Life by You - nowy symulator życia od Paradox Interactive
- Agusiamal
- Administrator
- Posty: 96
- Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 22:07
- Lokalizacja: Siewierz
- Origin ID: agusiamal
Life by You - nowy symulator życia od Paradox Interactive
Life by You - nowy symulator życia od Paradox Interactive już dostępny we wczesnym dostępie na Epic Games Store:
https://store.epicgames.com/pl/p/life-by-you
Trailer:
Wymagania sprzętowe:
https://store.epicgames.com/pl/p/life-by-you
Trailer:
Wymagania sprzętowe:
Na stronie Life by You znajduje się wykaz głównych cech gry. Twórcy tak to opisali:
Graj w otwartym świecie
Żyj życiem bez ekranów ładowania. Prowadź rozmowy w prawdziwym języku. Przemieszczaj się samochodem lub rowerem na wieś. Odkrywaj i wykonuj zadania, aby odblokować nowe doświadczenia.
Rozwiń swoją kreatywność
Twórz własne treści w grze za pomocą modów. Korzystaj z różnorodnych zaawansowanych narzędzi dla twórców. Zmień rozgrywkę w dowolnym momencie. Życie należy do ciebie.
Przejmij bezpośrednią kontrolę
Przeciągnij i upuść swoich ludzi na ich miejsce - lub poprowadź ich bezpośrednio w trybie trzeciej osoby. Żyj życiem jednego lub opowiadaj historie wielu. Wspinaj się po drabinie kariery. Zakochaj się. Załóż rodzinę.
Opowiadaj historie poprzez rozmowy
Każda rozmowa w prawdziwym języku jest generowana w oparciu o wyjątkową sytuację Twojego człowieka. Możesz nawet tworzyć własne rozmowy w grze.
Zaprojektuj swój własny świat
Zbuduj wymarzone domy lub firmy swoich ludzi od podstaw. Umebluj je od góry do dołu, od wewnątrz do zewnątrz. Przeciągnij, zburz i przestawiaj całe miasta.
Twórz w pełni dostosowanych ludzi
Zaprojektuj swoje rodziny w Human Creator, uwzględniając głębokie cechy osobowości i charakteru. Stylizuj i zmieniaj styl swoich ludzi w dowolnym momencie
Na stronie tej są zwiastuny (które już widzieliśmy) i jest też kilka zdjęć, m.in. bliżej można przyjrzeć się ludzikom. Z bliska nie wyglądają nawet źle. Z pewnością animacje też zostaną jeszcze poprawione, bo na razie (na zwiastunie) ruszają się dosyć niemrawo.
Generalnie gra jest niesamowita, prawdziwa symulacja życia, każdy gracz znajdzie w niej cos dla siebie - i budowniczy, i kreatorzy postaci, i opowiadacze. Jeżeli wszystko będzie dobrze działało, nie będzie bugów, to z tą grą naprawdę można zostać na długo nie nudząc się. Na YouTube już ktoś napisał, że ta gra zmieni długoletnich Simomaniaków w Dożywotników
Link do strony Life by You:
https://www.paradoxinteractive.com/game ... -you/about
No i nieco mnie zmartwili, bowiem twórcy w odpowiedziach na pytania stwierdzili: "Przewidujemy, że gra będzie w fazie wczesnego dostępu przez co najmniej 12 miesięcy. Ten czas może ulec zmianie, ponieważ kontynuujemy prace nad rozwojem i otrzymujemy opinie od was, naszych graczy wczesnego dostępu". "Obecnie Life by You tworzy solidny system rozgrywki, w tym opcje dostosowywania, narzędzia twórcy, interakcje z postaciami i zadania. Wczesny dostęp nie będzie zawierał całej zawartości, którą mamy nadzieję mieć w dniu premiery, i wciąż mamy wiele do zrobienia, gdy jesteśmy we wczesnym dostępie, ale gra jest na bardzo ekscytującym etapie dla graczy we wczesnym dostępie! Jako gra we wczesnym dostępie, nie możemy się doczekać bezpośredniej współpracy z wami, naszymi graczami, w celu określenia pomysłów i treści, które będą wyznaczać priorytety w naszym rozwoju gry i doprowadzić Life by You do pełnej premiery. Mamy nadzieję, że będziemy regularnie przeprowadzać ankiety, aby otrzymywać od was opinie i budować naszą mapę wokół tego, co chcielibyście zobaczyć.
