Narkotyki gangi i inne niegrzeczne rzeczy - zawartość TYLKO 18+

Modyfikacje wpływające na rozgrywkę i interakcje. Linki, opisy i ciekawostki.
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Narkotyki gangi i inne niegrzeczne rzeczy - zawartość TYLKO 18+

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 19:06

Simy towarzyszą mi od początku swojego istnienia. Ewoluowały w czasoprzestrzeni wraz ze mną. Dorastały na moich oczach, dojrzewały - a ja wraz z nimi.

Są to bardzo grzeczne i ułożone istoty. Z rozmysłem użyłam słowa - istoty- bo istnieją - bawią się z nami śmiesząc do łez, patrzą nam w oczy tak poważnie, że czasami zastanawiamy się - gdzie JEST granica, oddzielająca je od naszej rzeczywistości :)

Jednak dorosłe SImy nudzą się swoją własną grzeczną i ułożoną egzystencją, z kolei dorośli gracze też chcą się z nimi bawić trochę inaczej.

Uprzedzam - poniższy poradnik dotyczy tej strefy życia Simów, która nie jest przeznaczona dla graczy poniżej osiemnastego roku życia, a nawet poniżej 30 :)

Młodszych graczy ten poradnik może troche zszokować, jednak zdaję sobie sprawę, że młode pokolenie graczy może bardziej zaszokować mnie swoim podejściem do życia.

Niemniej jednak ostrzeżenie być MUSI!



Jakiś czas temu powstał mod o nazwie Basemental Drugs, który dodaje mnóstwo atrakcji, które krótko można określić, jako "niegrzeczne"

autor w opisie moda na stronie głównej podaje, co mniej więcej mod ten zawiera:

...Mod zawiera zachowania Simów wynikające krótko mówiąc - ze złego prowadzenia się Sima - niestandardowe animacje związane z paleniem papierosów, piciem alkoholu, zażywaniem narkotyków. Zawiera więc zmienione style chodzenia, zmienione nastroje, zmienione potrzeby, wzloty, szczyty, zejścia (śmiertelne zakończenie przygody z narkotykami), kaca, uzależnienie, rehabilitację i wiele więcej.

Mod w żaden sposób nie promuje, nie zachęca ani nie gloryfikuje zażywania narkotyków w prawdziwym życiu. Brutalna rzeczywistość i negatywy długotrwałego zażywania narkotyków są kluczową cechą moda.


Nasz Sim może zakupić w stoiskach sklepowych paczki papierosów, cygara, bibułki do samodzielnego sporzadzania skrętów, tabletki na różne "przypadłości", etc... W ofercie sklepu są również nasiona konopi indyjskich w kilku odmianach. Sim może je uprawiać (nawozić, podlewać, szczepić) i zbierać tak jak inne rośliny.

Sim może produkować również zamiast grzecznych soczków - prawdziwe simowe wino i inny alkohol, nawet pędzić bimber.

Pijąc swoje nowe "soczki" - Sim może się odurzyć jak w realnym ludzkim świecie - zatacza się, traci równowagę, a po nadmiernym spożyciu - odczuwa przykre dolegliwości w postaci wymiotów, czy potężnego kaca. W końcu może popaść w uzależnienie, a nieleczony może umrzeć.

Mod ma dwie wersje wzajemnie się uzupełniające - jedną - nieco grzeczniejszą - gdy SIm robi krzywdę jedynie sobie, i drugą zdecydowanie mniej grzeczną (Basemental gangs), gdy zamierza zjmować się przestępczą działalnością w szerszym zakresie.

Ten szerszy zakres to dilerka, tworzenie gangów, wymuszenia, pobicia, tworzenie całego podziemia przestępczego powiązanego siecią zależności.

Od gracza zależy, czy pozwoli swojemu Simowi na więcej.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 19:14

Sim sam z siebie nie będzie palił ani pił alkoholu oraz zażywał narkotyków, jeśli gracz nie zmieni ustawień moda.

Narkotyki

Autonomiczne używanie narkotyków

Autonomiczne używanie narkotyków jest domyślnie ustawione na None w tym modzie. Oznacza to, że gracz musi sam sprawić, aby jego Simowie używali narkotyków, czyli musi umożliwić im autonomiczne zachowanie dla tego narkotyku lub przypisać autonomię za pomocą menu Ustawienia.


Jeśli chcesz umożliwić autonomiczne zażywanie narkotyków jednemu lub wielu Simom, kliknij dowolnego Sima > Narkotyki > Ustawienia > Autonomiczne zażywanie narkotyków, a następnie wybierz narkotyk, dla którego chcesz umożliwić autonomiczne zażywanie narkotyków, a także określ, czy chcesz umożliwić je wielu Simom, włączyć je dla Sima o podanej nazwie czy włączyć je dla losowej grupy Simów w świecie gry.

Możesz wyłączyć autonomiczne zażywanie narkotyków w ten sam sposób, w jaki je włączyłeś, klikając na dowolnego Sima > Narkotyki > Ustawienia > Autonomiczne zażywanie narkotyków, a następnie dostosowując ustawienia według własnych upodobań.

Na początku po zainstalowaniu modyfikacji - zostaniesz poproszony o podjęcie decyzji, czy chcesz aby w twoim simowym świecie działał diler narkotyków wygenerowany przez grę (mod przydziela tęrolę któremus Simowi NPC), lub samodzielnie przydzielisz tę rolę któremuś z istniejących SImów. Możesz tę opcję pominąć i w ogóle zrezygnowaćz pojawiania się dilera. Możesz zmienić zdanie w czasie rozgrywki.

Narkotyki Sim może kupić, lub wyprodukować sam (konopie indyjskie, grzybki). Spektrum oferty narkotyków jest dosyć szerokie - począwszy od tych najbardziej znanych (amfetamina, kokaina, LSD) po adderal i xanax, oraz tabletki MDMA .


Zażywanie MDMA

Jak nabyć MDMA

Najszybszym i najłatwiejszym sposobem na zdobycie MDMA jest zakup z w trybie kupowania, jest to jednak zdecydowanie najdroższa opcja. Przejdź do trybu kupowania i wyszukaj „MDMA”.

Uwaga: Musisz kliknąć na Pill Glass, aby je otworzyć. W szklance znajduje się 5 różnych pigułek o 5 różnych jakościach i mocach. Po otwarciu wygenerujesz losową ilość każdej pigułki.

Od dealera
Znacznie lepszym, bardziej realistycznym i znacznie tańszym sposobem na zdobycie MDMA jest kupno go od lokalnego dealera.

Z Dark Web
Możesz również kupić MDMA bezpośrednio z Dark Web na komputerze lub tablecie Sims. Istnieją pewne wymagania, aby uzyskać dostęp do dark webu.

Korzystanie z MDMA

Z powierzchni
Aby połknąć pigułkę położoną na stole lub blacie, przeciągnij pigułkę z ekwipunku Sima i połóż ją na dowolnej powierzchni. Kliknij pigułkę i wybierz „Weź MDMA”. Twój Sim podejdzie do pigułki i ją połknie.

