Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
EA by zaoszczedzila by sporo kasy inwersujac w etaty 5 - 7 pracowników ktorzy zajmowali bus sie wylacznie cudenkami i patchami gry stwoorzonych przez modziarzy.
Abstrahujac od wlosow i skorek juz 2 aktualizacje EA probowałyy naprawic gre po Eko dodatku i wciąz to dziala źle , gdy wystarczylo po prostu przejac te patche od modziarzy. z ktorymi to mod-patchami gra dziala swietnie,
Idioci..
Abstrahujac od wlosow i skorek juz 2 aktualizacje EA probowałyy naprawic gre po Eko dodatku i wciąz to dziala źle , gdy wystarczylo po prostu przejac te patche od modziarzy. z ktorymi to mod-patchami gra dziala swietnie,
Idioci..
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
A jednak ....
Gwiezdne wojny - Wyprawa na Batuu Taki czeka nas kolejny pakiet Sims 4, który zostanie wydany 8 września 2020 r.
Oto zwiastun:
Gwiezdne wojny - Wyprawa na Batuu Taki czeka nas kolejny pakiet Sims 4, który zostanie wydany 8 września 2020 r.
Oto zwiastun:
- Kropka
- Fotograf
- Posty: 715
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
- Lokalizacja: Kraków
- Origin ID: jasna98
EA kompletnie pogięło!!!
Serwują nam Gwiezdne Wojny ...bez Gwiezdnych Wojen, a raczej bez spójnej fabuły, tylko z jakimiś przebierańcami, którzy będą mogli sobie pomachać mieczykami i udawać, że latają w kosmos. Co za bezsens!!! Jestem mocno rozczarowana i po prostu wściekła!
Osobiście bardzo lubię Star Wars, zwłaszcza pierwszą trylogię, ale DLACZEGO? dają to akurat w The Sims? 
To pewnie następnym dodatkiem będzie FIFA The Sims



To pewnie następnym dodatkiem będzie FIFA The Sims

- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
...bo z tego będzie "hajs"?
No przegieli choć pewnie mają nadzieję że to powtórzy znany schemat w rodzaju : rozpoznawalne gadżety z kultowego filmu w grze czy zabawkach =sukces i kasa. To z ciekawości ludzie łykną a potem będą biadolić. Że ten latający statek to atrapa (chyba) niemniej pomysł zaskakujący. Mam nadzieję że ten "odpowiednik" trójkowego skoku w przyszłość to adekwatnie końcówka serii i następne newsy będą już o Sims 5 no bo cóż jeszcze można wymyślić do czwórki po gwiezdnych wojnach
chyba tylko park Jurajski i kurozaury (kurcze jak już odlatujemy to wolałbym coś takiego w Simsach
).



O, a tu można przeczytać, co pakiet Gwiezdnych Wojen wnosi do rozgrywki:
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 8561044930
Wynika z powyższego, że to będzie raczej Strangeville bis - rozgrywka na jeden raz
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 8561044930
Wynika z powyższego, że to będzie raczej Strangeville bis - rozgrywka na jeden raz
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1940
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
No cóż, nie tego się spodziewałam . Gwiezdne Wojny mogą się podobać w postaci filmowej, ale jak dodatek do symulatora życia - niekoniecznie. Tym bardziej, że wyglądają tandetnie. Kolejny raz EA rozczarowała mnie swym pomysłem.
- Aericia
- Administrator
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Origin ID: ukyojin
A ja Was zaskoczę... Obejrzałam kilka razy zwiastun i teraz jestem zachwycona! GW to świetna seria i na pewno każdy gracz chcialby aby jego Sim oderwał się od szarzyzny dnia codziennego i wyruszył na kosmiczna przyrodę, posiadał swojego R2D2 (oj, kto jeszcze gadał z odkurzaczem i kombinował, jak sprawić żeby zaczął popiskiwac i mrugać lampkami?). Nie widzę nigdzie Chewbaki a to był taki seksy futrzak i ten, wicked, dzie wicked? ale może będzie Han Solo!
I Kurcze blade, jak już przejdę misję to spełnię kolejne marzenie i zrobię sobie w salonie spelunę kosmiczną taka jak w Nowej Nadziei a kibel zaaranżuje na Gwiazdę Śmierci! Trochę szkoda ze nie da się ścinać łbów Simom mieczem świetlnym ale za to te stroje będą świetnie pasować do Wierzbowej nie mówiąc już o Sulani. 
Jestem taka szczęśliwa... ZE WRESZCIE OCENA TRAILERA MA DWA RAZY WIĘCEJ MINUSÓW NIŻ PLUSÓW! EA, WSADŹCIE SE TEN PAKIET W...


