mają typowych dla siebie interakcji - poletko zachowuje się tak jakby nie było obsiane. Ponownie posadzone warzywa nie naprawiają sytuacji - marnuje się w ten sposób simoleony, bo nasiona warzyw znikają z wyposażenia, ale poletko NADAL jest nie obsiane. Mój Sim zaprzyjaźnił się z królikiem z norki znajdującej się na parceli, ale nie było nikogo w norce - tak jakby Sim nie miał tam żadnego królika.
Ela wspominała już, że postawienie norki i dziupli ptaków z debugu skutkuje błędami, ale poprzedni błąd był inny - mianowicie króliki mnożyły się... jak króliki,, i co chwilę umierały". Sim musiałby stać tylko przy norce i zaprzyjaźniać się z kolejnym i kolejnym pokoleniem, co było nie do ogarnięcia ani wytrzymania! Ten błąd który mam obecnie to brak królików w norce mimo "zaprzyjaźnienia się" z nimi - czyli błąd w odwrotną stronę.

Jedynie kury w kurniku patrzyły na to wszystko ze stoickim spokojem. Nawet kura dość szybko zniosła jajo gotowe do wyklucja :) Kurza twarz!

Parcelę - skądinąd świetnie wykonaną - pobrałam z galerii od MarmeladArt. Jest też na youtube speedbuild tej parcelki.




Efekt pójścia na skróty jest taki, że muszę wszystko wyburzyć, wywalić te debugowe warzywa i obory, i od nowa wszystko zacząć... sama. Może się to wszystko jakoś da naprawić. A jeśli nie - to cały zapis do skasowania :(
Przyszło mi do głowy, że te błędy z obórkami mogą też być przez to, że Marmelad umieściła je tak, że zielone kratki widoczne podczas stawiania zachodzą na siebie... Może gdyby je przesunąć... Ale i tak trzeba wtedy rozwalić całą konstrukcję jej budynków gospodarczych... A fajnie i pomysłowo je zrobiła.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » czwartek 02 wrz 2021, 10:51

To są skutki tego ze ci "tfurcy" pieknych domeczków właściwie nie graja w grę.
A jeśli nawet to juz nigdy we wlasnych cudnych chatach "na pokaz" .
Nie grają, wiec nie wiedzą jakie interakcje sim robi z danym obiektem i tak naprawde g... ich to obchodzi dopóki jacys frajerzy im to pobierają, "bo to ładnie wygląda"
Witaj w klubie nacietych na "ładniutki" domeczek - niewazne czy z TSR czy z Galerii.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1493
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » piątek 24 wrz 2021, 23:18

Głosujemy na Fotkę Sierpnia 2021, serdecznie zapraszam wszystkich forumowiczów do wzięcia udziału w zabawie, i oddania swojego głosu :)

viewtopic.php?f=45&t=1553

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 28 wrz 2021, 17:12

Moi drodzy - wiem, że powinnam umieścić link w dziale modów i modyfikacji do TS4, ale to jest coś takiego, że Miszka to chyba pęknie. I też trochę obawiałam się, że TAM to nikt nie zajrzy :(
Znalazłam twórcę modyfikacji pozwalającej edytować okolicę i stworzyć własny świat!

Niestety - narzędzie modyfikacji jest dostępne na patreonie i trzeba zapłacić Arniemu





link do patreona Arniego

https://www.patreon.com/arnie_plus



Przykładem własnego świata niech będzie filmik, na którym widać nową okolicę Eden Hills, którą Arnie (twórca całego packu) stworzył wraz ze swoim własnym osobistym pakietem konkurującym z Wiejską Sielanką. Pakiet ten nazywa się Farmland i jest dostępny za free pod tym adresem

https://www.patreon.com/posts/download-2-0-now-54832863

filmik promujący ten pakiet




Instrukcja, opis i link do pobrania tego pakietu jest tutaj. Niestety jest wklejony na stronę w formacie pdf i nie mogę go przetłumaczyć google translatorem. Może ktoś to zrobi?

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 28 wrz 2021, 17:27

Informację o Farmlandzie znalazłam na stronie Gry-on-line, tam też jest ten sam filmik ale z polskim tłumaczeniem.

https://www.gry-online.pl/newsroom/the- ... ra/z61fe73

Arnie wydał swój pack tuż przed oficjalnym ukazaniem się Wiejskiej Sielanki. Poprawił więc swój pakiet dodając do niego funkcje, które doszły wraz z tym dodatkiem. Jego pakiet i Wiejska sielanka nie kolidują ze sobą.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3338
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 29 wrz 2021, 11:28

No i to się nazywa DODATEK; wiatrak (chyba mający opcję wytwarzania różnych rzeczy), huśtawki na drzewie a na funkcjonalnych koniach pobierzymy w świat (lub w parcelę) a dla dodatkowej osłody kręcone schody a nawet traktor no i nowe otoczenie - da się.
Modderzy demaskują trochę to co jest mozliwe ale jakby świadomie nie dodawane a bynajmniej nie od razu z wiadomych względów.