Z ekwipunku
Aby wziąć pigułkę bezpośrednio z ekwipunku Sima, upewnij się, że faktycznie znajduje się ona w jego ekwipunku, kliknij na pigułkę i wybierz „Weź MDMA”. Twój Sim od razu weźmie tę pigułkę.

Efekty
MDMA zapewnią Twojemu Simowi kombinację buffów Dazed i Flirty, które są dość długotrwałe. Jeśli Twój Sim połknie więcej pigułek, efekt będzie silniejszy.

Oprócz zmiany nastroju może również wystąpić wzrost energii i zanik zmienionych potrzeb, a także dodatkowe okazjonalne wzmocnienia i osłabienia, oraz kaprysy związane z narkotykiem a także zmiana stylu chodzenia.

Udostępnianie MDMA
Upewnij się, że masz tabletkę MDMA w ekwipunku swojego Sima. Kliknij na Sima, z którym Twój Sim jest zaprzyjaźniony (potrzebujesz znacznego poziomu przyjaźni, aby opcja się pojawiła), przejdź do menu kołowego „Narkotyki” i podmenu „MDMA”, wybierz „Udostępnij tabletkę”.

Następnie Twój Sim poda pigułkę swojemu przyjacielowi, który ją połknie.

Skutki uboczne
Przejadanie się nigdy nie jest dobrą rzeczą. Jestem pewien, że Twój Sim będzie łykał pigułki jak odpowiedzialny dorosły, ale jeśli tak nie jest, oto kilka skutków ubocznych, które mogą wystąpić.

Simowie uzależnieni
, którzy ciągle łykają mnóstwo pigułek, w końcu otrzymają nastrójnik „Party Animal”. Buff (nastrójnik) ten trwa 5 dni i odświeża się za każdym razem, gdy Twój Sim zje więcej pigułek. Jeśli Twój Sim nie jest pod wpływem, gdy buff jest aktywny, może otrzymać kilka negatywnych nastrójników, dopóki nie zje więcej MDMA.

Przedawkowanie
Jeśli Twój Sim połknie zbyt wiele tabletek na raz, może doświadczyć bardzo złych skutków lub śmiertelnego przedawkowania. Śmiertelne przedawkowania są znacznie rzadsze niż zwykłe. Jeśli Twój Sim ma zwykłe przedawkowanie, poziom energii gwałtownie spadnie i ostatecznie zemdleje. Jeśli jednak Twój Sim doświadczy śmiertelnego przedawkowania, to... Cóż... Koniec gry.

Co ciekawe, Sim może zakupić testy, które mają na celu sprawdzenie, czy środki z grupy MDMA nie zawierają bardzo niebezpiecznej substsncji PMA.


Ciekawostką jest, że mod ów dodaje uzależnienie od kofeiny zawartej w kawie. Krótko mówiąc... Kiedy Sim pije kawę, istnieje teraz ryzyko, że uzależni się od kofeiny.

Uzależnienie od kofeiny jest mniej poważne niż inne rodzaje uzależnień, ale technicznie rzecz biorąc działa w ten sam sposób, z okazjonalnymi osłabieniami itp.
Uzależnienie od kofeiny można również dodać za pomocą kodów na uzależnienie w menu ustawień.

Opisałam tu jeden z wielu narkotyków. Reszta opisów jest dostępna na poniższej stronie samouczka

https://basementalcc.com/drugs-tutorial/

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 20:31

Palenie marihuany czyli zastosowanie konopi indyjskich (cannabis indica)

Przypominam, że SIm sam z siebie nie będzie zażywał narkotyków, jesli gracz mu tego nie nakaże.
Palenie marychy w Polsce jest zabronione i karalne!


Nasiona możemy kupić w sklepie, a gotową "trawkę" - od dealera.
Najszybszym i najłatwiejszym sposobem na zdobycie trawki jest kupno jej od lokalnego dealera.


Z Dark Web
Możesz również kupić zioło bezpośrednio z Dark Web na komputerze lub tablecie Sims. Wymaga to co najmniej trzeciego poziomu w jednej z umiejętności handlu.



Uprawiaj własne konopie

Możesz również uprawiać własne zioło, jest to drobiazgowy proces, ale gdy już się wciągniesz, może być zabawne i może zaoszczędzić pieniądze Twoim Simom-palaczom. Przeczytaj więcej poniżej w sekcji „Uprawa”

Uprawa

Aby zacząć uprawiać zioło, kup rozsadnik w trybie kupowania. Umieść go na działce domowej Sima. Kliknij na rozsadnik i wybierz „Kup nasiona”. Wybierz Cannabis Seed Package. W trybie kupowania można nabyć kilka odmian.

Jeśli chcesz kupić inne pakiety nasion poszczególnych szczepów, spróbuj Dark Web (podziemny internet), ale pamiętaj, że nie wszystkie szczepy będą wymienione w danym momencie. Jeśli nie możesz znaleźć szczepu, którego szukasz, spróbuj ponownie później.

Otwórz opakowanie i umieść nasiona na rozsadniku. Kliknij na nasieniu i wybierz polecenie zasiej (posadź)
Twój Sim zasadzi wszystkie umieszczone tam pąki. Pielęgnuj rośliny wodą, miłością i troską (tak jak robiłbyś to ze zwykłymi roślinami w grze).

Po chwili otrzymasz plon nieutwardzonych pąków z roślin. Teraz czas utwardzić nieutwardzone pąki, abyś mógł zapalić.


Wędzenie (suszenie)
Możesz przejść do trybu kupowania i wyszukać „Empty Weed Jar” (pusty sloik na trawę), kupić go i umieścić na działce domowej Sima, lub udać się do sklepu (na komputerze lub tablecie Sima) i kupić go. Jeśli zdecydujesz się na drugą opcję, słoik pojawi się w skrzynce pocztowej Sima następnego dnia.

Gdy Twój Sim ma 15 nieutwardzonych pąków tego samego szczepu w swoim ekwipunku, możesz kliknąć na pusty słoik i wybrać „susz (wędź) zioło”. Słoik, w którym obecnie suszone jest zioło, pojawi się w ekwipunku Twojego Sima. Możesz zdecydować się na pozostawienie go tam lub położenie na półce, to naprawdę nie ma znaczenia.

Po 48 godzinach, zakładając, że jesteś w pobliżu słoików z ziołem, otrzymasz nastrójnik informujący, że zioło jest gotowe. Kliknij słoik z ziołem i wybierz „Otwórz”. Po tej interakcji otrzymasz pusty słoik , a także woreczek strunowy z trawką w ekwipunku Sima.


Rośliny do szczepienia/łączenia

Ostatnie dwie odmiany marihuany (które nie są dostępne w pakietach nasion konopi) to krzyżówki, których uzyskanie wymaga pewnego nakładu pracy.

Pierwszym krokiem jest izdobycie wiedzy o roślinie. Które rośliny można szczepić ze sobą dowiesz się z notatnika w telefonie.

Gdy poziom umiejętności ogrodniczych będzie wystarczająco wysoki, będziesz w stanie pobierać sadzonki z roślin i szczepić je na innych roślinach.