Jestem taka szczęśliwa... ZE WRESZCIE OCENA TRAILERA MA DWA RAZY WIĘCEJ MINUSÓW NIŻ PLUSÓW! EA, WSADŹCIE SE TEN PAKIET W...


- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Ari to jest tekst roku i pod puenta podpisuję się 4 łapami
miło też że gracze nie dają łapek w górę na każdą byle nowość ,świadome podejście gracza = mniejsza sprzedaż albo łaskawie producent musi choć trochę zacząć słuchać klienta więc to też zdrowy odruch 


- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
No xoz twraz wiadomo troche wiecej - w rmach umowy biznesowej EA zrobiła reklamowke dla Disneya Galaxy Edge

Graczy to oni mają głeboko w d.. To jest biznes i tyle

Graczy to oni mają głeboko w d.. To jest biznes i tyle
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Aericia
- Administrator
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Origin ID: ukyojin
@Kropka Carl rzeczywiście był mocno krytyczny za to zawiódł mnie James, który zwykle wali prawdę prosto z mostu.
No ale już mu w komentarzach ludzie wyjaśnili co jest nie tak z jego myśleniem.
Reszta zaś, głównie budowlańców, raczej zadowolona ale te mimozy są ze wszystkiego zadowolone. Niby wielcy „zmieniacze gry”, mają kontakt z guru i mówią czego chcą gracze a tak naprawdę ich rola ogranicza się do prezentowania wcześniej dodatków i napędzani klientów. :/
W ogóle myśle, ze gdyby Czwórka po tylu latach był grą dopracowaną, z dobrą, grywalną bazą, ludzikami na miarę drugiej dekady XXI-wieku, z twórczo rozwiniętymi pomysłami z gier poprzednich i pełną nowości i kreatywnych rozwiązań, ludzie łyknęliby nawet Świnkę Peppę w świecie górników. A tymczasem mamy mocno niedopracowany świat, pomysły rozgrzebane w połowie (niedorobieni kosmici, Sixam które zdąż się prosi by wykorzystać do czegoś więcej niż zwiedzania i mogę tak wymieniać. Praktycznie większość aspektów gry moznaby jeszcze rozwinąć, ba, aż się proszą by je rozwinąć - rowery czemu nie dla dzieci, kariera gwiazdy czemu nie muzyczna, syrenki czemu bez drzewka skilli, pływalne akweny - czemu nie wszędzie itd.) I ludzie są wkurzeni bo widzą kolosalną różnicę między trójką a czwórką.
Straszne lanie dostali pod zwiastunem na YouTube ale obawiam się, że to niewiele zmieni.


W ogóle myśle, ze gdyby Czwórka po tylu latach był grą dopracowaną, z dobrą, grywalną bazą, ludzikami na miarę drugiej dekady XXI-wieku, z twórczo rozwiniętymi pomysłami z gier poprzednich i pełną nowości i kreatywnych rozwiązań, ludzie łyknęliby nawet Świnkę Peppę w świecie górników. A tymczasem mamy mocno niedopracowany świat, pomysły rozgrzebane w połowie (niedorobieni kosmici, Sixam które zdąż się prosi by wykorzystać do czegoś więcej niż zwiedzania i mogę tak wymieniać. Praktycznie większość aspektów gry moznaby jeszcze rozwinąć, ba, aż się proszą by je rozwinąć - rowery czemu nie dla dzieci, kariera gwiazdy czemu nie muzyczna, syrenki czemu bez drzewka skilli, pływalne akweny - czemu nie wszędzie itd.) I ludzie są wkurzeni bo widzą kolosalną różnicę między trójką a czwórką.

Straszne lanie dostali pod zwiastunem na YouTube ale obawiam się, że to niewiele zmieni.


