Inna rzecz, że twórcy gry nie zadbali o pewien ukryty aspekt gry, a mianowicie - kategoryzację strojów. Kategoryzacja polega na określeniu, w jakiej kategorii będzie wyświetlał się w CAS dany strój - czy jako całodzienny, wieczorowy, nocny, plażowy czy może sportowy,zimowy etc... Jeśli się stworzy strój bez określenia kategorii oraz przedziału wiekowego i płci - strój będzie przydzielany wszystkim simom w każdej kategorii. W trójce brak kategoryzacji strójów wykonanych przez niezależnych kreatorów powodował niesamowite błędy w wyświetlaniu grafiki, jeśli jeszcze to pamiętasz.
W czwórce jeszcze następuje jako taki w miarę sensowny podział, ale już w temacie przydzielania strojów NP-com - EA poległo.
A wystarczyło dodać jeszcze jedną linijkę w okienku wyboru strojów - czy dany strój może być przydzielony NPC-om, czy nie. Skoro narzędzie TSWorkshop zawiera taką możliwość, i korzystają z tego twórcy cece, to zupełnie nie rozumiem zignorowania tego w grze!
Możemy to sami naprawić (ale wymaga to trochę czasu) i każdy strój "przekatergoryzować" za pomocą mc commandera. Mamy tam opcje pozwalające ubrać simów NPC w konkretne stroje, lub konkretnych strojów im zabronić.Możemy nawet ustalić listę ubrań, które npece mogą zakładać, a których nie. Ponieważ jest to uciążliwe zajęcie, a ja cierpię na tzw "niedoczas" (boniu, jak mi się to słówko podoba