Weź sadzonkę z ROŚLINY A, zaszczep ją na ROŚLINIE B. ROŚLINA B będzie teraz nazywana ROŚLINĄ B z dopiskiem Szczepiona roślina. Gdy nadejdzie czas zbiorów, ROŚLINA B również wyrośnie, ale będzie miała pączek ROŚLINY C (nowej hybrydy). Zbierz pączek ROŚLINY C, umieść go na glebie w rozsadniku i zasadź.

Voila, oto nowa, hybrydowa roślina.


Jakość

Pąki, które możesz uzyskać dzięki temu modowi, są różnej jakości, od złej do wysokiej. Kupując u dealera, jedynym sposobem na zapewnienie sobie najlepszej jakości jest utrzymywanie z nim dobrych relacji. Podczas uprawy własnej musisz zadbać o to, aby rośliny były perfekcyjnie pielęgnowane przed zbiorem, aby uzyskać jak najlepszy produkt.


Używanie konopi

Blunty (skręty)
Możesz przejść do trybu kupowania i wyszukać „Blunt”, kupić kilka bluntów i umieścić je na parceli Simów lub zamówić je przez sklep na komputerze Simów. Jeśli zdecydujesz się na drugą opcję, pojawią się one w skrzynce pocztowej Simów następnego dnia po złożeniu zamówienia.

Upewnij się, że masz jeden wysuszony pączek dowolnego szczepu konopi w ekwipunku Simów, kliknij na swój przedmiot Blunt Wraps (bbułka do skrętów) i wybierz „Roll Blunt” (skręć). Twój Sim będzie kontynuował kręcenie blunta. Po skręceniu pojawi się on w ekwipunku Simów.

Kliknij na blunta i wybierz „Smoke Blunt”(zapal skręta)


Joints
Możesz przejść do trybu kupowania i wyszukać „Papers”, kupić go i umieścić na parceli Sims, lub zamówić go przez Headshop na komputerze Sims. Jeśli wybierzesz drugą opcję, pojawi się on w skrzynce pocztowej Sims następnego dnia po zamówieniu.

Upewnij się, że masz jeden wysuszony pączek dowolnego szczepu konopi w ekwipunku Simów, kliknij na „Papierosy” i wybierz „Skręć jointa”. Twój Sim przejdzie do skręcenia jointa. Po skręceniu pojawi się on w ekwipunku Simów.

Kliknij na jointa i wybierz „Smoke Joint”.


Bonga
Możesz przejść do trybu kupowania i wyszukać „Bong”, kupić go i umieścić na parceli Simów lub zamówić go przez sklep na komputerze Simów. Jeśli wybierzesz drugą opcję, pojawi się on w skrzynce pocztowej Simów następnego dnia po złożeniu zamówienia.

Upewnij się, że masz jeden wysuszony pączek dowolnego szczepu konopi w ekwipunku Simów, kliknij na bongo i wybierz „Smoke Weed”. Twój Sim zacznie palić bucha z bonga. Po wypaleniu bongo pojawi się w ekwipunku Simów.


Vaporizer
Aby nabyć Pax 3 Vaporizer, przejdź do sklepu na dowolnym komputerze i zamów go. Pojawi się w skrzynce pocztowej Sims przy następnej dostawie poczty.

Aby z niego skorzystać, upewnij się, że masz wysuszony pączek dowolnego szczepu w ekwipunku Simów, kliknij na waporyzator i wybierz „Smoke Weed”. Działa to zarówno w pozycji siedzącej, jak i stojącej.


Hookah (mod nadpisuje funkcje dmuchawki do baniek)

Dmuchawa do baniek jest teraz funkcjonalną Hookah. Napełnij ją suszonym pąkiem i "strzel w płuco" ze znajomymi.

Ta funkcja wymaga pakietu rozszerzeń Miejskie Życie (City Living) i „Basemental Hookah (Optional).package” – poszukaj go w folderze „Optional Packages”, w którym znajduje się twój mod Basemental Drugs. Jeśli chcesz powrócić do dmuchawy do baniek jako dmuchawy do baniek, po prostu usuń wyżej wymieniony opcjonalny pakiet.

Moja uwaga - po dodaniu lub usunięciu jakiejkolwiek modyfikacji należy też usunąć plik pamięci tymczasowej localthumb.cache z lokalizacji Dokumenty/EA/Ts4



Artykuły spożywcze

Kliknij na dowolny kuchenkę w grze, wybierz „gotuj” i stwórz pojedynczą porcję lub grupę artykułów spożywczych. Niektóre przepisy wymagają wyższych umiejętności gotowania lub pieczenia. Po najechaniu kursorem na przepisy zobaczysz, ile nieutwardzonych pąków każdego szczepu jest potrzebnych do każdego przepisu.

Upewnij się, że masz dostępne krzesło i stół jadalny, gdy nadejdzie pora, aby zjeść potrawę przygotowaną przez Twojego Sima.

Tolerancja i emulacja odkształcenia
Tolerancja
Jak wspomniano w części Uprawa - pąki, które możesz uzyskać dzięki temu modowi, mają różną jakość. Jakość ta odgrywa rolę nie tylko w haju, jaki odczuwa Twój Sim, ale także w połączeniu z jego znajomością narkotyku, tj. poziomem tolerancji.

Oto bardzo uproszczona wersja działania nowego systemu:

Przykład A
> Pan X ma wysoką tolerancję, pali doskonałą jakość. Dostaje normalnego haju

Przykład B
> Pani Y nie ma tolerancji/małej tolerancji, pali złą jakość. Dostaje normalny haj

Przykład C
> Pan Z ma wysoką tolerancję, pali normalną jakość. Dostaje słabego haju

Przykład D
> Pani Y nie ma tolerancji/małej tolerancji, pali normalną jakość. Dostaje mocnego haju

A teraz, co dyktuje tolerancję? To w rzeczywistości poziom autonomii Twojego Sima.
Więc jeśli masz Sima, który ma wysoką tolerancję w stosunku do Cannabis, albo ustawioną przez Ciebie w Ustawieniach, albo uzyskaną przez zdobycie cechy Ćpun, będzie miał wysoką tolerancję. Oznacza to, że będzie musiał zdobyć wysokiej jakości pąki, aby doświadczyć normalnego haju.

Emulacja szczepu
Różne szczepy mogą powodować rozmaite skutki uboczne, zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale niektóre szczepy są bardziej podatne na wystąpienie niektórych z nich niż inne.

Na przykład OG Kush to odmiana z przewagą genów Indica, która bardziej prawdopodobnie wywoła u Simów ochotę na coś słodkiego niż Purple Haze z przewagą genów Sativa, która bardziej prawdopodobnie wywoła u Simów przypływ inspiracji i kreatywności. Obie odmiany mogą wywołać oba te stany umysłu, ale istnieje większe prawdopodobieństwo, że będą one powodować to, z czego są znane.

