
https://www.patreon.com/posts/73216266
Mod na zorganizowane debugowanie bardzo ułatwia grę budowlańcom, którzy chcą korzystać z dobrodziejstwa obiektów z trybu debug - a jest to baaardzo bogaty zbiór głównie dekoracji.
Jak pisze Twisted - nie trzeba już wpisywać tych wszystkich kłopotliwych kodów do debugowania (hidden objects, liveeditibjects) - ale jest inny bardzo ważny "szczegół" a mianowicie - trzeba pamiętać o wyłączeniu lub włączeniu tego trybu i resetowaniu gry za każdym razem.
To troszkę denerwujące, prawdaż?
Jeśli chcielibyśmy wyjąć modyfikację z gry z powodu "niepodobania się" - to najpierw trzeba wyłączyć ten mod w trybie gry, i dopiero wtedy wyjść. Inaczej możemy sobie namieszać.
Co daje ta modyfikacja:
- po pierwsze - jak we wstępie - wreszcie mamy zorganizowany cały ten bałagan debugowy. Tzn klikając na jakimś obiekcie - widzimy z jakiego dodatku pochodzi. Nie ma nazwy pełnej tylko numer dodatku, więc trza sobie małą ściągę zrobić, by wiedzieć, co te cyferki oznaczają. W trójce wiedziałam na pamięć - że np nr 4 to jest dodatek Kariera a nr 15 to nieszczęsne Niespodzianki Katy Perry (chyba). W czwórce głowy tym sobie nie zawracałam do tej pory.
Oprócz tego w normalnym trybie * po wpisaniu kodów) - po kliknięciu na obiekt z debugu - nie mogliśmy z nim zrobić nic prócz postawienia. W trybie zorganizowanego debugowania możemy obiekt kopiować tak jak każdy inny. Oprócz tego możemy włączać filtry, żeby budując wiedzieć, z którego konkretnie dodatku chcemy tego debugu używać. Możemy też wyłączać obiekty Maxisa. Oprócz tego mamy dużo szerszy widok katalogu (aby go otworzyć szerzej należy kliknąć na klawiaturze cyferkę 1
tutaj jest filmik pokazujący możliwości tej modyfikacji