

Jeśli posiadacie Life and Death - to okolica Ravenwood jest wprost idealna dla scenerii wróżkowo - wiedźmowej. Potrzebna jest oczywiście Magia i opcjonalnie Rajska Wyspa- bo w rozszerzonej wersji tego moda są także wiedźmy morskie oraz Topielice czy też Utopce. Także dodatek Ranczo przyda się, jeśli użyjecie dodatkowej modyfikacji dodającej moce Jednorożcom. To moje własne spostrzeżenia.
Wklejam jednak tłumaczenie strony, bo jest co poczytać (duuużo tekstu)
Cześć wszystkim!
Jest! To mod, nad którym pracowałam przez ponad rok i w końcu czuję, że jest wystarczająco dobry, aby go wydać.
Jest WIELE WIĘCEJ, co chcę zrobić z tym modem, więc bądźcie czujni na aktualizacje i zajrzyjcie na dół tego posta, aby przeczytać listę potencjalnych funkcji, które mogą zostać dodane w przyszłości! Ten mod jest mocno inspirowany programami telewizyjnymi z mojego dzieciństwa, takimi jak WITCH, Winx Club, Sailor Moon ( @Marvi !!! itp. i zawiera ponad 100 niestandardowych animacji, spooro przedmiotów CAS, kilkanaście obiektów Buy Mode, niestandardowe dźwięki i DUŻO rozgrywki, więc omówmy wszystko!
***WAŻNE *** - NIE przeciągaj i nie upuszczaj folderu do folderu mods i nie nadpisuj starych plików modów. Zaleca się ZAWSZE usuwanie WSZYSTKICH starych plików modów przed umieszczeniem nowego moda w grze. Pliki są przenoszone, łączone i usuwane między aktualizacjami, więc zaniedbanie tego spowoduje problemy!!
26.03.2024 – Wróżki kontra czarownice 2.0
Nareszcie jest! Nowy i ulepszony mod Fairies vs. Witches ma mnóstwo zupełnie nowej zawartości, trochę przerobionej rozgrywki i ogólne ulepszenia oryginalnych elementów. Jest wiele do omówienia, więc przejdźmy od razu do sedna!
Wróżki
Jedną z dwóch tytułowych istot okultystycznych zawartych w tym modzie jest wróżka! Wróżki to kapryśne stworzenia, które lubią latać tu i tam i mają tendencję do pozostawiania śladu brokatu wszędzie, gdzie się pojawią. Jednak w normalnym świecie ważne jest, aby wtopić się w otoczenie, więc mają zdolność tłumienia swojej magii i wyglądania jak każdy inny człowiek. Co więcej, wiele aspektów ich wróżkowej formy jest całkowicie konfigurowalnych! Chcesz pozbyć się brokatu? Już go nie ma. Czy skrzydła są zbyt masywne i zmniejszają wydajność aerodynamiczną? Żaden problem! Wróżki to różnorodne stworzenia i mogą wyglądać, jak chcesz. Tak jak mają unikalne cechy, mają również unikalne moce i umiejętności! Praktykowanie ich Magii Wróżek odblokuje różne zaklęcia, których można nauczyć się ze specjalnej książki... Ale więcej o tym później.
Czarownice
Większość ludzi zakłada, że czarodzieje to „wiedźmy” z The Sims 4, ale ci ludzie się mylą! Do tej pory byli ukrywani i zmuszani do praktykowania magii w tajemnicy, ale teraz są gotowi wyjść z szafy na miotły!
Wiedźmy są mroczniejsze i bardziej brutalne niż czarodzieje z Krainy Magii, bawią się mocami, które są uważane za zbyt niebezpieczne i nieludzkie, aby je tolerować. Pod przewodnictwem swoich duchowych przodków, ci czarodzieje mogą awansować i zdobywać doświadczenie, studiując Czarnoksięstwo i walcząc ze sobą, a nawet z wróżkami i czarodziejami.