Umiejętność skręcania
Za każdym razem, gdy Twój Sim skręci blunta lub jointa, rozwinie swoją umiejętność skręcania. To mini umiejętność z maksymalnie 5 poziomami. Poniżej znajduje się lista profitów poziomów.

Poziom 1 – Właśnie zdobyłeś umiejętność
Poziom 2 – Za dobrze skręcone spliffy otrzymasz buffa szczęścia
Poziom 3 – Za 1 pączek otrzymujesz 2 skręty
Poziom 4 – Zyskujesz pewność siebie za idealnie skręcone spliffy
Poziom 5 – Za 1 pączek otrzymujesz 3 skręty


Dzielenie się konopiami

Blunty i jointy
Aby podzielić się jointem lub bluntem, upewnij się, że masz go w swoim ekwipunku Sima. Użyj interakcji „Usiądź i pogadaj tutaj” ze znajomym (potrzebujesz poziomu przyjaźni powyżej 25%), z którym chcesz się podzielić, na sofie lub kanapie dwuosobowej.

Kliknij na swojego znajomego i wybierz „Udostępnij jointa” lub „Udostępnij blunta”.

Uwaga: To przechodzi przez kategorię romantyczną „Siedź intymnie”, bez faktycznego dodawania punktów romansu żadnemu z zaangażowanych Simów. Wydawało się, że to jedyny sposób, aby to działało poprawnie i ograniczało się do siedzenia obok siebie. Z tego powodu, gdy animacja się kończy, a obaj Twoi Simowie są na haju, jeśli nie ustawisz w kolejce innej interakcji, która nie jest romantyczna, Twój Sim może stać się przytulaśny.


Bongo
Upewnij się, że masz wysuszony pączek w ekwipunku swojego Sima, kliknij na bongo i wybierz „Udostępnij bongo z…”. Wybierz Sima (z listy rozwijanej), z którym Twój Sim jest zaprzyjaźniony (aby opcja się pojawiła, poziom przyjaźni musi wynosić co najmniej 25%), który znajduje się w pobliżu bonga.

Wybrany przez Ciebie Sim podejdzie do bonga i zapali bucha, a susz zniknie z jego wyposażenia.


Artykuły spożywcze
Przygotuj grupową porcję artykułów spożywczych. Kliknij na talerz grupowej porcji artykułów spożywczych i wybierz opcję „Wezwanie do posiłku”.

Upewnij się, że dysponujesz krzesłami i stołem jadalnym dla wszystkich uczestników.

Skutki uboczne
Przesada nigdy nie jest dobrą rzeczą. Jestem pewien, że Twój Sim będzie palił jak odpowiedzialny dorosły, ale jeśli tak nie jest, oto kilka skutków ubocznych, które mogą wystąpić.

Simowie- ćpuny,
którzy palą tony trawki, w końcu dostaną buff „Stoner” (ćpun). Buff ten trwa 5 dni i odświeża się za każdym razem, gdy Twój Sim wypala więcej trawki. Jeśli Twój Sim nie jest na haju, gdy buff jest aktywny, może stać się trochę nerwowy i niespokojny, dopóki nie wypali więcej trawki.


Palenie zbyt dużo
Jeśli Twój Sim pali zbyt dużo lub je zbyt dużo produktów spożywczych, może to powodować negatywne skutki. Paranoja, senność itp. Zazwyczaj pomaga przespanie się.

Jakość roślin
W modzie zmieniono nazwy jakościowe każdej rośliny w grze, w tym tych z gry podstawowej. Powodem tego jest to, że nazwy ustawione dla jakości roślin nie miały sensu. Nie było złych cech, tylko ładne, świetne, niesamowite, idealne itd.

Teraz nazwana jakość jest bardziej realistyczna i powinna odzwierciedlać postęp ewolucji rośliny, przy czym Normalna znajduje się pośrodku, a nie na dole postępu.


Ciekawostka: Palenie marichuany jest karalne w zależności od otoczenia, w którym żyje SIm. Możemy jednak "zalegalizować" marychę po zorientowaniu się, że w danym otoczeniu jest karalna.


Legalizacja
Aby zalegalizować marihuanę, kliknij na dowolnym Simie > Narkotyki > Ustawienia > Zalegalizuj marihuanę. Tu otrzymasz listę wszystkich dostępnych otoczeń kwalifikujących się do legalizacji. Palenie marihuany jest domyślnie karalne we wszystkich z nich.

Wystarczy kliknąć na dowolny region, aby zmienić jego status z karalnego na zalegalizowany.


Co to daje?

Jeśli jesteś w regionie, w którym marihuana jest zalegalizowana, policja nie zatrzyma cię za sprzedaż marihuany. A jeśli zatrzymają cię w tym regionie za sprzedaż lub używanie innych narkotyków, nie skonfiskują twojej marihuany ani akcesoriów.

Odwiedź aptekę
Legalizując marihuanę w otoczeniu, w którym się znajdujesz, opcja Basementals Headshop na Twoim telefonie Sims zmieni się na Basementals Dispensary. Zmieni to wybór towarów, które możesz kupić, dzięki czemu będziesz mógł otrzymać wysokiej jakości marihuanę bezpośrednio ze sklepu.



Apteka prowadzona przez gracza

Możesz również otworzyć aptekę w zalegalizowanym regionie, jeśli masz pakiet rozszerzeń Get To Work (Idziemy do pracy). Po prostu otwórz sklep detaliczny, tak jak zwykle, i zacznij sprzedawać konopie indyjskie i akcesoria do konopi indyjskich.

Nie oznacza to, że nie możesz otworzyć sklepu detalicznego sprzedającego marihuanę w regionach, w których nie jest ona zalegalizowana, ale jeśli sprzedajesz nielegalne produkty, SWAT (policja antynarkotykowa) w końcu przyjdzie do twojego sklepu i zabierze wszystkie twoje rzeczy. To nie zdarzy się w zalegalizowanym regionie.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 20:39

Palenie papierosów


Sim może kupić w sklepie papierosy różnych odmian - łącznie z mentolowymi. Dostępne są również cygara.

Gdy klikniemy na paczce papierosów znajdującej się w wyposażeniu Sima - możemy wybrać polecenie - zapal. Od tej pory Sim będzie palił, kiedy sam uzna to za stosowne. Animacja palenia jest bardzo realistyczna - Sim puszcza dymki, siedzi na kanpapie lub fotelu z błogą miną. W trybie kupowania możemy nabyć popielniczkę.

Niestety - palący nałogowo Sim narażony jest na liczne choroby, w tym na raka płuc, na którego może zachorować w grze i umrzeć.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 20:50

Tak jak i w życiu - tak i w grze nasz Sim może się uzależnić od używek, alkoholu i narkotyków.


Picie alkoholu

Motto
Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Z drugiej strony, mleko też nie.

Używanie alkoholu
Aby zdobyć alkohol w grze, po prostu zamów drinki z barów, tak jak zwykle to robisz. Główną różnicą jest to, że te „soki”, które kiedyś zamawiałeś, upiją cię, gdy zainstalujesz ten mod. Im więcej pije twój Sim, tym bardziej będzie pijany.