To powiedziawszy, mamy listę życzeń funkcji, nad którymi pracujemy! Dzieci nie są obecnie w pełni zaimplementowane w grze, więc widzimy tutaj ulepszenia, w tym dalsze rozwijanie dzieci i dodawanie dla nich większej zawartości w miarę postępów w fazie wczesnego dostępu.
Podczas wczesnego dostępu będziemy mieć do dyspozycji co najmniej 1 świat. Będzie można go w pełni zbudować i modyfikować.
Cały zespół pracuje nad dodaniem większej ilości treści, naprawieniem problemów i rozwojem gry".
Graj w otwartym świecie
Żyj życiem bez ekranów ładowania. Prowadź rozmowy w prawdziwym języku. Przemieszczaj się samochodem lub rowerem na wieś. Odkrywaj i wykonuj zadania, aby odblokować nowe doświadczenia.
Rozwiń swoją kreatywność
Twórz własne treści w grze za pomocą modów. Korzystaj z różnorodnych zaawansowanych narzędzi dla twórców. Zmień rozgrywkę w dowolnym momencie. Życie należy do ciebie.
Przejmij bezpośrednią kontrolę
Przeciągnij i upuść swoich ludzi na ich miejsce - lub poprowadź ich bezpośrednio w trybie trzeciej osoby. Żyj życiem jednego lub opowiadaj historie wielu. Wspinaj się po drabinie kariery. Zakochaj się. Załóż rodzinę.
Opowiadaj historie poprzez rozmowy
Każda rozmowa w prawdziwym języku jest generowana w oparciu o wyjątkową sytuację Twojego człowieka. Możesz nawet tworzyć własne rozmowy w grze.
Zaprojektuj swój własny świat
Zbuduj wymarzone domy lub firmy swoich ludzi od podstaw. Umebluj je od góry do dołu, od wewnątrz do zewnątrz. Przeciągnij, zburz i przestawiaj całe miasta.
Twórz w pełni dostosowanych ludzi
Zaprojektuj swoje rodziny w Human Creator, uwzględniając głębokie cechy osobowości i charakteru. Stylizuj i zmieniaj styl swoich ludzi w dowolnym momencie
Na stronie tej są zwiastuny (które już widzieliśmy) i jest też kilka zdjęć, m.in. bliżej można przyjrzeć się ludzikom. Z bliska nie wyglądają nawet źle. Z pewnością animacje też zostaną jeszcze poprawione, bo na razie (na zwiastunie) ruszają się dosyć niemrawo.
Generalnie gra jest niesamowita, prawdziwa symulacja życia, każdy gracz znajdzie w niej cos dla siebie - i budowniczy, i kreatorzy postaci, i opowiadacze. Jeżeli wszystko będzie dobrze działało, nie będzie bugów, to z tą grą naprawdę można zostać na długo nie nudząc się. Na YouTube już ktoś napisał, że ta gra zmieni długoletnich Simomaniaków w Dożywotników

Link do strony Life by You:
https://www.paradoxinteractive.com/game ... -you/about
No i nieco mnie zmartwili, bowiem twórcy w odpowiedziach na pytania stwierdzili: "Przewidujemy, że gra będzie w fazie wczesnego dostępu przez co najmniej 12 miesięcy. Ten czas może ulec zmianie, ponieważ kontynuujemy prace nad rozwojem i otrzymujemy opinie od was, naszych graczy wczesnego dostępu". "Obecnie Life by You tworzy solidny system rozgrywki, w tym opcje dostosowywania, narzędzia twórcy, interakcje z postaciami i zadania. Wczesny dostęp nie będzie zawierał całej zawartości, którą mamy nadzieję mieć w dniu premiery, i wciąż mamy wiele do zrobienia, gdy jesteśmy we wczesnym dostępie, ale gra jest na bardzo ekscytującym etapie dla graczy we wczesnym dostępie! Jako gra we wczesnym dostępie, nie możemy się doczekać bezpośredniej współpracy z wami, naszymi graczami, w celu określenia pomysłów i treści, które będą wyznaczać priorytety w naszym rozwoju gry i doprowadzić Life by You do pełnej premiery. Mamy nadzieję, że będziemy regularnie przeprowadzać ankiety, aby otrzymywać od was opinie i budować naszą mapę wokół tego, co chcielibyście zobaczyć.