Jest wiele do nauczenia się, w tym historia czarnoksięstwa i dlaczego są tak nielubiane przez inne magiczne istoty...
Ważnym elementem wystroju aspirującej Najwyższej Wiedźmy jest Ołtarz Czarów (Witchcraft Altar), dostępny w trybie kupna.

Ta intrygująca powierzchnia jest wyrzeźbiona z niezwykłego materiału i ma kilka zastosowań. Ludzie mogą uznać ją za relaksującą, medytując przed nią, a nawet mogą przywołać niespodziewanego gościa... Z drugiej strony, Wiedźmy mogą jej używać, aby zdobywać doświadczenie i doskonalić swoje umiejętności z towarzyszami z klanu, a także rzucać specjalne zaklęcia, gdy konfiguracje ołtarza są na miejscu. Jeśli pewne obiekty zostaną umieszczone w odpowiednim miejscu, magia się wydarzyć...
Źródła zasilania
Jedną z cech definiujących wróżki i czarownice jest ich zdolność do tworzenia intymnych połączeń z różnymi elementami świata. Gdy czarownica lub wróżka wejdzie w swoją magię, może szukać źródła mocy, z którego może czerpać, co wpłynie na sposób, w jaki ich magia się manifestuje podczas rzucania zaklęć lub ćwiczenia.
Będzie to również miało wpływ na wskaźnik sukcesu, siłę, wynik i ogólny efekt niektórych zaklęć oraz na to, jak łatwo lub szybko można się ich nauczyć, a także odblokuje interakcje, które są niedostępne dla innych simów. Po prostu zacznij klikać na określone obiekty lub sima w określonych okolicznościach, aby odkryć, jakie źródła możesz wybrać!
Książki
Zarówno wróżki, jak i czarownice mają pomocne przewodniki, które katalogują ich magiczne podróże! „The Fairy Handbook” i „The Guide to Witchcraft” są niezbędne, aby śledzić postępy Twojego Sima i uczyć się nowych zaklęć. Oba można znaleźć w trybie kupna, jednak istnieją również inne sposoby na ich zdobycie...

Umiejętności i czary
Czym byłyby wróżki i czarownice bez odrobiny magii?? Cóż, nie martw się, ponieważ jest wiele zaklęć do nauczenia się. O ile twoje umiejętności magiczne są wystarczająco rozwinięte lub masz odpowiednie źródło mocy, możesz nauczyć się każdego zaklęcia z Fairy Handbook lub Guide to Witchcraft. Po prostu ćwicz swoją magię i buduj Doświadczenie, a będziesz rzucać zaklęcia jak profesjonalista!
Oprócz zaklęć, profity można również zdobyć poprzez zwiększenie Fairy Form lub Witch Rank! Perki są bardziej związane z osobowością i stylem życia wróżki lub czarownicy, niż zaklęcia i wpływają na takie rzeczy jak szybkość zdobywania umiejętności, transport lub sposób życia... Te umiejętności można rozwijać w Giving Fairy Statue lub Witchcraft Altar, jeśli doświadczenie sima jest wystarczająco wysokie!

Magiczna Energia
Wróżki i Wiedźmy potrzebują teraz Magicznej Energii zamiast starych kul XP. Ich panel potrzeb wygląda mniej więcej tak samo, z kilkoma różnicami:
Energia magiczna zawsze będzie się bilansować na poziomie 50%, stale zanikając lub wzrastając do tego poziomu, chyba że Twój Sim wykonuje pewne interakcje, jest pod wpływem pewnych magicznych warunków lub znajduje się pod wpływem mikstury.
Hybrydy Fairy/Witch/Spellcaster są teraz bardziej funkcjonalne, ponieważ ich zapotrzebowanie na energię magiczną zostanie sformatowane tak, aby wyglądało jak zapotrzebowanie gry podstawowej, aby pomieścić wiele okultyzmów. Nie jest to w 100% idealne i nie obsługuje posiadania więcej niż tych 3 okultyzmów na raz . Panel potrzeb gry nie dostosowuje się automatycznie i będzie się plątał, jeśli będziesz układać okultyzmy jak w Jenga.
