Moze byc to spowodowane jakas przeszkoda przed na dojsciu do stanowiska filmowego. Pileczka zwierzaka albo szklanka z woda na podlodze, albo dekoracja na scianie NAD stanowiskiem filmowym.
Ale jesli to wykluczymy i nowo zakupione stanowisko filmowe ustawione na srodku pokoju tez spowoduje ten blad , to ten ze błąd ze sanowiskiem filmowym powoduje mod - najczesciej ten z animacjami. Jedynym rozwiazaniem poprawnym z punktu widzenia EA jest wywalenie calego folderu gry razem z sejfem , tylko Tray mozna zostawic - bo skopana jest konfiguracja clientB, a to ingeruje w opcje budowania i kupowania , zaczecia gry na nowo w nowo utworzonym dziewiczym folderze gry i omijanie modow na kilometr.
Poniewaz naprawa gry tego nie naprawi, wymiana na zakupione nowe tego nie naprawi, jedynym rozwiazaniem jest zapisanie tego "jako pokoju" bedąc w studiu filmowym. Tam te stanowisko dziala poprawnie bo nie jest w naszym granym domu. Troche skomplikowane bo trzeba troche te studio przebudowac zeby to zrobic o ile nie chce sie zapisywac calego wnetrza jako pokoju.
Ja to juz zrobiłam , a poniewaz w kazdym nowym sejfie ten bug bedzie wystepowal - tworcy modu w tym wypadku nie spiesza sie aby to naprawic - to trzymam tą poprawnie dzialajace stanowisko filmowe w archiwum w kompie.
Jednak podepne je tutaj tez dla potrzebujących . Nalezy je stad pobrac rozpakowac i wkleic do folderu Tray - minus jest ze w procesie pobierania straci wszystkie upgrady i trzeba je znów udoskonalac aby filmy byly swietnej jakosci.
Po bardzo dlugim okresie gry mniej wiecej cztery simowe lata w ukladzie gdy sezon ma 24 dni , czyli naprawde bardzo dlugim czasie gry w tym sejfie - moze sie znow zepsuc - wtedy nalezy pobrac je stad na nowo.