Odejdę od tematyki simowych Gwiezdnych Wojen, ale te spekulacje niektórych fanów symulatora są związane z tym co być może nadchodzi wielkimi krokami, a związane jest z symulacją życia.
Otóż w ubiegłym roku powstało studio Paradox Tectonic jako filia studia Paradox Interactive (które stworzyło m.in. Cities Skylines - konkurenta dla jednej z gier EA). Nie byłoby może w tym nic interesującego, gdyby nie fakt, że studiem kieruje Rod Humble, były wiceprezes wykonawczy Electronic Arts (odpowiedzialny za tworzenie The Sims 2 i częściowo The Sims 3) oraz były dyrektor generalny Linden Lab, twórcy Second Life, a wśród pracowników są osoby kiedyś zatrudnione w EA. Humble mówiąc o tworzonych przez obecne studio grach stwierdzil - "Naszym celem w Paradox Tectonic jest tworzenie otwartych, zabawnych, pięknych gier, które szanują inteligencję graczy, które umożliwiają ich kreatywność, wolność, emocje i dzielenie się. Więcej informacji wkrótce". W tym momencie graczom zaświeciło się zielone światło, które jeszcze bardziej rozbłysło po wywiadzie, jaki Humble udzielił w marcu tego roku. Co prawda Pan ten nie powiedział wprost nad czym pracuje jego zespól, lecz ludzie między wierszami doszukali się zapowiedzi konkurencji dla serii The Sims (wywiad można przeczytać tutaj:
https://www.pcgamesn.com/paradox-tecton ... rod-humble
Szczególnie moją uwagę zwrócił jeden fragment wywiadu. Otóż Rod Humble nawiązał m.in. do rozmowy z Willi Wrightem, którego zapytał, czy ten patrząc na grę (Sims) z perspektywy czasu dodałby coś do niej lub coś usunął, mając na uwadze wydajność gry. Ponoć Will popatrzył z politowaniem i odpowiedział, że nie wyjmowałbym niczego, lecz dodałby więcej, więcej i więcej. No proszę Twórcy kultowych Simów nawet nie przyszedł do głowy pomysł ograniczania czy zubożenia rozgrywki! A jego "następcom" ... ech, szkoda słów
.
Na koniec (co daje nam maniakom symulacji życia nadzieję) szef Paradox Tectonic stwierdził, że The Sims czy Second Life to rodzaje gier, nad którymi pracował, a więc ludzie, którzy są zaznajomieni z jego pracą, będą myśleli: "tym razem wypoleruje to trochę lepiej!”. Dalej zaznaczył, iż ma nadzieję, ze będą mile zaskoczeni. Na pytanie kiedy możemy usłyszeć więcej rzekł: "Powiedziano mi, żebym oficjalnie powiedział „wkrótce”. Nie miną lata, więc: wkrótce".
Mam nadzieję, że to "wkrótce" nie będzie trwało długo oraz, że jeżeli to będzie symulator życia, to rozłoży na łopatki EA!!!
Otóż w ubiegłym roku powstało studio Paradox Tectonic jako filia studia Paradox Interactive (które stworzyło m.in. Cities Skylines - konkurenta dla jednej z gier EA). Nie byłoby może w tym nic interesującego, gdyby nie fakt, że studiem kieruje Rod Humble, były wiceprezes wykonawczy Electronic Arts (odpowiedzialny za tworzenie The Sims 2 i częściowo The Sims 3) oraz były dyrektor generalny Linden Lab, twórcy Second Life, a wśród pracowników są osoby kiedyś zatrudnione w EA. Humble mówiąc o tworzonych przez obecne studio grach stwierdzil - "Naszym celem w Paradox Tectonic jest tworzenie otwartych, zabawnych, pięknych gier, które szanują inteligencję graczy, które umożliwiają ich kreatywność, wolność, emocje i dzielenie się. Więcej informacji wkrótce". W tym momencie graczom zaświeciło się zielone światło, które jeszcze bardziej rozbłysło po wywiadzie, jaki Humble udzielił w marcu tego roku. Co prawda Pan ten nie powiedział wprost nad czym pracuje jego zespól, lecz ludzie między wierszami doszukali się zapowiedzi konkurencji dla serii The Sims (wywiad można przeczytać tutaj:
https://www.pcgamesn.com/paradox-tecton ... rod-humble
Szczególnie moją uwagę zwrócił jeden fragment wywiadu. Otóż Rod Humble nawiązał m.in. do rozmowy z Willi Wrightem, którego zapytał, czy ten patrząc na grę (Sims) z perspektywy czasu dodałby coś do niej lub coś usunął, mając na uwadze wydajność gry. Ponoć Will popatrzył z politowaniem i odpowiedział, że nie wyjmowałbym niczego, lecz dodałby więcej, więcej i więcej. No proszę Twórcy kultowych Simów nawet nie przyszedł do głowy pomysł ograniczania czy zubożenia rozgrywki! A jego "następcom" ... ech, szkoda słów