***Potrzeba energii magicznej będzie taka sama jak poprzednio, chyba że twój sim jest hybrydą! Potrzeba zmieni się w niebieski pasek tylko wtedy, gdy twój sim jest kombinacją czarownicy/wróżki/czarodzieja. ***
Energia magiczna będzie się zmniejszać podczas korzystania ze zdolności magicznych, a zwiększać, gdy Sim odpoczywa lub wykonuje specjalne interakcje, pije określone mikstury itp.
Gdy Magic Energy spadnie wystarczająco nisko, zaklęcia będą bardziej narażone na niepowodzenie i ostatecznie sim będzie narażony na osiągnięcie „Magic Exhaustion” i czasową lub stałą utratę, zwłaszcza jeśli wyczerpał się więcej niż raz. Ich moce można odzyskać za pomocą specjalnych metod, w tym za pomocą obiektów Fairy Ring lub Ritual Circle.
Z drugiej strony, nadmierne wykorzystywanie Energii Magicznej i jej maksymalne wykorzystanie przez zbyt długi czas może spowodować, że Simowie osiągną „Nadmiar Magii”. Ma to również wpływ na ich moce, ale może również wywołać następujące warunki:
„Niestabilna magia” – Sim będzie dysponował nieokiełznaną magią, która będzie powodować chaos w jego otoczeniu i może być niebezpieczna.
„Siphoner” – Sim nie będzie generował własnej Energii Magicznej i będzie musiał ją odsysać ze źródeł, takich jak magiczne przedmioty, inne istoty okultystyczne, takie jak Spellcasters, Fairies, Witches itp., co potencjalnie zniszczy przedmiot lub ich związek z celem Sima.
Hybrydy Wampir-Wiedźma/Wróżka mogą zamienić swoją Energię Wampira na Energię Magiczną.
Konsekwencji tych można uniknąć, zwracając uwagę na zapotrzebowanie na Energię Magiczną, ale można je również wyłączyć, korzystając z testingcheats.
Wyrównanie
Wróżki i czarownice mają teraz również potrzebę wyrównania (nie rozumiem??) po ang -Alignment. Ta potrzeba również domyślnie wynosi 50, w zakresie neutralnym, i będzie się zmieniać w jedną lub drugą stronę w zależności od zachowania Twojego sima. Jeśli użyją magii, aby skrzywdzić innych lub wywołać chaos, staną się źli. Jeśli użyją magii, aby pomóc innym i szerzyć pokój, staną się dobrzy. Proste!
Osiągnięcie maksymalnego poziomu zła sprawi, że Simowie staną się odporni na stanie się dobrzy poprzez rzucanie czarów, inni Simowie będą się ich bać, będą skuteczniej rzucać zaklęcia związane ze złem, zwiększając przy tym swoją potrzebę zabawy.
Osiągnięcie maksymalnego dobra sprawi, że Simowie będą odporni na stanie się źli normalnymi środkami, będą bardziej lubiani przez innych Simów i będą skuteczniej rzucać zaklęcia o dobrym charakterze, jednocześnie zwiększając swoje zapotrzebowanie na zabawę.
Posiadanie podstawowych cech gry – Dobra lub Zła – będzie miało wpływ na szybkość zyskiwania/tracenia charakteru i będzie oferowało unikalne powiadomienia.
Jeśli masz mój mod Unicorns , Twój Sim będzie zyskiwał lub tracił przynależność częściej, w zależności od tego, czy znajduje się blisko dobrego czy złego jednorożca, a dobrzy/źli Simowie otrzymają specjalne wzmocnienia, które zwiększą ich energię magiczną dzięki temu, że mają odpowiedniego jednorożca. Dobrzy/źli simowie mają szansę przekazać swoje usposobienie swoim dzieciom, co sprawia, że są bardziej skłonni do jednego lub drugiego jako dorośli. Mogą również rzucić specjalne błogosławieństwo/klątwę na małe simy, które w podobny sposób na nie wpływają.
