Projekt Japonia (2) - Yoshi Town (Newcrest)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Projekt Japonia (2) - Yoshi Town (Newcrest)

Post autor: Alibali » wtorek 17 mar 2020, 17:31

No, dzięki Marvi! Ale zważ, że uhonorowano najstarszych - dzieciaki mają jeszcze czas na honory, mi zaś się kurczy (czas cholero, jeśli myślałaś o czym innym) :a_sad: :a_hatecomp:
Oczywiście śmieszkuję, ale no!

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1793
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » czwartek 19 mar 2020, 13:07

Podobno ostatni będą kiedyś pierwszymi ... jeśli coś pokiełbasiła to pozwolę sobie zwalić to na postępujący zanik pamięci :09-winking-face:
Dawno niczego nie komentowałam, bo z jednej strony czasu było wiecznie mało, a z drugiej przyznaję się, że jakiś marazm wkradł się w moje życie. Z uwagi na obecną sytuację w kraju skupiłam się na przyziemnych sprawach, reszta siłą rzeczy poszła w odstawkę. Dopiero dzisiaj zmotywowałam się na tyle mocno, że postaram się nadrobić narosłe zaległości.

Bardzo się cieszę, że wróciłeś do swojego projektu pokazania Twojej wersji kraju kwitnącej wiśni. Skądinąd wiem, że jest to Twoje niespełnione marzenie (odwiedzić Japonię). Osobiście życzę Ci aby kiedyś się spełniło. Świat powoli staje się globalna wioską, więc wszystko jest możliwe. Tyle tytułem dygresji ale już skupiam się na Twoim wyobrażeniu dotyczącym architektury tego kraju.

Oba apartamentowce są super nowoczesne pod względem konstrukcyjnym. Przy czym oglądając Dotto miałam nieodparte wrażenie, że oglądam swojski budynek, w którym mieści się u nas teraz palcówka banku ING. Ten budynek zwany wcześniej szkieletorem straszył od wielu lat. Dopiero kiedy znalazł się inwestor i dokończył wcześniejsze prace możną go podziwiać w obecnej wersji. Od 2016 roku jest on niejako wizytówką nowoczesnej strony gliwickiej architektury.
bank ING.jpg
Natomiast Aliba urzeka nie tylko dużą ilością okien ale również pomysłowym rozwiązaniem klatek schodowych. Podoba mi się jej konstrukcja, która sprawia wrażenie lekkości. Być może ten efekt wynika z faktu, że jedna ze stron budynku utrzymana jest w konwencji piramidy.
Jeśli chodzi o wnętrza obu budynków są schludne, czyste, nie zagracone, przestronne. Sama w takich bym z przyjemnością zamieszkała :hearts/green-heart:

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 21 mar 2020, 16:36

@Marvi Ogromne dzięki za tak wiele pozytywów. Wiesz trochę zmusiłaś moje szare rozleniwione komórki do przemielenia pytań o ewentualna historie i kontekst całości bo w sumie to mógłbym powiedzieć, że w jakimś sensie samo projektowanie otoczenia jest trochę jak tworzenie historii. Tworząc dane miejsce z tyłu głowy mam wyobrażenie tego, że a nóż choćby jedna osoba faktycznie dana rzecz pobierze by pobawić się tak po swojemu i mieć zaciesz ze swoich ludzików i mojego domku czy innego miejsca więc to taka historia z pustym miejscem do wypełnienia co sprawia mi taki lekki zaciesz mimo, że nie wiem czy ktoś faktycznie daną rzecz wykorzysta. Poza tym oczywiście próbując przeprojektować miasto na dany klimat mam tak samo jak z pojedynczą parcelą - historia do dopisania dla chętnych, oczywiście z podpowiedziami w postaci charakteru architektury i miejsc, w tym przypadku akurat inspirowanych głównie krajem kwitnącej wisienki. Oczywiście tu staram się to ukierunkować także mieszkańcami których przy okazji tworzę więc trochę "reżyseruję" potencjalnie grę kogoś innego ale tylko trochę. Dosłownie moja historia z gry też już miała miała i miała dalej mieć miejsce zwłaszcza w tym fragmencie Nipponii czyli newcrestowym Yoshi Town.
Przypadkiem stworzyłem ludzika przezabawnego i chciałem to wykorzystać a że była to próba stworzenia kogoś o takich a'la japońskich/azjatyckich rysach twarzy to potem zmotywowało mnie to do tego żeby zrobic mu światek no i tak się to zaczęło choć sama historyjka poszła w odstawkę :)