Na koniec (co daje nam maniakom symulacji życia nadzieję) szef Paradox Tectonic stwierdził, że The Sims czy Second Life to rodzaje gier, nad którymi pracował, a więc ludzie, którzy są zaznajomieni z jego pracą, będą myśleli: "tym razem wypoleruje to trochę lepiej!”. Dalej zaznaczył, iż ma nadzieję, ze będą mile zaskoczeni. Na pytanie kiedy możemy usłyszeć więcej rzekł: "Powiedziano mi, żebym oficjalnie powiedział „wkrótce”. Nie miną lata, więc: wkrótce".
Mam nadzieję, że to "wkrótce" nie będzie trwało długo oraz, że jeżeli to będzie symulator życia, to rozłoży na łopatki EA!!!
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
OMG !! Oby twoje słowa były prorocze! Taaaak chcemy innych simsow. Tych które kochaliśmy i które pamietamy ale w piekniejszej grafce i jeszcze bardziej rozbudowane! Ale poenie tego nie dożyję...
87 tysiecy dislików na tym ich tarilerze juz jest. To powinno im dać do myslenia...
87 tysiecy dislików na tym ich tarilerze juz jest. To powinno im dać do myslenia...
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Paradox Interactive pokazało już, że czasem da się coś zrobić lepiej nawet za mniejsza kasę a tu dochodzą jeszcze współautorzy znanych symulacji życia więc faktycznie to jest zielone światło dla rozwoju gatunku
Tak się zastanawiałem czemu ten zryw zawdzięczamy ale odpowiedź nasuwa się sama-podziękujemy za to kiedyś (niedoróbkom w...) sims4 


- Aericia
- Administrator
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Origin ID: ukyojin
Kolejny zwiastun pakietu, tym razem z narratorką (znowu mówi jak z Disney channel), która opowie nam historię. Na filmie widać także nowe ubrania (wszystkie w klimacie, czyli kompletnie nieużyteczne poza planetą). Nasza bohaterka, Cora, mieszka sobie w simowym świecie i nagle dostaje tajemniczy telefon (oryginalnie! Mogliby się trochę postarać żeby było trudniej, coś znaleźć, cos złożyć, mapę, rakietę, nie wiem...) i przenosi się na Batuu. Tam w knajpie od robota didżeja dostanie wybór trzech frakcji które chce wspierać i każda z nich odblokowuje inną ścieżkę questów. Cora będzie szpiegować, werbować Simów, naprawiać statki (czyli robić to, co już mieliśmy) a w tej pracy przyda się droid, którego trzeba kupić (to też mieliśmy). Miecz świetlny to chyba rzeczywiście bajer, nie ma w tym niczego o byciu rycerzem jedi (czyli nowy occult). Po ukończeniu misji Cora może sobie zamieszkać ze swoim droidem w gustownej ruderze kamienno-blaszanej i wspominać planetę Batuu. Może być tak, że gracze o owej planecie za to zapomną i wspominać nie będą, tak jak zapomnieli o kwiatku z SV. Tylko że w SV da się budować i normalnie mieszkać, Batuu będzie prawdopodobnie nieedytowalne (jeżeli tak by było, twórcy daliby nam okrągłe pomieszczenia bo wszak tam na mapie nie widać budynku, który możnaby zbudować w Sims). Być może za to będzie można wsiąść na statek choć... tu jestem sceptyczna a jeśli już, to będzie to królicza nora. Nie zaparkujemy pod domem Sokoła Millenium, niestety.