Potrzebę tę można ukryć za pomocą testingcheats, aby uprościć panel motywów, albo można ją całkowicie wyłączyć, ukrywając ją i blokując Wyrównanie w zakresie neutralnym.

Umiejętność alchemii
Wróżki, czarownice, czarodzieje i morskie czarownice -jeśli masz mój mod Expanded Mermaids (link do tej modyfikacji podam w innym poście) - mają teraz możliwość nauki receptur na eliksiry i zdobywania umiejętności alchemicznych za pomocą kilku kotłów dołączonych do moda. Jest to umiejętność 5-poziomowa i jest około 16 receptur eliksirów do nauczenia się, z różnymi efektami i zestawem nowych składników, które można zdobyć z dzienników spawnerów żab znalezionych na całym świecie lub od NPC Magic Merchant, który jest spawnowany z kryształowym przedmiotem z katalogu Build/Buy.
Nowe zaklęcia
Jest sporo nowych zaklęć do nauczenia się, przez co całkowita liczba zaklęć dostępnych w modzie wynosi 50.
Sposób, w jaki Twoi Simowie uczą się czarów, również został zaktualizowany. Teraz Simowie mogą uczyć się nowych czarów w dowolnym momencie, ale każdy z nich ma własny tracker postępu, który pojawi się w interakcjach „Naucz się czaru”. Naukę czarów można zatrzymywać i wznawiać tak często, jak chcesz, aż Twój Sim skończy.
Magic Research to nowe menu kołowe w podręcznikach Fairy Handbook i Guide to Witchcraft. Jest kilka kategorii: Zaklęcia, Alchemia i Żródła mocy. Spell research pozwala Twojemu simowi zdobyć Magic Skill, jednocześnie potencjalnie zyskując postęp w nauce nowych zaklęć, Alchemy research pozwala Twojemu simowi zdobyć Alchemy Skill, jednocześnie ucząc się nowych przepisów, a Power Source research ma dwie opcje: General i Thorough research. General daje Twojemu simowi trochę przydatnych informacji, podczas gdy Thorough Research daje dostęp do szczegółowych informacji o wszystkich dostępnych źródłach mocy.
Nowe źródła zasilania
Do wyboru jest 10 nowych źródeł zasilania:
Chaos
Śmierć
Fauna
Flora
Iluzje
Światło
Metal
Osocze
Energia psychiczna
Toksyny
Każdy z nich ma swoje własne unikalne korzyści i efekty. Możesz o nich przeczytać w odpowiednim Podręczniku/Przewodniku Twojego Sima.

Sabaty czarownic
Wiedźmy mogą teraz tworzyć spotkania zwane sabatami. Sabaty (Covens) otrzymują specjalne korzyści z praktykowania magii razem, w tym wzmocnienia, które zwiększają szybkość zdobywania magicznych umiejętności i rang lub zmniejszają zanik Magicznej Energii. Wiedźmy muszą mieć wystarczająco wysokie relacje, a następnie mogą poprosić o utworzenie nowego kowenu lub dołączyć do istniejącego.
Sabaty czarownic mają również specjalne interakcje z Ritual Circle, nowym obiektem dostępnym wyłącznie dla czarownic. Demony i duchy można przywołać z kręgu rytualnego, korzystając z pomocy kryształów umieszczonych na obiekcie lub wysokiej umiejętności Medium z pakietu Paranormal, a zgromadzenia sabatowe mogą wspólnie praktykować magię, aby szybciej zdobyć Mmagiczne umiejętności. Niezależnie od tego, czy Twój sim jest w kowenie, czy nie, czarownice mogą umieszczać kryształy w centrum kręgu i absorbować ich energię, aby uzyskać unikalne efekty, podobne do stacji ładowania z Crystal Creations.