Pijane SMS-y
Kiedykolwiek Twój Sim jest pijany, pijany lub zaczyna trzeźwieć, możesz kliknąć na telefonie Sima i wybrać Pijany SMS. Wynik odpowiedzi, którą otrzymasz na podstawie tych SMS-ów, zależy od dodatkowych korzyści, jakie Twój Sim ma dzięki byciu pijanym. Uważaj, ponieważ pijane SMS-y mogą spowodować utratę relacji z Simem, do którego wysyłasz pijane SMS-y.

Oprócz tego istnieje jeszcze kilka opcjonalnych pakietów, które możesz zachować w folderze Pakiety opcjonalne po pobraniu modyfikacji, a mianowicie:


Prawdziwe nazwy napojów
Opcjonalny pakiet z prawdziwymi nazwami napojów, który zastąpi nazwy soków nazwami prawdziwych napojów.

Zastąpi to również „soki” z rozszerzenia uniwersyteckiego „piwem” i różnymi rodzajami piwa. Obejmuje to beczki z piwem, beer ponga i wszystkie towarzyszące nastrójniki i korzyści.

Usuń wzmocnienia beczek

Opcjonalny pakiet, który usuwa widoczność wzmocnień z podstawowej gry, które otrzymujesz, pijąc z beczek. Dodane efekty wzmocnień są nadal obecne w grze, w dużej mierze po to, aby zapobiec zapychaniu interfejsu użytkownika miliardami wzmocnień.

Wykidajło
Cecha Bouncer Lot
Umieść cechę Bouncer Lot w dowolnym barze lub klubie nocnym w swojej grze.

Jeśli Twój Sim wypije za dużo, bramkarz może spróbować wyrzucić go lub ją z lokalu. Jeśli Twój Sim jest porywczy, może spróbować wszcząć bójkę z bramkarzem.

Kupowanie oraz picie alkoholu przez osoby niepełnoletnie także i w Simach jest zakazane!

Wybierz nastoletniego Sima i idź do baru z cechą Bouncer Lot, a następnie zacznij pić. Ochroniarz podejdzie do twojego nastolatka i poprosi o dowód osobisty. Jeśli twój nastolatek nie pokaże ochroniarzowi dowodu osobistego, zostanie wyrzucony.


Aby zdobyć fałszywy dowód osobisty, musisz kupić go od lokalnego dilera narkotyków. Przeczytaj więcej o tym podejrzanym facecie w samouczku

Jeśli nastolatek ma w swoim ekwipunku fałszywy dowód osobisty, ochroniarz nie będzie go więcej nękał.


Pijana przygoda — Obecnie dostępne tylko w wersji Patreon/Premium moda

Jeśli któryś z Simów w Twoim domu upije się do nieprzytomności, istnieje ryzyko, że wyruszy na pijacką przygodę poza ekranem.

Przygoda ma kilka zakończeń z niespodzianką i wieloma związanymi z nią wzmocnieniami, które zapewnią Ci dobry humor na następny poranek.

Aby wyłączyć tę funkcję, kliknij na dowolnym Simie > Narkotyki > Ustawienia > Kody > Wyłącz przygodę w pijaństwie.


Rojenia
Więc... chcesz zacząć robić bimber, co? Lepiej przygotuj sprzęt.

Jak rozdrabniać i fermentować składniki
Udaj się do sklepu całodobowego, w którym znajdziesz Basemental Drugs, klikając na telefonie swojego Sima, przejdź do zakładki Podróże i wybierz „ Sklep całodobowy ”.

Kup Moonshine Mash Bucket i następujące składniki: Płatki kukurydziane, Zgnieciony słód jęczmienny i cukier . Umieść wiadro na podłodze lub dowolnej powierzchni, a gdy składniki będą w ekwipunku Sima, kliknij na wiadro i wybierz „ Mash Ingredients ”.

To zmiksuje wszystkie składniki razem i rozpocznie proces fermentacji. Im dłużej fermentujesz zacier, tym wyższa zawartość alkoholu. Bimber o niskiej zawartości alkoholu nie upije Twojego Sima tak szybko, jak bimber o wysokiej zawartości alkoholu, będą też inne dodatkowe wzmocnienia, które będą pasować do różnych zawartości alkoholu.

Należy jednak zachować ostrożność podczas fermentacji, gdyż jeżeli będzie trwała zbyt długo, zacier będzie trzeba wylać.


Jak destylować zacier
Kup jedno z dostępnych narzędzi do pędzenia bimbru w wyżej wymienionym sklepie osiedlowym. Umieść go w dowolnym miejscu na świecie. Upewnij się, że masz wiadro sfermentowanego bimbru w ekwipunku Sima. Kliknij na bimbrownię i wybierz „ Rozpocznij destylację ”.

Po destylacji przez chwilę musisz pozbyć się przedgonów i główek przed kontynuowaniem destylacji. Przedgony to pierwsze opary, które odparowują podczas destylacji i zwykle zawierają niepożądane związki, takie jak aceton, metanol i lotne aldehydy. Głowy zawierają wysoki procent alkoholi o niskiej temperaturze wrzenia i innych związków, takich jak aldehydy i octan etylu. Dlatego też głowice i główki muszą zostać odrzucone.

Jednak chcemy tego, co nazywa się „ Sercami ”. Są to pożądane środkowe alkohole z biegu spirytusowego. Po rozlaniu serc i zebraniu butelek można zacząć myśleć o tym, jak je sprzedać.



Sprzedaż bimbru
Podobnie jak w przypadku tytoniu, należy zapakować butelki bimbru do tekturowego pudełka, które będzie pasować do butelek bimbru. Udaj się do wspomnianego wcześniej sklepu całodobowego i kup pudełko bimbru .

Gdy będziesz mieć 10 niewykorzystanych butelek bimbru o tej samej zawartości alkoholu, kliknij na pudełko (umieszczone w świecie gry) i wybierz „ Spakuj bimber ”.

Teraz masz dwie opcje, jeśli chodzi o sprzedaż. Jeśli masz zainstalowane Basemental Gangs i znasz członka gangu, możesz sprzedać mu bezpośrednio. W przeciwnym razie musisz pójść do baru i zaprzyjaźnić się z barmanem będącym "na służbie".

Gdy poziom Twojej przyjaźni będzie wystarczająco wysoki, możesz kliknąć na barmana i wybrać opcję „ Sprzedaj bimber ”, pod warunkiem, że w wyposażeniu Twojego Sima znajduje się zapakowane pudło tekturowe.



Raid Risk i umiejętność wytwarzania bimbru
Gdy sprzedasz bimber, znajdziesz się na radarze organów ścigania. Jeśli utrzymasz produkcję na dużą skalę (bez robienia sobie kilku dni wolnego co jakiś czas) i sprzedaż na dużą skalę bez prania pieniędzy w sklepie detalicznym, odwiedzi cię oddział SWAT. Skonfiskują rzeczy twoich Simów i zabiorą ich do więzienia.

Umiejętność Moonshine Crafting zapewni Ci więcej butelek na każde przepuszczenie bimbru, ale da Ci też wyższe ceny przy sprzedaży. Im wyższy poziom umiejętności, tym wyższa wypłata.

