Drodzy gracze ostatnio zauważyłem że moja gra ma problem z odczytywaniem modyfikacji oraz dodatkiem "Witaj w pracy"
Wczoraj nie mogłem korzystać z części modów a dzisiaj doszedł jeszcze problem z odczytem pracy w Laboratorium,czyli: mój nowy Pawełek podjął pracę właśnie w laboratorium i pracuje tam sam. Gra nie generuje innych simów jako współpracowników. Próbowałem skorzystać z opcji "napraw grę" jednak nic to nie pomogło.
Jak myślicie co może być powodem? I czy ktoś z Was może zna sposób na poprawienie tego.
Problem z Modami i grą
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4040
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Wymień wszystkie modyfikacje jakie wgrałeś. Ale najlepiej zrób tak - uruchom grę w wersji natywnej tzn zmień folderowi TS4 nazwę na TS4stary i odpal grę. Nie obawiaj się - gra sobie sama odtworzy folder TS4 - mówię o folderze w lokalizacji Dokumenty/EA/TS4 a nie tam gdzie wgrałeś grę. Gra będzie czysta - bez zbugowanych postaci i rzecz jasna folder Mods będzie pusty. O tym potem. Teraz stwórz jakąś postać (jakąkolwiek) i zatrudnij ją w tej samej pracy co przedtem miał twój awek. Jeśli twój Sim nadal będzie sam w pracy - to oznacza, że wystąpił jakiś głębszy problem. Porzuć tę pracę (odżałuj) - przeprowadź sima do innej okolicy, i jeszcze raz go zatrudnij w tym laboratorium. Spróbuj też pograć jakimś innym simem na innej parceli, a potem wrócić do tego "testera".
Jeśli wszystko będzie w grze ok, to będzie wtedy na dwoje babka wróżyła - albo coś pobrałeś z galerii albo coś włożyłeś do folderu Mods, co weszło w konflikt z twoją grą. Modyfikacje typu mc command center muszą być zgodne z aktualną wersją gry. Jeśli włożyłeś jakieś suwaki - to musisz czytać, czy nie wchodzą w konflikt z innym suwakiem, który wykorzystuje ten sam "slot" na ciele sima. Lub jakieś cc, które "kłóci" się z grą...Rzęsy kijiko wchodzą w konflikt z pierścionkami - na ten przykład. Nawet tymi z gry.
Tak czy siak - na nowo będziesz musiał swojego awka stworzyć.
Jeśli gra ruszyła i wszystko fajnie jest bez tych cece, to wywal cały folder TS4stary bez żalu, bo ważniejsza jest gra niż modyfikacje.
Jeśli wszystko będzie w grze ok, to będzie wtedy na dwoje babka wróżyła - albo coś pobrałeś z galerii albo coś włożyłeś do folderu Mods, co weszło w konflikt z twoją grą. Modyfikacje typu mc command center muszą być zgodne z aktualną wersją gry. Jeśli włożyłeś jakieś suwaki - to musisz czytać, czy nie wchodzą w konflikt z innym suwakiem, który wykorzystuje ten sam "slot" na ciele sima. Lub jakieś cc, które "kłóci" się z grą...Rzęsy kijiko wchodzą w konflikt z pierścionkami - na ten przykład. Nawet tymi z gry.
Tak czy siak - na nowo będziesz musiał swojego awka stworzyć.

Jeśli gra ruszyła i wszystko fajnie jest bez tych cece, to wywal cały folder TS4stary bez żalu, bo ważniejsza jest gra niż modyfikacje.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@Pablo
Pawel z tymi pracownikami to znany bug EA - mozna to obejsc , Trzeba wejsc do jakichs chat simow niegranych no i teraz zagrac nimi i zatrudnic ich w Instytucie. Po wyjsciu klikasz w panelu zarzadzania rodzinami ikonke zeby znow byli rodzina niegraną. Tak trzeba zrobic w kilku chatach NPC i nastepnego dnia juz sie pojawią w robocie.
Swinstwo EA polega na tym ze po zakupie "Bądz gwiazdą" ten bug znika
Co do modyfikacji
Po aktualizacjach tez gra nie bedzie czytac modyfikacji u niektorych graczy - trzeba wyjac folder mods na pulpit , wlaczyc gre - niech stworzy nowy folder mods i przekleic do niego mody ze starego folderu z pulpitu. Okazuje sie ze cholerny plik resource.cfg u niektorych graczy sie zbugowal XD - No w Trojce to sie nigdy nie zdarzało wiec troche trwalo nim ktos na to wpadl
Pawel z tymi pracownikami to znany bug EA - mozna to obejsc , Trzeba wejsc do jakichs chat simow niegranych no i teraz zagrac nimi i zatrudnic ich w Instytucie. Po wyjsciu klikasz w panelu zarzadzania rodzinami ikonke zeby znow byli rodzina niegraną. Tak trzeba zrobic w kilku chatach NPC i nastepnego dnia juz sie pojawią w robocie.
Swinstwo EA polega na tym ze po zakupie "Bądz gwiazdą" ten bug znika
Co do modyfikacji
Po aktualizacjach tez gra nie bedzie czytac modyfikacji u niektorych graczy - trzeba wyjac folder mods na pulpit , wlaczyc gre - niech stworzy nowy folder mods i przekleic do niego mody ze starego folderu z pulpitu. Okazuje sie ze cholerny plik resource.cfg u niektorych graczy sie zbugowal XD - No w Trojce to sie nigdy nie zdarzało wiec troche trwalo nim ktos na to wpadl
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Pablo
- Redaktor
- Posty: 378
- Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2018, 03:43
- Lokalizacja: Łask/Łódzkie
- Origin ID: pawel0674
Dzięki dziewczyny za rady
Ale prawdopodobnie tak jak pisze Ela to znów EA maczało "łapy" w plikach gry. Stworzyłem czystą userkę i sima testera i ten problem nadal jest,czyli brak pracowników w laboratorium. Na nowym zapisie gry nie mam nawet jednego moda a o CC nie wspomnę. Czyli pozostało mi na chwilę pograć simami NPC,może wtedy pokarzą się współpracownicy w laboratorium.

- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Pokaza sie napewno @Pablo♥
Tylko nie zapomnij ich potem w Panelu zarzadzania rodzinami zamienic w "niegrane" trzeba kliknac na plumbota zeby zmienil kolor z zielonego na szary.
To juz zostalo sprawdzone w wielu grach

To juz zostalo sprawdzone w wielu grach

ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