Wnioski: Możliwa jest i edycja świata w Sims4 ,jazda konna (ciekawe czy tu mechanika jest podobna do tej ze znanego moda bazującego na rowerze)



Dorzuciłem gameplay z tego moda, widać tam sporo ciekawostek, np chyba wykorzystane makietowe domy z paku uniwersyteckiego do których jednak możemy wejść (przynajmniej jeden z nich ma wnętrze), mamy fajny markecik ,można wchodzić do środka i także funkcjonalne stoiska (wyglądają jakby dało je się samodzielnie złożyć lub są jako obiekty w debugu pewnie kiedy się doda tego moda). Fajnym pomysłem jest tez budowa wiatraka na bazie (prawdopodobnie) mechaniki budowania rakiety, bardzo pomysłowe.
Farmland pokazuje co się faktycznie da zrobić w tej grze i tu chyba tylko brak konkurencji powoduje że nie da się tego co się da (czy jakos tak ;) Brawa dla pomysłodawcy.

Edit: ciekawe jak z tym traktorem, może dałoby się też pojazdy drogowe ,jeśli tak to pewnie i tu szybciej zobaczymy je (jeżdzące po drogach) w nieoficjalnym paku.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 29 wrz 2021, 17:49

@SimDels - Miszka, JUŻ są jeżdżące, funkcjonalne pojazdy, jednakowoż bazujące na tym rowerze. Dałam linki do nich w dziale cece do czwórki. Ale skoro można zrobić nawet konia z roweru, to tylko niechęci EA do nadmiernego wysiłku chyba należy przypisać BRAK pojazdów używalnych w TS4. Zważywszy jednak te rzekomo odnalezione wzmianki o liczbie planowanych dodatków - to myślę, że będą nam tak cykać po jednej rzeczy na osłodę durnowatych packów. Gracze już to zauważyli, ale co mogą - tylko z goryczą pośmiać się - jak w tym artykule, do którego dałam link w ścianie płaczu... W ten sposób ci z EA nie napracują się, a kurka z kasą długo sobie nie zakręcą. Ale ucieszyłam się, że są zdolni moderzy, którzy pokazują, co można z tej gry wykrzesać. Może to, a także Masse jakoś ich docisną do ściany...

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » czwartek 30 wrz 2021, 04:42

Jeden bol ze w tym jego morzu nie mozna pływać, Znaczy nie sestowałam ale zdaje sie ze on uzywa podobnego narzedza wody jak EA do stawów w ostatniej aktuaizacji. EA zawsze go uzywalo przed Sulani a w ostatniej aktualizacji po prostu udostepnila graczom,
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 30 wrz 2021, 11:43

@kreatora Ela, a kto pływa w morzu oprócz Sulani. Gdzie indziej nawet sensu większego to pływanie nie ma. Mnie jest zimno od razu na samą myśl wejścia do wody - nawet przez Sima (poza Sulani :) )
Tu głównie chodzi o to, że chłopak pokazał, że MOŻNA edytować świat i zrobić z nim cuda! Do tego zrobił lepsze, funkcjonalniejsze obiekty dla zwierząt. Wykorzystał w grze wszystkie możliwości, myślę, że wycisnął jak cytrynę, z czego EA na pewno zadowolona nie jest, bo pewnie dostalibyśmy to - za jakiś czas oczywiście, i nie ZA DARMO!
Przetestowałam ten nowy-stary świat Arniego. Wchodzi się do niego z poziomu otoczenia o nazwie Brindleton (Psokotowo :) )klikając na jakąś parcelę na terenie (dzielnicy) oznaczonym jako Eden Hills. - jest tam działka do zamieszkania pusta (ta tuż obok kliniki weterynaryjnej) - i najlepiej tam osiedlić swojego Sima. I zacząć zwiedzanie. Świat, który się otwiera to jest całkiem nowy widok, niedostępny do podglądu z poziomu mapy Brindleton. Widać go dopiero jak się TAM znajdziemy. Myślę, że działa to tak jak te wszystkie ukryte miejsca (tajemnicza polana w Wierzbowej czy Oazie, Głęboki Las w Granitowych Kaskadach czy świątynie w Selwadoradzie albo planeta Sixam)... Chodząc po tym nowym świecie widzimy, że wszędzie możemy dojść. No prawie wszędzie, bo tradycyjnie musimy wczytać parcelę z kliniką czy odwiedzając sąsiada. Tego najwyraźniej nie da się przeskoczyć. Ale jest tyle dostępnego wolnego miejsca, na którym dzieją się bardzo ciekawe rzeczy. Na przykład możemy wejść prosto "z ulicy" do banku, do klubu jazzowego, pięknego, obszernego parku, stadniny koni, parku maszyn rolniczych czy.. cmentarza... Tak... jest nawet niewielki cmentarzyk :)

