Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
No bedzie mi brak CASu Sims4 jesli oni nie dadzą opcji zmianu owalu twarzy, dlugosci nosa czy innych detali.
Tu to troche wygada na to ze bedzie "bank" z utworzonymi postaciami ktorymi mozesz grać - tak jak w Sims Sredniowecze - a w Paralives Casie mozna bedzie tylko zmieniac kolor wlosow , oczy czy ewentualnie dodać owlosienie czy makijaz dla wybranej postaci.
Jesli tak to bedzie wygladać, to ta gra nie ma szans na konkurowanie z simsami. Nawet z Dwojka czy Trójką.
Tu to troche wygada na to ze bedzie "bank" z utworzonymi postaciami ktorymi mozesz grać - tak jak w Sims Sredniowecze - a w Paralives Casie mozna bedzie tylko zmieniac kolor wlosow , oczy czy ewentualnie dodać owlosienie czy makijaz dla wybranej postaci.
Jesli tak to bedzie wygladać, to ta gra nie ma szans na konkurowanie z simsami. Nawet z Dwojka czy Trójką.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Katel
- Budowniczy
- Posty: 144
- Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Origin ID: Katel
A ja jestem dobrej myśli co do tej gry. O proszę, najnowesze info... bezproblemowe dodawanie własnych obrazków bez dodatkowych programów modów itepe:
https://www.youtube.com/watch?v=42Vjvz-vsFQ
Większe, mniejsze, z ramką albo bez. Fotke też można wstawić jaką się chce, byle obrazek mieć na dysku. Jeśli takie cuda będzie można robić z obrazkami, poduchami i innymi dekoracjami, to mam nadzieję, że i CAS da radę
https://www.youtube.com/watch?v=42Vjvz-vsFQ
Większe, mniejsze, z ramką albo bez. Fotke też można wstawić jaką się chce, byle obrazek mieć na dysku. Jeśli takie cuda będzie można robić z obrazkami, poduchami i innymi dekoracjami, to mam nadzieję, że i CAS da radę

W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Dzięki za to info, rewelacja albo raczej... nareszcie "dało się" to co dało sie zrobić już w pewnej grze (roller coaster tycoon 3) wiele lat temu w sensie łądowania obrazów bezpośrednio z pc do gry. Dałoby się zapewne i w simsach gdyby nie parcie na kasę z obiektów także takich jak obrazki więc póki co podejście twórcy Paraludków do gracza się chwali. Może ten cas jednak też rozbudują jakoś bo wiadomo, że bez tego to dla wielu graczy połowa zabawy mniej więc i brak powaznego punktu przyciągającego kupujących. Dopasowywanie dowolne ramek i wielkości obrazków i przedewszystkim teksturowanie własnymi obrazami chyba dowolnych obiektów w grze sprawi że każdy poczuje sie troche jak twórca cc albo raczej rekolorów, ciekawa tekstura zmieni np element drewniany na bardziej realistyczny, to daje naprawde spore pole do zabawy.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany tym, jak przebiega praca związana z animacjami parafolków, to na Patreonie znajdzie publiczny wpis Anny z Zespołu Alexa Masse odpowiedzianej właśnie za animacje. Post , oprócz opisu dot. przebiegu prac, opatrzony jest również gifami obrazującymi niektóre interakcje (m.in. siadanie na krześle, fotelu lub witanie się ludzików różniących się wzrostem). Warto go przeczytać i obejrzeć ruchome zdjęcia, by mieć chociaż ogólne wyobrażenie jak może wyglądać animacja w Paralives. Oczywiście, to co prezentuje Anna nie jest ostatecznym wynikiem, bowiem wszystko jest jeszcze w fazie rozwoju. Muszę jednak przyznać, że już prezentuje się nieźle. Zresztą zobaczcie sami (post jest w języku angielskim, ale można wybrać polski lub przetłumaczyć za pomocą translatora Google)
https://www.patreon.com/posts/49185753
I jeszcze przykładowe gify dot. animacji:
https://www.patreon.com/posts/49185753
I jeszcze przykładowe gify dot. animacji:
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4040
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Kirko - no i widzisz - strachy na lachy! Wielu obawiało się nieforemnych , zniekształconych parafolków. A jest dokładnie na odwrót! Myślę, że popracują jeszcze nad teksturami, aby skóra Paraludków, ich makijaż i mimika były bardziej wyraziste. Czekam na tę grę z niecierpliwością. Oby tylko nie wpadli w ostatecznym rozrachunku na jakiś głupi pomysł i nie okroili gry z wszystkiego co się da, a dodawali potem po trochu za grube pieniądze czy mikropłatności, wzorem EA 

Ja też myślę, że ta gra będzie właśnie tym na co cały czas czekamy w Simsach. Swobodne i przyjazne budowanie, otwarty świat, fajne animacje, bogatsze interakcje miedzy ludzikami. Może i CAS nie będzie tak okrojony, jak nad nim popracują. Trzymam kciuki. 

Alex Masse upublicznił zamieszczony na Patreonie post dot. możliwości budowy domów o różnych kształtach - dom okrągły, trójkątny i w kształcie ... ryby 
https://www.patreon.com/posts/49247604
Z kolei na twitterze zobaczymy zabawny gif prezentujący kilka animacji:
Mnie osobiście rozbawiło, jak ludek porusza biodrami, uchem lub kciukiem

https://www.patreon.com/posts/49247604
Z kolei na twitterze zobaczymy zabawny gif prezentujący kilka animacji:
Mnie osobiście rozbawiło, jak ludek porusza biodrami, uchem lub kciukiem

Mnie też rozbawiła ta animacja
Ludzik ruchy ma fajne, ale jego wygląd mogliby jeszcze poprawić.