To powiedziawszy, mamy listę życzeń funkcji, nad którymi pracujemy! Dzieci nie są obecnie w pełni zaimplementowane w grze, więc widzimy tutaj ulepszenia, w tym dalsze rozwijanie dzieci i dodawanie dla nich większej zawartości w miarę postępów w fazie wczesnego dostępu.
Podczas wczesnego dostępu będziemy mieć do dyspozycji co najmniej 1 świat. Będzie można go w pełni zbudować i modyfikować.
Cały zespół pracuje nad dodaniem większej ilości treści, naprawieniem problemów i rozwojem gry".
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Edytowalność wszystkiego od obiektów przez otoczenie po skrypty chyba sprawi, że będzie to gra ogromna. Swobodne przesuwanie i dodawanie parcel, możliwe też że swobodna edycja świata poza parcelami a do tego przeróżne edytory nawet jeśli chodzi o funkcje obiektów czy możliwe dialogi. Na stronie sklepu widać kółko kolorów i edytor tekstur czyli można powiedzieć , że są w tym najlepsze rozwiązania z The Sims 3 ,których nie raczono zaimplementować w Czwórce a jednocześnie sporo rzeczy nowatorskich. Nie będzie trzeba czekać na dodatki żeby eksplorować świat środkami transportu (no chyba że metro czy coś w tym stylu dojdzie w przyszłości). Ciekawią trochę te autobusy, może właśnie transport stricte publiczny będzie jakimś dodatkowym asem w rękawie dla potencjalnego dodatku. Z trailera wynika, że zbudujemy sobie też spokojnie sklep czy biuro (sądząc po zapowiedziach to raczej edytowalne parcele). Ciekawe czy da się tu połączyć sklep z budynkiem mieszkalnym zostawiając obie funkcje. Jeśli do tego będzie można budować coś powyżej 3-4 pięter to już będzie bomba, edytor miast/otoczeń plus edytor eksploracji i życia czyli tak jak powinno to wyglądać we współczesnej grze tego typu.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4040
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Jestem niesamowicie podekscytowana tą grą, a jednocześnie zmartwiona, bo z tego co Agu zauważyła - będzie potrzebny dość mocny komputer. A nie zanosi się u mnie na wymianę 
Zachęcona przeklejam swój wcześniejszy post z innego tematu - żeby wszystko już było razem:
Zauważyłam, że ściany można stawiać co pół kratki a nie o całą - jak w TS. Sprzęty są rzeczywiście używane w gospodarstwie domowym - ludzik nie podchodzi i nie markuje czynności - lecz np pralka jest otwierana, a rzeczy wyjmowane, a nie lądują jak do tej pory "magicznie" na pralce czy szafce. widziałam, że ludzik czyścił wnętrze mikrofali. Ludziki są - wreszcie! - róznego wzrostu!
Na panelu potrzeb jest ikonka zaspokajania potrzeby picia. To co innego niż potrzeba nawodnienia w wypadku syren, więc to też nowość.
Teren jest edytowalny jak zauważył Miszka - a stawiana na krzywym terenie parcela dopasowuje się do tych krzywizn.
Rod Humble opowiadał o swoim nowym "dziecku" z wielkim przejęciem i zaangażowaniem. Widać, że on i ekipa włożyli w ten projekt całe swoje serce. I to się czuje.
Prawdę powiedziawszy to teraz mam mieszane uczucia
Zachwycając się Life by You to tak trochę, jakbym zdradziła wieloletniego przyjaciela.
The Sims towarzyszyło mi przez szmat czasu - ponad dwadzieścia lat! I trochę nieswojo się czuję z tą chęcią posiadania już, natychmiast - tej nowej gry...

Zachęcona przeklejam swój wcześniejszy post z innego tematu - żeby wszystko już było razem:
Zauważyłam, że ściany można stawiać co pół kratki a nie o całą - jak w TS. Sprzęty są rzeczywiście używane w gospodarstwie domowym - ludzik nie podchodzi i nie markuje czynności - lecz np pralka jest otwierana, a rzeczy wyjmowane, a nie lądują jak do tej pory "magicznie" na pralce czy szafce. widziałam, że ludzik czyścił wnętrze mikrofali. Ludziki są - wreszcie! - róznego wzrostu!
Na panelu potrzeb jest ikonka zaspokajania potrzeby picia. To co innego niż potrzeba nawodnienia w wypadku syren, więc to też nowość.