Skutki uboczne
Przesada nigdy nie jest dobrą rzeczą. Jestem pewien, że Twój Sim będzie pił jak odpowiedzialny dorosły, ale jeśli tak nie jest, oto kilka skutków ubocznych, które mogą wystąpić.

Simowie alkoholicy
, którzy piją dużo alkoholu przez dłuższy czas, w końcu narażą się na uzależnienie od alkoholu. Zaczyna się to jako faza przed uzależnieniem, w której Twój Sim otrzyma kilka wzmocnień informujących go, że zaczyna naprawdę lubić picie alkoholu. Jeśli powstrzyma się od picia alkoholu przez jakiś czas, może uniknąć uzależnienia. Jeśli jednak zignoruje ostrzegawcze sygnały i będzie dalej pił, szybko uzależni się od substancji.

Uzależnienie pojawi się jako buff. Ten buff trwa 5 dni i odświeża się za każdym razem, gdy Twój Sim wypije więcej alkoholu. Jeśli Twój Sim nie jest pod wpływem, gdy buff jest aktywny, może otrzymać wiele negatywnych debuffów, dopóki nie wypije więcej alkoholu.

Picie za dużo
Jeśli Twój Sim wypije za dużo alkoholu, może doświadczyć negatywnych efektów. Wymioty, omdlenia itp. Zazwyczaj pomaga przespanie się. A co, jeśli przespanie się nie pomoże?


W tym tunelu jest światełko - klub AA

Jak to działa

Anonimowi Alkoholicy i Narkomani

Upadnij siedem razy, powstań osiem. – japońskie przysłowie

Co to jest?
Addicts Anonymous to połączenie rzeczywistych odpowiedników Alcoholics Anonymous i Narcotics Anonymous oraz ich 12-stopniowych modeli. W asementalu jest to 10-stopniowy model, który opiera się na wyżej wymienionych 12-stopniowych modelach.

Jak dołączyć
Gdy Sim wytrzeźwieje i nie jest już uzależniony od narkotyków lub alkoholu, zadzwoni do niego ktoś z AA z informacją, że może wziąć udział w spotkaniu.

Aby wziąć udział w spotkaniu, przejdź do zakładki Narkotyki na telefonie odpowiedniego Sima i wybierz opcję Weź udział w spotkaniu AA . Spotkania odbywają się w dni powszednie od 18:00 do 22:00. Spotkanie jest wydarzeniem typu „królicza nora”.

Gdy Twój Sim weźmie udział w spotkaniu, jest na etapie 1 programu. Przeczytaj powiadomienia, które pojawiają się na każdym poziomie, aby zobaczyć, co jest potrzebne, aby przejść do następnego etapu programu. Może to być uczestnictwo w spotkaniach, dzwonienie do opiekuna, zadośćuczynienie Simom, których Twój Sim skrzywdził swoim przeszłym zachowaniem, lub inne rzeczy.

Pożądanie narkotyku
Podczas rekonwalescencji pojawia się nowy nastrój, który sprawia, że ​​byli uzależnieni odczuwają potrzebę brania narkotyku, do którego kiedyś byli uzależnieni.

Pragnienie może pojawić się w każdej chwili, ale są sposoby, aby się go pozbyć. Poprzez interakcje AA lub inne środki. Ćwiczenia i interakcje woohoo pomogą pozbyć się tego nastroju, podobnie jak zadzwonienie do opiekuna na pogawędkę, uczestnictwo w spotkaniach lub spotkanie z opiekunem, aby uzyskać pomoc w programie 10 kroków. Medytacja duchowa, którą nabywa się w kroku 9, również pozwala pozbyć się tego nastroju.

Szansa na pojawienie się nastroju pragnienia maleje, im wyżej w 10-stopniowym programie znajduje się Twój Sim. Sim, który ma maksymalny poziom 10-stopniowego programu, rzadko będzie odczuwał pragnienie narkotyków.


Opiekunowie (nazywani w tym poradniku sponsorami, ale raczej powinno być tłumaczone jako mentorzy) i podopieczni

Gdy Twój Sim osiągnie krok 2 10-etapowego programu, otrzyma Opiekuna (Mentora) poprzez program. Twój Sim może teraz zadzwonić do swojego Opiekuna, aby porozmawiać, jeśli poczuje ochotę, lub spotkać się z nim, aby uzyskać pomoc w przejściu etapu, na którym jest.

To spotkanie jest wydarzeniem przypominającym norę króliczą i niektóre poziomy wymagają od Ciebie zrobienia tego zamiast uczestniczenia w spotkaniach, aby przejść do następnego etapu.

Gdy Twój Sim osiągnie poziom 9, otrzyma również rangę Opiekuna. Oznacza to, że Twój Sim zostanie teraz opiekunem dla innego Sima. Ten Sim może dzwonić do Twojego Sima od czasu do czasu, gdy zmaga się ze swoim uzależnieniem. Jest to anonimowy Sim i nie jest on przypisany do nikogo w Twoim świecie gry, na wypadek gdybyś nie miał innych Simów w swoim świecie gry, którzy są prawdziwymi członkami AA.

Możesz jednak zmienić swojego podopiecznego na prawdziwego Sima, klikając na innego Sima, który jest członkiem AA, i przejdź do sekcji Przyjazny > Aktywności > Zostań sponsorem (opiekunem)

Gdy Twój Sim zostanie opiekunem em innego Sima, możesz kliknąć na niego i pomóc mu w jego problemach z interakcjami społecznymi, a podopieczny Sim może kliknąć na Twojego Sima i uzyskać pomoc w rozwiązaniu jego problemów. Wykonywanie tych interakcji będzie budować obecny poziom umiejętności Twojego Sima w 10-stopniowym programie.

Możesz wyciszyć połączenia od podopiecznego, klikając na telefonie Sima > Narkotyki > Wycisz połączenia od podopiecznego

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 21:13

Mod Basemental Drugs dodaje oprócz negatywów także fajną pozytywną cechę - Klubowicz, któr możemy wybrać w CAS.


Motto
Jeśli będziesz przestrzegać wszystkich zasad, stracisz całą zabawę.


Jak nabyć tę cechę
Cechę Clubber znajdziesz w CAS, w kategorii style życia. Dodaj ją do każdego Sima, którego chcesz, aby był bardzo skłonny do imprezowania.

Co to daje

Oprócz zwykłych kaprysów, cech i niewielkiej zmiany sposobu, w jaki Twój Sim buduje charyzmę, romans, i zanikają jego podstawowe potrzeby, cecha Clubber (klubowicz) jest zintegrowana z wieloma funkcjami w modzie. Postaram się wymienić kilka wbudowanych integracji tutaj bez określonej kolejności.

Gdy próbujesz przekonać Simów, aby kupili od Ciebie narkotyki, łatwiej jest przekonać Sima z cechą Klubowicz do zostania klientem niż Sima bez tej cechy.
Bywalcy klubów (i nie tylko) zareagują pozytywnie, gdy Sims będzie palił fajkę wodną.

