Faktycznie Kirko mowa jest o możliwości "spersonalizowania" takiego lokalu (chyba ta personalizacja to ostatnio ulubione słowo by EA).
Ciekawa jestem, jak to się przełoży na faktyczne możliwości zbudowania np domu spokojnej starości czy uroczego pensjonaciku ze stałymi rezydentami.
"Bed and breakfast" niekoniecznie mi pasują.
Oczekiwałam takiego systemu jak w prawdziwym hotelu - z obsługą, z wszystkimi tzw "szykanami" - meldowaniem się w hotelu, boyem, recepcjonistą, obsługą pokoi, kuchnią, etc...
Lot51 mógł, a oni nie?
Sama zobacz
https://lot51.cc/mods/suite-life
Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4326
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
Origin ID: Aschantka
UWAGA! UWAGA!
Według zapowiedzi EA w dniu 18 września, tj. w czwartek nastąpi wielka aktualizacja gry podstawowej. Dlatego Maxis zaleca wyłączenie modów i wyjęcie ich z folderów gry (również CC).
Jak ponownie włączyć te mody po aktualizacji EA pisze tutaj:
https://help.ea.com/en/articles/the-sim ... e-updates/
Podejrzewam jednak, że skoro aktualizacja dot. aspektów całej gry, to niektóre mody w swojej obecnej postaci mogą nie zadziałać.
Według zapowiedzi EA w dniu 18 września, tj. w czwartek nastąpi wielka aktualizacja gry podstawowej. Dlatego Maxis zaleca wyłączenie modów i wyjęcie ich z folderów gry (również CC).
Jak ponownie włączyć te mody po aktualizacji EA pisze tutaj:
https://help.ea.com/en/articles/the-sim ... e-updates/
Podejrzewam jednak, że skoro aktualizacja dot. aspektów całej gry, to niektóre mody w swojej obecnej postaci mogą nie zadziałać.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4326
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
EA w ogóle zamierza odejść od dotychczasowej polityki - szybko i dużo. Gracze są wściekli i rozczarowani błędami a nawet niemożnością korzystania z gry w wielu prxypadkach
Artykuł na ten temat zamieściła DOT-ka
https://sims.arhn.eu/2025/09/09/ea-zrob ... swiezenie/
Artykuł na ten temat zamieściła DOT-ka
https://sims.arhn.eu/2025/09/09/ea-zrob ... swiezenie/
Origin ID: Aschantka
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4326
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
EA pokazała mapkę nowego świata - jego nazwa jest niezwykle cudaczna - Punkt Gibbi

Świat składać się będzie z trzech dzielnic, których nazw polskich jeszcze nie znamy. Na załączonych fotkach widać wielkość i rozmieszczenie parcel. Sporo jest dużych i bardzo dużych - łącznie trzynaście w całym tym nowym świecie. Plus sporo terenu otwartego.
Pierwsza z dzielnic nosi nazwę Wanderwood Wilds

Będzie to prawdziwy raj dla miłośników natury i aktywnego wypoczynku. Są tam dzikie tereny, w których Simowie będą mogli obcować z przyrodą. Główną atrakcją będzie tam gejzer Hothead Rock, a główną atrakcją tej części nowego świata mają być spływy kajakowe czy wizyta w starej wieży strażackiej. To idealne miejsce na rozpalenie ogniska, i łowienie ryb w spokojnej okolicy.
Druga z dzielnic nosi nazwę Crystal Valley
Crystal Valley, to dawna osada górnicza, która słynie z przepięknych kryształów. Simowie będą mogli spróbować swoich sił w ich poszukiwaniu, (ciekawa jestem czy dojdą nowe kryształy), - a także zrelaksować się nad malowniczą Elektryczną Laguną. To miejsce z pewnością przyciągnie wszystkich tych, którzy lubią odkrywać skarby ziemi i eksplorować ją.

Trzecia mapa to Jellyfish Junction
To prawdziwie artystyczna enklawa, która przyciąga kreatywne dusze, turystów i, podobnie jak w Wanderwood Wilds, miłośników kajakarstwa. Znajdziemy tu takie punkty orientacyjne jak Fletcher’s Point, samotną latarnię morską czy zatokę Underlight Bay. To miejsce tętni życiem i inspiruje do tworzenia.

Po raz pierwszy otrzymamy świat, w którym jednocześnie są cztery bardzo duże parcele - (dwie 64x64 i dwie 50x50), cztery duże - (trzy 40x30 i jedna 40x40), oraz cztery średnie (30x20) i jedna mała (20x20) - łącznie 13 parcel.
Dla porządku podaję link do całego artykułu na DOT-ce
https://sims.arhn.eu/2025/09/13/the-sim ... go-swiata/

Świat składać się będzie z trzech dzielnic, których nazw polskich jeszcze nie znamy. Na załączonych fotkach widać wielkość i rozmieszczenie parcel. Sporo jest dużych i bardzo dużych - łącznie trzynaście w całym tym nowym świecie. Plus sporo terenu otwartego.
Pierwsza z dzielnic nosi nazwę Wanderwood Wilds

Będzie to prawdziwy raj dla miłośników natury i aktywnego wypoczynku. Są tam dzikie tereny, w których Simowie będą mogli obcować z przyrodą. Główną atrakcją będzie tam gejzer Hothead Rock, a główną atrakcją tej części nowego świata mają być spływy kajakowe czy wizyta w starej wieży strażackiej. To idealne miejsce na rozpalenie ogniska, i łowienie ryb w spokojnej okolicy.
Druga z dzielnic nosi nazwę Crystal Valley
Crystal Valley, to dawna osada górnicza, która słynie z przepięknych kryształów. Simowie będą mogli spróbować swoich sił w ich poszukiwaniu, (ciekawa jestem czy dojdą nowe kryształy), - a także zrelaksować się nad malowniczą Elektryczną Laguną. To miejsce z pewnością przyciągnie wszystkich tych, którzy lubią odkrywać skarby ziemi i eksplorować ją.

Trzecia mapa to Jellyfish Junction
To prawdziwie artystyczna enklawa, która przyciąga kreatywne dusze, turystów i, podobnie jak w Wanderwood Wilds, miłośników kajakarstwa. Znajdziemy tu takie punkty orientacyjne jak Fletcher’s Point, samotną latarnię morską czy zatokę Underlight Bay. To miejsce tętni życiem i inspiruje do tworzenia.

Po raz pierwszy otrzymamy świat, w którym jednocześnie są cztery bardzo duże parcele - (dwie 64x64 i dwie 50x50), cztery duże - (trzy 40x30 i jedna 40x40), oraz cztery średnie (30x20) i jedna mała (20x20) - łącznie 13 parcel.
Dla porządku podaję link do całego artykułu na DOT-ce
https://sims.arhn.eu/2025/09/13/the-sim ... go-swiata/
Origin ID: Aschantka