Teren jest edytowalny jak zauważył Miszka - a stawiana na krzywym terenie parcela dopasowuje się do tych krzywizn.
Rod Humble opowiadał o swoim nowym "dziecku" z wielkim przejęciem i zaangażowaniem. Widać, że on i ekipa włożyli w ten projekt całe swoje serce. I to się czuje.
Prawdę powiedziawszy to teraz mam mieszane uczucia
Zachwycając się Life by You to tak trochę, jakbym zdradziła wieloletniego przyjaciela.
The Sims towarzyszyło mi przez szmat czasu - ponad dwadzieścia lat! I trochę nieswojo się czuję z tą chęcią posiadania już, natychmiast - tej nowej gry...

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Ej Alu te wymagania minimalne na pewno spełniasz - bo są takie jak Czwórki - moze tylko bedziesz musiala dołozyc kostki RAM pamieci ktore ceną nie zabijają. Nie wiem jaki masz komputer stacjonarny czy lapek?
Ja sie mieszczę "na styk" w tych wysokich wymaganiach na szczęście, ale nie mam nic nawet o milimetr wyżej tych wymagań.
Na razie nie zamierzam tej gry testować poczekam az zrobią pełną wersję. A moze do tego czasu TS5 wyjdzie i będzie z czym porównać?
Ja sie mieszczę "na styk" w tych wysokich wymaganiach na szczęście, ale nie mam nic nawet o milimetr wyżej tych wymagań.
Na razie nie zamierzam tej gry testować poczekam az zrobią pełną wersję. A moze do tego czasu TS5 wyjdzie i będzie z czym porównać?
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Na Twiterze zespół Life by You udostępnił nowe screny związane z kreatorem postaci dot. m.in. suwaków kształtujących poszczególne części ciała, makijażu, koloru włosów. Jednocześnie zaznaczono, że chodzi im o narzędzia kreacji, natomiast nad grafiką nadal trwają prace. W związku z tym ogłoszono nawet nabór na nowego artystę 3D
https://career.paradoxplaza.com/jobs/18 ... tist-unity
Najbardziej w tym ogłoszeniu podoba mi się stwierdzenie, że idealny kandydat winien posiadać pasję do tworzenia gier i rozwiązywania trudnych problemów.
A oto wspomniane powyżej zdjęcia:
Teraz ciekawostka, dlaczego zarówno Paralives jak i Life by You używają suwaków, zamiast bezpośredniego przesuwania - manipulowania poszczególnymi częściami ciała.
Otóż w kwietniu 2019 r. Elektronic Arts "zaklepała" sobie możliwość bezpośredniego modelowania ludzików, uzyskując w tej kwestii amerykański patent 947 "Modyfikowanie symulowanej postaci poprzez bezpośrednią manipulację".
https://www.lexology.com/library/detail ... 086b874535
Tak więc żadne inne gry symulatory (wydane poza EA) nie mogą już tej opcji używać.
https://career.paradoxplaza.com/jobs/18 ... tist-unity
Najbardziej w tym ogłoszeniu podoba mi się stwierdzenie, że idealny kandydat winien posiadać pasję do tworzenia gier i rozwiązywania trudnych problemów.
A oto wspomniane powyżej zdjęcia:
Teraz ciekawostka, dlaczego zarówno Paralives jak i Life by You używają suwaków, zamiast bezpośredniego przesuwania - manipulowania poszczególnymi częściami ciała.
Otóż w kwietniu 2019 r. Elektronic Arts "zaklepała" sobie możliwość bezpośredniego modelowania ludzików, uzyskując w tej kwestii amerykański patent 947 "Modyfikowanie symulowanej postaci poprzez bezpośrednią manipulację".
https://www.lexology.com/library/detail ... 086b874535
Tak więc żadne inne gry symulatory (wydane poza EA) nie mogą już tej opcji używać.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Dziękuję Kirka za nowa dawkę ciekawych wieści o grze ,jak widzę w aktywności, że coś skrobnęłaś to już wiem, że "coś się dzieje"
No i chyba musze to napisać; Matko jedyna jakie to EA pazerne :O Dobrze, że nie wymyślono patentu w ogóle na tworzenie takiej symulacji :O Nawet za samo podejście EA do graczy i tematu należy się wreszcie elektronikom porządny kopniak w D... i wygląda na to, że i z suwakami to będzie taki kopniak jakiego (nie licząc historii z Simcity) jeszcze chyba nie dostali.