Tu są owe wypocinki z życiorysu Yoshiego, który zinspirzył Yoshi Town i dał mi "kopa" dla całego projektu z kilkoma miastami (takie bzdurki naprawdę pozbawione sensu);
viewtopic.php?f=60&t=118&p=1058&hilit=yoshi#p1058

@kreatora Dzięki za tak szczegółowe opisy Elu, takie wskazówki kogoś kto zna miejsce z realu są bezcenne więc postanowiłem, że spróbuję to wykorzystać przy przebudowie kolejnego miasta w ramach projektu Niponii. Chiny to rozmach więc w Zatoczce (przechrzczonej na inną nazwę co będzie widoczne na zapisie w menu) myślę że stworzyłbym miasto wieżowców i tam spróbować zrobić coś takiego jak mówisz (działa ci twój mail? Jeśli nie to tu na priv za jakiś czas pokonsultuję jeszcze z Tobą jak dobrze byłoby to zrobić żeby kojarzyło się z chińskimi rozwiązaniami). Zainteresowało mnie to co piszesz o zabudowie kolonialnej, faktycznie to taki totalny miszmasz ale dziwnie spójny się wydaje. Nocą to już totalne szaleństwo ten Shanghaj więc już postanowiłem dzięki Tobie, że może Shanghaju z tego nie będzie ale jednak postaram się pokombinować mocno wielkomiejski z Zatoczką.

@Alibali
Wielkie dzięki Alicja, ciesze się ogromnie, że sprawiło ci to choć trochę uśmiechu ta nazwa. Tak pomyślałem, że skoro uporczywie szukam nazw brzmiących odpowiednio ale fikcyjnych zarazem, to mogę pokombinować z nazwami awków :) Ja czekam zatem niecierpliwie na Twoja przebudowę Windenburga (sam kiedyś zacząłem na średniowieczną modłę ale pewnie zanim to skończę to... :O Zresztą wcięło mi sporo rzeczy nie udostępnionych w galerii. Z Niponią miałem mniejszy problem bo na szczęście większość poleciała w net więc mogłem to sobie jakoś odtworzyć.

@bobas52 Ogromne dzięki Bobi, także za porównanie z nową architektura Twojego miasta. Pewnie że znajdziemy sporo podobieństw w nowoczesnej architekturze ogólnoświatowej zwłaszcza w tych wysokich budynkach gdzie detale odgrywają coraz mniejsza role a często są zastąpione po prostu przez ścianę szkła.Super, że ten "szkieletor" zyskał nowe życie i to jakie :) Tak to faktycznie jest moje marzenie ,nie wiem czy uda mi się to zrealizować i czy szybko jeśli tak, więc póki co ta chęć motywuje do próby odtwarzania tego czego się spodziewam po tym landzie w świecie gry (a nuż komuś się ten bzik udzieli) :) Dzięki ogromne.

Kolejna rzecz to wyrywek miasta z kinem, barem karaoke, kawiarnią i miejscem do medytacji :) Taki miszmasz architektoniczny oczywiście inspirowany głównie Japonią choć niewielka świątynia służąca jako miejsce relaksu wyszła trochę mniej japońsko niż było to zamierzone. Pomysł był taki by skontrastować nowe ze starym, rozrywkę ze spokojem itd. :) Nazwa to ponowna inspiracja nickami z naszego forum i fikcyjna kombinacja słowna ,tym razem padło na Gabi :)

9. Gabishima Center

DOWNLOAD (zip)

DOWNLOAD (Galeria)