Jeśli zainstalowałeś dodatek Get Famous, dzieląc się pewnymi narkotykami z klubowiczami, zyskasz punkty reputacji, natomiast dzieląc się nimi z osobami spoza klubu, stracisz punkty reputacji.

Bywalcy klubów nie będą reagować negatywnie na bierne palenie.

Autonomia w zakresie zażywania narkotyków na imprezach jest inaczej uregulowana w przypadku klubowiczów i osób niebędących klubowiczami.

Klubowicze mają pierwszeństwo wyboru jako goście na imprezy rave (szaleństwa) i festiwale w ramach aspiracji Party Planning

Miłośnicy klubów mogą uczestniczyć w imprezach rave (noce szaleństw) w weekendy.

Możesz porozmawiać o rynku narkotykowym ze znajomymi bywalcami klubów i dowiedzieć się, gdzie można nabyć różne narkotyki taniej, lub gdzie są drogie.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 21:19

Wykorzystanie telefonu i komputera w Basemental Drugs


Wiedza o lekach

Aby poszukać informacji o lekach, uruchom komputer, kliknij menu Leki , a następnie przejdź do BMD Forum i wybierz opcję Badaj lek .

Informacje na temat badanego leku otrzymasz po zakończeniu interakcji.

Badanie wszystkich narkotyków po kolei jest również alternatywnym sposobem na uzyskanie dostępu do Dark Web bez podnoszenia poziomu umiejętności handlowych. Po zbadaniu wszystkich narkotyków po kolei uzyskasz natychmiastowy dostęp do Dark Web .


Sprawozdania z podróży

Aby uzyskać dostęp do raportów z podróży, uruchom komputer, kliknij menu Leki , a następnie przejdź do forum BMD i wybierz Raporty z podróży .

Stąd możesz napisać raport z podróży lub przeczytać inne raporty z podróży. Napisanie raportu z podróży wymaga jednak, aby Twój Sim był na haju. A przez haju mam na myśli haju, nie w górę lub w dół, ani nie na kacu. Im bardziej naćpany, tym lepiej.


Headshop / Apteka

Aby uzyskać dostęp do Headshop, wejdź na komputer lub telefon swojego Sima, kliknij menu Narkotyki, a następnie kliknij Headshop Basemental. Zamówione przedmioty zostaną dostarczone do Twojego Sima pocztą następnego dnia roboczego, jeśli korzystasz z komputera.

Jeśli użyjesz telefonu, Twój Sim uda się bezpośrednio do headshopu. Pod koniec podróży do headshopu możesz wybrać, które przedmioty chcesz kupić. Po wybraniu przedmiotów, pojawią się one natychmiast w ekwipunku Twojego Sima.

Produkty, które można nabyć w Headshopie, to głównie akcesoria do palenia marihuany, takie jak bonga, bibułki, waporyzatory i tym podobne.


Apteka
Jeśli zalegalizowałeś marihuanę w regionie, w którym obecnie się znajdujesz, za pośrednictwem Basemental Settings, headshop będzie się wyświetlał jako Basementals Dispensary. Wybór towarów będzie teraz obejmował również różne szczepy trawki i artykuły spożywcze.


Sklep spożywczy
Aby uzyskać dostęp dosklepu , wejdź na komputer lub telefon swojego Sima, kliknij menu Narkotyki , a następnie kliknij Sklep. Zamówione przedmioty zostaną dostarczone do Twojego Sima pocztą następnego dnia roboczego.

Możesz również pozwolić swojemu Simowi udać się do sklepiku za pomocą zakładki podróżuj na telefonie Sima. Korzystając z tej opcji, Twój Sim opuści lokal, a po powrocie pojawi się okienko z wyborem przedmiotów do kupienia.

Po wybraniu przedmiotów natychmiast pojawią się one w wyposażeniu Twojego Sima.

W sklepie osiedlowym można nabyć rozmaite artykuły, służące różnym celom – od składników do produkcji narkotyków po paczki papierosów.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 21:25

Nasz "niegrzeczny" Sim może także uprawiać hazard.


Jak zalegalizować hazard

Wymagania wstępne: dodatkowo oprócz Basementala pobierz mod Hazard w piwnicy

Aby zalegalizować hazard, kliknij na dowolnym Sim > Narkotyki > Ustawienia > Zalegalizuj hazard. Stąd otrzymasz listę wszystkich dostępnych regionów kwalifikujących się do legalizacji. Hazard jest domyślnie nielegalny we wszystkich z nich.

Wystarczy kliknąć na dowolne otoczenie, aby zmienić jego status z nielegalnego hazardu na zalegalizowany.

Co to daje?

Wymagania wstępne: Hazard w piwnicy - pobierz i wypakuj wg wskazówek zawartych w pliku tekstowym dołączonym do spakowanego moda.

Utrzymywanie hazardu jako nielegalnego nie daje nic poza tym, że przedmioty hazardowe w Casino Venue nie działają prawidłowo.

Nie możesz grać w żadne gry na stołach, wymieniać żetonów ani zatrudniać krupierów. To znaczy, jeśli nie masz zainstalowanego Basemental Gangs .

Jeśli masz zainstalowane Basemental Gangs i jesteś nu szczytu swojej kariery lidera gangu, będziesz mógł kupić nielegalne kasyno. Konieczne jest wtedy kryminalizowanie hazardu w regionie, w którym zakładasz nielegalne kasyno.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 21:38

Nie ma tego złego, co by nie wyszło na... jeszcze gorsze.


Nasz Sim liczący na łatwy zysk ze sprzedaży alkoholu i narkotyków, a także czerpiący zyski z nielegalnego hazardu znajdzie ię jak w banku w centrum uwagi policji oraz może być narażony na nalot Brygady Antynarkotykowej SWAAT. Gdy zostanie nakryty na nielegalnej działalności może ponieść srogie konsekwencje!


Proces i więzienie

Wybór prawnika

Gdy Twój Sim zostanie aresztowany (przez policję lub oddział SWAT) i wypuszczony z więzienia, zobaczysz powiadomienie informujące o konieczności wybrania prawnika, który będzie Cię reprezentował w nadchodzącym procesie.

Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w powiadomieniu, a będziesz mógł wybrać spośród trzech różnych kancelarii prawnych. Najlepsza jest najdroższym wyborem, ale również najlepszą kancelarią prawną. Wybór dobrej kancelarii prawnej zwiększy Twoje szanse na uzyskanie niższego wyroku.

Będziesz mieć dwa dni na wybranie kancelarii prawnej, która będzie Cię reprezentować. Jeżeli jednak wolisz pominąć ten krok i reprezentować się w sądzie sam, to masz nikłe szanse na złagodzenie wyroku.

Test
Gdy tylko upłyną dwa dni, Twój Sim otrzyma powiadomienie o rozpoczęciu okresu próbnego i uda się do wydarzenia związanego z króliczą norą - okresu próbnego.