Jak dla mnie to już na tym poziomie postacie maja w sobie jakąś dozę dużego realizmu ,czuje, że spodoba się to min. Alicji bo chyba nieco podobny efekt uzyskują gracze czasami w simsach ale oczywiście wrzucając do gry masę modów i cc. Tu widać, że stawia się na względny (może finalnie naprawdę duży) realizm odstający od postaci (które co prawda bardzo lubię) w sims4. Skoro jednak jeszcze mało i chcą by ktoś dobry w fachu kształtował te postacie dalej to świadczy o poważnym podejściu do tematu.

No i chyba musze to napisać; Matko jedyna jakie to EA pazerne :O Dobrze, że nie wymyślono patentu w ogóle na tworzenie takiej symulacji :O Nawet za samo podejście EA do graczy i tematu należy się wreszcie elektronikom porządny kopniak w D... i wygląda na to, że i z suwakami to będzie taki kopniak jakiego (nie licząc historii z Simcity) jeszcze chyba nie dostali.
Jak dla mnie to już na tym poziomie postacie maja w sobie jakąś dozę dużego realizmu ,czuje, że spodoba się to min. Alicji bo chyba nieco podobny efekt uzyskują gracze czasami w simsach ale oczywiście wrzucając do gry masę modów i cc. Tu widać, że stawia się na względny (może finalnie naprawdę duży) realizm odstający od postaci (które co prawda bardzo lubię) w sims4. Skoro jednak jeszcze mało i chcą by ktoś dobry w fachu kształtował te postacie dalej to świadczy o poważnym podejściu do tematu.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
No zdaje się, że własnych narzędzi do tworzenia indywidualnej twarzy się nie dorobili, porownywalnych do takich jakie są w TS4. A teraz jak EA dała szlaban innym firmom na używanie tego co ona używa do tworzenia twarzy i innych częsci ciala , i innym zostały tylko suwaki to kiepsko to widzę. W ten sposób nawet jesli rozgrywka bedzie lepsza od simsów to i tak duza część graczy z tego powodu przy simach zostanie , A jesli EA w TS5 poprawi tryb budowania co trudne nie jest wzbogaci rogrywke o interakcje miedzy simami na wzór TS2 i podkreci grafike nawet jesli przez to podniesie wymagania sprzetowe to Life bt you nie ma szans , nie wspominając o Paralives.
Włosy są fajne - faktycznie jak CC włosy wyglądają.
Włosy są fajne - faktycznie jak CC włosy wyglądają.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4040
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Elu - w dwójce suwaków zdaje się nie było, ale można było pobrać same twarze i same włosy (osobno) i stworzyć super postać, bo musisz przyznać, że dwójkowe simy do urodziwych nie należały. Niech się EA naje tymi suwakami. Uważam, że Paralives i Life by You poradzą sobie bez nich!
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Ciekawym ominięciem byłoby (i może tak będą takie interfejsy w przyszłości wyglądały?) coś takiego: kursorem gracz najeżdźa np na twarz i może modelowac jak w sims4 ale żeby nie było, wyświetla sie mały suwaczek np przy policzku któym zmienia opcje. To byłyby takie jaja z tych patentów EA jak jaja które zrobiło sobie Cities:Skylines z premedytacją z terenu przeznaczonego pod budowę w ostatnim Simcity - zaczynamy grę identycznie na mapie tej samej wielkości ale jak sie okazuje możemy sobie potem dokupic wiele takich kwadratów... Podejrzewam, że w edytorze postaci w grach simopodpbnych moga sie z kolei pojawić takie mini suwaczki przy zbliżeniach do poszczególnych cześci ciała to by było zgodne z patentami i dawało w gruncie rzeczy podobna swobode zarazem.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@Alibali
Alutku EA nie używa już suwaków w CAS (od wydania TS4), Inne gry moga uzywać te suwaki bez problemu i EA ma to w nosie. Niech uzywają.
Od momentu wydania Czwórki EA używa opatentowany modeling twarzy i ciała. I wlaśnie na ten modeling nałożyla szlaban, a innym producentom gier zostały tylko suwaki takie jak były w TS3 albo podobne. Jednak mini suwaczki byłyby ciekawą próbą obejscia tego, choc dalej nie bedą mogly operować poszczególnymi całymi mięśniami twarzy i ciała jak EA. Bedą miały projekt początkowy twarzy ograniczony i w ramach tego projektu moga probowac coś zrobić. W modelingu gdzie nie ma suwaków takich ograniczeń nie ma
Alutku EA nie używa już suwaków w CAS (od wydania TS4), Inne gry moga uzywać te suwaki bez problemu i EA ma to w nosie. Niech uzywają.