DOWNLOAD/Info (SDW)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Machiya to nazwa tradycyjnych domów miejskich w Japonii. Starałęm sie odzworowac jak najwierniej wyrywek drewnianego ciągu domów jakie charakteryzowały miasta tego kraju aż do XX wieku. Niby na pierwszy rzut oka architektura wydaje sie prosta ale żeby oddac szczegóły dosc długo sie przyglądałem. Wnętrza to całkowita improwizacja bo chciałem by były tu jednak współczesne elementy jak telewizor ale z przewagą klimatu dawnych wnętrz. W dawnym Edo, Kioto czy Osace, takie domy na parterze posiadały często warsztat lub sklepik i to także było inspiracją. Dwa niezalezne budynki mają kolejno coś w rodzaju warsztatu rzemieślniczego oraz kwiaciarni oraz częśc mieszkalną. Na tyłach jest wspólna przestrzeń do wypoczynku ze stawem oraz donice do chodowania kwiatów :)

10. Nipponia:Machiya

DOWNLOAD (zip)

DOWNLOAD (galeria)

DOWNLOAD/Info (SDW)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stara herbaciarnia również znajduje się w tradycyjnym domu miejskim. Tu także na tyłach jest mini-ogród i naturalnie rowery, które postaram się dodawać do każdej przyszłej parceli w projekcie miast "Nipponia". Parcele publiczne moga działac trochę jak wypożyczalnie rowerowe choc ludziki porywające rowery juz ich raczej nie oddadza spowrotem ;) Nie mniej być może w ten sposób uda się zachęcic mieszkańców miasta do częstego poruszania się tym środkiem transportu co mogłoby nadac ciekawego charakteru życiu miasta ale czas pokaże czy to tak zadziała.

11. Stara Herbaciarnia (Old Tearoom)

DOWNLOAD (zip)

DOWNLOAD (Galeria)

DOWNLOAD/Info (SDW)

Obrazek

Obrazek

Nie wszystko tu pasuje ale musiałem chociaż jeden czerwony dywanik bo wtedy Delsu nie byłby Delsem (bez kolorków) :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na koniec ciąg obu ostatnich parcel;
Załączniki
20.03.jpgffff.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 684
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

Post autor: Marvi » środa 25 mar 2020, 23:33

Oj Delsu, nie masz litości! W dobie pandemii żeś nas uraczył taką ilością budowli, ze od kilku dni brakuje mi mocy przerobowej aby zebrać się i wszystkie trzy budynki uhonorować w należyty sposób. Jeśli dojdzie do jakiegoś uchybienia z mej strony, to brak czujności będę zwalać na kryzys struktur osobowości i rozpad wewnętrznego ja - czy jakoś tak w stylu Barbary Santany xD
A, czyli generalnie miasto to posłuzyło Ci już jako scenografia? No brawo ja i moja spostrzegawczość :/ Ech, nie pozostaje mi nic innego jak ponadrabianie zaległości :D

A tymczasem do sedna, bo zaprezentowałeś nam tym razem aż trzy prace, każda o innym charakterze.
Pierwsze centrum to znowuż szczyt nowoczesności w połączeniu z klasyką. Podoba mi się ten kolaż tego, co współczesne z charakterystycznymi dla Japonii pagodami. Cały kompleks wypoczynkowy: od kręgielni, przez kino, stylową knajpkę, aż do spa. No w dobie zaizolowania się taśmą w warunkach sterylności, wreszcie można wyjść i poocowac z kulturą! I jak zawsze jest kolorowo <3 To się nazywa strefa relaksu aktywnego! Tak winno sie rozplanowywać miejsca odpoczynku zwłaszcza, że i zieleni tutaj nie brakuje :D I bar na dachu *.* Liryczne wieczory przy barze z widokiem na miasto: o, tak to mi się nawet marzy :D
Machiya i Old Tearoom to z kolei postawienie na klasykę, którą cudownie ożywia zieleń. Ojej, i cała ta koncepcja pokoju do ikebany <3 I ogródek z oczkami wodnymi! Kurczę, piekne to takie <3 No i siąść sobie na macie tatami i wgapiać ślepia z kwiatuchy - bo, jak mówiłam, te surowe, ascetyczne wnętrza cudnie się rozświetlają kwietnymi akcentami <3 Proste, a jakie efektowne! Ha! Wiwat minimalizm <3 Poza tym w obu przypadkach świetnie oddany styl elewacyj. Ładne to i takie delikatne.
Przy czym czapkę z głowy ściungam przed pomysłem na stworzenie funkcjonalnej herbaciarni z "wypożyczalnią" (ale jak już zauważyłeś "nie-oddawalnią") rowerów. Świetny plan! :) Można na pufie zasiąść i się raczyć <3 Fajny sposób na spędzenie leniwego popołudnia :)
Wybacz Delsu, że wyrazy szacunku są dziś tak skromne, ale zaręczam, ze szczere <3 Przyznaję się jednak bez bicia, że konstruktywniej już nie dam rady chyba, bom jest ostatnio bardziej pomroczna aniżeli jasna ;) Niemniej jednak szacun!