Nowe umiejętności
Dostępnych jest kilka nowych umiejętności:
Postać duszka – dostępna wyłącznie dla wróżek, pozwala im zmniejszyć się do miniaturowych rozmiarów, aby wykonywać różne interakcje, w tym tańczyć przy dowolnym zestawie stereo, brać prysznic pod umywalką, bawić się z żabami w obiekcie generującym kłody, latać z miejsca na miejsce itp. Domy wróżek zostały również zaktualizowane o nowe animacje wykorzystujące ten sam efekt, ale Simowie nie potrzebują w tym celu zdolności postaci duszka.
Zwrot energii magicznej – zarówno dla wróżek, jak i czarownic, pozwala Simom zgromadzić ukryte zapasy energii magicznej, które można później uwolnić, aby uzyskać ogromny zastrzyk mocy magicznej.
Umiejętności/perki zostały również ogólnie ulepszone. Zamiast polegać na punktach doświadczenia, Twoi simowie będą teraz zdobywać „punkty umiejętności”, zwiększając swoje umiejętności magiczne i używając swoich mocy. Każdy punkt można wydać, aby zdobyć 1 perk, a każdy sim może zdobyć maksymalnie 6 perków łącznie.
Aspiracje
Aktualizacja zawiera 5 nowych aspiracji, głównie związanych z Alignment. Aspiracje te to: Good Fairy, Good Witch, Wicked Witch, Dark Fairy i Master Alchemist. Nigdy wcześniej nie tworzyłam aspiracji, więc mogą nie być tak szczegółowe lub satysfakcjonujące, jak mogłyby być, ale jestem otwarta na ich rewizję w przyszłości!
Uwagi ogólne
Cechy Wróżki i Czarownicy są teraz dziedziczne!
Wróżki mogą używać interakcji Przywołaj Podmieńca na niemowlętach, aby zamienić je we wróżki. (Ze względu na naturę niemowląt i ich status przedmiotów, nie udało mi się stworzyć nowego niemowlęcia i umieścić oryginalnego w aktywnym gospodarstwie domowym, ale jest to coś, co chciałabym zmienić w przyszłości). Dzieci Podmieńce mają specjalne efekty i będą mogły stawić czoła wróżce, która dokonała podmiany, gdy dorosną.
Oprócz całej nowej zawartości, w modzie poprawiono również kilka innych aspektów, m.in. animacje, naprawiono błędy, efekty rozgrywki itp.
I CHEATS! Jest mnóstwo cheatów w każdym aspekcie moda, które powinny pomóc w dostosowywaniu, debugowaniu, opowiadaniu historii itp., jeśli włączysz testingcheats. Pamiętaj, aby spróbować Shift+klikać obiekty, jeśli nie możesz znaleźć cheata bezpośrednio na swoim simie!
Krąg Wróżek!
- Ten obiekt można umieścić na zewnątrz, a wróżki, które kierują magią wróżek, będą mogły latać wokół niego, budując swoją nową umiejętność lotu! Wraz ze wzrostem umiejętności lotu wróżki będą lepiej sobie radzić w kręgu wróżek i będą mniej narażone na porażki podczas lotu z miejsca na miejsce. Istnieje kilka interakcji, które zwiększą tę umiejętność.
- Przedmiot ten można również umieścić na Polanie Sylvan, gdzie wróżki polany będą go autonomicznie używać.
- Z obiektu mogą korzystać jednocześnie trzy osoby, należy jednak pamiętać, że animacje nie są ze sobą zsynchronizowane, więc obiekty mogą się czasem przycinać, zwłaszcza jeśli trzy osoby latają jednocześnie.
- Dzieci wróżki, które nauczą się latać, po osiągnięciu odpowiedniego wieku natychmiast zwiększą tę umiejętność.