Od momentu wydania Czwórki EA używa opatentowany modeling twarzy i ciała. I wlaśnie na ten modeling nałożyla szlaban, a innym producentom gier zostały tylko suwaki takie jak były w TS3 albo podobne. Jednak mini suwaczki byłyby ciekawą próbą obejscia tego, choc dalej nie bedą mogly operować poszczególnymi całymi mięśniami twarzy i ciała jak EA. Bedą miały projekt początkowy twarzy ograniczony i w ramach tego projektu moga probowac coś zrobić. W modelingu gdzie nie ma suwaków takich ograniczeń nie ma
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4040
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Elu - a czym jest w takim razie suwak tuszy i mięśni jak nie suwakiem właśnie? Za pomocą suwaka zmniejszasz wydatność nosa, rozstaw oczu, szerokość twarzy, brwi... Obscurus opanował czwórkowe suwaki do perfekcji, przerabiając je i dodając własne. Jedynie w inny sposób są te suwaki dostępne - po prostu chwytasz część ciała - i... suniesz. Czyli jest inny system ich umiejscowienia. W trójce masz panel suwaków osobno. I tylko tu jest różnica. Pewnie, że wygodniej jest chwytać za jakąś widzialną część ciała sima i kształtować w sposób bezpośrednio widoczny na ciele sima. Ale w trójce też widzisz efekty od razu! Tyle, że może w mniej wygodny sposób.
Na dodatek mam taką ilość niestandardowych suwaków trójkowych, że byś się zdziwiła! Szerokość twarzy made by EA nie pozwala zwęzić całej głowy - a niestandardowe suwaki - tak. Dodatkowo podnoszą linię włosów - wyżej lub niżej. Suwak piersi nie tylko wysuwa pierś do przodu - także zmienia ich rozstaw i "spiczastość"... Suwak pośladków nadaje pupie kształt jabłka lub gruszki, jeśli wiesz, co mam na myśli... Suwak dłoni zmniejsza dłoń i długość palców, suwak przedramion pogrubia ręce lub odwrotnie. Suwak długości szyi w połączenniu ze suwakiem wzrostu (a także innego męskiego atrybutu made by c_maar) to w ogóle inna jakość budowy ciała! Mam suwak ust, żeby trójkowe Simki też mogły być "glonojadami", mam suwak długości stóp, grubości łydki, a nawet szerokości brwi. Nie instalowałam jedynie suwaków położenia okularów, bo moje trójkowe Simy rzadko chodziły w okularach.
Tak więc jeśli chodzi o zastrzeżenia co do kształtowania twarzy czy ciała Paraludków czy tych z Life - to jestem spokojna
Niech się EA martwi o swoją przyszłość, bo jak zapewne czytałaś - wstrzymała wydawanie akcesoriów zastępując je kolekcjami. Pomytsły się wyczerpały?
https://sims.arhn.eu/2023/04/11/jeszcze ... wiedziane/
Na dodatek mam taką ilość niestandardowych suwaków trójkowych, że byś się zdziwiła! Szerokość twarzy made by EA nie pozwala zwęzić całej głowy - a niestandardowe suwaki - tak. Dodatkowo podnoszą linię włosów - wyżej lub niżej. Suwak piersi nie tylko wysuwa pierś do przodu - także zmienia ich rozstaw i "spiczastość"... Suwak pośladków nadaje pupie kształt jabłka lub gruszki, jeśli wiesz, co mam na myśli... Suwak dłoni zmniejsza dłoń i długość palców, suwak przedramion pogrubia ręce lub odwrotnie. Suwak długości szyi w połączenniu ze suwakiem wzrostu (a także innego męskiego atrybutu made by c_maar) to w ogóle inna jakość budowy ciała! Mam suwak ust, żeby trójkowe Simki też mogły być "glonojadami", mam suwak długości stóp, grubości łydki, a nawet szerokości brwi. Nie instalowałam jedynie suwaków położenia okularów, bo moje trójkowe Simy rzadko chodziły w okularach.