Ah! I końcowa scenka rodzajowa za pierwszym razem sprawiła, ze srogo parsknęłam :D Teraz już staram się nie prychać, tylko się uchichruję ;P

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 02 kwie 2020, 02:01

Ogromnie dziękuję za tyle dobrego słowa @@Marvi <3. Poniżej trzy ostatnie parcele dla Yoshi Town czyli miasta przebudowanego z Newcrest.
Parcel jest w sumie 14 więc całe miasto jest już przekształcone zgodnie z założeniem całego projektu jednak w planie jest oczywiście nadal przebudowa kolejnych 3 miast :)

Ostatnie budynki to typowe bloki mieszkalne z miast japońskich (bynajmniej z bryły czyli na zewnątrz bo wewnatrz to już bardziej moja improwizacja ;) ) i tym razem inspiracja dla nazw były Wasze nicki forumowe; "Marō" oznacza malwę i to jest takie moje skromne podziękowanie dla Ciebie Marwinku :)
Kolejne bloczydełko słusznie skojarzy się wam z nazwy z naszą Ari :) Oczywiście dalej będe bazować na Waszych nickach choć nie tylko.
Ostatnia rzecz to Shiro Hotel czyli biały hotel w drapaczu chmur (aj żeby tak dało się zbudować jeszcze wyżej...)

Wspomniany Marō Apartments to znów także kombinacja nowego ze starym.

12. Marō Apartments マロウ

DOWNLOAD (zip)

DOWNLOAD (Galeria)

DOWNLOAD/Info (SDW)


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

-------

Na dachu następnego budynku są drzewa owocowe, które można hodować i jest to nawiązanie do miasta Sendai (znane nam głównie jako największe z miast w regionie Fukushimy nawiedzonym przez naturalna katastrofę w 2011 roku), które słynęło kiedyś właśnie z takich rozwiązań ,będąc takim trochę samowystarczalnym miejscem. Umeblowałem tylko ostatnie piętro tak by lokatorzy nie szwędali się po wszystkich mieszkaniach czyli zamieszkiwali jeden apartament zgodnie z przeznaczeniem choć przy kilku umeblowanych poziomach w innych no moich budynkach tego typu pozostaje jeszcze opcja blokowania drzwi i rozdzielania jednej rodziny na więcej w ten sposób by pobawić się w sąsiadów. Przy okazji jeśli ktoś lubi meblować to będzie mógł pozostałe mieszkanka urządzić sobie w dowolnym stylu.

13. Ariko Apartments

DOWNLOAD (zip)

DOWNLOAD (Galeria)

DOWNLOAD/Info (SDW)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Hotel w wieżowcu jest umeblowany na każdym poziomie (4 mieszkalne plus klatka schodowa na pozostałych 4 piętrach,łącznie ośmiu).
Tu niestety pojawił się złośliwy bug, który powoli zaczyna mnie prześladować; na jednym poziomie wizualnie ginie sufit choć fizycznie tam jest i pojawia się tylko pod odpowiednim kątem (trudno to z złapać). Ostatecznie zdecydowałem się na publikacje bo pozostałe piętra działają bez zarzutu a na ten bug niestety nie znalazłem żadnego rozwiązania. Przy ostatniej pracy, która pokaże w zupełnie innym temacie także miałem podobny bug przy niższym budynku i tym razem nie dało się nawet umeblować poziomu ze znikająca podłogą. Mam cicha nadzieje, że ten bug jest tylko u mnie, zreinstaluję grę pewnie niebawem i wtedy zdam relację z walki z bugiem a póki co obiecankowany wieżowiec z którego nie przymierzając i pomimo znikającej podłogi na ostatnim piętrze...jestem dumny jak paw ;) Może przez to, że nakombinowałem się by ryła nie była prostym "klockiem". To także wstęp do miasta wieżowców czyli kolejnego etapu projektu Nipponia :)