- Znajdujący się w pobliżu Simowie mogą obserwować wróżki latające wokół ringu i zwiększać swoją potrzebę zabawy.

Dziecięce wróżki i czarownice!
- Dzieci wróżek i czarownic mogą teraz czynić magię i czary, gdy ich moce zostaną „przebudzone” przez ich magicznego rodzica. Gdy potomstwo wróżki/czarownicy osiągnie etap dziecka, może wykonać z nimi specjalną interakcję, aby zamanifestować ich moce. Da to dziecku możliwość praktykowania magii, bycia szkolonym przez rodzica, eksperymentowania ze źródłami mocy, nauki z ich książek itp.
- Dzieci wróżek mogą być nauczone latania przez swojego rodzica wróżkę. Mogą również włączać/wyłączać swoje efekty wizualne i swój chód w zawisie, tak jak dorosłe wróżki. Wersje dziecięce dwóch zestawów skrzydeł zostały również dołączone.
- Dzieci-wróżki/czarownice mogą uczyć się czarów, będąc szkolone przez rodzica lub Eterycznego Strażnika/Przodkinię lub poprzez „Wysysanie Magii” z kilku źródeł mocy i próbowanie rzucania czarów.
- Rodzice Wróżki/Czarownicy mogą również czytać swoje specjalne książki swoim magicznym dzieciom, co pozwoli im zdobyć umiejętność „Magia Dzieciństwa”. Ta umiejętność kontroluje, jakich zaklęć można nauczyć się w tym wieku. Kiedy Twój Sim dorośnie do wieku nastoletniego, automatycznie przekształci się w pełną Wróżkę/Czarownicę i w zależności od tego, jaka była jego umiejętność Magii Dzieciństwa, kiedy dorósł, będzie miał lepsze umiejętności magiczne w przyszłości, a także większe szanse na rzucanie udanych zaklęć.
- Istnieje wiele kodów, w tym taki, który pozwala zamienić ludzkie dzieci w wróżki lub czarownice, klikając prawym przyciskiem myszy na posągu wróżki lub ołtarzu czarownicy, a także umożliwiający naukę dowolnego z dostępnych zaklęć.
Odnowiona polana Sylvan
Możesz zauważyć, że na ukrytej łące zwanej Sylvan Glade mieszkają nowi przyjaciele... Wróżki! Teraz wyprawy do tej małej krainy będą o wiele mniej samotne, ponieważ zobaczysz wędrujące wróżki, rzucające czary i rzucające sobie nawzajem wyzwania na magiczne pojedynki! Co najważniejsze, spotkasz Eteryczną Strażniczkę, jedną z bardziej doświadczonych wróżek polany, która czuwa nad wszystkimi i upewnia się, że żaden intruz nie zagrozi ich spokojnemu życiu. Krótka rozmowa z nimi może nawet wskazać ci drogę do stania się jedną z tych czarujących istot! Oczywiście, możesz znaleźć drogę do tego miejsca przez magiczne drzewo w Willow Creek, jednak może być wygodniejsza droga przez malowniczą małą rzeźbę...

Wróżka dająca
W trybie kupna możesz znaleźć uroczą rzeźbę wróżki ustawioną na cokole z wyciągniętą ręką. Mówi się, że zapewnia pobliskim roślinom nadmiar zdrowia i pożywienia, jednocześnie inspirując simów do wykorzystania ich zielonych kciuków! Jednak jeśli ktoś byłby hojny i podarowałby jej kwiat lub ładny kryształ, może otworzyć drzwi do innej krainy...