Tak więc jeśli chodzi o zastrzeżenia co do kształtowania twarzy czy ciała Paraludków czy tych z Life - to jestem spokojna

https://sims.arhn.eu/2023/04/11/jeszcze ... wiedziane/
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Mniej się przy tym napracują a wycisną większą kasę z czwórki bo te sety można wymyślać w nieskończoność (kuchnia boho, kuchnia lata 80 itd... ubranka vintage, ubranka punk ,suknie ślubne? itd... maszynka do robienia kasy a to im potrzebne by nie wypuścić niebawem i w obecnej sytuacji bubla (sims5) tylko dopracować to trochę bardziej niż sims4 przy premierze (gdzie otrzymaliśmy pół funkcji które dziś mamy w podstawce) bo nie wypada kiedy konkurencyja czyha i obserwuje 
Swoją drogą patent na modelowanie pewnie można prawnie podważyć bo wystepuje w wielu programach a gra to w sumie tez jakby program. Ciekawe czy były podobne przypadki patentowania danej rzeczy i podważania tego w świecie gier lub programów.

Swoją drogą patent na modelowanie pewnie można prawnie podważyć bo wystepuje w wielu programach a gra to w sumie tez jakby program. Ciekawe czy były podobne przypadki patentowania danej rzeczy i podważania tego w świecie gier lub programów.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@Alibali
No własnie ta róznica jest w tym "chwytasz część ciała i suniesz" . Jakby tej róznicy nie bylo to nie byloby co patentować. No i co tu duzo gadać ludki "Life by you" a ludki w TS4 to niebo i ziemia. Poczekajmy na finalny efekt ale jak na razie to pokraki
No własnie ta róznica jest w tym "chwytasz część ciała i suniesz" . Jakby tej róznicy nie bylo to nie byloby co patentować. No i co tu duzo gadać ludki "Life by you" a ludki w TS4 to niebo i ziemia. Poczekajmy na finalny efekt ale jak na razie to pokraki
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
To chyba wywołuje największe "kontrowersje" czyli lecą pytania czy nie lepszy byłby język fikcyjny (czyli uniwersalny) zwłaszcza jeśli dialogi nie będą przełożone na wiele języków (u nas znajomość ang już tak może nie kuleje/nie wliczając w to opornego na to delsa/ ale bez tego dla pokaźnej części graczy ta część zabawy nie będzie mieć dużego sensu chociażby dlatego że wygodniej jest "gadać po swojemu" ale może zbudują wielką bazę tłumaczeń zobaczymy jak to będzie. Byłoby to fajne gdyby można było tworzyc jakieś scenariusze (nazwijmy to mini-grami) i je udostępniać dla tych co lubią wątki bardziej fabularne
- Katel
- Budowniczy
- Posty: 144
- Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Origin ID: Katel
Nie wiem ile to już lat pozostaję wierna simsom (a zaczynałm od jedynki, kiedy jeszcze była tylko podstawa i nie wyszły żadne dodatki), ale łykałam jak pelikan wszystkie nowinki i dodatki, które wychodziły (nadal wiele łykam
), byłam wierna jak przysłowiowy pies, w zamian dostaję tylko coraz większą pazerność i dojenie mojego portfela siłą rozpędu. Bo jak tyle baba kupuje to już z przyzwyczajenia kupi, nie ważne ile sobie zaśpiewamy za kolejny, coraz bardziej mikro-kit. Nie chodzi o to że narzekam, wolna wola, jeśli chcę kupuję, jak nie będę chciała nie kupię, proste. Jednak nie widzę najmniejszego powodu żeby się czuć winną tego, że podoba mi się rosnąca konkurencja. Konkurencja to higiena rynku a jak jej nie ma, to mamy właśnie to co mamy. Nie mam absolutnie żadnego poczucia winy z tego powodu, że pewnie nabędę sobie przynajmniej jedną z tych konkurencji. Ani, że być może same simy powędrują do mojego prywatnego lamusa. Chciwa EA niech zbiera żniwi tego co od wielu lat sieje. Nie żal mi ich. Nie żal mi tez lat spędzonych z simsami, zawsze będą przeze mnie mile wspominane. Najwyższy już czas na jakies zmiany i żebyśmy (my gracze) wreszcie mieli jakiś wybór 


W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3556
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Nie wiem czy była to taksówka czy jego samochód ale stąd już chyba tylko krok do jakiejś funkcjonalności pokazywanych na zwiastunie autobusów ewentualnie innych środków transportu 