14. Shiro Hotel (Skyscraper)

DOWNLOAD (zip)

DOWNLOAD (Galeria)

DOWNLOAD/Info (SDW)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 684
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

Post autor: Marvi » wtorek 07 kwie 2020, 00:24

I tera wchodzę ja - cała na biało *jebz-wleciał glan-marvi stacza się ze sceny-kurtyna-oklaski*
A tak serio to dziemkuję gozaimasu <3
W ramach podziękowania (w sumie to ja nie wiem czy to jest najlepszy na świecie dowód wdzięczności, ale dowodzę dalej, ze bliski ideału xD) wrzucam link do żenującego japońskiego eurodance'u czy jakby to nazwać xD

Mozna nauczyć się liczyć do sześciu (ichi, ni, san, shi, go, roku~ eeeee, banzai! *grubym głosem grubego Maekena* XD) i w'gle sama frajda, siem nie posiadam, mam głupawkę, zaraz poskromię i się odniosę merytorycznie - znaczy nie do japońskiego eurodance'u, tylko do prac xD
Jezu, Delsu, zebym ja miała chociaż ćwiartkę tego stonowania i jedną ósmą klasy co ten budynek, to by mie nosili na lektyce te kosmity i koronawirusy ;-; Jakie to łaaaaadne ;-; I czaicie to, że locum nazwane od ponurego imienia starego marvicza ma flippery? Delsu, sądzę, ze to... pszypadeg? Tak sondzę! Ale flippery to jest moje najlepsze wspomnienie smutnego dzieciństwa. Jakbym miała w domu flipper, to bym z nim poszła na studniówkę i w ogóle ;-; A, na studniówkę to już nie nada, ale nie wiem... Na wszelką imprezę, bo kto nigdy nie dostał bo dupsku w Tekkenie albo w inkszym Mortalu, ten nie wie czym jest życie ;-; A życie to właśnie przełykanie gorzkiej (żołądkowej? japa złe-marvi!) łzy przegranej i godzenie się z utratą pochłoniętej przez trybiki złowrogiej maszynerii... złotóweczki od mamusi, co człowiek wysępił na drożdżóweczkę, a poszedł z premedytacją na mortala i dostał haniebny łomot na trzeciej postaci mimo, że umiał robić siatkę Cyraxem (tył-tył-noga) i musiał iść do domu z przegrywem wypisanym na ryju, jak pochód pierwszomajowy ze sztandarem. I jeszcze głodny siedział, bo nie zeżarł. Dobra, fajna, interesująca dygresja, dzięki marvi za podzielenie się, było fajnie, gdzie precle i chusteczki *sniiiiiff*.
W każdej razie to co się pierwsze (no w moim przypadku jako drugie, bo sie najpierw musiałam spluć o te flippery) rzuca w oczy to ciekawe połączenie brył: bo mamy wysokościowiec i domek. Trochę klasyki z współczesnoscią (to jak marvi: trochę ramola, a trochę chce być młodziezowa, po nastojaszczo horrorshow xD). W ogóle podobi mi się elewacja (ba! obie elewacje, ALE) tego apartamantowca: świetny patent z kolorowym wejściem. Przyznam szczerze, ze sie ze 100 razy zastanawialam jak można te kolorowe prostokącidła zastosować i nic nie wymysliłam, a tutaj kurde okazuje się, ze ogranicza nas tylko wyobraźnia! Świetne to jest!
W ogóle wnetrza jak zawsze dopracowane. W szczególności ta zielona podłoga "na wejściu" mnie zaintrygowała, bo znowu odważne kolory w stonowanych wnętrzach: to jest swietne, bo nie gryzie się, a wręcz ożywia pomieszczenie. Nie sądziłabym nigdy, ze taki kontrast moze wyglądać dobrze, ale coż... Wygląda świetnie! W ogóle te klasyczne japońskie wnętrza to już jest tak Twoje, ze aż flagowe danie dnia! :D Swoboda w operowaniu drewnem mnie każdorazowo rozwala. To wychodzi spod Twoich łapków tak naturalnie, że aż... no nawet nie wiem co powiedzieć. Japonię sobie mogę co najwyzej wyobrażać na podstawie o tam podejrzałam tu i ówdzie, ale właśnie tak mi się to zawsze w wyobrażeniach klarowało: oszczędnie, przyjemnie, zachowawczo, ale stylowo. Jak zawsze świetna miniaturka! <3