Ciekawie Arnie rozwiązał uprawy. Myślę, że EA to wykorzysta w przyszłości. Otóż mamy w terenie dostępne pola - każde ma swoją cenę, różniącą się znacznie od siebie więc nie wiem, od czego to zależy. Na tym polu możemy posiać czy posadzić rośliny - ręcznie lub - uwaga - za pomocą siewnika zamontowanego do traktora. Do tego możemy zastosować nawadnianie kropelkowe - znam to akurat z autopsji, bo tego rodzaju podlewanie stosują na Lubelszczyźnie plantatorzy wielkich upraw malin czy porzeczek. Arnie zrobił oczywiście to w sposób jedynie możliwy w tej grze - mamy więc długą rurkę, z której tryska woda nawadniając uprawę. Do tego mamy sporo innowacyjnych rozwiązań - np obórka dla lamy zajmuje o połowę mniej miejsca, a nadal jest funkcjonalna i zwierzę nie blokuje się w niej, ani nie sprawia takich problemów, jakie wystąpiły na opisywanej przeze mnie parceli pobranej od MarmeladArt, gdy obudowanie obórki spowodowało w praktyce niemożność prowadzenia hodowli.
Jest jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy, których wczoraj już nawet nie miałam siły oglądać. Dziś to wszystko przetestuję i zdam relację w odpowiednim dziale :)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 30 wrz 2021, 13:03

Naszym Chłopakom (nielicznym co prawda, ale kto wie, ilu ich tu jest faktycznie) życzę z okazji Ich Święta - Wszystkiego najlepszego. Duużo wspaniałych zabawek, mających mnóstwo wichajstrów z różnymi detalami, niemarudzących szefów tudzież partnerek (i partnerów), dobrze zasłużonego wypoczynku i mnóóóóstwa czasu na naszą ukochaną grę :)

dddd.jpg

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3338
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 30 wrz 2021, 13:37

Dzięki Alicja :) :hearts/green-heart: :cat_happy: Faktycznie pływać się nie da ale za to jazda traktorem jest naprawde spoko i wjechałem nawet w wodę :O Jazda konna nie jest już tak dopracowana i wygląda troche zabawnie (konik chyba jest na bazie troche roweru i trochę psa (ale i tak to jest kawał wyraźnie trudnej roboty i nie zrobionej przez wielkie studio tylko w domym zaciszu więc brawo bo i tak pobawić sie można). Trzeba się z nim najpierw zaprzyjaźnić co w sumie trwa kilka chwil wyjeżdzamy ze stadniny tak jakbysmy wypożyczyli sobie konika za free.
Coś co ja i wielu graczy próbowało robić w sims3 czyli połączenie króliczej nory jednak z zaaranżowanymi dostepnymi wnętrzami pojawiło się i tu; ratusz pozwala np. na rejestracje siebie jako rolnika za pomoca budki ukrytej w normalnym urządzonym wnetrzu w budynku wyglądającym jak te z makietowych w uniwersyteckim dodatku (miasto prezentuje się całkiem łądnie choć jest nieduże). Sporo interaktywności także w innych obiektach ,chyba możemy "zawieźć" plony do skupu itd. Nigdy nie byłem az takim fanem growych farm wszelkiego typu ale jesli ktoś lubił takie gry to z tym modem już się simsy trochę do tego upodabniają.
Tak jak mówisz Ali wygląda to jak przegląd tego co jeszcze da się z tej gry wycisnąć. Pola z nawadniaczami i opcja budowy szklarni nad całym polem to nowinki które spokojnie mogłyby się znaleźć w dodatku oficjalnym.
Załączniki
fr123456789101112.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » wtorek 19 paź 2021, 18:09

Jest nowy MCC 2021_3 https://www.patreon.com/mccc_deaderpool i nowy WW Takie info po kazdej wymianie modow a nawet po usunieciu CC usuwajcie plik localthumb.cache.package tam pozostaja kawallki tych usunietych modów
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 19 paź 2021, 21:05

Dzięki, Elu :) UI na całe szczęście jest ten sam. Co do tej porady w sprawie usuwania localthumb.cache - jest to pamięć o użytych ustawieniach, skórkach, cecach i modach. To samo mieliśmy w trójce :) Tam trzeba jednak było usuwać nieco więcej tych plików cache. Gra ma to do siebie, tak jest zbudowana - że zapamiętuje ustawienia, użyte elementy CAS (jedynie te defaultowe) etc. W trójce żeby gra zmieniła wygląd sima, gdy zmieniliśmy mu skórkę domyślną (defaultową) na inną domyślną, to żeby to się pokazała w grze na Simie - to najpierw trzeba było usunąć pliki cache, które "pamiętały" poprzednią.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tablica codzienna - coś jakby aktywność...”