Wyrok wydany przez sędziego jest obliczany na podstawie kilku różnych czynników. Po pierwsze, jak poważne było przestępstwo na początku. Po drugie, czy Twój Sim jest przywódcą gangu, czy nie, a policja obecnie prowadzi śledztwo w sprawie Twojego Sima i jego gangu. I po trzecie, którą kancelarię prawną wybrałeś.


Przykład:
Eduardo został złapany na sprzedaży kokainy i aresztowany z różnymi twardymi narkotykami w swoim inwentarzu. Został oskarżony o zbrodnię, za którą grozi długa kara więzienia. Jednak ponieważ jest przywódcą gangu, zarzut został podniesiony do poważnej zbrodni, co równa się maksymalnej karze więzienia (więcej o wyrokach poniżej).
Eduardo wybrał dobrą kancelarię prawną i udało im się złagodzić jego wyrok do zwykłej zbrodni. Jednak ponieważ jest przywódcą gangu, został skazany na zapłacenie wysokiej grzywny.*

Nie ma 100% gwarancji, że najlepsza kancelaria prawna jest w stanie obniżyć wyrok, ale jest o wiele bardziej prawdopodobne, że to zrobi. Istnieje nawet niewielka szansa, że ​​obniżą zarzut z poważnego przestępstwa do wykroczenia. Wszystkie obliczenia są wykonywane procentowo i nie ma stałej gwarancji, że otrzymasz wyższy lub niższy wyrok.

* Kary są obliczane jako procent od funduszy gospodarstwa domowego Twojego Sima.

Wyrokowanie
Istnieją trzy możliwe wyroki więzienia dla ostatecznego wyniku procesu. Krótki wyrok, długi wyrok i maksymalny wyrok.

Krótki wyrok więzienia – 3 dni w więzieniu

Długi wyrok więzienia – 5 dni w więzieniu

Maksymalny wyrok więzienia – dożywocie (koniec gry)

Jeśli grasz w gospodarstwie domowym z więcej niż jednym Simem i podróżujesz poza działkę z innym członkiem rodziny niż Twój uwięziony Sim, wyrok więzienia zostanie zasadniczo wstrzymany. Więc jeśli odsiaduje wyrok 3 dni, a Ty użyjesz innego Sima, aby podróżować poza działkę przez cały dzień, te trzy dni zamieniają się w cztery dni.

Więzienie

Po zakończeniu rozprawy i zamknięciu Twojego Sima przez sędziego możesz grać innymi członkami gospodarstwa domowego jak zwykle. Otrzymasz jednak kilka okazjonalnych opcji dialogowych dla Twojego uwięzionego Sima w więzieniu, nad którymi musisz się zastanowić.

Wyniki Twoich działań wpłyną na pobyt Twojego Sima w więzieniu i zadecydują o tym, jak potoczy się historia. Dwa najważniejsze czynniki to to, że Twoje działania mogą budować lub usuwać Twoją reputację więzienną. Niektóre działania mogą również spowodować, że Twój Sim otrzyma skrócony lub przedłużony wyrok.

Są też inne korzyści, które możesz wynieść z niektórych momentów przygodowych w więzieniu, ale nie będę zdradzał niczego. Zamiast tego zwróć uwagę na tekst, a wszystko powinno być w porządku.


Reputacja więzienna

Ilość reputacji więziennej, jaką zgromadzi Twój Sim, ma wpływ nie tylko na to, jak jest traktowany za kratkami. Daje mu również Cechę po wyjściu z więzienia. Istnieją trzy różne cechy, które Twój Sim może uzyskać podczas pobytu w więzieniu. Każda z nich ma różne cechy, które wpłyną na jego życie na wolności.

Cechy te obejmują wszystko, od paranoiczności/nietowarzyskości Sima po możliwość uzyskiwania lepszych ofert od dealerów NPC.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 17 paź 2024, 21:43

Na koniec - linki

Mod Basemental Drugs i Basemental Gangs możemy pobrać tutaj (podkreślam - mając ukończone 18 lat)

https://basementalcc.com/adult_mods/basemental-drugs/


Samouczek możemy poczytać tutaj

https://basementalcc.com/drugs-tutorial/

Mod ma doskonałe tłumaczenie na polski dokonane przez Aurora Sky oraz Nenusię. Należy je pobrać (zdecydować, które tłumaczenie lepsze - od Nenusi czy od AuroraSky)i rozpakowane (jeśli są spakowane) - włożyć do folderu z modem - a sam mod do folderu Mods - nie głębiej w podfolderach. Jeśli korzystamy z folderu Optional packages czyli nadpisań do beczki soków z uniwersytetu, fajki do baniek, stacji do warzenia soczków etc) to tłumaczenia tych modów wrzucamy do folderu optional packages). Główne tłumaczenie samego Basementala pozostaje w folderze Basementala!


https://basementalcc.com/translation/

Uwaga - mod ten wymaga sprawdzania i ewentualnej wymiany po każdej aktualizacji. Niezaktualizowany generuje błędy! Aktualizowane są również tłumaczenia, więc trzeba to sprawdzać

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 02 kwie 2025, 19:52

Mamy właśnie nową wersję basementala. Wyszła 1-go kwietnia, (ale nie - nie urządzam wam primaaprilisu, jak co niektórzy :P )

Perci - tylko żartuję sobie, jakby co!

link
https://basementalcc.com/adult_mods/basemental-drugs/

Mod wymaga uniwersalnej listy miejsc

Dla prawidłowego działania podmodułów głównego moda niezbędne jest posiadanie

The Sims 4™ Miejskie życie dla działania Hookah

The Sims 4™ Życie eko dla działania Stacji warzenia piwa

The Sims™ 4 Śnieżna eskapada wymagany jest dla prawidłowego wykonania scenariusza Koneser Konopi

The Sims 4™ Wyprawa na Batuu wymagany jest do prawidłowego działania Trippy Batuu

The Sims™ 4 Ranczo wymagany jest do prawidłowego wytwarzania wina




P.S. Wpadłam na genialny pomysł na biznes. Otwieram aptekę z produktami zrobionymi z marychy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4040
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 02 kwie 2025, 21:54

Polskie tłumaczenie najnowszej wersji ma już Nenusia

https://basementalcc.com/translation/ba ... n-nenusia/

Przypominam, że tłumaczenie głównego moda wrzucamy do folderu Basementala. W nim ma zajdować się (nie zmieniamy tego) podfolder o nazwie optional packages. I do niego wrzucamy tłumaczenia pozostałych modułów - zgodnie z zawartością.

Tłumaczenie nie będzie działało bez moda - tzn nie zmienią się np nazwy produkowanych wyrobów piwnych czy win. Mod zmienia też nazewnictwo stanu wzrostu roślin, tłumaczenie obejmuje nowe fazy ewolucji, ale jak napisałam - tłumaczenie nie zadziała na rośliny bez głównego moda.

Tłumaczenie dopasowania do wersji Public oraz Patreon
Tłumaczenie Wine Maker na główny tekst z gry. Basemental po prostu zmienił słowo nektar na wino, więc tłumaczenie to uwzględnia. Jest jednak część tekstu, która nie pochodzi z gry.

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)”