Już wiem, jak wykorzystać miecze świetlne poza Batuu w codziennym życiu Simów! Uświadomił mi to SimGuruRomeo, który z ekscytacją i uwielbieniem (raczej samouwielbieniem, bowiem współtworzył tą część) opowiada o pakiecie. No więc proszę Państwa (według Guru) " Kto nie chce pojedynkować się ze współlokatorami, aby zdecydować, kto ma zmywać naczynia tej nocy? Właśnie takie momenty ekscytują mnie jako fana Gwiezdnych Wojen i Simów"
Wywiad można przeczytać na SimsVip
https://simsvip.com/2020/09/01/the-sims ... gururomeo/
Można tam też obejrzeć screny (ponad 200) z oficjalnego zwiastuna Gwiezdnych Wojen. Wyprawa na Batuu
https://simsvip.com/2020/09/01/the-sims ... r-screens/

Wywiad można przeczytać na SimsVip
https://simsvip.com/2020/09/01/the-sims ... gururomeo/
Można tam też obejrzeć screny (ponad 200) z oficjalnego zwiastuna Gwiezdnych Wojen. Wyprawa na Batuu
https://simsvip.com/2020/09/01/the-sims ... r-screens/
- Aericia
- Administrator
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Origin ID: ukyojin
@Wikki dzięki wielkie za linka. Cóż, problem w tym, że guru woli GW od Simsów i to widać. GW maja tylu fanów wśród graczy TS4 (cóż, jedna z ankiet pokazała ze elementy inspirowane tym świtem były... na ostatnim miejscu), że dostaną idealnie Odwzorowany świat. Będzie można wybrać trzy strony konfliktu (nie wiem za bardzo jak one wyglądają bo nie znam nowych części, ale to będzie coś w stylu rebeliantów, przedstawicieli władzy i łajdaków co siedzą po knajpach i kombinują na boki). Może i byłoby ciekawe ale ja wiem jak wyglada wykonywanie misji w Simsach i niestety grałam w inne gry z misjami... za to facet się cieszy, że gracze będą mieli wybór ścieżki... no kurczę blade! Gracze maja wybory w grach już od lat 90-tych wiec wielka mi nowość. Na tym polegają rpg w końcu, do kogo te bajery? W dodatku jest bardzo warsowo, bardzo kreatywnie a potem tez będzie kreatywnie jak gracz zbuduje swój dom inspirowany Batuu. Osobiście wolałabym pograć np w takimi świecie w chmurach co był w 5 części Imperium Kontratakuje niż ta nieciekawa, blaszano kamienna wiocha. No, ale park rozrywki Disneya trzeba reklamować gdzie się da...

Jovan prowadzący Sims Community zamieścił filmik prezentujący rzeczy CAS z pakietu "Gwiezdne Wojny: Wyprawa do Batuu". Pokazał fryzury (nawet ładne), odzież (również taką, która jest do odblokowania) buty i ... maski obcych ukryte pod szyldem "nakrycia głowy". Przewidywania więc się spełniły - nie ma żadnych nowych gatunków istot, są za to maski. W dodatku to też fuszerka, bowiem niektórzy obcy mają zmienioną twarz oraz nogi do połowy uda i ręce do łokcia. Jeżeli więc zechcę takiego "obcego" wystroić w krótkie galotki i koszulkę z krótkim rękawem lub na ramiączkach to dopiero będzie kosmiczny dziwoląg. A jeżeli taki "kosmita" np. z rogami pójdzie pod prysznic, to co zdejmie te rogi? No, bo przecież to tylko nakrycie głowy! Czyli znowu mamy wykonania w stylu EA/Maxis
Muszę jednak przyznać, że niektóre stroje mi się podobają. Kojarzą mi się bowiem z ubraniami ludzi północy ewentualnie można by je wykorzystać także i do opowieści o średniowieczu. Na co dzień niektóre też się nadają. Ale już nie marudzę. Proszę zobaczyć:
Edit!
Edytowałem ten post, bowiem Jovan zamieścił kolejny filmik, tym razem przedstawiający świat Batuu. Znów muszę napisać - niestety
Komentujący nawet tu na forum mieli rację. Ten świat to jedna wielka makieta, zaledwie z paroma budynkami, do których można wejść!!!

Muszę jednak przyznać, że niektóre stroje mi się podobają. Kojarzą mi się bowiem z ubraniami ludzi północy ewentualnie można by je wykorzystać także i do opowieści o średniowieczu. Na co dzień niektóre też się nadają. Ale już nie marudzę. Proszę zobaczyć:
Edit!
Edytowałem ten post, bowiem Jovan zamieścił kolejny filmik, tym razem przedstawiający świat Batuu. Znów muszę napisać - niestety