A, i jeszcze jedno, wprawdzie o bryle już było, ale te zewnętrzne klatki schodowe są po prostu ekstra: to wygląda tak realistycznie, że aż szok!
I w sumie od tych zewnetrznych schodów bym zaczęła w następnym budynku, tym dedykowanym naszej umiłowanej w szatanie siostrze Ukyo (pa jaka sterowna, nawet ma ksywe japońską, ohoho xD). W ogóle podoba mi się jak łączysz bryły tych budynków, bo tutaj znowu mamy dwa w jednym: dwa wysokościowce, ale kazdy w nieco innym stylu. Rewelacyjnie dobrane okienka do tego, zwłaszcza myslę o tych od klatek schodowych. Nie wiem Delsu, moze Ty już teraz masz taką wprawę, ze idzie Ci to masowo z dowolną finezją jaką poczujesz pod palcami, ale wygląda mi to na ogrom pracy zarówno konstrukcyjnej jak i designerskiej. I a to nalezą Ci sie chociażby wirtualne oklaski, bo po prostu szok.
No i szok numer dwa, bo tutaj owszem, nadal mamy dosyć ascetyczne wnętrza, ale znowu w nieco innym temacie: żywsze kolory, cieplejsze, świetnie zaprojektowana kuchnia. Kurczę, nie wpadlam na to, ze w sumie barek nie musi stać frontem do pijaków: ostatecznie część "istotna" to jego "zaplecze" xD
A patent z "podniebnym" ogrodem na dachu cudny!
Hotelem to już w ogóle dałeś do pieca, o rety! Żeś tego dał dużo naraz bo właściwie żeby sam ten hotel uhonorować to należałoby osobny ustęp napisać (ale boje się, ze jak odłoże na później to mi wątki umkną). Po pierwsze: bryła.Nie wiem jak udało Ci się osiągnąć efekt ostrosłupa na szczycie, o nie widzi mi się to ani na dach ani nie wiem jak to zrobić ze ścian, ale ekstra! Tak samo jak nie mam zielonego (ani innokolorowego) pojęcia jak zrobiłeś resztę elewacji, ja to dla nauki muszę oblukać w grze jak tylko zbiorę siły, ale to jest mega :o Plus przeszklenia, które świetnie się komponują z całością i własnie dodatkowo nadają "lekkości" bryle. Cała ta bryła jest w ogóle tak nieregularnie regularna, że nie wiem co powiedzieć, bo mnie zatkało.
Wnętrza: te wszystkie połączenia drewienek, przejścia zrobione z kolumn, śliczna, jasna kuchnia - perfect! I swoją drogą ten bug nawet wyszedł fajnie, bo zrobił Ci się niebieski sufit i powiem szczerze, ze mimo, iż oprócz fotek z wnetrz raczej w grze nie oglądamy sufitów, to jednak wniosłabym taki postulat zeby mozna było wybierac sobie kolor i tej "ściany" ;P Bo to naprawdę całkiem fajny efekt dało :D
Nie no, mnie przytkało, a to, ze w ogóle coś z siebie wydusiłam, to efekt szoku ;o
Delsu, czapkie na okolicznosć ze łba ściungam i kłaniam sie nisko!
I dzięki za pamięć o starym marviczu <3

Awatar użytkownika
Wikki
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 360
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » środa 08 kwie 2020, 20:59

@Marvi tak dużo napisała, tyle komplementów zamieściła, że cokolwiek powiem, to będzie powtórzenie tego co powyżej. Zatem krótko - sam pomysł stworzenia w TS4 japońskiego miasta jest fantastyczny, tym bardziej, że to co już pokazałeś wygląda rewelacyjnie. Mnie osobiście szczególnie zachwycają wysokościowce, z którymi kojarzy mi się własnie Tokio. Shiro Hotel - to prawdziwa architektoniczna perełka. Ariko apartment - wyjątkowo ekskluzywny budynek dla wybrednych mieszkańców. Maro apatments - takiego projektu może pozazdrościć niejeden budowniczy.
Świetne przedsięwzięcia i fantastyczne prace!!!