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Wygląda ze oni są jeszcze bardzo daleko do zrobienia z tego gry. W tym tempie to jeszcze około 2 latek najmniej im to zabierze, Sim5 dawno juz bedzie wydany do tej pory
Jeszcze przed nimi caly silnik gry - zarzadzanie populacja - ma byc podobno Story progression obiecane, kariery i juz nie wspominając o dzieciach, ktore jako niemowlaki nie maja byc "obiektem" jak w czwórce. Relacjee miedzy parafolkami i tak dalej - a oni wciaz nie mogą wyjść z etapu opracowywania animacji . Zdaje sie ze nie dozyje do wydania tej gry...
Jeszcze przed nimi caly silnik gry - zarzadzanie populacja - ma byc podobno Story progression obiecane, kariery i juz nie wspominając o dzieciach, ktore jako niemowlaki nie maja byc "obiektem" jak w czwórce. Relacjee miedzy parafolkami i tak dalej - a oni wciaz nie mogą wyjść z etapu opracowywania animacji . Zdaje sie ze nie dozyje do wydania tej gry...
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:



Ps: na takim etapie raczej gra się nie zatrzyma więc i ludziki z rozwiniętymi interakcjami będą na bank a wtedy i EA przestanie traktować gracza jak krówkę mlekokodajkę z nowego paku wiejskiego

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
OMG! OMG!! OMG!!!
I to jest gra podstawowa ... Tego nawet nie mozna porównac do podstawki czworki, bo to przebija iloscia obiektow i urodą podstawke czworki razy 10!!! I to ma koło kolorów!
Paraludki choc pokazane niezbyt dokladnie mają swietne proporcje ciala i ruchy .
Doczytalam ze dodali jeszcze 2 programistow do zespolu plus dyrektora produkcji i to zaczyna powaznie wygladać bo wezma udzial w targach zwiastunow gier w najblizszym czasie.
Czyzbysmy wreszcie mieli dostać grę idealną?
I to jest gra podstawowa ... Tego nawet nie mozna porównac do podstawki czworki, bo to przebija iloscia obiektow i urodą podstawke czworki razy 10!!! I to ma koło kolorów!
Paraludki choc pokazane niezbyt dokladnie mają swietne proporcje ciala i ruchy .
Doczytalam ze dodali jeszcze 2 programistow do zespolu plus dyrektora produkcji i to zaczyna powaznie wygladać bo wezma udzial w targach zwiastunow gier w najblizszym czasie.
Czyzbysmy wreszcie mieli dostać grę idealną?
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4040
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Co nowego w paralives? Na youtube do pooglądania trochę filmików porównawczych - Latarnia w Paralives contra Latarnia w The Sims4 - przy okazji można zaobserwować ciekawostkę - asteroidę przelatującą w tle
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Zatrudnili dodatkowo 2 osoby i teraz sie bawia z robieniem pogody i pór roku.
Ale parafolki beda chyba bardzo podobne do dwójkowych smow - jednemu tworcy sie wymknelo zdjecie jego "dzieła" bawil sie w karykatury - chyba byl super znudzony XD Ale widac ze mozna wydluzac rece , pomniejszac i powiekszać glowe no i dorabiac uszy
Ale parafolki beda chyba bardzo podobne do dwójkowych smow - jednemu tworcy sie wymknelo zdjecie jego "dzieła" bawil sie w karykatury - chyba byl super znudzony XD Ale widac ze mozna wydluzac rece , pomniejszac i powiekszać glowe no i dorabiac uszy
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
O Paralives ostatnio było cicho. Jednak twórcy intensywnie pracują nad tą grą, tylko informacje o postępach przekazywali Patronom. W końcu garść informacji przekazali publicznemu gronu fanów. Oto one:
1/ oczy - w grze będzie opcja dla każdego oka inny kolor (tu też będzie koło kolorów, a więc ustawienie niestandardowych tęczówek)
2/ włosy - fizyka włosów
3/ kształty i rozmiary różnych części ciała - w tym celu wykorzystano (według mnie) super diagramy
Jak piszą twórcy Paralives na Twitterze - "Dzięki tej nowej funkcji możesz użyć naszych przydatnych diagramów, aby szybko dostosować kształt, rozmiar i obrót różnych części Twojego Parafolk. Możesz dostosować najdrobniejsze szczegóły! Dowiedz się, dlaczego wybraliśmy to nowe narzędzie do tworzenia diagramów w tym publicznym poście Patreon":
https://www.patreon.com/posts/59633437
1/ oczy - w grze będzie opcja dla każdego oka inny kolor (tu też będzie koło kolorów, a więc ustawienie niestandardowych tęczówek)
2/ włosy - fizyka włosów
3/ kształty i rozmiary różnych części ciała - w tym celu wykorzystano (według mnie) super diagramy
Jak piszą twórcy Paralives na Twitterze - "Dzięki tej nowej funkcji możesz użyć naszych przydatnych diagramów, aby szybko dostosować kształt, rozmiar i obrót różnych części Twojego Parafolk. Możesz dostosować najdrobniejsze szczegóły! Dowiedz się, dlaczego wybraliśmy to nowe narzędzie do tworzenia diagramów w tym publicznym poście Patreon":
https://www.patreon.com/posts/59633437