Elementy CAS
Dostępnych jest kilka przedmiotów CAS, w tym wiele wariantów skrzydeł w różnych stylach, które można łatwo zidentyfikować dzięki małej ikonie w prawym górnym rogu miniatur. Przyznaję, że tworzenie przedmiotów CAS nie jest moją mocną stroną, więc są pewne niedoskonałości, ale chciałem uwzględnić treści, które dobrze współpracują z modem, nawet jeśli nie używasz żadnego innego CC. WAŻNE: Dołączone skrzydła mają przezroczystą siatkę, która wykorzystuje przestrzeń tekstury kapelusza i BĘDĄ kolidować z dowolnymi przedmiotami, które robią to samo. Sukienka Nymph i Spódnica Fairy również wykorzystują przestrzeń tekstury, która będzie kolidować z niektórymi innymi przedmiotami CAS, więc najlepiej poeksperymentować i dowiedzieć się, co można wykorzystać razem.
Istnieje specjalny przedmiot o nazwie „Wing Skins”, który, jak możesz zauważyć, nie pojawia się w CAS. Dzieje się tak, ponieważ mają być niewidoczne, gdy sim-wróżka jest w ludzkiej formie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak ich używać, na moim tumblrze pojawi się krótki post na ich temat .
https://c10.patreonusercontent.com/4/pa ... 1751673600
Często zadawane pytania
P - „Simowie nie mogą czytać swojej księgi wróżek lub czarownic/Simowie nie mogą walczyć ani walczyć/menu księgi czarów się nie otwiera/Sprite się nie rusza. Jak to naprawić?
A - Wszystkie te problemy są spowodowane brakiem pakietu Realm of Magic. Bez niego te rzeczy NIE będą działać. Jeśli masz pakiet, a te problemy nadal występują, upewnij się, że masz włączone mody skryptowe i przenieś plik ts4script bezpośrednio do głównego folderu modów.
P - „Skrzydła wróżki mają wokół siebie czarne pole. Jak to naprawić?”
A - To problem graficzny spowodowany używaniem trybu laptopa. Wyłącz go, aby usunąć czarne pole, lub możesz użyć „fanciful wings”, które są bardziej kompatybilne z trybem laptopa.
P - „Dlaczego nie mogę podróżować do Sylvan Glade? Dostaję komunikat o błędzie i gra odsyła mnie z powrotem do menu głównego”.
A - Musisz zaktualizować grę. Starsza wersja może również powodować ten problem, którego niestety nie mogę naprawić.
P - Dlaczego wróżki nie pokazują się na polanie Sylvan?
A - Jest to prawdopodobnie konflikt modów, najpewniej z jednym z modów miejsca Zerbu/Zero.
P - „Czy mogę zamienić inną postać okultystyczną (syrenę, czarodzieja, wampira itp.) w wróżkę/czarownicę?”
A - Zaprojektowałem mod, aby zablokować innym istotom nadprzyrodzonym możliwość stania się wróżkami/wiedźmami, ponieważ specjalne motywy w ich panelu potrzeb są sprzeczne. Możliwe jest tworzenie hybryd przy użyciu kodów wraz z modem Hybrid Stabilizer, o ile oba okultyzmy NIE UŻYWAJĄ MOTYWU STYLU ORB. Oznacza to, że czarodzieje NIE powinni być w ogóle zamieniani w wróżki lub czarownice.
P - „Powinieneś zmienić mod, aby wykonywał *insert request*.” „Nie podoba mi się *insert feature*.” „Dlaczego nie zmienisz *insert feature*.” „Powinieneś dodać *insert tv show/movie ability*.”
I to tyle! Jak większość z Was wie, ta aktualizacja zajęła BARDZO dużo czasu, więc mam nadzieję, że spełni oczekiwania i co ważniejsze, że wszystkim się spodoba!

link do modyfikacji
https://www.patreon.com/posts/sims-4-fairies-52330299
link do polskiego tłumaczenia
https://www.curseforge.com/sims4/transl ... ranslation
Sposób umieszczania modyfikacji skryptowych podałam w wątku - średniowieczne życie
Animowane skrzydła można pobrać osobno

https://www.patreon.com/spinningplumbobs