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1493
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » poniedziałek 13 kwie 2020, 22:09

Michał nie będę się wdawać w szczegóły, bo doskonale wiesz, że od dawna podziwiam wszystkie projekty które tworzysz, nie tylko te japońskie. Wkładasz w to ogrom pracy i serca, więc nic dziwnego, że końcowy efekt jest rewelacyjny! :a_bravo:
Jak już nieraz pisałam, nie lubię wieżowców, ale te drapacze chmur są śliczne, a okraszone kolorowymi reklamami idealnie wpisują się w wielkomiejski klimat japońskich miast, które wprawdzie znam tylko z filmów lub obrazków. Moje serducho jednak bardziej się skłania ku starej, tradycyjnej architekturze związanej z krainą kwitnącej wiśni.
Zachwyciła mnie urocza herbaciarnia, nie tylko budynkiem ale i cudownie zaaranżowanym ogrodem. :13-smiling-face-heart-shaped-eyes:
Prześliczna jest również niewielka świątynia zlokalizowana na terenie wspaniałego Centrum Gabishima. :13-smiling-face-heart-shaped-eyes:
Jest mi ogromnie miło i pięknie dziękuję, za ten prezent. :hearts/heavy-black-heart:

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1793
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » środa 15 kwie 2020, 10:00

Moje zdanie na temat tego co tworzysz, jest Ci już od dawna znane. Jesteś nieustającą skarbnicą pomysłów i ciekawych rozwiązań. Masz wyczucie stylów i potrafisz wspaniale to pokazać. Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, bo potrafisz zachwycać budowlami: starożytnymi (piramidy), średniowiecznymi (zamki) jak i współczesnymi. Można powiedzieć, że jeśli chodzi o architekturę jesteś - uniwersalny.

Chociaż tak jak Gabi nie jestem zwolenniczką wieżowców (możliwe, że przemawia przeze mnie lęk wysokości) to jednak doceniam fakt, że postawienie dla Ciebie wieżowca, to jak dla innych splunąć. Podziwiam cierpliwość i kunszt tworzonych budynków. Tym razem mój szczery zachwyt wzbudził Ariko Apartments. Bo moim skromnym marzeniem, skoro mieszkam w bloku, było mieć duży balkon.
nowy-sikornik-w-gliwicach.jpg
Nie oznacza to wcale, że inne budynki mniej mi się podobają. Jeszcze raz gratuluję tego daru, który masz i którym zachwycasz rzesze Twoich fanów :a_bravo: .

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » środa 15 kwie 2020, 22:00

No, Panie Dels, ależ Pan simowy świat urządzasz! Tak właśnie powinna wyglądać tętniąca życiem okolica - z wysokościowcami, z apartamentami, nowoczesnym centrum, a jednocześnie coby nie było nudno z charakterystycznymi domkami mieszkalnymi, uroczym targowiskiem i bardzo romantycznym parkiem. Zabudowa różnorodna, a jednocześnie spójna, klimatyczna. Idealnie imitująca architekturę i stylistykę Kraju Kwitnącej Wiśni.

Twórcy z EA powinni zapuścić tu żurawia. Pewnie wiele by się nauczyli. No, ale po co, przecież łatwiej tworzyć makiety miast niż realny krajobraz.

Wspaniała twórczość!!! Jestem pod dużym wrażeniem.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 20 kwie 2020, 22:14

Dzięki serdeczne @Kirka :) Nie wiem cossię porobiło z fotami, są linkowane z bloga w usłudze google gdzie też w 2 postach mi zniknęły (chyba reszta została) także szok...
Przepraszam za zniknięte foty ,nigdy google jeszcze takiego psikusa mi nie zrobiło a zdążyłem sobie prawie wszystkie te foty skasować, zamiast robienia fot od nowa może spróbuje jakoś zwizualizować całe miasto i udostępnić plik beta z dotychczasowymi miastami przebudowanymi.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaginiony Świat Delsa”